7M01712 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистратураның «7М01712 Шетел тілі педагогтарын даярлау» бейіндік білім беру бағдарламасының мақсаты - халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде шетел тілдерін меңгерген, зерттеу, педагогикалық және кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыра алатын іргелі білімі бар, инновациялық тәсілдеріді меңгерген, кәсіби дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қазіргі тіл білімінің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты тілдің мәні, оның функциялары және қоғаммен, ойлаумен байланыстары туралы қазіргі заманғы теорияларды зерделеу, тіл жүйесінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы мәліметтерді жинақтау болып табылады. Курс лингвистикалық зерттеулер әдіснамасының негіздері туралы мәліметтер береді, тіл білімінің қолданбалы аспектілерімен таныстырады, гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы тіл білімінің орны туралы түсініктерді қалыптастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
«Менеджмент» курсының мақсаты - ұйымды басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін зерттеу, жүйелеу және бекіту, сондай-ақ менеджмент саласындағы шешім қабылдау процестерін меңгеру. Бұл курс магистранттарды салалық бәсекелестік жағдайында жұмыс істеудің заманауи әдістері мен тәсілдерімен таныстырады. Курстың аясында нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру мәселелері, магистранттардың оқу жетістіктерін бағалау және ғылыми-әдістемелік жұмыстар қарастырылады. Бұл пән магистранттарға шетел тілін оқыту саласындағы принципті жаңа міндеттерді шешуге арналған заманауи тезаурус құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы кәсіби шет тілі
Бұл пән шетел тілін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық сыныптамасына сәйкес шетел тілін меңгеру деңгейін С1 (ілгерілетілген деңгей) дейін арттыруға арналған. Курс кәсіби, ғылыми және оқу-әдістемелік қызметтің әртүрлі салаларындағы лингвомәдени және коммуникативтік тәжірибені модельдеудің мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін және әлеуметтік-коммуникативтік, кәсіби міндеттерін шешудің қажетті құралын меңгеруге бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Оқу мақсаты: басқару әдістемелік қызметінде шетел тілінің мәдениетаралық-коммуникативті және кәсіби базисін меңгеру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін, халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайларында коммуникативті мінез-құлық стратегиясын, сонымен қатар оқу-әдістемелік жұмыстарды меңгереді..
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғарғы оқу орындарында шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі
Курс магистранттарда когнитивті-лингвомәдениеттанымдық әдіснаманың негізгі ұғымдарын, шеттілдік білім берудің әдіснамалық қағидаттарының маңызды сипаттамаларын қалыптастырады және келесі тақырыптарды қамтиды: оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, шетел тілінде білім берудің қазіргі заманғы мәдениетаралық коммуникативтік теориясын түсіндіру, ғылыми білімнің жүйе құраушы кешені, шетел тілін оқыту мақсатына жетуін бағалау, шетел тілінде білім берудің түпкі мақсаты — мәдениетаралық коммуникация субъектісі тұлғасын қалыптастыру.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы лингвистиканың зерттеу модельдері
Бұл курстың мақсаты - қолданбалы лингвистикада қолданылатын зерттеу модельдерінің мәнін ашу және лингводидактика саласындағы қазіргі ғылыми зерттеулерді түсінуге арналған теориялық негізді қалыптастыру. Бұл курс магистранттарға шетел тілі білім беру саласындағы қазіргі ғылыми педагогикалық-психологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістерімен таныстыруға, сондай-ақ білім беру процестерін талдау мен басқару әдістемелік аспектілерін меңгеруге бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" пәнін игерудің мақсаты - магистранттарды ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың заңдылықтарымен, тетіктерімен және әдістерімен таныстыру. Курс басқарушылық ықпал ету әдістерін игеру, ұйым басшысының қызметіндегі әлеуметтік-психологиялық мәселелерді талдау және шешу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік жұмыс мәселелерін меңгеруге бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды ескере отырып, шетел тілінде білім берудегі менеджмент және тиімді ұйымдастыру мәселелері бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген
- басқару психологиясының әдістемелік негіздерін және құралдарын, осы пәннің жетістіктерінің негіздерін және даму тенденцияларын, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды талдауды, оларды практикалық және кәсіби қызметінде пайдалануды меңгерген
- шеттілдік білім беру саласындағы кешенді білім беру, қолданбалы және кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін инновациялық цифрлық технологиялар мен озық оқыту әдістерін қолданады
- лингводидактика контекстінде жаңа ғылыми фактілерді құра отырып, теориялардың заңдылықтарына сүйене отырып, мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілікті, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік жұмыс дағдыларын кезең сайын меңгеру үшін, шеттілдік білім беру саласындағы ғылыми ақпаратты жинақтайды
- академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас стратегиялары мен механизмдерін мәселелерін ескере отырып, қарым-қатынас жағдайларын, кәсіби қызметке байланысты мәселелерді шешу үшін шет тілінде қажетті ақпаратты іздестіреді және жинақтайды
- оқу-нормативтік құжаттаманы және оқу бағдарламаларын, оның ішінде авторлық, ғылыми-әдістемелік бағыттағы материалдарды, әртүрлі типтегі жоспарларды, әдістемелік әзірлемелер мен өзіндік дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарын құру бойынша ұсыныстарды әзірлейді
- қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында ғылыми зерттеулер жүргізгенде, сондай-ақ қойылған прагматикалық-кәсіби міндеттерді шешуде олардың когнитивтік-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып, теориялық білімдері мен практикалық құзыреттерін жүзеге асырады
- іскерлік өзара әрекеттесу мен және оларды сыни түсінудің типтік жағдайларында, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынаста шетел тілін пайдалана отырып, халықаралық кәсіби ортаға еркін беймделеді
- әлемдік трендтер мен оқу-әдістемелік қызметке қойылатын талаптарға сәйкес және оларды сыни тұрғыдан түсінуге сүйене отырып, білім беру процесіне педагогикалық инновацияларды енгізу арқылы, шетел тіліндегі оқу мазмұнын креативті түрде біріктіреді және модельдейді
- ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар тудыратын заманауи ғылыми жетістіктерді және шетел тілін оқытудағы заманауи тенденцияларды сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды
- шеттілдік білім берудің когнитивті-лингвокультурологиялық әдіснамасын, жүйе құраушы ғылыми таным жиынтығы ретінде әдіснамалық қағидаттардың мәні сипаттамаларын шетел тілі сабақтарын жоспарлау және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру кезінде психикалық-педагогикалық білімнің интеграциясын қамтамасыз ете отырып, шеттілдік білім берудің қазіргі заманғы коммуникативтік-мәдениетаралық теориясын талдауда түсінік береді
- материалды іздеудің, талдаудың және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген ғылыми нәтижелілікті және жариялау белсенділігін арттыру үшін шеттілдік білім беру саласындағы проблемалық жағдаяттарды зерттеу және эмпирикалық ғылыми зерттеулер жүргізе алады