Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01416 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Пәннің мақсаты-педагогикалық қызметтің мәні, заңдылықтары, принциптері мен технологиялары туралы негізгі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижелері: педагогикалық жүйелерді, мұғалімнің функцияларын, білім беру қызметін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, оқу-тәрбие процесін басқарудың заманауи тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық

    Пәннің мақсаты-тәртіпті, ұйымшылдықты, түзетуді, саптық дағдыларды, бөлімше құрамында үйлесімді әрекет ету қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: қарусыз да, қарусыз да, жеке тәртіпте де, бөлімше құрамында да саптық техниканы орындаудың практикалық дағдыларын қолданады, іс-қимылдардың анықтығын, қимылдардың дәйектілігін, командалық жауапкершілік пен психологиялық тұрақтылықты дамытады, саптық байқаулар мен көрсетілімдерді ұйымдастырады және өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру сабақтарында саптық жаттығулар

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда Саптық тәсілдер мен саптық қозғалысты игеру, дене дайындығын дамыту және патриотизм мен әскери қызметке құрметке тәрбиелеу арқылы тәртіпті, ұйымшылдықты, түзелуді және ұжымдық іс-әрекетке дайындықты қалыптастыру. Білім алушылардың жан-жақты дене және рухани-адамгершілік дамуына жәрдемдесу: * қарусыз саптық тәсілдер мен қимылдарды игеру (жеке және бөлімше құрамында), * ұйымдастырылған ұжымдық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру және командаларды орындау, * позаның дамуы, үйлестіру, чувстваақ сезімі және қозғалыс дәлдігі, * тәртіпті, жауапкершілікті, патриотизмді, ҚР Қарулы күштеріне құрмет көрсетуді тәрбиелеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери қызметті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-ҚР ҚК мақсаты мен міндеттері туралы білімді, ҚР ҚК әскер қызметінің жай-күйін бағалау, жеке құрамның есебін жүргізу, әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, әскери қызметшілерді орналастыру, казармалық үй-жайлардың жабдықтары, қару мен оқ-дәрілерді сақтау тәртібін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижелері: бөлімшелер мен әскери бөлімдердің күнделікті қызметін ұйымдастыру және жүргізу, өкімдік және есепті құжаттарды жасау, практикалық ұйымдастыру, жауынгерлік даярлық іс-шаралары, ішкі тәртіп және басқа да қызмет түрлері бойынша дағдыларды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері

    Пәннің мақсаты-ҚР ҚК құрылымы, мақсаты, тарихы мен міндеттері, ҚР Әскери доктринасы туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: ҚР ҚК-нің қалыптасу және даму тарихын, негізгі бөлімшелердің қазіргі құрылымын, құрамын, әскер түрі мен функцияларын, мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігі мен егемендігін қамтамасыз етудегі Қарулы Күштердің маңызын біледі, әскери қызметке, мемлекеттік рәміздер мен әскери дәстүрлерге құрмет көрсетуді дамытады, жастарды әскери кәсіпті саналы түрде таңдауға және әскери қызметті өткеруге дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    Пәннің мақсаты - студенттерге жасанды интеллект жұмысының принциптері туралы түсінік беру және оны әртүрлі салаларда қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: АИ негізгі технологиялары мен әдістерін зерделеу, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерін меңгеру, пайдаланудың практикалық жағдайларын қарастыру, деректерді талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ АИ енгізудің этикалық және құқықтық аспектілерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері

    Пәннің мақсаты-болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінде мектеп бағдарламасына енгізілген спорттың негізгі түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру, әдістемелік сүйемелдеу және өткізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: негізгі спорт түрлерін (жеңіл атлетика, гимнастика), спорттық ойындарды (футбол, волейбол, баскетбол), шаңғы дайындығын, Күрес және жүзу элементтерін оқыту әдістемесін қолданады, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, оқу материалының қолжетімділігі, қауіпсіздігі және өзгергіштігі қағидаттарына назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары

    Пәннің мақсаты-әскери қалашықтарда әскери қызметшілерді орналастыру. Ротаның күнделікті жасағын тағайындау, құрамы мен қарулануы. Рота кезекшісінің міндеттері. Қарауыл қызметінің мақсаты мен міндеттері. Посттағы күзетшінің міндеттері. Күзетшінің иммунитеті. Пошта, оның жабдықтары мен жабдықтары. Постқа шабуыл жасаған кезекшінің әрекеті. Күзетшінің қару қолдану тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Атыс дайындығы (дене шынықтыру және спорттың спорттық қаруы)

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда теориялық білім, практикалық дағдылар мен кәсіби құзыреттер жүйесін қалыптастыру: 1. Жеке және топтық жаттығулар, оқу сабақтары мен жарыстар кезінде спорттық қаруды қауіпсіз өңдеу; 2. Спорттық қарудың әртүрлі түрлерінен (пневматикалық, шағын калибрлі және т. б.) нысаналы атыс жүргізу әдістері мен тәсілдерін меңгеру; 3. Спорттық қару мен оның оқ-дәрілерінің құрылымын, жұмыс істеу принциптерін және пайдалану ережелерін түсіну; 4. Атыс тирі жағдайында, спорт алаңдарында, қаруды тасымалдау және сақтау кезінде қауіпсіздік техникасының ережелері мен нормаларын қолдану; 5. Тұрақтылықты, өзін-өзі бақылауды, зейінді шоғырландыруды, қимылдарды үйлестіруді қоса алғанда, атқыштың арнайы психофизикалық қасиеттерін дамыту; 6. Ату спортында қолданылатын жаттығулар мен өзін-өзі бақылаудың заманауи әдістерін игеру; 7. Спорттық қаруды қолданудың және ату жарыстарына қатысудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу; 8. Оқушыларды әртүрлі деңгейдегі жарыстарға қатысуға дайындау, оның ішінде төрешілік, ату іс-шараларын ұйымдастыру және техникалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі

    Пәннің мақсаты-әскери қызметшілердің әлеуметтік-психологиялық, ұлттық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, әскери тәрбие негіздері, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру мен өткізудің практикалық әдістемелері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: Нормативтік-құқықтық базамен жұмыс істейді, патриоттық тәрбие саласындағы мемлекеттік саясатты, моральдық-психологиялық қамтамасыз ету жүйесіндегі командирлердің, тәрбие жұмысы жөніндегі офицерлердің және әскери басқару органдарының рөлін біледі, ҚР ҚК-де тәрбие жұмысын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Атыс дайындығы (жеке қару және жарықшақты қол гранаттары)

    Пәннің мақсаты-жеке атыс қаруы мен қол сынықтары гранаталарымен жұмыс істеуде білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру, атыс міндеттерін орындау кезінде тұрақтылықты, табандылықты және іс-әрекетке деген сенімділікті дамыту. Пәнді оқу нәтижесі: қару-жарақ пен оқ-дәрілерді қауіпсіз ұстау ережелерін қолдану, қаруды атуға дайындау, оны күту және ықтимал ақауларды жою әдістемесін, қол сынық гранаталарын лақтыру тәсілдері мен тәсілдерін, қарудың әртүрлі түрлерінен ату жөніндегі нормативтерді, әртүрлі жағдайларда нысандарды дәл және тез зақымдау дағдыларын меңгеру, атыс дағдысын, дене шынықтыруды дамыту. және жауынгерлік тапсырмаларды орындау кезіндегі психологиялық тұрақтылық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Пәннің мақсаты-отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік, Отанды қорғауға дайындық, Қазақстан Республикасының тарихы мен Қарулы күштеріне құрмет сезімін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: Отанға деген сүйіспеншілікке, ұлттық мақтаныш пен мемлекеттік рәміздерге құрметке тәрбиелейді; Қазақстан Республикасының Мемлекеттік және қорғаныс саясатының негіздерін біледі, әскери борыш, тәртіп, Ар-намыс пен батылдық туралы түсінікке ие, әскерде қызмет етуге, азаматтық және әскери міндеттерді орындауға мотивация қалыптастырады, қорғау үшін қажетті моральдық-психологиялық қасиеттерді қалыптастырады Отан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың оқу жетістіктерін объективті, ашық және әділ бағалау жүйесін әзірлеу мен қолданудағы теориялық білім мен практикалық дағдылар. Пәнді оқу нәтижесі: оқушылардың оқу сапасы мен мотивациясын арттыру үшін критериалды бағалау принциптерін қолданады, бағалау құралдарын әзірлейді, критерийлер мен дескрипторларды, кері байланыс пен өзін-өзі бағалауды тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты - курстың пәнімен таныстыру Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі. Орта мектептерде КББ жоспарлау. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен әдістері. Бастапқы әскери дайындықта оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу, олардың формасы мен мазмұны бойынша КББ мұғалімі әзірлеген негізгі құжаттар. Жоспарлау, педагогикалық тәжірибе. Курстық жұмысты орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • ҚР ҚК Әскери-әуе күштерінің Әскери роботтарын жауынгерлік қолдану негіздері

    Пәннің мақсаты-автономды және қашықтықтан басқарылатын жүйелерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, білім алушыларда ҚР ҚК Әскери-әуе күштері құрамындағы роботтық кешендердің жұмыс істеу принциптерін, тактикасы мен жауынгерлік қолдану ерекшеліктерін түсіну үшін қажетті білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әуе күштерінде қолданылатын әскери роботтардың түрлері мен мақсаттарымен таныстыру. Ұшқышсыз авиациялық және жердегі кешендердің жұмыс принциптерін, басқару құрылғылары мен жүйелерін зерттеу. Барлау, нысанаға алу, атысты зақымдау және операцияларды қамтамасыз ету міндеттерін орындау кезінде робототехникалық жүйелерді жауынгерлік қолдану тактикасын зерделеу. Әуе-жер және әуе-ғарыш операциялары жағдайында роботтарды қолданудың тиімділігін талдауға үйрету. Әскери роботтарды жауынгерлік қолданудың құқықтық, этикалық және киберқауіпсіздік аспектілерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК Құрлық әскерлерінің әскери роботтарын жауынгерлік қолдану негіздері

    Пәннің мақсаты-Білім алушыларда ҚР ҚК Құрлық әскерлерінің мүддесі үшін жердегі робототехникалық кешендердің (РТК) құрылымының, жұмыс істеуінің және жауынгерлік қолдану тактикасының қағидаттарын түсіну, сондай-ақ оларды тактикалық бөлімшелер құрамына кіріктіру тәсілдерін игеру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.Әскери роботтардың функционалдығы. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қолданылатын әскери роботтар туралы жалпы мәліметтер. Әскери істе роботтарды қолдану тәртібі, роботты басқару алгоритмдері. Әскери роботтың жердегі бағыты. Сыни жағдайларда роботтың мінез-құлқын бақылау. Роботтар тобын басқару алгоритмдері. Роботтар тобының траекториясын жоспарлау. Әскери роботтарға арналған тактикалық тапсырмаларды әзірлеу және қою дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру педагогикасы

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың маңызды бөлігі. Курс білім алушыларда дене шынықтыру саласындағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, жүргізу және талдау үшін қажетті педагогикалық ойлауды, кәсіптік-педагогикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Дене тәрбиесінің заңдылықтарына, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесіне, балалардың, жасөспірімдердің, ересектердің және мүмкіндігі шектеулі адамдардың әртүрлі санаттарымен педагогикалық өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пәннің негізгі мазмұндық блоктары: дене шынықтыру педагогикасының пәні, міндеттері мен құрылымы; дене тәрбиесі мен спорттық оқытудың теориялық негіздері; дене шынықтырудағы педагогикалық процестің мақсаттары, принциптері, мазмұны мен әдістері; Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық технологиялар; қозғалыс әрекеттерін оқытудағы жас ерекшеліктері мен жеке көзқарас; дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және бақылау; дене шынықтыру мен спорттың тәрбиелік әлеуеті; оқытушының (жаттықтырушының) педагогикалық шеберлігі мен кәсіби этикасы; Педагогикалық қызметті диагностикалау, бағалау және рефлексия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі курсының тақырыбына кіріспе. Орта білім беру ұйымдарындағы дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау. Дене шынықтыру сабағының мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Дене шынықтыру пәнінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Дене шынықтыруды басқарудың теориялық негіздері. Дене шынықтыруды басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың жас, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: дене шынықтыруды оқытудың әдістемелік негіздері мен принциптерін қолданады; дене тәрбиесінің нысандары, әдістері мен құралдары, дене шынықтыру сабақтарын жоспарлайды және ұйымдастырады, білім алушылардың дене дайындығын бақылайды және бағалайды, Педагогикалық шеберлік пен әдістемелік икемділікті арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Технологиялық дайындық

    Пәннің мақсаты-әскери техниканың, қару-жарақтың, жеке қорғаныс құралдарының және әскери қызметшіні заманауи техникалық жарақтандырудың негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: қару-жарақ пен әскери техниканың негізгі түрлерінің элементтері мен құрылғыларын, техникалық құралдармен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын, жеке жабдықтар мен қорғаныс құралдарын пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету ережелерін пайдаланады, бақылау, Байланыс және навигация құралдарымен жұмыс істеуге бағдарланады, заманауи әскери технологияларды пайдалану жағдайында әрекет ете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы

    Пәннің мақсаты-дене жаттығуларының ұйымдастырылуы мен мазмұны; физикалық жаттығулар процесінде дене белсенділігінің көлемі мен қарқындылығы; спортшыларға арналған техникалық жабдықтар мен жабдықтар; дене шынықтыру мен спортқа қолайлы жағдай жасаудың гигиеналық ұсыныстары, нормалары мен ережелері; дене шынықтыру мен спорттың көмегімен аурудың алдын алу, адам ағзасының функционалдық жағдайын реттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мектептегі технологиялық дайындық Пәндер алғашқы әскери дайындық

    Пәннің мақсаты-әскери саладағы техникалық сауаттылық негіздерін, қару-жарақты, әскери техниканы, жеке қорғаныс және байланыс құралдарын орналастыру және пайдалану туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: әскери қызмет және төтенше жағдайлар жағдайында техникалық құралдарды қолдану дағдыларын пайдалану, әскери техниканы пайдалану, сақтау және қызмет көрсету (базалық деңгейде), байланыс құралдарын, бақылау және бағдарлау құралдарын пайдаланады, әскери жағдайда заманауи техникалық құралдарды қолдану жағдайында әрекет ете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері бар ашық ойындар

    Пәннің мақсаты-ашық ойындардың дене тәрбиесі жүйесіндегі мазмұны, мағынасы, рөлі; оқушылардың жас және жыныстық ерекшеліктерін және спорт түрін ескере отырып, оларды қолдану; әр түрлі жас топтарындағы ашық ойындарды оқыту әдістемесі, практикада қолдану мен қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы гимнастика

    Пәннің мақсаты-жалпы білім беретін мектеп жағдайында гимнастикалық жаттығуларды оқытуға қажетті кәсіби білімді, дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: оқушылардың жас ерекшеліктерін, физиологиялық және психомоторлық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды гимнастиканың негізгі түрлеріне (жалпы дамыту, спорттық, акробатикалық, ритақты) оқытудың педагогикалық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол

    Пәннің мақсаты-жалпы білім беретін мектеп жағдайында баскетбол бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру, өткізу және талдау үшін қажетті теориялық білімді, әдістемелік дағдыларды және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: оқушылардың физикалық, психикалық және әлеуметтік даму құралы ретінде баскетбол тарихын, ережелерін, техникасы мен тактикасын; негізгі техникалық әдістерді (жүргізу, беру, лақтыру, қорғау және т. б.) және командалық өзара іс-қимылдарды оқыту әдістемелерін қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, баскетболдан сабақтар, сабақтан тыс сабақтар мен жарыстар әзірлейді және өткізеді; баскетбол дайындығы арқылы қозғалыс қасиеттерін (жылдамдық, үйлестіру, төзімділік және т.б.) қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметшілердің құқықтары мен міндеттері, Әскери саладағы құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік туралы білімді қалыптастыру, ҚР Әскери заңнамасын сақтағаны үшін құқықтық сананы, тәртіпті және жеке жауапкершілік сезімін дамыту. Пәнді оқу нәтижелері: ҚР Әскери заңнама жүйесімен жұмыс істейді, әскери қызметшінің және әскери есепке алынуға жататын азаматтың құқықтық мәртебесін біледі, әскери саладағы құқық бұзушылықтар үшін жауап береді, Қарулы Күштердегі құқықтық тәртіп пен заңдылықтың сақталуын бақылайды, қызмет, жауынгерлік жағдай және төтенше жағдайлар жағдайында заңды іс-қимылдарға дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы футбол

    Пәннің мақсаты-Футбол ойындарының мектеп бағдарламасы, оған қатысушылардың жасын, жынысын және физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескереді. Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасында қазіргі заманғы футбол түрлерін қолдану тәсілдері. Футболдан сабақ жоспарын құру, сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Шабуылда, қорғаныста, қақпашыда ойнау тәсілдерін үйрену. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Футбол сабақтарын ұйымдастыру формалары. Футболшылардың мақсаты, міндеттері, психологиялық дайындық принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты-пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты-студенттерде ғылыми зерттеулер, академиялық жазу және ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру негіздері саласында базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеттері: ғылыми зерттеудің кезеңдері мен әдістерімен танысу. Ғылыми мақсаттарды, міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау қабілетін дамыту. 1. Ғылыми және академиялық мәтіндерді ресімдеу дағдыларына оқыту. Ғылыми идеяларды енгізу және коммерцияландыру процестерімен танысу. Академиялық адалдық мәдениетін қалыптастыру және дәйексөз нормаларын сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық орта жағдайында Бастапқы әскери даярлық пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы әскери даярлықты тиімді оқытуға дайындықты қамтамасыз ететін дағдыларды, цифрлық білім беру ортасы жағдайында оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде: цифрлық технологияларды қолдана отырып, әскери дайындық негіздерін тиімді оқыту дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның әскери тарихы

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның әскери өткені, Тәуелсіздік пен мемлекеттілік үшін күрестіңических беттері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, отансүйгіштік сезімін, тарихи мұра үшін мақтаныш пен ата-бабалардың подіктерін құрметтеуге тәрбиелеу. Пәнді оқу нәтижесі: ұлттық сана мен мемлекеттілікті қалыптастырудағы әскери дәстүрлердің рөлін, қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысындағы және басқа да Тарихи шайқастардағы жеңісіне қосқан үлесін біледі, ұлттық батырларға, әскери қақтығыстарға қатысушыларға және қазіргі заманғы жауынгерлерге құрмет көрсетуге тәрбиелейді, тарихи ойлауды, армияның туған тарихы мен дәстүрлерін зерттеуге қызығушылықты дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты-алғашқы әскери дайындық процесінде инновациялық педагогикалық, ақпараттық және техникалық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: білім берудегі және әскери даярлықтағы инновациялардың тұжырымдамалары мен түрлерін біледі; оқу процесінің тиімділігін арттырудың заманауи тәсілдері мен құралдарын талдайды, цифрлық білім беру ресурстарын, тренажерларды, симуляторларды, интерактивті платформаларды және оқытудың басқа да техникалық құралдарын қолдануға үйретеді; инновациялық әдістерді пайдалана отырып, оқу сабақтарын әзірлейді; заманауи технологияларды енгізу есебінен оқу процесін оңтайландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы

    Пәннің мақсаты-ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі Қазақстан аумағындағы әскери өнердің эволюциясы туралы білімді қалыптастыру,әскерлерді қалыптастырудың, соғыстар жүргізудің, тактика мен стратегияны қолданудың тарихи тәжірибесін талдау, отандық әскери тарихтың Геро беттерін құрметтеуге тәрбиелеу. Пәнді оқу нәтижесі: қазақ халқының әскери өнерін дамытудың негізгі кезеңдерін біледі . әр түрлі тарихи кезеңдерде жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізудің ерекшеліктері, әскери істі дамытудағы қолбасшылардың, батырлар мен стратегтердің рөлі, әскери құрылысқа сыртқы саяси факторлардың әсерін талдайды, отансүйгіштік пен әскерилердің ұлттық дәстүрлеріне деген мақтаныш сезімін тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алғашқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерінің кәсіби бағдарлары

    Пәнің мақсаты-дене шынықтыру және әскери-патриоттық тәрбие саласындағы білім беру мақсаттары. Мұғалім қызметінің негізгі бағыттары мен мазмұны. Мұғалімнің міндеттері, функциялары және әлеуметтік жауапкершілігі. Мұғалімнің жеке басының психологиялық-педагогикалық қасиеттері. Кәсіби құзыреттіліктің құрылымы. Оқыту мен практика процесінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту. Педагогикалық қызметке ынталандыру. Интроспекцияның, өзін-өзі бағалаудың және рефлексияның рөлі. Кәсіби өсу траекториясы және мансаптық жоспарлау. Педагогикалық қарым-қатынас негіздері. Білім алушылармен, әріптестермен және ата-аналармен өзара іс-қимыл мәдениеті. Білім беру ортасындағы қақтығыстар және оларды сындарлы шешу жолдары. АӘД және дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру. Әскери қызметке дайындық және жастарды патриоттық тәрбиелеу мәселелері. Оқу қызметіндегі қауіпсіздік және денсаулық сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу

    Пәннің мақсаты-әскери іс жүргізу негіздері, негізгі құжаттардың құрылымы мен мақсаты туралы білімді, қызметтік-Құжаттамалық міндеттерді орындау кезінде ұқыптылық, жауапкершілік және ұйымшылдық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесі: әскери іс жүргізудің жүйесі мен құрылымын біледі, әскери құжаттаманы жүргізе алады, алғашқы әскери дайындықта қолданылатын негізгі құжаттарды ресімдейді, бөлімшенің (сынып, взвод, АӘД тобы) құжаттамасын жүргізу дағдыларын пайдаланады, құжаттармен жұмыс істеу кезінде ұқыптылық пен дәлдікті дамытады, әскери қызмет жағдайында іс қағаздарын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери бетпе-бет айқас

    Пәннің мақсаты-бой жағдайында өзін-өзі қорғау мен күресудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, физикалық төзімділікті, күшті, үйлестіруді және моральдық-психологиялық тұрақтылықты дамыту. Пәнді оқу нәтижесі: армияның қоян-қолтық ұрысының негіздерін, оның техникасы мен тактикасын біледі, қорғаныс және жақын ұрыста шабуыл жасау дағдыларын қолданады, қоян-қолтық ұрысты тиімді жүргізу үшін қажетті физикалық және моральдық қасиеттерді, жауды қарусыздандыру және бейтараптандыру әдістерін дамытады, тәртіпті, өз күшіне деген сенімділікті және дайын қимылдарына дайындықты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның ұлттық спорт түрлерін халықтың мәдени мұрасының бір бөлігі ретінде зерделеу, сақтау және насихаттау; білім алушылардың бойында дене қасиеттерін, патриотизмді, салт-дәстүрлерді құрметтеуді және салауатты өмір салтын дамыту. Пәнді оқу нәтижесі: ұлттық спорт түрлерінің тарихы мен мәдени маңызын, дәстүрлі спорт түрлері бойынша жарыстардың ережелері, техникасы мен ұйымдастырылуын біледі, дәстүрлі спорттық ойындар мен жарыстардың практикасы, қазақ халқының этникалық және мәдени құндылықтарын құрметтеу, жеке тәртіп, ерік-жігер, жолдастық және адал күрес сезімі арқылы дене дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық орта жағдайында дене шынықтыру пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы әскери даярлықты тиімді оқытуға дайындығын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ цифрлық білім беру ортасы жағдайында оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша әдістемелік дағдыларын дамыту. Пән болашақ оқытушыларда цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әскери даярлық негіздерін тиімді оқыту үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде білім беруді цифрландырудың қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, бастапқы әскери даярлық (АӘД) бойынша оқу процесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілері зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда кешенді оңалту, түрлі аурулар мен патологиялық жағдайларды алдын алу және емдеу жүйесінде дене жаттығулары мен массажды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста жасына, физикалық жағдайына және патологиялық процестің сатысына байланысты әртүрлі ауруларға арналған физиотерапия (жаттығу терапиясы) мен массажды қолдану принциптері мен әдістері қарастырылады. Дене жаттығулары мен массаждың емдік әсер ету механизміне, оларды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерге, сондай-ақ жеке және топтық сабақтарды орындау және ұйымдастыру техникасына ерекше назар аударылады. Дене шынықтыру және массаждың теориялық негіздері; дене жаттығулары мен массаждың ағзаға әсер етуінің физиологиялық және биомеханикалық негіздері; жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, тірек-қимыл аппараты, жүйке жүйесі және т. б. ауруларында жаттығу терапиясын жүргізу әдістемесі; массаждың әртүрлі түрлерінің жіктелуі, техникасы және әдістемесі (классикалық, сегменттік, нүктелік және т. б.); Емдеу-профилактикалық мекемелерде оңалту процесін ұйымдастыру; ЕДШ мен массаждың жеке бағдарламаларын жасау негіздері; маманның қауіпсіздігі, этикасы және кәсіби жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттердің жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін, лақтыруды, секіруді, жүгіру техникасын және жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген оқыту әдістемесін және президенттік тестілерді оқуы және меңгеруі. Дене шынықтыру мұғалімінің жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары туралы қажетті білімді игеруі; салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесін игеру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің негіздері дене тәрбиесі мектеп бағдарламасында дене тәрбиесі пәндерін оқыту әдістемесі аясында қарастырылады. Дене шынықтыру педагогикасы, дене шынықтыру саласындағы педагогикалық менеджмент, дене шынықтырумен айналысатындармен тәрбие жұмысының әдістемесі, дене шынықтырудың педагогикалық шеберлігі негіздері бойынша кәсіби-педагогикалық білімдерді, біліктер мен дағдыларды қалыптастыру мәдениет мұғалімі. дене шынықтыруды басқару білімдері мен дағдылары, дене шынықтырудағы тәрбие жұмысының негіздері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жеңіл атлетика негіздері

    Пәннің мақсаты-оқушыларға жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына және президенттік тесттерге енетін жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін үйрету. Жеңіл атлетиканың түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары.Жүгіру фазаларының сипаттамасы. Әр түрлі қашықтықта жүгірудің ерекшеліктері. Ұзындыққа және үш рет секіру техникасын талдау. Секіру техникасын оқыту әдісі. Найза және граната лақтыру техникаларын талдау. Лақтыру техникасын үйретудің кезектілігі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әскери педагогика негіздері

    Пәннің мақсаты-әскери бөлімшелерде педагогикалық процесті ұйымдастыру, басқару және жүзеге асыру үшін, сондай-ақ әскери қызметшілердің жауынгерлік әзірлігін, тәртібін және моральдық-психологиялық жай-күйін арттыруға бағытталған әскери-педагогикалық қағидаттар негізінде жеке құрамды тәрбиелеу үшін білім алушыларда қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. * Әскери педагогиканың мақсаттарын, міндеттері мен әдістерін зерттеу. 1. Әскери қызметшінің жеке басын оқыту, тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктерін ашу. 2.Әскери ұжымда оқыту мен тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесін меңгеру. 3.Әскери тәртіпті қалыптастырудың педагогикалық аспектілерін және моральдық-психологиялық тұрақтылықты зерттеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Волейболды мектептегі оқыту әдісі

    Пәннің мақсаты-курс тақырыбына кіріспе Мектепте волейболды оқыту әдістемесі. Волейбол сабағын өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Волейбол сабағын жоспарлау кезінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Волейболды оқыту техникасын, тактикасы мен әдістерін оқып үйрену. Волейбол жарыстарын оқыту, жаттықтыру және бағалау әдісін меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әскери психология негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ офицерлерде (немесе тыңдаушыларда) әскери қызметшілерді тәрбиелеудің, оқытудың және басқарудың психологиялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, жауынгерлік даярлық міндеттерін тиімді шешу, әскери ұжымдарды біріктіру және моральдық-психологиялық қамтамасыз ету үшін әскери қызмет тәжірибесінде осы білімді қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту. Толығырақ Пәннің мақсаты мыналарды қамтиды: 1. Әскери психологияның ғылыми пән ретіндегі теориялық негіздерін меңгеру. 2. Әр түрлі қызмет жағдайындағы әскери қызметшілердің психикалық жағдайы мен мінез-құлқының заңдылықтарын зерттеу. 3. Жеке құрамды басқаруда психологиялық қолдау дағдыларын қалыптастыру. 4. Әскери ұжымдарда тәрбие, оқыту және моральдық-психологиялық жұмыс міндеттерін шешуге дайындық. 5. Офицер-тәрбиеші мен командирдің кәсіби маңызды қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спортшыларды жаттықтыру және тамақтандырудың физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың жаттығу процесінің және спортшылардың ұтымды тамақтануының негізінде жатқан физиологиялық механизмдер туралы білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ дене шынықтыру қабілетін оңтайландыру, спорттық нәтижелерді қалпына келтіру және арттыру үшін осы білімді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс аясында денеде физикалық белсенділіктің әртүрлі түрлерінде болатын физиологиялық процестер, сондай-ақ спортшылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру принциптері қарастырылады. Энергетикалық шығындарды қамтамасыз етудегі, қалпына келтірудегі, жүктемелерге бейімделудегі және шамадан тыс жаттығулардың алдын алудағы тамақтану мен қоректік заттардың рөліне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларында жеке, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын қолдану.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.
  • Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
  • Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі туралы ақпаратты талдайды, оқу-тәрбие процесін дамытуда инновациялық технологияларды, оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің ең оңтайлы әдістері мен технологияларын, Қазақстан Республикасының іс қағаздарын жүргізуде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелерін қолдану.
  • Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
  • Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрылуының негізгі кезеңдерін, мемлекеттік қорғаныс негіздерін, Қазақстанның әскери тарихының дүниежүзілік тарихтағы орны мен рөлін, қазақ батырларының әскери мұрасын, Ұлы Дала еліндегі әскери өнердің даму тарихын білу.
  • Дене шынықтыру пәндерін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалану, әрбір білім алушының жеке қабілеттерін ескере отырып, оқытуда жеке оқыту траекториясын пайдалану, кәсіби саладағы инновациялар мен инновациялар бойынша үздіксіз кәсіби дамуға дайындық әдістерін жетілдіреді, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері қатарындағы әскери қызметке дайындалуға ынтасын арттыру.
  • Балалар мен жасөспірімдер ағзасының жас ерекшеліктерін ескереді; денсаулықты диагностикалаудың физиологиялық әдістерін, гигиеналық нормативтерді қолданады; емдік және бейімді дене шынықтыру, оңалту құралдары мен әдістерін, массаж және өздігінен массаж жасау әдістері мен тәсілдерін меңгерген; тағам өнімдеріндегі физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың адам төзімділігіне және денсаулығына әсер ету механизмдерін талдайды.
Top