Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04107 Іскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама бизнес саласында заманауи білімі мен дағдыларын меңгерген, процестер мен кадрлық активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық міндеттерді анықтай білуге және басқару құралдарын қолдана отырып, оларға қол жеткізуге қабілетті жоғары буын менеджерлерін даярлауға бағытталған
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Сандық маркетинг

    Пәннің мақсаты- білім алушылардың цифрлық дәуірде бәсекеге қабілеттілікті арттыру және бизнес мақсаттарға қол жеткізу үшін тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста цифрлық контекстегі маркетинг, статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау, цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер, цифрлық маркетинг негізінде өнімді орналастыру, коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпорациялардың қаржыларын басқару

    Пәнді оқудың мақсаты – ұйымдардың қаржысын басқару саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қамтылған тақырыптар: компанияның қаржылық ресурстарын басқару, соның ішінде инвестициялық жобаларды бағалау, шығындар, кірістер мен пайданы басқару, қаржылық жоспарлау, дивидендтік саясат, капитал мен тәуекелдерді басқару, сондай-ақ ұйымның стратегиялық мақсаттарына жету үшін қаржылық тұрақтылықты қамтамасыз ету және бизнес құндылығын арттыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің маркетингтік стратегиясы

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда стратегиялық маркетингтік жоспарды, микро - және макро деңгейде компанияның даму бағдарламасын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Бұл модулде маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеу; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; тауар саясаты бойынша стратегиялық шешімдер; өткізу арналары бойынша стратегиялық шешімдер; баға белгілеу кезіндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық талдау

    Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда компания қызметінің қаржылық жағдайы мен нәтижелерін кешенді бағалауға, қаржылық деректер негізінде тиімді стратегиялық және операциялық басқару шешімдерін қабылдауға, сондай-ақ ұзақ мерзімді тұрақтылықты қамтамасыз ету және бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қаржылық тәуекелдерді сауатты басқаруға мүмкіндік беретін практикалық білім мен аналитикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық трансформация және менеджмент

    Пәннің мақсаты - магистранттардың компания менеджментінде цифрлық технологияларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру. Бизнес-модельдердің трансформациясы, ұйымдар мен бизнес-процестерді басқарудың жаңа модельдері мен сценарийлерінің пайда болуы, менеджментте, HR, маркетингте, логистикада ЖИ қолдану зерделенеді, сондай-ақ менеджменттің цифрлық трансформациясының әлемдік трендтері және оларды қазақстандық бизнес жағдайында қолдану ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты - магистранттарда ұйымның стратегияларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Курста стратегиялық талдау әдістері, бизнестің бір түрімен айналысатын және әртараптандырылған ұйымдар үшін стратегияларды қалыптастыру, құндылық құру тізбегін талдау құралдары, бизнес-бірліктер портфелін басқару, сондай-ақ тұрақты даму мен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін стратегиялық бастамаларды тиімді іске асыру мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Курста мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары, бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау, бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Макроэкономика және жаһандық бизнес-трендтер

    Пәннің мақсаты-магистранттардың цифрлық трансформация және жасанды интеллектті дамыту жағдайында бизнестің әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық процестерді талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Цифрлық технологиялардың тұтыну мен тәуекелдік активтерге әсері, нақты және қаржы секторларының макроэкономикалық модельдері, цифрлық экономикаға инвестициялар, макроэкономикалық саясат және жаһандық цифрлық сын-қатерлер жағдайындағы қаржы нарықтары зерттелінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін моделдеу және қабылдау

    Пәнді игерудің мақсаты - магистранттарда басқарушылық шешімдерді әзірлеу және олардың салдарын ұйымның стратегиясына сәйкес бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мыналар зерделенетін болады: басқарушылық шешімдерді әзірлеу технологиялары мен модельдері, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру негіздері, тәуекел және белгісіздік жағдайларында басқарушылық шешімдерді модельдеу; басқарушылық шешімдерді талдау, болжау және оңтайландыру әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекелді басқару

    Пәннің мақсаты – заманауи әдістерді, аналитика мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып, ұйым деңгейінде және жеке жобалар деңгейінде тәуекелдерді анықтау, бағалау және кешенді басқару дағдыларын дамыту. Тәуекелдердің алдын алу, бақылау және әрекет ету стратегияларын әзірлеуге, сондай-ақ белгісіз ортада бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін ұйымда тәуекелді білу мәдениетін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика және жеткізу тізбегін басқару

    Пәннің мақсаты - бірыңғай ақпараттық қамтамасыз етуді қалыптастыру негізінде жеткізу тізбегін ұйымдастыру және оларды басқару тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: жеткізу тізбектеріндегі интеграция; стратегиялық аутсорсинг; жабдықтау тізбектерін ұтымды ұйымдастыру, сатып алу, жеткізу тізбектеріндегі CRM - модельдер; жеткізу тізбектеріндегі көлікті интеграцияланған басқару; жеткізу тізбектеріндегі дистрибуция; логистиканы ақпараттық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика

    ПәПәннің мақсаты - кәсіпорындағы логистикалық процесті басқарудың жүйелік тәсілін қалыптастыру арқылы логистикалық шығындар мен ресурстарды азайту тәсілдерін үйрету. Мыналар зерделенеді: логистикалық басқару үшін ақпараттық жүйелерді құру қағидаттары; сатып алу логистикасын ұйымдастыру тәртібі; өндірістік қоймалау жүйесі; тауарларды бөлу; логистикалық шығындарды айқындау және оңтайландыру; материалдық ағындарды оңтайландыру әдістері; көлік логистикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Пәннің мақсаты – динамикалық нарық пен цифрлық экономика жағдайында бренд элементтерін құруды ұйымдастыру және үйлестіру, брендтерді жобалау, жылжыту және капиталдандыру негізінде брендті басқару бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдыларын дамыту. Брендті қабылдауды жақсарту және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін заманауи цифрлық маркетинг құралдарын, визуалды сторителлинг пен жасанды интеллект технологияларын біріктіруге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару және шешім қабылдау

    Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда цифрлық трансформация жағдайында бизнестің бейімделуін, бәсекеге қабілеттілігін және тұрақты дамуын арттыру мақсатында ұйымдық өзгерістерді тиімді жоспарлау, іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: ұйымның өзгерістерге қажеттілігі мен дайындығының диагностикасы, өзгерістерді басқарудың модельдері мен тәсілдері, өзгерістерге қарсыластықты жеңу әдістері, өзгерістерді қолдау құралдары, соның ішінде цифрландыруды да қоса.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық дизайн және бизнес-процестер

    Пәннің мақсаты - ұйымды қайта құрылымдау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Ұйымдық-кадрлық, басқарушылық, академиялық, заңдық, қаржы-экономикалық мәселелерді егжей-тегжейлі талдай отырып, қайта құрылымдау процесінің қадамдық алгоритмі, басқарушылық шешімдерді іске асыру, оның ішінде цифрландыру тәуекелі жағдайында іске асыру; ұйымның бизнес-процестерінің модельдерін әзірлеу, бизнес-процестерді талдау мен модельдеудің аспаптық құралдары қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және бақылаудың заманауи білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ бизнестің тұрақты және ұзақ мерзімді стратегиялық нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдану жағдайында жобадағы ресурстарды, сапаны, тәуекелдерді және командаларды басқару қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқару

    Пәннің мақсаты - кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру, сапа және бәсекеге қабілеттілікті басқару әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Сапаны басқарудың мәні мен түсінігі, сапа менеджментінің негіз қалаушы қағидаттары, TQM тұжырымдамасының негізгі ережелері, сапаны жоспарлау, СМЖ шеңберіндегі 9000 сериялы ISO халықаралық стандарттары, сапаны бағалау және өлшеу әдістері, кайдзен философиясы және үнемді технологиялар зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық контекстегі операциялық менеджмент

    Пәннің мақсаты - цифрлық контексте операциялық менеджмент проблемаларын анықтау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Бұл модулде цифрлық контекстегі операциялық стратегиялар, өндірісті жобалау, жеткізу жүйесін басқару, өндірісті ұйымдастыру және кеңістіктік ағындарды басқару, жұмыс орнын жобалау және жұмысты тиімді ұйымдастыру, өндірістік қызметті, материалдық-өндірістік қорларды жоспарлау және басқару, цифрлық контексте сапаны жоспарлау және басқару зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке брендті басқару

    Пәннің мақсаты-тыңдаушылардың жеке бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, іскерлік байланыстарын кеңейтуге, мансаптық және бизнес мақсаттарына жетуіне мүмкіндік беретін өздерінің кәсіби брендін және өзін таныстыруды ілгерілетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: жеке брендинг стратегиялары, жеке брендті жылжыту құралдары (онлайн және офлайн), өзін-өзі тиімді таныстыру және көпшілік алдында сөйлеу әдістері, жеке брендингтің этикалық аспектілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты-процестерді оңтайландыру, күнделікті міндеттерді автоматтандыру, шешім қабылдау сапасын жақсарту және бәсекелестік артықшылықтар жасау үшін бизнесте жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Цифрлық трансформацияның этикалық және құқықтық аспектілерін ескере отырып, ұйымның әртүрлі салаларына — маркетинг, қаржы, жеткізу тізбегін басқару, клиенттік сервиске жасанды интеллект интеграциясына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Self-management

    Пәннің мақсаты-жеке ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Жеке менеджмент тұжырымдамалары, іскерлік келіссөздер дағдылары, уақытты тиімді басқару, мақсат қою және оған жету әдістері, жеке ресурстарды жоспарлау әдістері, стрессті басқару және эмоционалды тұрақтылық стратегиялары, жеке тиімділікті дамытуға арналған практикалық жағдайлар мен жаттығулар, өзін-өзі ұйымдастырудың цифрлық құралдарын қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команданы басқару

    Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда мотивацияны, коммуникацияны, жанжалдарды шешуді қоса алғанда, тиімді көшбасшылық және командаларды басқару саласындағы дағдыларды дамыту. Зерттелетін болады: ұйымдағы көшбасшының функциялары, командаларды дамыту және басқару, командадағы және командалар арасындағы тиімді байланыс, көшбасшының эмоционалды интеллектісі, командаларды басқару үшін цифрлық құралдарды пайдалану, этика және көшбасшының әлеуметтік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби коммуникациялар және көпшілік алдында сөйлеу

    Пәннің мақсаты бизнес-коммуникацияны тиімді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: практикада шешілетін бизнестегі коммуникация міндеттері; қазіргі заманғы бизнес коммуникацияның негізгі қағидаттары мен ережелері; бизнес коммуникациядағы қазіргі заманғы ақпараттық және цифрлық технологиялар; коммуникацияның жаңа әдістері арқылы ресурстарды сатып алуды, жабдықтауды, жеткізуді, қорларды және ресурстарды бөлуді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • HR менеджмент

    Пәннің мақсаты – таланттарды тартуға, дамытуға және ынталандыратын корпоративтік мәдениетті құруға бағытталған адами ресурстарды басқару дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: адам ресурстарын жоспарлау және басқару, мотивация, қызметкерлерді тұрақтандыру, жұмыс тиімділігін бағалау, өнімділікті басқару, персоналды дамыту, еңбек заңнамасы, HR практикасындағы этика, цифрлық технологиялар мен ЖИ-тің HR менеджментіне әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ұзақ мерзімді бәсекеге қабілеттілік пен ресурстарды тиімді басқаруды қамтамасыз ете отырып, ішкі және сыртқы ортаны, маркетингтік трендтерді, қаржылық нәтижелерді және стратегиялық көзқарасты терең талдау негізінде компанияның өсуі мен тұрақты даму стратегияларын әзірлеу
  • менеджменттің цифрлық трансформациясын ескере отырып, ұйым қызметінің стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес өндірістік ағынды және логистикалық жүйені құру
  • жасанды интеллект негізінде басқару шешімдерін әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігіне, қауіпсіздігіне байланысты тәуекелдерге кешенді бағалау жүргізу, сондай-ақ ұйым қызметінің әртүрлі салаларында бизнес-процестерді автоматтандыру, оңтайландыру және инновациялық дамыту үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалану
  • компанияның қаржылық жағдайы мен негізгі көрсеткіштерін талдау негізінде капитал құрылымын оңтайландыру, шығындарды бақылау және қаржылық тиімділігін арттыру бойынша негізделген басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау
  • стратегиялық басқару, бизнес-процестерді цифрлық трансформациялау, жобаларды басқару, HR-менеджментте, қаржы ресурстарын басқару, цифрлық маркетингті дамыту және компания қызметінің барлық түрлерін оңтайландыру үшін жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, өзгерістерді басқарудың заманауи құралдарын қолдану
  • компанияның штаттық кестесін құру, негізгі лауазымдарды, қызметкерлердің қажетті санын анықтау және жалақы қорын құру, сондай-ақ қызметкерлерді іріктеуді, оқытуды және дамытуды, тиімділікті бағалауды, қызметкерлерді ынталандыру мен ұстауды қамтамасыз ету
  • бизнестің негізгі функционалдық салаларына байланысты жағдайлар мен процестерді талдау және шешу жүйесін құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, тәуекелдерді, сапаны басқару, қаржы, инновация, операциялар мен өзгерістерді басқару, жобаларды басқару
  • жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін жасау, жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдардарын қолдана отырып ресурстарды, сапаны, тәуекелдерді және командаларды басқару
  • мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, адам ресурстары мен ұйымдастырушылық мінез -құлықты тиімді басқарудың жеке моделін әзірлеу
  • брендтерді тиімді орналастыру, коммуникацияларды жекелендіру, маркетингтік науқандарды оңтайландыру, аудиторияның белсенділігін арттыру және цифрлық деректерді терең талдау мен интерпретациялау, сондай-ақ заманауи құралдар мен технологияларды, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалану арқылы тұрақты бизнес нәтижелеріне қол жеткізу үшін кешенді цифрлық маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу
  • тұлғааралық, жүйелік және жеке құзыреттіліктерді, сондай-ақ басқарушылық дағдыларды - көшбасшылық, мақсат қою, іскерлік келіссөздер жүргізу, уақытты тиімді басқару, жаһандық ойлау қабілеті мен даму көкжиегін кеңейтуге бағытталған жеке өсу бағдарламасын құру
  • жеке бәсекеге қабілеттілікті арттыру, іскерлік байланыстар мен серіктестіктерді кеңейту, сондай-ақ серпінді нарық жағдайында мансаптық және бизнес мақсаттарын сәтті жүзеге асыру үшін заманауи цифрлық және коммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, өзінің кәсіби брендін және өзін-өзі таныстыру дағдыларын тиімді ілгерілетудің кешенді стратегиясын әзірлеу
Top