Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01408 Музыкалық білім (IP) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дауыс қою 1
Домбра 1
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-1
Музыка теориясы
Сольфеджио-1
Вокал 1
Вокал 2
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сольфеджио-2
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-2
Абайтану
Домбра 2
Дауыс қою 2
-
2 Оқу жылы
Фортепиано-1
Вокалдық-педагогикалық практикум
Гармония
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Хорды дирижерлау-1
Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Хор-1
Музыка оқытудың әдістері мен технологиялары
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Хорды дирижерлау-2
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Балалар хор ұжымымен жұмыс
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Педагогикалық зерттеулер
Фортепиано-2
Хор-2
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Дирижерлік қимылды модельдеу
Мектеп оркестрмен жұмыс жасау әдістері
Аспаптық орындаушылық технологиялар-1
Бағалау және дамыту
Музыкалы цифрлық практикум
Музыка оқытуды жоспарлау және даралау
Инклюзивті білім беру ортасы
Синтезатор
Хормейстер жұмысының технологиялары
Аспаптық шеберлік -1
Музыкалық-цифрлық перфоманс
Аспаптық шеберлік -2
Вокалды ансамбль -1
Мектеп-ән репертуарының цифрлік аранжировкасы
Фольклорлық ансамбль 1
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы - 1
Аспаптық орындаушылық технологиялар-2
Қазақ музыкасының тарихы
Оркестр 1
Хор дыбысын модельдеу
-
4 Оқу жылы
Домбыра оқыту әдістемесі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Музыка оқытудың зерттеулер, даму және инновациялар
Фольклорлық ансамбль 2
Музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік жасау
Әлемдік музыка тарихы
Музыкалық импровизация
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы
Ілгермелі шетел тілі
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау
Вокалды ансамбль -2
Музыка мұғалімінің жобалық іс әрекеті
Оркестр 2
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану.
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау.
- Музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу.
- Қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау.
- Композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну.
- Қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану.
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру.
- Оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану.
- Музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау.