6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік бағытта жоғары білімді бейнелеу өнері, көркем шығарма, графика және дизайн мұғалімін даярлау, аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылар, одан әрі үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби білімдерін, қабілеттерімен дағдыларын жетілдіру мүмкіндігі, көшбасшылыққа білеттермен инновациялық ойлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Майлы кескіндеме
Кескіндемеде майлы кескіндеме техникасының ерекшеліктері. Майлы бояу технологиясы. Ин-струменттер мен материалдар. Кенептерді созу, желімдеу, зембілдер, топырақ түрлері. Майлы суреттерді жасаудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Майлы бояудың даму тарихы. Майлы бояудың техникалық түрлері: лессировка,алла-прима,жағындыларды салу,импасто,құрғақ бояу жаққыш,жарық пен көлеңке контрастын қабылдау,әртүрлі техникалардың өзара үйлесуі,қазіргі заманғы техникалар мен сәндік элементтер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гүлтану және колористика
Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем бұйымдарды жобалау
Пән эстетикалық құндылық пен функционалдылықты біріктіретін көркемдік объектілер мен бұйымдарды жасаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге арналған. Курс дизайн кезеңдерін ашады, сәндік-қолданбалы және өнеркәсіптік өнерде бірегей бұйымдарды жасау үшін қажетті пішіндерді, материалдарды, технологияларды және көркемдік шешімдерді талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық сурет
Курста академиялық сурет, перспектива, композиция және хиароскуро заңдары, әртүрлі материалдар және т. б. туралы теориялық және практикалық білім бар.. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби дағдылар мен дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұйымдарды құрастыру және моделдеу
Пән көркем және өнеркәсіптік өнімдердің формасы мен құрылымын әзірлеу принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Курс үш өлшемді модельдер құруды, материалдар мен құрылымдық шешімдерді зерттеуді, прототиптеу және макет жасау әдістерін меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Композиция
Көркем ойлау, кеңістікті көрнекі ұйымдастыру және шығарманың мәнерлілігі негіздерін қалыптастыратын негізгі кәсіби пәндердің бірі. Ол тек бейнелеуді ғана емес, сонымен қатар кескін элементтерін идеяны жеткізетін, көңіл-күй қалыптастыратын және біртұтас көркем бейнені қалыптастыратын етіп құруды үйретеді. Курста композицияны құру негіздері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме
Бұл білім алушылардың бойында реалистік түрде бейнелеу іс-әрекетінің тұрақты дағдыларын қалыптастыруға бағытталған негізгі кәсіби пән. Табиғатпен жұмыс істеуге, композиция, анатомия, хиароскуро және колористика заңдылықтарын игеруге, сондай-ақ байқау, пластикалық ойлау және көркемдік талғамды дамытуға ерекше назар аударылады. Курс студенттердің акварель бояуының негіздерін игеруге, акварель бояуының технологиясы мен техникасын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Флористика
Пән тірі, құрғақ және жасанды өсімдіктерден композициялар жасау өнерін зерттейді. Курс интерьерді, іс-шараларды және ландшафттық нысандарды безендіруге арналған өсімдік материалдарымен жұмыс істеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қамтиды. Студенттер табиғи материалдан композиция жасау өнерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнері
Пән Қазақстан халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің дәстүрлі және заманауи түрлерін, олардың тарихи-мәдени тамырларын, техникасын, материалдары мен символикасын зерттейді. Этникалық мұраға, көшпелі және отырықшы қауымдастықтардың көркемдік дәстүрлеріне, сондай-ақ ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы сәндік-қолданбалы өнердің рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта эстетикасы
Пән табиғи және антропогендік элементтерді қамтитын эстетикалық үйлесімді ортаны қабылдау және құру принциптерін зерттейді. Курс айналадағы кеңістіктің визуалды, эмоционалды және функционалды тартымдылығын қалыптастырудағы көркемдік және мәдени факторлардың рөлін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнердің түрлері мен жанрлары
Пән-студенттердің бейнелеу өнерінің құрылымдық компоненттері, оның тарихи және заманауи классификациясы, жанрлық әртүрлілік пен өнер түрлерінің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған теориялық және практикалық курс. Ол әр түрлі өнер түрлерінде шығармаларды талдауға, қабылдауға және жасауға қажетті өнер жүйесі туралы негізгі түсінік береді. Курста бейнелеу өнерінің түрлері өтеді - сәулет, кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер, театр және декорация өнері, дизайн.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның бейнелеу өнері
Пән ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін Қазақстан аумағында қалыптасқан көркемдік дәстүрлерді, стильдер мен бағыттарды зерттеуге арналған. Курс этникалық, діни және сыртқы факторлардың әсерін көрсететін мәдени, тарихи және әлеуметтік процестер контекстінде ұлттық бейнелеу өнерінің дамуын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи өнер
Пән ХХ — ХХІ ғасырдың басындағы өнердің негізгі бағыттарын, тенденцияларын, құбылыстары мен тәжірибелерін зерттейді. Курс қоғамдағы, технологиядағы және мәдениеттегі өзгерістерді көрсететін көркемдік формалар мен мағыналардың өзгеру процестерін қамтиды. Білім алушылар заманауи көрнекті суретшілердің жұмыстарымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сәндік кескіндеме
"Сәндік кескіндеме" пәні бейнелеу өнері мен көркемдік білім беру саласына жатады. Ол студенттердің кескіндеме мен сәндік өнердің экспрессивті құралдарын қолдана отырып, беттерді, заттар мен кеңістіктерді көркемдік безендіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесі
"Әдістеме" терминінің түсінігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің даму тарихы. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің ерекшелігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем еңбекті оқыту әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
Пән бойынша олар дизайнның негізгі ұғымдарын, дизайн көздерін, Ренессанс сұлулығының синтезін, композицияның көркемдік құралдарын, ритақты, пропорцияларды, симметрия мен асимметрияны, контраст пен нюансты, композицияның негізгі элементтері мен түрлерін, пішін мен пішіннің қасиеттерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
Студенттерді сәндік-қолданбалы өнердің тарихымен, негізгі түрлерімен, стильдерімен және техникаларымен таныстыруға, пәндік ортаны көркемдік безендіру саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сәндік функциясы бар және көркемдік бейнесі айқын бұйымдар жасауға бағытталған оқу пәні.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы
Пән конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуді үйренуден тұрады. Сыртқы және ішкі беттерді, бүйір жазықтықтарды өңдеудің типтік процестері туралы, көмекші құралдар мен құрылғыларды пайдалану ерекшеліктері туралы мәліметтер бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу технологиясы
Пән әр түрлі материалдардың қасиеттерін, сондай-ақ көркем және өнеркәсіптік бұйымдарды жасау процесінде оларды өңдеу әдістері мен әдістерін зерттейді. Курс ағаш, металл, пластик, Маталар және басқа материалдармен тиімді және сапалы жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дәстүрлі және заманауи технологияларды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үй мәдениеті
Агротехнологияны дамытудағы ғылымның рөлі, үй-жайларды жөндеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрал-саймандар. Үйдегі Микроклимат. Гигиена ережелері, үй-жайларды ылғалды және құрғақ жинау, киім мен аяқ киімдерді күту, оларды сақтау. Тұрмыстық техниканы таңдау және қауіпсіздік, бағалау, пайдалану ережесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графикалық модельдеу
Пән графикалық компьютерлік бағдарламалар мен дәстүрлі әдістерді қолдана отырып, визуалды кескіндерді құру және өңдеу әдістерін игеруге арналған. Курс графикалық модельдерді құру, идеяларды визуализациялау және өнер мен дизайнның әртүрлі салаларында жобаларды әзірлеу принциптерін зерттеуді қамтиды. "Модельдеу" ұғымы, сондай-ақ көрнекі – бейнелі ойлау-бейнелер жасау (символдар, символдық жүйелер, модельдер және т.б.) ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалау графикасы
Пән жобалық идеялар мен техникалық шешімдерді графикалық бейнелеудің негізгі әдістері мен әдістерін зерттейді. Курс көркемдік және техникалық жобалауға қажетті нақты және түсінікті сызбалар, сызбалар, эскиздер мен визуализациялар жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тамақтану мәдениеті
Негізгі терминдер мен анықтамалар. Тамақтану мәдениеті. Салауатты тамақтану. Дұрыс тамақтану. Тамақтану режимі. Пайдалы өнімдер. Кулинарияның әдістері мен тәсілдері. Рецептура. Суық тағамдарды дайын-дау технологиясы. Үстелді безендіру және жабдықтау. Тағамдардың дизайны мен безендірілуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графика мен жобалау оқыту әдістемесі
Графиканы оқыту және жобалау әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Жобалаудың жаңа әдістері мен құралдары арқылы оқыту. Оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері. Компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы жобалау әдістері. Графиканы оқытудағы және жобалаудағы жүйелі тәсіл. Жобалауды оқыту әдістері мен құралдары. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік мүсін
Сәндік-қолданбалы және кеңістіктік-пластикалық өнердегі көлемді форманың экспрессивті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған пән. Ол мүсіннің пішінін, ритағын, стилизациясын, құрылымын және синтезін архитектуралық немесе тақырыптық ортамен пластикалық шешуге бағытталған. Академиялық мүсіннен айырмашылығы, мұнда анатомиялық дәлдікке емес, сәндік экспрессивтілік пен көркемдік бейнеге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Студенттердің қоршаған әлемді қабылдау және көркем образдарды түрлі-түсті, тоналды және композициялық құралдар арқылы білдіру қабілетін дамытуға бағытталған көркемдік білім беру жүйесіндегі негізгі пән. Кескіндемені оқыту форма, кеңістік, түс, Жарық, материализм және көркемдік экспрессивтілік туралы негізгі білімді қалыптастырады. Курс студенттердің түспен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі техникалар мен материалдарды игеруге, көркемдік ойлауды дамытуға және табиғатты, кеңістікті және композицияны түсте мәнерлі және сауатты бейнелеу қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомиясы
Кеңістіктік ойлауды қалыптастыруға, көлем, пішін және масса сезімін дамытуға, сондай-ақ пластикалық модельдеу әдістерін игеруге бағытталған пән. Мүсін тәуелсіз көркемдік форма ретінде және көлемді форманы, әсіресе адам денесін дәл бейнелеуге үйрету құралы ретінде зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет
Пән кәсіби көркемдік пәндер цикліне жатады және студенттердің графикалық ойлау, кеңістіктік қабылдау және графикалық құралдарды кәсіби меңгеру дағдыларын қалыптастырудың негізі болып табылады. Ол кескіндеме, композиция, дизайн, пластикалық анатомия, мүсін, дизайн және т. б. сияқты бағыттарды одан әрі дамытуға негіз қалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Білім алушыларды Adobe Photoshop, CorelDRAW және 3d MAX сияқты графикалық бағдарламалардың негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру, белгілі бір графикалық модельдерді алу тәсілдерін, әртүрлі кеңістіктік геометриялық фигуралар жазықтығындағы бейнелеу ережелерін және жазықтық сызбасындағы инженерлік геометриялық есептерді шешуді зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи дизайн редакторлары
Студенттер жоспарлаушы 5D, 100pro сияқты заманауи графикалық бағдарламалардың негізгі ұғымдарымен және жұмыс істеу принциптерімен, сонымен қатар интерьер дизайнын құруға арналған барлық қолжетімді онлайн бағдарламалармен танысады, белгілі бір графикалық модельдерді алу жолдарын, әртүрлі кеңістікті бейнелеу ережелерін үйренеді. жазықтықтағы геометриялық фигураларды, сонымен қатар сызба жазықтығы бойынша инженерлік геометриялық есептерді шешу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бейнелеу өнері, көркем еңбек, графика және дизайн бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ынтымақтастық педагогикасы тұрғысынан, сонымен қатар инклюзивті білім берудің теориялық ережелері мен заманауи педагогикалық технологиялар тұрғысынан оқытудың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қабілетті.
- Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектеп-ке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде бейнелеу өнерін оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие бола алады.
- Экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктерге негізделген көркемдік білім беруді дамыту мәселелерін дәлелдеу және шешуге қабілетті.
- Сызбаларды, конструкторлық және сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындау кезінде, оның ішінде жасанды интеллектті қолдануда тәжірибеде дизайн және компьютерлік графика теориясының негіздерін меңгереді;
- Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар туралы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсетуге қабілетті.
- Көркемдік білім беру қызметінің экономикалық, ұйымдастырушылық, құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін оның әртүрлілігінде түсінуге қабілетті.
- Бейнелеу өнерінің әртүрлі техникалары мен технологияларын пайдалана отырып, оқу, шығармашылық, графикалық, кескіндеме, мүсіндік білімдерін, бейне-леу сауаттылығы бойынша (теория және композиция, сызықтық, әуе және түсті перспектива теориясы, түстану) білімін жеткізе алады.
- Еңбек операцияларын орындау үшін өмір сүру ортасының эстетикалық, техникалық, экологиялық және эргономикалық жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша заманауи талаптар негізінде сәндік-қолданбалы өнердің сипаттамаларын, материалдарды көркемдік өңдеудің технологиялық процестерінің нәтижелерін бағалауға дайындығын көрсетуге қабілетті.
- Көркемдік білім беру саласындағы білім, білім және дағдыларды өз бетінше пайдалану және жетілдіру стратегияларын жасау кезінде өз көзқарасын қорғау және қорғау
- Өнер туралы білімнің жаңа көздерін іздестіру, балалар мен жасөспірімдерге арналған мәдени іс-шараларды ұйымдастыру үшін оқушылардың шығармашылық әрекетін өз бетінше ұйымдастыру қабілетін дәлелдеу