6B01403 Үстел спорт түрлері бойынша педагог - жаттықтырушы (шахмат) в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи білім беру технологияларын және оқытудың жаңа тәсілдерін меңгерген, озық спорттық технологиялардың көмегімен спортшылардың нәтижелерін жақсартуға қабілетті педагог-жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады.
Несиелер - 5
-
Спорттағы деректерді талдау
Бұл курс студенттерге деректерді талдау негіздерін үйретуге және сапалы және сандық талдау жүргізу үшін бағдарламалық жасақтамамен танысуға арналған. Курс барысында студенттерге жұмыс істеу үшін деректер жиынтығының үлгілері беріледі және деректерді талдау үшін әртүрлі бағдарламаларды қалай пайдалану керектігі көрсетіледі. Олар сондай-ақ әртүрлі деректер түрлерін талдау және статистикалық нәтижелерді түсіндіру үшін тиісті статистикалық сынақтарды анықтау процесімен танысады.
Несиелер - 4
-
Шахмат нотациясы (жазу тәртібі)
Бұл курс студенттерді шахмат партиясын немесе шахмат тақтасындағы фигуралардың орнын жазу үшін қолданылатын шартты белгілер жүйесімен таныстырады. Курс барысында студент қозғалыстардың толық жазбасын жасайды, сипаттамалық, цифрлық нотацияларды, партияларды қолмен немесе компьютерлік стенографиялаудың әртүрлі форматтарын үйренеді.
Несиелер - 4
-
Бейімделімді спорттық кинетика
Бұл пәнде осы курстың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары, принциптері ашылады; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттағы оқыту әдістері мен әдістері; бейімделгіш спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; ұйымдастыру және мүгедектер үшін жарыстар өткізу.
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті мен спорт тарихы (тоғызқұмалақ, шахмат)
Пән дене мәдениеті мен спорттың дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған, ұлттық дәстүрлер мен халықаралық тәжірибеге ерекше назар аударады. Тоғызқұмалақ пен шахмат сияқты зияткерлік үстел ойындарының қалыптасу және таралу кезеңдері, олардың мәдени, білім беру және спорттық маңыздылығы кеңінен қарастырылады. Сондай-ақ, бұл спорт түрлерін насихаттауға үлес қосқан тарихи тұлғалар, маңызды жарыстар, тиісті мекемелер мен осы саладағы мемлекеттік саясат мәселелері талданады.
Несиелер - 3
-
Спорттағы педагогикалық өлшемдер
Курстың мақсаты спорттық пәндерді оқыту сапасын бағалау жүйелерінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; спорт индустриясының ішкі жүйелерін зерделеу; кәсіби дағдылар мен әмбебап құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейін бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу әдістері; білім беру және спорт мекемелерінде ішкі бағалау жүйелерін зерделеу болып табылады.
Несиелер - 5
-
Зияткерлік үстел ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесі (шахмат, тоғызқұмалақ)
Пән зияткерлік үстел ойындарын оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Оқу барысында педагогикалық қағидаттар, оқыту құралдары мен әдістері, оқу-жаттығу үдерісін жоспарлау, білім алушыларды жас ерекшеліктеріне сай дайындау, сондай-ақ стратегиялық және логикалық ойлауды қалыптастырудың заманауи технологиялары қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім
Бұл курс олимпиадалық білім мен спорт бизнесін халықаралық деңгейде, соның ішінде өндіріс пен пайдалануды және жаһанданудың осы процеске әсерін қарастырады. Курстың зерттелетін тақырыптарына коммерцияландыру, маркетинг, салыстырмалы спорттық модельдер, жаһандық процестер және көрермендермен жұмыс кіреді.
Несиелер - 5
-
Спорттық коучинг: негізгі тұжырымдамалар (тоғызқұмалақ, шахмат)
Пән спорттағы коучингтің тұжырымдамалық негіздерін, жаттықтырушының кәсіби философиясын, спортшы мен жаттықтырушы арасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, команда жоспарлауын қарастырады. Сондай-ақ жаттықтырушының жеке және әлеуметтік деңгейдегі рөлдері мен үлесі, жаттығу жоспарын құру, шешім қабылдау, жарыс жағдайларын талдау және рефлексивті тәжірибе дағдылары үйретіледі.
Несиелер - 5
-
Спорттық ивент менеджмент
Осы курс шеңберінде студенттерде спорттық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау үшін спорттық іс-шаралардың негізгі стейкхолдерлерімен келіссөздер жүргізуге, баспасөз өкілдерімен PR-науқандарды ұйымдастыруға, еріктілер қозғалысын қалыптастыруға, спорттық іс-шараға қатысушылардың тұруы мен тасымалдауын ұйымдастыруға, спортшылар мен көрермендер үшін қауіпсіздік шараларын көздеуге, жергілікті қоғамдастық басшылығымен қызметті үйлестіруге, жеткізушілермен және демеушілермен келісімдер жасасуға қабілетті болады, форс - мажорлық және төтенше жағдайларды болжау.
Несиелер - 5
-
Коучинг-практика 3 (шахмат)
Бұл курс студентке коучинг дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Студенттер белгіленген спорт түріне арналған апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Әр аптаның соңында студенттер өздерінің бастапқы коучинг жоспарын, бір аптадағы коучинг туралы есепті және коучинг басшыларының есебі мен шолуларына негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады.
Несиелер - 5
-
Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
Курсты зерделеу адамның дене шынықтыруын дамытуға бағытталған, адамның денсаулығына, психофизикалық жағдайына және физикалық жетілуіне қатысты тиімді ұстанымын анықтайтын және реттейтін әр түрлі әдістер мен іс-әрекеттерді қамтитын, өзін-өзі жоспарлы жұмыс бойынша саналы ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер адамгершілік-ерікті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру, көшбасшылық теориясына негізделген дене шынықтыру мен дамуды жақсарту негіздерін үйренеді.
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерделеуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Зияткерлік үстел ойындарындағы стратегия және тактика (шахмат, тоғызқұмалақ)
Пән зияткерлік үстел ойындарының стратегиялық және тактикалық қағидаттары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында логикалық және аналитикалық ойлаудың негізгі элементтері, позициялық және тактикалық талдау әдістері, шектеулі уақыт жағдайында шешім қабылдау тәсілдері қарастырылады. Ойынның даму кезеңдері (басталуы, ортасы, аяқталуы), стратегия мен тактиканы құру ерекшеліктері, ойын алаңындағы кеңістік пен ресурстарды басқару мәселелері зерттеледі. Пән студенттердің стратегиялық жоспарлау, қарсыластың әрекеттерін болжау және ойын сценарийлерін талдау қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.
Несиелер - 4
-
Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика
Бұл курста студенттер тиімді жабдықты жобалау, спорттық құрылғыларды, киім-кешек пен ойын беттерін талдау және сынақтан өткізу, әртүрлі жағдайларда тәуекелді бағалау әдістері және жаттығу кезінде шаршауды азайту және болдырмау әдістерін үйренеді. Эргономика халықтың арнайы топтары аясында да зерттелетін болады.
Несиелер - 5
-
Коучинг-практика 2 (шахмат)
Бұл курс студентке коучинг дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Студенттер белгіленген спорт түріне арналған апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Екі апта сайын студенттер кезең ішінде жасалған бір коучинг жоспарының үлгісін, жоспарға қатысты коучинг сессиясы туралы ойлауға арналған бөлімді және коучинг басшыларының ойлары мен үлестеріне негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады. Студенттер сонымен қатар спортшылардың эмоционалдық күйреуі белгілерін қалай анықтауға болатынын және спортшыларға қысымды жеңуге қалай көмектесуге болатынын үйренеді.
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық» пәні жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде бюджеттеу, қарыздарды басқару, инвестициялау және болашақ шығындарды жоспарлау. Курстың мақсаты -студенттерге ақша ресурстарын тиімді басқару, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Курс қаржылық жоспарлау принциптерін зерттеуді, қаржылық өнімдерді талдауды және жинақтау мен инвестициялау стратегияларын әзірлеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт кинезиологиясы
Бұл курс студентке адамдар тобын фитнес-тестілеуге, сондай-ақ топтық фитнес жаттығуларын жоспарлауға және өткізуге мүмкіндік береді. Студенттер жеке спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізіп, қозғалыстарды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтайды.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық және жаттықтырушылық қызметке кіріспе
Бұл курста педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің жалпы сипаттамасын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер зерттеледі, педагог-жаттықтырушының жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің әлеуметтік маңызы, сондай-ақ спорттағы шахматтың пайда болу тарихы зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
Бұл пәнде спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Курс студенттерде табысты адамның бейнесін және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қалыптастырады. Курстың мақсаты-студенттерде спорттық ұжымдарды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды құру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық және спорттық этика
Бұл курс педагогикалық және спорттық ортада туындайтын күрделі этикалық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс барысында кәсіби спорттағы этика (шахмат), спорттық мінез-құлық (шахматшы), адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
Курстың мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру , дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдері; маркетингтік зерттеу әдістері. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды әрі қауіпті факторлардың адамға әсер ету деңгейін дұрыс бағалау қабілетін, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында кәсіби ортадағы экологиялық және әлеуметтік жауапкершілікке негізделген тұрақты дамудың негіздері қарастырылады. Оқу барысында кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетуге қажетті ережелер мен практикалық дағдылар үйретіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Пән әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән аясында студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби спорттағы қазақ / орыс тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу
Аталған пән негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық біліктіліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық психология
Бұл курс студенттерді адамның реакциясын түсінуге және спорт пен жаттығуларға бейімделуге психологиялық көзқараспен таныстырады. Дәрістер, жағдайлық зерттеулер мен семинарлар танымды, аффект пен мінез-құлықты және олардың арасындағы күрделі өзара әрекеттесуді талқылауға және түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер спорттық нәтижелер мен жаттығуларды, сондай-ақ спортшылардың дайындығына әсер ететін психологиялық факторларды біліп, түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық және ұлттық ойындар
Осы курс барысында білім алушы спорттың әртүрлі түрлері (баскетбол, волейбол, жеңіл атлетика, жүзу, асық және т.б.) бойынша арнайы дене жаттығуларын орындау техникасымен танысады, ойын барысында жеке техникалық әрекеттерді меңгереді. Курс бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коучинг-практика 1 (шахмат)
Бұл курс барысында студенттер жаттықтырушылардың коучинг сессияларын қалай жоспарлайтынын және өткізетінін бақылайды. Олар сондай-ақ спортшылармен жаттығулар туралы пікірлерін білу үшін өзара әрекеттеседі. Әр апта сайын олар курс үйлестірушісіне коучинг сессиясын бақылауға негізделген аналитикалық материалдарды ұсынуы керек. Студенттер сонымен қатар жеке спортшыларды талдап, жаттығуларды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтауы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорт құқығы
Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шахматтағы спорттық тамақтану және фармакология
Бұл курс аясында студенттер спортшылардың тамақтану көздеріне, тамақ таңдауына, ас қорытуға және гидратацияға байланысты тұжырымдамалармен, сондай-ақ спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің рөлімен және шахматтағы допингке қатысты ресурстармен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқытудың инновациялық технологиялары және білім берудің жаңартылған мазмұны
Осы пән курсында орта білім беруді жаңғыртудың стратегиялық бағыттары; жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы негізінде мектепте оқыту нәтижелерін айқындау мен бағалаудың инновациялық технологиялары; Заманауи педагогтың инновациялық моделін қалыптастыру; мектепте оқытудың инновациялық технологияларының типологиясы; мектепте оқытудың инновациялық әдістемелері; педагогтерді даярлаудың ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті технологиялары; білім беруді цифрландыру; реформалаудың ерекшеліктері қарастырылады мектепте дене шынықтыруды оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шахматты интернационалдандыру
Осы курс шеңберінде шахмат ойындарының халықаралық тақырыптары зерделенеді, шахмат ойыны мәдениеті дамыған елдерге, сондай-ақ шахматты интернационалдандыру принциптері мен функциялары талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ойын теориясы
Бұл курс студенттерді ойындардың жіктелуімен, ойындарды шешудің негізгі принциптерімен, ойын стратегияларымен, ұтымды мінез-құлық негіздерімен, ойын қызметінің принциптерімен, тактикалық комбинациялармен және әрекеттермен, дайындық жүйелерімен және жаттығу құрылымымен, спортшыларды даярлау жүйесіндегі жоспарлау және бақылау процесімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шахматтағы жарыс қызметі
Бұл курс шахмат жарысы кезінде дененің экстремалды экологиялық жағдайларға төтеп беру және бейімделу қабілетін зерттейді. Студенттер жылу, суық, таулы және гипербарикалық ортаның адам ағзасына физиологиялық әсерімен танысады. Курс жарыстарға немесе ойын-сауық спорттық іс-шараларына қатысуға байланысты әсерлерді азайту үшін жарыстарды өткізу стратегиясын олардың үй ортасынан мүлдем өзгеше жағдайда ұсынады. Ауаның ластануы және дененің табиғи ритмының бұзылуы да зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары
Аталған пәнді оқыту барысында білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының (жаттықтырушының) тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Шахматтағы спорттық төрешілік
Осы курс шеңберінде студенттер шахмат бойынша спорттық төрешілерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілер орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спорттық емес мінез-құлықты және спортшылардың басқа да мінез-құлқын және т. б. зерттейді. Сондай-ақ, осы курс аясында студенттер спорттық төрешіліктің даму тарихын, спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби спорттағы ағылшын тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Спорттық-педагогикалық шеберлік және тәлімгерлік негіздері
Бұл курс жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігінің жалпы теориялық және практикалық категорияларын оқытуға, оқу жұмысы процесінде оларды қолдануды қамтамасыз ететін арнайы білімді, кәсіптік біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға; есептік құжаттаманы ресімдей отырып , жаттықтыру жұмысының принциптерін оқытуға; адамгершілікке, ерік-жігерге, эстетикалық көзқарастар мен еңбекқорлыққа тәрбиелеуге; нормативтік құқықтық құжаттарды, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының ұсынымдарын, оқу-бағдарламалық құжаттаманы зерделеуге, талдауға және іске асыруға; спорт стандарттарына өзгерістерді зерделеуге; педагогикалық және жаттықтырушылық тәлімгерлікті ұйымдастыруға, бастаушы педагог-жаттықтырушыларға көмек көрсетуге; педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерге, әдістемелік әзірлемелер мен құралдарды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Үстел үстіндегі спорттық ойындар бойынша әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Курс нормативтік құқықтық құжаттарды, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының ұсынымдарын, оқу-бағдарламалық құжаттаманы зерделеуге, талдауға және іске асыруға; жаңа үстел үстіндегі спорттық бағдарламаларды зерделеуге; спорт стандарттарына өзгерістерді зерделеуге; педагогикалық және жаттықтырушылық тәлімгерлікті ұйымдастыруға, бастаушы педагог-жаттықтырушыларға көмек көрсетуге; педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерге, әдістемелік әзірлемелер мен құралдар, техникалық оқыту құралдары және шахмат бойынша электрондық-есептеу техникасына шолуларды ұйымдастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шахматты оқытудағы цифрлық технологиялар
Пән цифрландыру жағдайында педагог-тренерлердің кәсіби құзыреттерін жаңарту мен жетілдіруге бағытталған. Курс аясында шахмат ойынын оқытуда қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар, соның ішінде жасанды интеллект (ЖИ) құралдары қарастырылады. Оқу платформалары, шахматтық қозғалтқыштар, талдау жүйелері және бейімделетін ЖИ құралдары оқу-жаттығу үдерісінің тиімділігін арттыруға және жекелеген оқыту тәсілдерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорттық технологиялар және дизайн
Бұл курс қолданбалы пән болып табылады, оның пәнаралық сипаты қозғалысты модельдеу, спорттық нәтижелерді талдау, спортшылардың жүктемесін бақылау, ми қан ағымының нейрофизиологиясы және спорттық оқиғаларды аудару (3D-анимация, компьютерлік модельдеу) сияқты салалардағы зерттеулермен байланысты. Бағдарлама техникалық дағдыларды алу үшін электротехника, информатика және механика бойынша дәстүрлі инженерлік курстардан тұрады. Бағдарлама сонымен қатар кәсіпкерлікке, инновацияға және дизайнға бағытталған курстарды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызмет шеңберінде гуманитарлық бағытты, мәдени және дене дамуын қалыптастыру үшін жалпы әлеуметтік білімді қолдану
- Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру
- Қолданбалы ғылымды пайдалана отырып, кәсіби және жеке мақсаттарға қол жеткізуді, спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық тұжырымдамаларды қолдануды қамтамасыз ету бойынша оқыту әдістерін қолдану
- Дене шынықтыру мен спортта өлшеу, спортшының жағдайын және оның нәтижелерін, сондай-ақ оның жарыстардағы мінез-құлқын болжау
- Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдаған спорттық қызметін жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін жалпы спорттық медицина саласындағы білімін қолдану
- Сандық технологиялар мен жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, зияткерлік үстел ойындарын (тоғызқұмалақ, шахмат) оқыту барысында әдістемелік тәсілдер мен тәрбиелеу педагогикалық әдістерін қолдану
- Үстел үсті спорт түрлерін оқыту мен білім беру үдерісіне ықпал ету мақсатында инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдана білу
- Халықаралық құқықтық нормалар мен актілерді білу, сондай-ақ мемлекеттік мүдделерді зияткерлік үстел ойындарының (тоғызқұмалақ, шахмат) әлеуеті арқылы ілгерілету мақсатында халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу
- Спорттық құқық, төрелік рәсімдер, қаржылық сауаттылық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы білімге сүйене отырып, спорттық қызметті ұйымдастыру және зияткерлік үстел ойындары (тоғызқұмалақ, шахмат) индустриясын ілгерілету бойынша басқарушылық шешімдер қабылдай білу.