6B01506 Математика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика, педагогика, психология және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие, қазіргі орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істей алатын жоғары білікті математика мұғалімін, сондай-ақ еңбек нарығының сұранысына сәйкес бәсекеге қабілетті түлектерді және даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Сызықтық алгебра
Пән студенттердің алгебраның элементтері ретіндегі нақты сандар жүйесі және комплекс сандар өрісін, векторлық кеңістіктің ұғымдарын, сызықты теңдеулер жүйесін және матрицалар мен анықтауыштарды, сызықты бейнелеулер туралы ұғымдарын қалыптастыра отырып, классикалық алгебраның ұғымдарын болашақ мұғалімдерге қажетті қазіргі математиканың идеяларын тереңірек түсіну үшін жалпы алгебралық мәдениетті қалыптастырып, мектептегі математикалық пәндерді оқыту үшін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау - 1
Пән математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: бір айнымалының тізбектері мен функциялар теориясы, функцияның шегі мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, функцияның Тейлор формуласы бойынша жіктелуі; туындыны пайдалана отырып, функция графигін зерттеу және құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеуді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық геометрия
Пән алгебраның негізгі моделдерін түзу, жазықтық және үш өлшемді кеңістік жағдайларында жүзеге асыруды, аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндауды, оларды зерттеу әдістерін мен ғылымның жетекші идеяларын, терминдерін, ұғымдарын қарастыра отырып студенттердің жазықтық және кеңістік өлшемдері жағдайларын жүзеге асыруды. Және оның жалпы түрде сипаттауды, Аффиндік және евклидтік n-өлшемді кеңістіктер, объектілер арасындағы сандық және сапалық арақатынастарды өрнектеу арқылы нақтылы процестерді және құбылыстарды меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандар теориясы
Пән элементар сандар теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің логикалық және сыни ойлау дағдыларын дамытады. Оқыту барысында студенттер салыстыру теориясының негізгі ұғымдарымен және тұжырымдарымен танысады, бөлінгіштік теориясы, жай сандарды бөлудің асимптотикалық заңы бөлімінен есептер шығарудың қарапайым дағдыларын меңгереді және оларды қазіргі криптографияның практикалық мәселелерін шешуде қолдану жолдарын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау - 2
Пән бір нақты айнымалы функцияны интегралдау әдістерін және қатарларды жинақталыққа зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер элементар және трансцендентті функциялар арқылы берілетін анықталмаған, анықталмаған және меншіксіз интегралды есептеу әдістерін және оның қолданысына қатысты негізгі есептерді шешуді, сандық, дәрежелік және функционалдық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттарын біліп, оларды жинақтылыққа зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы - 1
Пән математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін зерттеуге және меңгеруге бағытталған. Осы пәннің көмегімен студенттер алгебра мен тригонометрияның стандартты емес есептерін шығару әдістемесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Оқыту процесінде студенттер планиметрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен танысады. Сондай-ақ, оларды әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін қолданып үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау - 3
Пән көп айнымалы функцияларды дифференциалдаудың іргелі әдістерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер көп айнымалылар функциясының анықталу облысы және геометриялық кескінін табуды, деңгейлік сызықтарды сызуды үйренеді. Оның шегін есептеуді, үзіліссіздікке зерттеуді және дербес туындыларын табуды, оның геометриялық мағынасы білетін болады. Көп айнымалылар функциялардың дифференциалын табуды, оны Тейлор қатарына жіктеуді және көп айнымалылар функцияларын толық зерттеуді орындай алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау - 4
Пән көп айнымалы функцияларды интегралдаудың іргелі әдістерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қос интеграл ұғымына келтіретін есептермен, қайталанған интеграл ұғымымен танысады. Қос интегралдар арқылы жазық фигуралардың ауданын, қисық беттің ауданын табуды үйренеді. Меншіксіз қос интегралдар ұғымын және бірінші типті қисық сызықты интеграл мен екінші типті қисық сызықты интегралдың арасындағы байланысты білетін болады және оларды есептей алатын болады. Үш еселік интеграл арқылы дененің көлемін табуды білетін болады. Сонымен қатар, функцияны тригонометриялық қатарына жіктей алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің аналитикалық қабілеттерін дамытады. Оқыту барысында студенттер қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелер үшін бастапқы және шекаралық есептердің шешілу теориясының негізгі ұғымдарымен және тұжырымдарымен танысады және оларды шешудің негізгі әдістерін білетін болады. Сондай-ақ, оларды биология мен механиканың практикалық есептерін шешуде қолданып үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері
Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері
Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті - 1
Пән бір айнымалылы теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің сандық әдістерін оқып, олардың қателіктерін талдауға бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттер қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы есептердің сандық шешімдеріне зерттеу жүргізеді. Есептеу нәтижелерін компьютерлік пакеттер арқылы тексереді. Оқыту нәтижесінде студенттерде салыстырмалы талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық есептерді шешу практикумы - 2
Пән математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Осы пәннің көмегімен студенттер алгебра мен анализдің стандартты емес есептерін шығару әдістемесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Оқыту процесінде студенттер стереометрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен танысады және меңгереді. Сондай-ақ, оларды әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін қолданып үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Пән комплекс айнымалы функциялар теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттерде комплекс мәнді функцияларды дифференциялдау мен интегралдау техникасын меңгеру дағдылары қалыптасады. Оқыту процесінде студенттер комплекс жазықтықтағы интегралдау теориясының негізгі тұжырымдарымен танысады. Сондай-ақ, оларды механиканың практикалық есептерін шешу үшін қолданып үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру және тұрақты даму
Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән студенттердің мектеп математикасын қалай, неге, нені оқытамыз деген сұрақтарына сәйкес математиканың негізгі ұғымдары қалай көрініс табатынын және оның мазмұнына қалай әсер ететінін анықтау арқылы математиканы оқыту жүйесінің негізгі компоненттері болып табылатын математиканы оқытудың мақсаты, мазмұны, міндеті әдістері, түрі және құралдарымен олардың арасындағы байланыстарды қарастырып, студенттердің жоғары кәсіби-педагогикалық маман ретінде кәсіби біліктілігін арттыруға, оның кәсіби-қолданбалы бағыттарын шешуді қамтамасыз етуге, алған теориялық білімге негізделген біліктер мен дағдыларын дамытуға бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика
Пән жаратылыстану және әлеуметтік объектілерін зерттеуде комбинаториканың және ықтималдықтар теориясының әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер комбинаторика мен ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын үйренеді. Ықтималдықтарды қосу, көбейтуге қатысты есептеулерді білетін болады. Сонымен қатар, толық ықтималдықтың формуласы есептеуді жүргізе алатын болады. Кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларына қатысты есептеулер жүргізіп, оның қосындысын таба алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Проективті геометрия
Пән координаталық әдіс арқылы әртүрлі геометриялық обьектілерге сәйкес келетін теңдеулерді, теңдеулер жүйесін құруды, проективтік геометрияның негізгі түсініктерін, кеңейтілген евклид түзуіндегі нүктелердің күрделі қатынасын, проективтік жазықтық пен кеңейтілген евклид жазықтығын, екінші ретті сызықпен байланысқан маңызды нүктелер мен түзулер және сызықтардың проективтік класстарын зерттеуге және проективтік геометрияны қолданып мектеп геометрия курсының есептерін шығаруға керекті дайындық білімді қалыптастырып, дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пән пікірлер алгебрасының негізгі заңдарын қарастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында пікірлерден құралған формулалардың ақиқаттық кестесін құруды және оларды логика заңдары арқылы теңбе-тең түрлендіруді үйренеді. Бұл пәннің көмегімен студенттер қарапайым буль функцияларының қасиеттерін, дизъюнктивті және конъюктивті қалыпты формаларды құрудың әдістерін үйренеді және негізгі тұжырымды меңгереді. Пікірлерден құралған функцияны көпмүшеге жіктеудің әдістерін білетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Символдық логикаға кіріспе
Пән логика алгебрасының негізгі заңдарын қарастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында студент Буль алгебрасымен таныса отырып, олардың ақиқаттық кестесін құруды және логикалық заңдар арқылы ықшамдауды үйренеді. Логика алгебрасы функцияларының толықты мен тұйықтығын. Буль функцияларының көбейтіндісін біліп, үйренетін болады. Логикалық функцияны көпмүшеге жіктеуді және негізгі тұжырымды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикаға кіріспе
Пән физикалық әлемнің заманауи бейнесін түсінуге және ғылыми әлемдік көзқарасты қалыптастыру, қазіргі заманғы физика мен классикалық физика теорияларын, физиканың негізгі заңдарын, физиканың әр саласындағы теориялық және тәжірибелік машықтану есептерін шешу әдістерінмен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында классикалық физиканың негізгі бөлімдері: механика, статистикалық физика және термодинамика, электорстатика және тұрақты ток, магнетизм оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент физикалық зерттеу әдістерін, негізгі теориялар мен принциптерді, негізгі заңдар мен олардың қолдануды білетін болады және нақты физикалық есептерді және мәселелерді шешуде теориялық білімді қолдана алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу
Пән математика бойынша алған білімді; математиканың ұғымдары, құбылыстары мен заңдылықтардың, теориялардың, олардың өзара байланысының мәнін олимпиадалық және конкурстық есептерді шешуге қолдана отырып студенттердің жалпы мәдени құзыретін өз қызметінің нақты саласында инновациялық шығармашылық іске асыруға, кәсіби қызмет саласында қолдануға, болашақ маман ретінде қалыптасуға жүйелендірілген білімді, іскерлікті және дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физиканың теориялық негіздері
Пән адамдар өмір сүріп жатқан замандағы физикалық бейнені және ғылыми дүниетаным туралы түсініктерді қалыптастыруға және оларды сипаттайтын негізгі заңдарды қарастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамиканың негіздері, электр және магнетизм бөлімдері бойынша іргелі ұғымдарды білетін болады, олар туралы жалпы түсініктері қалыптастып, тәжірибелі және қолданбалы есептерді шығаруда пайдаланады және қажетті анализдер жасайтын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика есептерін шешу бойынша практикум
Пән эксперименттік деректерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешуге арналған математикалық статистика негіздерін, бақыланатын кездейсоқ шамалардың үлестірімінің сандық сипаттамалары мен параметрлерін статистикалық бағалаудың принциптері мен әдістерін, модель параметрлері туралы статистикалық болжамдарды тексеру принциптері мен әдістерін білуге бағытталған. Оқыту процесінде студенттер құбылыстардың статистикалық модельдерін құра білуді және өлшеуді эксперименттерінің нәтижелері бойынша оларды зерттеуді, статистикалық қорытындылар жасауды үйренеді және оңтайлы статистикалық шешімдерді қабылдау әдістерін, белгісіз үлестірім заңдылықтарын статистикалық бағалауды және эксперименттік мәліметтерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешу үшін математикалық статистиканың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT, ЕНТ)
Пән болашақ математика мұғалімдерінде математикалық білім сапасын халықаралық және ұлттық бағалаудың заманауи тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс PISA, SAT және ҰБТ тесттерінің мақсаттарын, құрылымын және ерекшеліктерін қарастырады және сынақтан өткен тапсырмалардың түрлерін, қиындық деңгейлері мен құзыреттерін талдайды. Курста нәтижелерді интерпретациялауға, студенттерді сыртқы бағалау процедураларына дайындау стратегиясын әзірлеуге, сондай-ақ білім беру нәтижелерін диагностикалау, бақылау және түзету әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Пән математиканың негiзгi салаларының бiрi болып табылатын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге қатысты теорияның материалдарымен студенттердi таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент шектің тербелісі, жылуөткізгіштік есептерін шешудiң негiзгi тәсiлдерiн білетін болады. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін қойылған бастапқы-шеттік есепті шығаруда сипаттауыштар, жалғастыру және Фурье әдістері, Грин формуласы арқылы шығаруды үйренеді және меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Пән жазықтықтағы және кеңістіктегі геометриялық фигуралардың қасиеттерін жүйелі зерттеу және ғылымның іргелі ережелерінің мазмұнын толық зерттеу мен жазықтық пен кеңістіктік түсініктерді жетілдіре отырып, геометрия бойынша пәнаралық байланысты дамыту арқылы оқытудың практикалық қызметін қолдану үшін қажетті математикалық білім мен дағдылар жүйесін меңгеру, геометриялық фигуралардың қасиеттерін жүйелі зерттеу және ғылымның іргелі ережелерінің мазмұнын есеп шығаруға қолданып және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия, анализ және алгебра элементтерін қамтитын олимпиада практикумы
Пән студенттердің геометрия, математикалық талдау және алгебра әдістерін қолдана отырып, олимпиада есептерін шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс логикалық және шығармашылық ойлауды дамытады, мектеп және университет математикасының бөлімдері бойынша терең білім, сонымен қатар шешімдерді талдау, дәлелдеу және негіздеу қабілетін дамытады. Мектеп оқушыларын әртүрлі деңгейдегі математикалық олимпиадаларға дайындау кезінде есептерді таңдау және түсіндіру әдістемесіне ерекше көңіл бөлінеді. Практикалық курс логикалық түрде математикалық пайымдауды зерттеу, дәлелдеу және ұсыну дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пән мектептегі математика курсының математикалық есептерін шешуге оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері бойынша оқушылардың білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент математиканы оқыту үдерісіндегі тапсырмалардың рөлін, қызметін, математикалық есептерді шешудің методикалық негіздерін біліп, меңгереді. Сонымен қатар, математикалық есептерді шығарудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін үйретудің әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті - 2
Бұл пән көп айнымалы теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің сандық әдістерін оқуға бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттер дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы-шектік есептердің сандық шешімдерін зерттейді. Студенттер сонымен қатар сызықты емес дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы есептерді шығарудың сандық әдістерін меңгереді. Оқыту нәтижесінде студенттерде салыстырмалы талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану-ғылыми пәндерінің интеграциясы
Пән студенттерде жаратылыстану-ғылыми білімдер жүйесіндегі өзара байланыстар мен пәнаралық тәсілдер туралы тұтас түсінікті дамытуға бағытталған. Оқу және ғылыми-зерттеу қызметі аясында математика, физика, химия, биология, информатика және география пәндерін интеграциялауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән дүниенің ғылыми бейнесінің тұтастығы принциптерін ашады және жүйелі ойлау дағдыларын және күрделі мәселелерді шешуге пәнаралық көзқарасты дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептерді шығарудың логикалық және әдістемелік негіздері
Пән студенттердің жүйелі ойлауын, логикалық мәдениетін дамытуға және оқу және стандартты емес есептерді шешудің әмбебап әдістерін меңгеруге бағытталған. Курс математикалық пайымдаудың негізгі түрлерін (индукция, дедукция, аналогия, қайшылық арқылы дәлелдеу және т.б.) қамтиды, есептің шарттарын талдау, шешімнің негізгі идеяларын анықтау, стратегияларды құру және қол жетімді тілде шешімдерді түсіндіру әдістерін үйретеді. Педагогикалық аспектілерге ерекше назар аударылады: қиындық деңгейі бойынша тапсырмаларды таңдау, оқу мақсаттарын қалыптастыру, типтік оқушы қателерімен жұмыс және мектеп оқушыларының математикалық ойлауын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесінің таңдаулы сұрақтары
Пән мектеп математика курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен оны үздіксіз дамыту және оны оқыту әдістемесін оқытуға қолдануа отырып, қазіргі мектепте математиканы оқыту әдістемесін таңдау дағдысын қалыптастыру, оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер, оларды ұйымдастыру мен басқару және көшбасшылыққа баулуға және жалпы математикалық мәдениетін көтеруге, математикалық пәндерді мектепте оқыту міндеттерді кәсіби тұрғыда шешуге қажетті құзыреттіліктер жүйесімен каруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
- Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
- Педагогиканың негізгі қағидаларын, жас ерекшелік физиологиясы туралы білімін, мектеп гигиенасы нормаларын және білім берудің инновациялық технологияларын оқытудың заманауи әдістерін, оқушылардың жетістіктерін бағалауды, оқушылардың ерекшеліктеріне сәйкес процессті бейімдеуді және өзіндік оқыту әрекетін талдауды жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтау және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
- Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивация алу, кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеру, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті қамтамасыз ету; педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық және еңбексүйгіштік таныта білу.
- Әлеуметтенуге, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен дамытуға, шет тіліндегі кәсіптік бағдар мәтіндерімен жұмыс жасауға дайын болуға ықпал ету.
- Жоғары математиканың іргелі пәндерінің негізгі теоремаларын, математикалық есептерді ұтымды шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдана алу.
- Негізгі ұғымдарды, теоремаларды, тәсілдерді және математикалық әдістердің алгоритмдерін математиканың және физиканың тиісті саласындағы теориялық немесе қолданбалы есептерді шешуде колдану, сонымен қатар процестің заңдылықтарын анықтап және тұжырымдарды дәлелдеуде қолдана алу.
- Математика саласының сәйкес теориясын қолдана отырып, бастапқы-шектік есептерді шешудің бірнеше әдістерін ескере отырып, математикалық модельдерді құрастыру және талдау.
- Кәсіби іс-әрекет мәселелерін шешу, математикалық есептерді шешудің аналитикалық және сандық әдіс-тәсілдерін талдау, бағалау және практикада қолдану, мектеп оқушыларының пәндік құзыреттіліктерін, математикаға деген қызығушылығын қалыптастыру, пәнішілік және пәнаралық байланыстарды қолдану, мектеп оқушыларын оқыту үдерісінде логикалық ойлауды дәлелдеу, математикалық білімдерін күнделікті өмірде қолдана алу.
- Математика бойынша жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында дәстүрлі және заманауи оқыту технологияларын, цифрлық платформаларды пайдалана отырып, мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру.
- Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастыру (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырмаларды бөліп көрсету, алгебра, геометрия, тригонометрия, қарапайым математика курстарынан есептерді шешудің ықтимал нұсқаларын іріктеу, ауызша материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды интерпретациялау.
- Балалардың әртүрлі қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру, оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру үдерісінде (SMART және STEM технологиялары) заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану.
- Дифференциалдық және интегралды есептеу есептерін шешу әдістерін, аналитикалық әдістермен шешілетін қолданбалы есептерді математикалық моделдеу негіздерін меңгеру. Математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті сандар теориясының математикалық нысандарымен, ойлаудың математикалық қатаңдығымен жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Дискретті математика мен математикалық логиканың әр түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешу, тұжырымдарды дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру.
Ұқсас БББ
6B01506 Математика
Астана халықаралық университеті
6B01506 Математика (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01506 Математика (көптілді білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01506 Математика (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01506 Математика (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)