6B01408 Музыкалық білім (IP) в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Сольфеджио 1,2
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер теориялық білімді игереді және музыкалық ойлаудың практикалық есту, метроритмикалық дағдыларын, болашақ кәсіби қызметте сольфеджионың әртүрлі құралдарын мақсатты пайдалану қабілеттерін игереді және есту қабілеті мен интонациясында дағдылар жиынтығын тәрбиелейді, нәтижесінде сольфеджиоға музыкалық білім берудің негіздерінің бірі ретінде көзқарас қалыптасады. Студенттер меңгереді: - әр түрлі ладдарды, интервалдарды, аккордтарды, олардың кезектерін, әуезді және гармониялық құрылымдарды құру, құлақпен ажырату, жазу және дауыспен айту; - қатаң дауыс жүргізуді сақтай отырып, диатоникалық және диатоникалық емес туыстықтың модуляцияларды айту; - белгілі бір схема, белгілі бір жанр мен стиль бойынша музыкалық үзінді немесе шығарма жасауды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық іс әрекетке оқыту және тәрбиелеу саласында кешенді білім қалыптастырады. Студенттер инклюзивті музыкалық білім беруді енгізу бойынша бейімделген бағдарламалардың маңыздылығы мен мақсатын және музыка құралдарымен ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың жұмыс істеудің заманауи прогрессивті әдістерін түсінеді. Студенттер меңгереді: - ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін оңтайландыру бойынша стандартты түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық әдістерді меңгеру; - ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту үшін зерттеу әдістері мен проблемалық оқытуды қолдану; - әлеуметтік оңалту мен бейімделуде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыкалық психология және музыкалық-психологиялық білімнің қалыптасуы туралы түсінікке ие. Музыканы қабылдаудың негізгі заңдылықтары, эмоционалды-ерікті процестердің ерекшелігі, музыкадағы қасиеттер мен күйлер. Музыка арқылы оқушылардың даму ерекшеліктері. Жас ерекшеліктері, жеке айырмашылықтар, музыкалық қабілеттерді дамытудың жалпы мәселелері. Тұлғаның музыкалық-психологиялық дамуы. Шығармашылық психологиясы саласындағы білім, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері, Білім берудегі авторлық инновациялық идеяларды жүзеге асыру, стандартты емес және балама шешімдерді іздеу, жаңа педагогикалық идеяларды қалыптастыру мүмкіндігі. Студенттер меңгереді: - музыка арқылы оқушылардың дамуының негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін білу; - шығармашылық психологиясы туралы білімді көрсету; - балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту дағдыларын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәшеневтану
Мақсаты: Тарихи тұлғалардың саяси портретін құруды үйрену. Мазмуны: Білім алушылардың Жұмабек Ахметұлы Тәшенев сияқты тарихи тұлғаға сипаттама беру қабілетін қалыптастырады, өмірбаянның сыртқы келбеті мен фактілерінен бастап, мінез-құлық ерекшеліктерін тануға, іс – әрекеттің себептерін талдауға, содан кейін – жауапты шешім қабылдау кезіндегі адамның психологиялық жағдайын түсінуге; соңында-тұтас сипаттамаға. Адам өзінің тағдырына, ел тағдырына әсер еткен таңдауды жүзеге асырған кезде тарихи дамудың шешуші, шешуші сәттерінде жеке тұлғаның қызметіне мұқият назар аудару дағдысына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық сауат
Мақсаты: Музыка теориясы мен үйлесімділік сияқты негізгі музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімді жүйеге келтіру. Мазмұны: Болашақ мұғалім-музыканттың музыкалық және көркемдік ойлауын және кәсіби тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыруға ықпал етеді. Музыкалық шығармаларды аналитикалық қабылдауды, сондай-ақ музыкалық, шығармашылық және практикалық орындау дағдыларын дамытады. Материалды өздігінен игеру үшін берік негіз жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Пәннің мақсаты: Студенттердің ұлы қазақ ағартушысы Абай Құнанбаевтың өмірі, шығармашылығы мен философиялық мұрасы туралы тұтас түсінігін қалыптастыру, оның идеялары мен шығармаларын зерделеу негізінде ұлттық өзіндік сана-сезімін, рухани-адамгершілік құндылықтарын және патриотизмді дамыту. Мазмұны: Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, ислам фило-софиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 1,2
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыкалық мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылық базасын қалыптастырады; музыканы кәсіби қабылдау үшін қажетті дыбыстық, метроритмикалық, құрылымдық есту көріністері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу үшін қажетті кейбір педагогикалық әдістерді игереді, осылайша олардың осы пәнге деген көзқарасын музыкантты оқытудың негізі ретінде анықтайды. Студенттер меңгереді: - әр түрлі дәуірлер мен стильдердің вокалдық шығармаларынан бір дауысты әуендерді аспаптық сүйемелдеусіз парақтан ән айту; - аспапта басқа партияны орындай отырып, екі дауыста (мысалы, вокалдық ансамбльде) бір дауысты ән айту; - ансамбльде немесе хор құрамында а капелла әнін шырқап, тональдігі мен ырғағын дәл сақтай отырып; бір-екі дауысты диктанттарды күрделі ырғақпен жазу дағдыларын меңгеру, оның ішінде хроматизмдер, ауытқулар және 1 - 2 дәрежелі туыстықтың модуляциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио 2
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер теориялық білімді игереді және практикалық есту, метроритмикалық және интонациялық дағдыларды-интервалдарды, тән интервалдарды, тритондарды орындайды. Әр түрлі ырғақты құрылымдарды, жүктілікті, текстураларды, музыкалық экспрессивтілік құралдарын зерттеу. Музыкадағы энгармонизм құбылысы, хроматизм, кілттердің байланысы, секвенциялар, транспозиция, Текстураның әртүрлі түрлері, әуен, мелизмдер, музыкалық құрылымының элементтері. Студенттер меңгереді: - халық музыкасының ладаларын, интервалдарын, аккордтарын, олардың жалғасын, әуезді және гармоникалық құрылымдарын салу, есту арқылы ажырату, жазу және ән айту; - -қатаң дауыс жүргізуді сақтай отырып, диатоникалық және диатоникалық емес туыстықтың ауытқуларды айту; - белгілі бір схема, белгілі бір жанр мен стиль бойынша музыкалық үзінді немесе шығарма жасауды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 1,2
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыкалық мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылық базасын қалыптастырады; музыканы кәсіби қабылдау үшін қажетті дыбыстық, метроритмикалық, құрылымдық есту көріністері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу үшін қажетті кейбір педагогикалық әдістерді игереді, осылайша олардың осы пәнге деген көзқарасын музыкантты оқытудың негізі ретінде анықтайды. Студенттер меңгеред: - әр түрлі дәуірлер мен стильдердің вокалдық шығармаларынан бір дауысты әуендерді аспаптық сүйемелдеусіз парақтан ән айту; - аспапта басқа партияны орындай отырып, екі дауыста (мысалы, вокалдық ансамбльде) бір дауысты ән айту; - ансамбльде немесе хор құрамында капелла әнін шырқап, строағы мен строағын дәл сақтай отырып; бір-екі дауысты диктанттарды күрделі ритақты ұйыммен жазу дағдыларын меңгеру, оның ішінде хроматизмдер, ауытқулар және туыстықтың 1 және 2 дәрежелі кілттеріндегі модуляциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка теориясы
Мақсаты: музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор дирижерлеу-1,2
Мақсаты: Вокал-хор орындаушылық саласындағы пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру. Мазмұны: Студенттер қарапайым өлшемдердегі дирижерлық білім мен дағдыларды меңгереді. Дирижерлеу туралы түсінік. Дирижер ым-ишарасының құрылымы мен негізгі техникасы. Дирижерлеу процесіндегі «ауфтакт» түсінігі. Ауфтакт түрлері (орындаудың басы, соңы). Музыкадағы өлшемдер, дирижерлық схемалар: «екіге»; «үште». Қарапайым схемаларда дирижерлеу: 2/4, 3/4. Күрделі 4/4 өлшемдерде дирижерлеу. Дирижер қимылдың мәнерлілігі бойынша жұмыс. Екпін мен штрихты көрсету. mf-mp, f - p нюанстары бойынша дирижерлеу. Оң және сол қолдың рөлі. «Фермата», «агогика» ұғымы. Студенттер меңгереді: - дирижерлық техниканың қалыптасу және дирижерлықтың даму кезеңдерін білу; - сүйемелдеумен және акапелламен шығармаларды дирижерлау, хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялауға өз көзқарасын меңгеру және білдіру дағдысы; - музыка мұғалімінің практикалық жұмысына қажетті хор миниатюраларын және мектеп әндерін (1-4 сыныптар) дирижерлеуді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үйлесімділік
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмұны: Студенттер музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын, музыкалық шығарманың мазмұны контекстінде гармониялық құралдарды сипаттау дағдыларын игереді және зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әртүрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнайды, сонымен бірге олардың үйлесімділікке деген көзқарасын музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралы ретінде қалыптастырады. Студенттер меңгереді: - көп дауысты, функционалды байланыстағы аккордтардың құрылымы мен шешімін білу; - берілген үлгі бойынша музыкалық құрылыстарды құрастыру дағдыларын меңгеру; - дауыстану нормаларын ескере отырып, төрт дауысты баяндауда аккорд тізбегін ойнай білу; әуенді дауысты жазбаша түрде үйлестіру; - музыкалық шығармаға немесе оның фрагментіне гармониялық талдау жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: Оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үйлесімділік талдаудың практикалық курсы 1
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Классикалық үйлесімділіктің теориялық мәселелері курсын зерттеу, оның құрамдас бөліктері практикалық сабақтар болып табылады: жазбаша жұмыс, фортепианода жаттығулар ойнау, музыкалық әдебиетті гармоникалық талдау, сонымен қатар олардың көзқарасын, музыкалық ойлауын, стиль сезімі мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, толыққанды эстетикалық бағалау мен критерийлерді тәрбиелеу Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманың теориялық және орындаушылық талдауын жасау; - шығарманың гармониялық тіліндегі стиль ерекшеліктерін анықтай отырып, әр түрлі стильдегі шығармалардағы аккорд құрылымын талдау; - монотональды және модуляциялық аккордтық тізбектер түрінде ойнау дағдыларын меңгеру; – оқу және музыкалық-көркем әдебиеттегі аккордтық құрылыстарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор
Мақсаты: Вокалдық-хорлық орындаушылықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: Хор ұжымында және вокалдық ансамбльдерде (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру, өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде хорға деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Вокалдық-хор дағдыларын, тыныс алу, вокалдық-хор жаттығуларын практикалық меңгеру. Вокалды-хор дағдылары: әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Хордағы ансамбльдердің түрлері. Хор жүйесімен жұмыс. Студенттер меңгереді: - хор полифониясының негіздерін білу; - шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру; - хор жүйесі мен хор ансамблі үшін таза интонация дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар хор ұжымымен жұмыс істеу
Мақсаты: Вокалды-хор орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер мектептегі музыка сабағында кәсіби вокалды-хор қызметіне дайындалады, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу әдістемесін іс жүзінде меңгереді және хор ұжымын басқарудың ерекшеліктерін игере отырып, хор өнеріне деген көзқарасын қалыптастыра отырып, балалар хор ұжымына репертуар таңдауға үйренеді. Студенттер меңгереді: - дыбыстық, метрикалық, құрылымдық есту қойылымдары мен музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамыту, - көп дауысты жаттығулардың, хор шығармаларын ән айту процесінде гармониялық есту қабілетіне ие болу; - жеке дауыстарды басқа партияларды дауыспен айтып ойнау және т.б. - балалар мен жасөспірімдер дауысының даму ерекшеліктерін білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал 1,2
Мақсаты: Вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру. Мазмұны: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушылар аудиториясына әсер ету ерекшелігін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Домбыра 1
Мақсаты: Домбырада ойнаудың практикалық біліктер мен дағдыларын қалыптастыру, домбыра орындау саласындағы өз бетінше әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Мазмуны: Студенттер халық музыкалық аспабы – домбыра туралы алғашқы түсініктерін, домбырада ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгереді. Қазақстандағы болашақ музыка мұғалімінің музыкалық-орындаушылық шеберлігін кеңейтуде домбыра үйренудің маңызы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - домбыра орындаушылық техникасының бастапқы дағдыларын ; - қазақ композиторларының домбыра шығармаларындағы музыкалық мәнерлілік құралдары, стильдер, жанрлар, формалар, штрихтар ерекшеліктерімен жұмыс жасау жолдарын; - қазақ халық әндерін және мектеп ән репертуарын домбырамен сүйемелдеуіне
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауысты қою 1,2
Мақсаты: Вокалды-хор орындау саласында құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер академиялық орындау мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; ән аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық әдістеменің негіздерін; вокалдық орындау мәдениеті, олардың курсқа деген көзқарасын орындаушылық шеберліктің негізі ретінде анықтайды. Құзыреттілікті көрсететін студенттер: - әр түрлі биіктіктегі дыбыстарды таза интонациялау; - ән айту барысында академиялық орындау мәдениетін көрсету; - жеке орындаудың қарапайым вокалдық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оны тиісті салаларда қолданумен танысу. Мазмуны: Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде Инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Бұл жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе және оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдану. Олар Машиналық оқыту, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмуны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық көзқарасты дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы адамгершілік хабардарлықтың құндылықтарын енгізеді. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары. Мазмуны: Био Сфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер,Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Мақсаты: Ақпараттандырылған шешімдер қабылдау үшін, сондай-ақ жеке қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін қажетті қаржыға қатысты білім мен дағдыларды игеру Мазмуны: Білім алушыларда қаржылық жоспарлау мен жеке қаржыны басқарудың базалық дағдыларын, жинақтау және инвестициялау құралдары, кредиттік ресурстарды пайдалану қағидаттары, электрондық есеп айырысуларды жүргізу туралы түсініктерді қалыптастыру. Қаржылық ақпаратты жан-жақты түсінудің, қаржылық өнімдерді талдаудың және қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін үйрету. Мазмуны: Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі әдістің мәнін зерттеу: түсінігі, талаптары. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды білу. Мазмуны:Экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды зерттеу. Қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын жүргізу .
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дауысты қою 1,2
Мақсаты: Вокалды-хорлық орындаушылықты арттыру. Мазмұны: Студенттер орындаудың академиялық мәнерін дамыту үшін вокалды-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; шығарманың жанрына байланысты силлабикалық ән айту ерекшеліктері, лад бояуының ерекшелігі ,ырғағы мен орындаушылық стилі. Әншілік креативтілік. Вокалды орындау процесінде эмоционалды у және бейнелі ассоциациялар. Ән өнерінің әртүрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары. Әлемдік, отандық және заманауи вокалдық репертуардың құндылықтарын шығармашылық тұрғыда игеру. Студенттер меңгереді: - ән айту процесінде әртүрлі музыкалық және экспрессивті құралдарды қолдануды; - вокализация техникасын, есту талдауды, музыкалық есту мен есте сақтауды дамыту технологиясын көрсетуді; - вокалды орындау процесінде эмоционалды-бейнелі эмпатияға ие болуды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокал1,2
Мақсаты: Вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Мазмұны: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушы аудиторияға әсер ету ерекшелігін білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үйлесімділік талдаудың практикалық курсы 2
Мақсаты: Музыкалық шығармаларды үйлесімділік талдау дағдыларын дамыту, гармоникалық заңдылықтарды, құрылымдық байланыстарды және әртүрлі стильдер мен жанрлардағы гармоникалық тілдің ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Үйлесімділік талдаудың практикалық курсы музыкалық шығармаларды гармоникалық ұйымдастыру принциптері туралы білімді қалыптастырады. Курс аккордтардың негізгі функцияларын, модуляциялық процестерді, реттіліктерді және олардың экспрессивті мүмкіндіктерін қарастырады. Сабақтар аналитикалық ойлауды, үйлесімділікті есту қабілетін және оны музыкалық практикада қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Студенттер келесі дағдыларды игереді: музыкалық шығармаларға теориялық және орындаушылық талдау жүргізу; г үйлесімділіктің тілдің тән ерекшеліктерін анықтай отырып, әртүрлі стильдегі шығармалардағы аккорд құрылымын зерттеу; кезеңдер түрінде ұйымдастырылған монотонды және модуляциялық аккорд тізбектерін сенімді түрде орындау; Оқу, сондай-ақ музыкалық және көркем әдебиеттегі аккорд құрылымдарын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Домбра 2
Мақсаты: Домбыра орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін арттыру Мазмұны: Домбыра орындаушы аппараттың, отырғызу және баптауын жақсарту және тұрақтандыру, екі қолды үйлестіру. Негізгі штрихтарды (стаккато, легато) орындау технологиясын меңгеру. «Тремоло» техникасын меңгеру. Күрделі ритмикалық үлгілерді меңгеру. Бұрын игерілген ойын тәсілдерін, штрихтарды жүйелі түрде жетілдіру. Екі қолдың ойын қимылдарын бөлек және оларды үйлестіру, ұсақ техникасын дамыту бойынша жұмыс. «Тремоло» орындайтын қос ноталар. Бір позициядан екіншіге ауысу техникасы. Студенттер меңгереді: -Домбыра орындау барысында музыкалық-қиялды ойлауды, - шығармашылық көркемдік талғамды дамытуды;. - домбырада ойнаудың әртүрлі техникалық әдістерін;
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмуны: Студенттер мүмкін: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық гармония
Мақсаты: Музыкалық шығармаларды ішкі есту қабілеттерін дамыту және оларды дыбыс пен нотада бейнелеу. Мазмұны: Музыкалық өнер дамуының тарихи ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық форма мен тілді түсінудегі білім мен дағдыларды қалыптастырады. Музыканы мағыналы қабылдауға, оны дыбыс пен музыкалық мәтінде түсіндіруге үйретеді. Музыкалық шығармаларды талдауда теориялық білімді қолдануға, сондай-ақ олардың құрылысы мен дамуының жалпы және нақты заңдылықтарын анықтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: Іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Мазмуны: Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ілгермелі шетел тілі
Мақсаты: Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Мазмуны: Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: Оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмуны: Студенттер, мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано-1
Мақсаты: Фортепианода дыбыс шығарудың негізгі әдістерін, аппликатуралық және позициялық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Студенттер музыкалық аспап – фортепиано туралы алғашқы түсініктер алады. Фортепиано аспабында дыбыс шығарудың негізгі әдістерімен жұмыс жасайды: легато, нон-легато, стаккато. Фортепианода ойнаудың негізгі аппликатуралық және позициялық принциптерін меңгеру. Фортепианолық формасы, гармониялық және полифониялық құрылымы, фактуралық ерекшеліктері және т.б түсініктермен танысу. Ноталық жазба парағынан қарапайым фортепианолық шығармаларды оқу дағдыларын дамыту. Студенттер меңгереді: -фортепианода саусақпен және позициялық дағдыларды; - дыбыс шығарудың негізгі әдістерін: легато, легато емес, стаккато - парақтан ноталарды оқудың бастапқы дағдыларын
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
Мақсаты: Музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер қазақ музыкасының қалыптасуының ерекшеліктері мен үдерісі туралы білім мен түсінік алады, алдағы педагогикалық жұмыста өз білімдерін пайдалана алады, қазақ халқының музыкалық шығармашылығының даму кезеңдерін меңгере алады, оны зерделеу нәтижесінде осы курсқа өзінің оң көзқарасын білдіреді. Студенттер меңгереді: - қазақ музыкасы тарихының қалыптасуы мен ғылыми кезеңділігінің білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру қабілетін көрсету; - көне түркі дәуірінің жазбаша ескерткіштерінің мазмұнын білу, олардың мәдени маңыздылығын анықтау; - кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін, қазақстандық композиторлардың, музыкатанушылардың шығармашылығын кәсіби-педагогикалық практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыканы оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмуны: Студенттер мектептегі музыка сабағының құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқытудың мазмұны мен әдістемесі, оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер музыканы оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, музыка мұғалімі қызметінің құрамдас бөлігі ретінде балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - қабілет деңгейлері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін оңтайландыру бойынша стандартты түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді меңгеру; - балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту үшін зерттеу әдістері мен проблемалық оқытуды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аспаптық орындау технологиялары-1,2
Мақсаты: Аспаптық орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер аспаптық орындаушылық міндеттері туралы түсінікке ие, музыкалық шығармаларды тұтас қабылдау және орындау, жеке және ансамбльдік репертуарды өз бетінше игеру, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін техникалық дағдыларды дамыту. Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - техникалық қиындықтарды талдау және шығарманың көркемдік бейнесін жеткізу үшін орындаушылық міндеттерді шешу әдістерді таңдау; - музыка сабақтары үшін аспаптық репертуарды таңдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыка сабақтарында аспаптық музыка
Мақсаты: Музыкалық орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмұны: Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық туралы білімдерін алады. Осы салаға әдістемелік тәсілдерді енгізу аспапта музыкалық орындаушылықтың тиімділігін арттыруға және концерттік қойылымдарды дайындауға ықпал етеді. Топта жұмыс істеу тұлғааралық қатынастарды нығайтуға ықпал етеді. Пәннің мақсаты-аспаптық орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін, қиялын, шығармашылық өзін-өзі көрсету дағдыларын дамыту. Студенттер меңгереді: - музыкалық аспаптық шеберлік пен зерттеу дағдыларын көрсету түрінде жобаны іске асыру үшін әдістер мен құралдарды қолдану. -музыкалық шығармаларды әдістемелік тұрғыдан дұрыс таңдай білу; шығармашылықтың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, өз орындауымен (жеке, дуэт, ансамбль) сүйемелденетін олардың музыкалық-компьютерлік презентацияларын, музыкалық-педагогикалық аннотацияларын жасай білу - сахналық мінез-құлық дағдыларын, шығармашылық әуендеу дағдыларын көрсету (әуендерді үйлестіру, текстуралық сүйемелдеу жасау, берілген гармоникалық бұрылыстар, цифрлық бас және т. б. негізінде құрастыру және импровизациялау).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: Қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық шеберлік-1,2
Мақсаты: Аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер аспаптық орындаудың теориясы, тарихы мен практикасы, музыкалық образдың көркемдік көрінісі, орындаудың техникалық мәселелерін шешу туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін аспаптық орындаудың дағдылары мен біліктер кешенін игере алады. Студенттер балалармен педагогикалық іс-әрекеттегі аспаптық орындаудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - Аспаптық орындау дағдыларын; - музыкалық экспрессивтілік құралдарымен, әртүрлі дәуірлердегі аспаптық шығармалардағы стильдердің, жанрлардың, формалардың ерекшеліктерімен жұмыс істеу; - шығарманы орындаушылық талдау, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын, сондай-ақ музыкалық мәнерлілік құралдарын, авторлық ойды беруде аспаптық шеберлікті көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Вокалдық ансамбльдер1,2
Мақсаты: Вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру. Мазмұны: Студенттер тембрлері мен бірігу мүмкіндіктерін ескере отырып, ән топтарына вокалдық дауыстарды іріктеу әдістерін меңгереді; ансамбльге қатысушы ретінде өзінің көзқарасын көрсете отырып, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлесіп орындау үшін вокалдық дауыстарды іріктеу дағдыларын қалыптастырады. Көп дауысты ансамбль әні туралы түсінік. Ансамбльдік ұжымның жекелеген партияларымен жұмыс. Әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс ауқымын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Ансамбль түрлері. Вокалдық ансамбльге арналған шығармаларды меңгеру. Студенттер меңгереді: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - ансамбльдің жалпы дыбысымен бірге өз дауысын есту; - вокалдық ансамбль құрамында орындаушылық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор дыбысын модельдеу
Мақсаты: Вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмұны: Студенттер әдістемелік вокалдық-хор қызметін ұйымдастыру туралы түсініктер алады. Вокалды-хор дыбысында бейнелі-Имитациялық дағдыларды қалыптастыру; шығармашылық қабілеттерін дамыту және хор дыбысын көркемдік қабылдау. Танымдық-шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерінде хор дыбысын модельдеу: фортепианода хор партитурасын орындау, хор партияларының дауыстарын вокалды орындау, концертмейстердің фортепианода хор партитурасын орындауын дирижерлау, концерттік қойылым жағдайында хор ұжымын дирижерлау Студенттер меңгереді: -музыканың музыкалық-бейнелік мазмұнын беру түрінде жобаны іске асыру үшін әдістер мен құралдарды қолдану; - ән репертуарын әдістемелік тұрғыдан дұрыс таңдай білу; - ұжыммен, шағын топтармен немесе хор партияларымен оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фольклорлық ансамбль1,2
Мақсаты: Аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Ұлттық көркем мәдениеттің маңызды компоненттерінің бірі ретінде фольклорлық шығармашылықты жандандыру. Студенттер фольклорлық ансамбльде ойнаудың негізгі принциптері, ансамбль құрамындағы әр түрлі аспаптардың құрамы мен функциялары, әр түрлі орындаушылық әдістер мен музыкалық этно-композицияларды ойнату формалары, халықтық аспаптық музыканың үздік үлгілері туралы толық түсінікке ие. Студенттер түрлі фольклорлық аспаптарды меңгере алады, концерттік этно-қойылымдар тәжірибесінің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді, бұл ұлттық көркем мәдениетті тануға, туған өлкесіне деген құрмет пен сүйіспеншілікті дамытуға ықпал етеді. Студенттер меңгереді: -түрлі этно-аспаптарда аспаптық шығармаларды көркем-мәнерлеп орындау дағдыларын; - халықтық аспаптық мәдениет дәстүрлері негізінде ансамбльдік орындаудың практикалық дағдылары мен технологияларын; - шағын формадағы дәстүрлі қазақ аспаптық музыкасы шығармаларының парағынан оқудың практикалық дағдысына ие болу; - шығарманы талдай білу, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық экспрессивтілік құралдарын анықтай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Оқытуды жоспарлау және музыканы оқытуды даралау
Мақсаты: Педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және музыканы оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Мазмуны: Студенттер: оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; музыканы оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжауды меңгереді; музыканы жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының музыкалық-шығармашылық дамуын қолдауды меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлем музыкасының тарихы
Мақсаты: Әлемдік музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әр түрлі жанрлары мен формалары, стиль тенденциялары мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастыра алады; әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, музыкалық өнердің бейнелері мен формаларындағы шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшеліктерін және олардың шығармашылық эволюциясындағы формаларды ашу ежелгі халықтардың музыкасынан бастап,соның ішінде Үндістан өнері, Африка, Шығыс, Америка және басқа континенттер, сонымен бірге әртүрлі елдер мен халықтардың музыкалық мәдениетіне деген көзқарасын қалыптастырады. Оқушылар әртүрлі музыкалық мәдениеттердің құндылығын тең құқылы деп түсініп, әртүрлі халықтар мен елдердің музыкалық мәдениетіне жеке көзқарасын қалыптастыра алады Студенттер меңгереді: аспапта әлемдік музыкалық өнердің ең тарихи маңызды туындыларын орындау; шетелдік кәсіби дәстүр тарихын кезеңдеудің негіздерін білу; әлеуметтік, идеялық және эстетикалық ұғымдармен өзара байланыста музыкалық өнерді дамытудың әрбір тарихи кезеңінің ерекшеліктерін білу; музыкалық жанрлар мен формалар жүйесінің тарихи эволюциясын түсіну; зерттелген шығармалардың нақты музыкалық материалын есту арқылы білу және анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор сыныбы және хормен жұмыс істеу практикумы1,2
Мақсаты: Вокалды-хорлық орындаушы-лықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: Әр түрлі стильдер мен дәуірлердің шығармаларын меңгеру; тәуелсіз қызметке теориялық және әдістемелік дайындық. Жеке хористермен, ансамбльдермен, хор партияла-рымен және ұжыммен жұмыс жасау дағдыла-ры. Мектеп репертуарының, хор миниатюра-ларының, сондай-ақ ірі формадағы хор шығармаларының көркем орындалуы. Хор-мен және вокалдық ансамбльмен (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) жұмыс істеудің хормейстерлік және дири-жерлік дағдыларын қалыптастыру, өзінің бо-лашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде пәнге деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Студенттер меңгеру: - хор полифо-ниясының негіздерін білу; - хор ұжымында вокалды тәрбиелеу әдістерін меңгеру; - хор-дың жекелеген қатысушыларымен, хор пар-тияларымен, жалпы хормен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано-2
Мақсаты: Фортепиано орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру: Мазмұны: Студент музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін фортепианолық орындаушылық шеберлік пен ойын дағдыларының кешенін меңгере алады. Студент фортепианода ойнауды үйренудің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыка туралы білімдерін толығырақ беру үшін музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігінің негізі деп түсінеді. Студенттер: - фортепиано техникасын орындау дағдыларын меңгереді; - әр дәуірдегі аспаптық шығармалардағы музыкалық бейнелеу құралдары, стильдер, жанрлар, формалар ерекшеліктерімен жұмыс жасау жолдарын үйренеді; - музыкалық шығармаларды нота парағынан оқу, есту қабілеттер арқылы орындау және композициялық дағдыларды дамуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр – 1,2
Мақсаты: Аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер оркестрлік орындау технологиялары, оркестрлік аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін дамыту заңдылықтары туралы толық түсінікке ие, оркестрде ойнау дағдыларының кешенін игере алады, сондай-ақ оркестрдің маңыздылығы мен мақсатын әр түрлі орындаушылық және оркестрлік мектептердің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырудың негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: -бағдарламалық талаптарға сәйкес әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды парақтан оқудың практикалық тәжірибесі болуы; ансамбль, оркестр құрамында солист ретінде репетициялық-концерттік жұмыс; - парақтан оқып, оркестр партитурасын транспонирлеу; - ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдерді, орындаушылық мәнерлілік құралдарын пайдалану; - репетициялық және концерттік жұмыс процесінде психофизиологиялық факторларды білуді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Дирижерлік қимылды модельдеу
Мақсаты: Вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыканың интона-циялық мазмұнын бейнелеуге, интонация семантикасын анықтауға бағытталған дирижерлік қимылдың табиғаты туралы түсінікке ие. Орындаушылық практика процесінде дирижерлік қимыл музыкалық интонацияны оның энергетикалық мазмұнын модельдеу арқылы бейнелейді. Студенттер музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын модельдей отырып, дирижерлеу процесінде дыбыстық технологияларды қолдануға дайын екендіктерін көрсете алады. Студенттер қимылды модельдеудің маңыздылығы мен мақсатын музыкалық шығарманың эмоционалды бейнесін берудің маңызды көрсеткіштерінің бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - дирижерлік қимылды модельдеудің теориялық негіздері мен технологияла-рын білу; - дирижерлік қимылды модельдеу дағдыларын меңгеру; - музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын талдау және дирижерлік қимылды жүзеге асыру үшін шығармашылықпен түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық импровизация
Мақсаты: Аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студент импровизация негіздері туралы толық түсінікке ие. Болашақ педагогикалық қызмет үшін жеткілікті деңгейде орындаушылық импровизация процесінде музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын көрсете алады. Білім алушылар импровизацияны музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде қажетті маңызды элемент ретінде пайдаланудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманы жеке көркемдік интерпретациялау және орындаушылық импровизациялау құралдарын білу; - жеке көркемдік интерпретацияны жаңғырту, үлгі бойынша музыкалық шығарманы орындау барысында импровизациялау; - кәсіби (орындаушылық, педагогикалық) қызметте фортепианода және/немесе басқа аспаптарда музыкалық импровизация жасау дағдыларын
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка пәні мұғалімінің жобалық қызметі
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі және музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыка сабақтарында және сабақтан тыс уақытта жобалық іс-әрекеттің формалары мен әдістерін біледі, әр оқушыға оқу және сыныптан тыс жұмыстарда сәттілік жағдайын жасай алады. Мәселелерді шешудің негізгі құралдарын игере алады. Студенттер музыка мұғалімінің жобалық іс-әрекетінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларын музыка сабағында сәтті оқуға және сабақтан тыс уақытта музыкаға деген қызығушылықтың бір түрі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - оқушыларға арналған музыка жобаларының түрлері мен нысандарын білу; - музыкалық-педагогикалық қызметте зерттеу жобаларын әзірлеу дағдыларын меңгеру; - музыка мұғалімінің жобалық қызметіне шығармашылық, зерттеушілік көзқарасты көрсете оты-рып, жобаны құру үшін ақпаратты талдау, синтездеу, шығармашылықпен түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-сандық перфоманс
Мақсаты: Музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер музыкалық шығармаларды цифрлық форматта орындау технологиялары туралы толық түсінікке ие, аккордтардың сандық белгілерін, музыкалық материалды сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, музыкалық мәтіндерді ойнай алады. Студенттер музыкалық-цифрлық перформанстың маңыздылығы мен мақсатын музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - гармониялық аккордтарды құру негіздерін және сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін; - музыкалық мәтіндерді сүйемелдеудің дұрыс әдістер мен тәсілдерін анықтауды; - музыкалық материалды орындау барысында цифрлық өндеудердің (аранжировкалардың) әртүрлі түрлерін синтездеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп оркестрімен жұмыс істеу әдістері
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмұны: Студенттер мектеп оркестрімен жұмыс жасау әдістері туралы білімді оқушылардың музыкалық және шығармашылық қызметінің бір бөлімі ретінде қалыптастырады. Студенттер мектеп оркестрін ұйымдастырудың, музыкалық аспаптарда ойнауды үйретудің, оқушылардың музыкалық білімін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастырудың негізі ретінде ырғақ пен саусақ техникасын дамытудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - әртүрлі қабілет деңгейлері бар оқушыларға мектеп оркестрін ұйымдастыру бойынша оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді; - балалардың ырғақ сезімін дамыту үшін проблемалық оқыту әдістерін қолдануды; - ансамбльдік орындауды дамыту тәсілдерін қолдануды; - оркестрлік репертуарды ұйымдастыра және қалыптастыра білуді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хор сыныбы және хормен жұмыс істеу практикумы1, 2
Мақсаты: вокалды-хор орындаудың кәсіби құзыреттілігін арттыру болып табылады. Мазмұны: Хормен және вокалдық ансамбльмен жұмыс істеудің хормейстерлік және дирижерлік дағдыларын қалыптастыру (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта), өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде хор сыныбына деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Хормен практикалық жұмыста вокалды-хор жұмысы мен дирижерлік шеберліктің әдістерін меңгеру. Хор распевкасы. Интонациялық-есту жаттығуларын жасау. Хор партияларымен жұмыс. Хормейстер тапсырмаларына сәйкес дауыстың дыбысын өзгерте білу. Хормейстердің музыкалық-педагогикалық қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - хор полифониясының негіздерін білу; - хор ұжымында вокалды тәрбиелеу әдістерін меңгеру; - хордың жекелеген қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен жұмыс істеу дағдыларына ие болу; - хор ұжымының концерттік-орындаушылық қызметінің практикалық дағдыларын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Домбыраны оқыту әдістемесі
Мақсаты: Музыкалық орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Мазмұны: Студенттер домбыраны оқыту әдістемесі туралы толық түсінікке ие, домбырада ойнауды оқытудың негізгі әдістерін меңгере алады. Студент домбыраны оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетін түсіну мен сүйіспеншілікті ояту құралдарының бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - аспапта ойнаудың техникалық дағдылары мен біліктер кешенін; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау; - ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін білу, - бағдарламаларды көпшілік алдында орындау өнерін .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне басшылық жасау
Мақсаты: Жобалау-зерттеу қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер оқушының музыкалық-зерттеу қызметі және оқушының жұмысына басшылық жасау туралы түсінікке ие. Музыкалық-білім беру процесінде оқушылардың музыкалық-зерттеу қызметін жүргізу әдістері мен технологияларын қолдануға дайын екендіктерін көрсете алады. Білім алушылар оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік етудің маңыздылығы мен мақсатын педагогикалық қызметтің маңызды компоненттерінің бірі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - оқушылардың музыкалық-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, рәсімдерін, әдістері мен технологияларын білу; - оқушы-лардың өзіндік музыкалық-зерттеу оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру; -Музыкалық-білім беру процесін ұйымдасты-ру мен іске асыруда оқушылардың музыкалық зерттеу іс-әрекетін басқару дағдыларын
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка пәні мұғалімінің орындау шеберлігі
Мақсаты: Аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер орындаушылық практикадағы музыкалық өнердің негізгі заңдылықтары туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығарманың мазмұнын орындау саласындағы теориялық мәселелерді, аспаптық және вокалдық-хорлық орындаудың техникасы мен мәнерлілігімен жұмыс істеу тәсілдерін білу негізінде жеткізе алады. Студенттер музыка сабақтарында орындаушылық шеберлікті жүзеге асырудың маңыздылығы мен мақсатын музыка мұғалімі мамандығының құрамдас бөлігі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - аспаптық және вокалдық-хорлық музыканы мәнерлеп орындау дағдыларын меңгеру; - орындаудың техникалық және көркемдік жақтарын және олардың өзара байланысын білу; - есту арқылы орындау; - оқушылармен жұмыс кезінде бірлескен көркемдік шешімдерді үйлестіру және табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокалдық ансамбльдер1,2
Мақсаты: Вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру. Мазмұны: Студенттер тембрлері мен бірігу мүмкіндіктерін ескере отырып, ән топтарында вокалдық дауыстармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді. Ән айту мәдениеті, дыбыс шығару, дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Жеке ансамбльдің, жалпы ансамбльдің және вокал жүйенің әртүрлі түрлері. Жеке солистермен, партиялармен және бүкіл ұжыммен жұмыс. Әлемдік және қазақ музыкасының сүйемелдеуімен миниатюралар (a cappella) мен шығармаларды көркем ансамбльдік орындау. Студенттер меңгереді: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - вокалдық-техникалық қиындықтар мен көркемдік ерекшеліктерді кейіннен әдістемелік талдаумен вокалдық ансамбль құрамында көрсету, оларды шешудің жолдары мен әдістерін табу, - ансамбльдің жалпы дыбысымен ұштастыра отырып, өз дауысын есту; - концерттік-ағартушылық қызмет үшін вокалдық репертуарды таңдау; - әннің ансамбльдік ерекшелігін ескере отырып, вокалдық ансамбль құрамында шығармаларды орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Хормейстер жұмысының технологиялары
Мақсаты: Вокалды-хор орындаушылық және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер динамика, хор тембрлері, музыкалық фразалар бойынша жұмыс істей алады. Әр түрлі сипаттағы legato, non legato және marcato қимылдарын қолдану. Мектеп репертуарының, a cappella, сүйемелдеуімен шығармаларының көркем орындалуы. Студенттер меңгереді: - хормейстерлік жұмыстың теориялық негіздері мен технологияларын білу; - хормейстерлік дағдыларды қарапайым және күрделі мөлшерде көрсете білу, әр түрлі сипатта ; - музыкалық интонацияның энергетикалық мазмұнын талдау және музыкалық бейнені бейнелеу үшін шығармашылық түрлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп-ән репертуарының сандық өңдеуі
Мақсаты: Музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесіне ие. Музыка саласында әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын меңгеру. Студент өзінің педагогикалық қызметі үшін музыкалық білім беруде ақпараттық технологияларды меңгерудің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - жалпы білім беретін мектепте заманауи музыка сабағын компьютерлік қамтамасыз етуді пайдалануды; - заманауи бағдарламаларда музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығын жасай білу; - сандық аудио өңдеу бағдарламаларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыканы оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: Қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде музыка оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Мазмуны: Студенттер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу ісәрекетін -құжаттайдыз және нәтижелерді ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- - қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау
Ұқсас БББ
6B01408 Музыкалық білім (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01408 Музыкалық білім
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01408 Музыкалық білім (IP)
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01408 Музыкалық білім
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)