Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07110 Локация, навигация және басқарудың радиоэлектрондық жүйелері мен құрылғылары в ҚМТУ

Пәндер

  • Радиоэлектрониканың ғылыми-техникалық мәселелері

    Пәнді оқыту мақсаты: радиоэлектрониканың өзекті ғылыми-техникалық мәселелерін шешуге, радиоэлектрондық жүйелерді талдаудың, жобалаудың және пайдаланудың заманауи әдістерін игеруге, перспективалы технологияларды бағалауға және радиоэлектроника саласында инновациялық шешімдерді енгізуге мамандарды даярлау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: радиоэлектрониканың заманауи мәселелері; радиоэлектрондық жүйелерді талдау және модельдеу әдістері; радиоэлектроникадағы заманауи материалдар мен технологиялар; сигналдар мен ақпаратты өңдеудің жаңа принциптері; микро және наноэлектроникадағы перспективалық бағыттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Локация, навигация және басқару жүйелері мен құрылғыларының арнайы мәселелері

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандарды орналасу, навигация және басқару жүйелерін жобалау, пайдалану және жаңғыртудың өзекті мәселелерін шешуге, сигналдар мен деректерді өңдеудің заманауи әдістерін игеруге, сондай-ақ осы салада перспективалық технологияларды енгізуге дайындау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: орналасу, навигация және басқару жүйелерінің жұмыс принциптері; радиолокациялық және навигациялық сигналдарды өңдеу әдістері; спутниктік навигацияның заманауи технологиялары; инерциялық және аралас навигациялық жүйелер; объектілердің қозғалысын басқару алгоритмдері; навигациялық және басқару жүйелерін дамытудың перспективалық бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патенттеу және ғылыми жарияланым технологиялары

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандардың өнертабыстар мен ғылыми әзірлемелерді патенттеу, сондай-ақ отандық және халықаралық басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: зияткерлік меншік және патенттік құқық негіздері; өнертабыстар мен пайдалы модельдерді патенттеу рәсімдері; патенттік ақпаратты іздеу және талдау; патенттерге өтінімдерді ресімдеу; ғылыми жарияланымдарға қойылатын талаптар; ғылыми мақаланың құрылымы мен стилі; ғылыми дәйексөз индекстері және жарияланым этикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-техникалық эксперимент теориясы мен практикасы

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандарда ғылыми-техникалық эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, эксперименттік деректерді өңдеудің заманауи әдістерін игеру және нәтижелердің дұрыстығын бағалау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: ғылыми-техникалық эксперименттің негіздері; экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; өлшеу жүйелері мен аспаптары; эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру; нәтижелерді статистикалық талдау әдістері; эксперименттегі процестер мен құбылыстарды модельдеу; эксперименттің сенімділігі мен қайталануын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағдар береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары білім берудегі оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Навигация және локация радиожүйелерін модельдеу

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандарды навигация және орналасу радио жүйелерінің модельдерін әзірлеуге және зерттеуге, математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін игеруге, олардың тиімділігін талдауға және осы салада инновациялық технологияларды енгізуге дайындау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: навигация және орналасу радиожүйелерін құру принциптері; радиожүйелердегі сигналдар мен процестерді математикалық модельдеу; компьютерлік модельдеу және имитациялау әдістері; радиосигналдарды өңдеу алгоритмдері; Радиожүйелердің дәлдігі мен шуға төзімділігін бағалау; радионавигация мен радиолокацияны дамытудың перспективалық бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникациялық сигналдарды цифрлық өңдеу

    Пәнді оқыту мақсаты: цифрлық әдістерді пайдалана отырып, телекоммуникациялық сигналдарды талдауға, өңдеуге және беруге, деректерді өңдеудің заманауи алгоритмдері мен технологияларын игеруге, сондай-ақ телекоммуникациялық жүйелердің тиімділігі мен сенімділігін арттыруға мамандарды даярлау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: сигналдарды цифрлық өңдеу принциптері; телекоммуникациялық сигналдарды іріктеу және кванттау; спектрлік талдау және сүзу; ақпаратты қысу және кодтау алгоритмдері; шуды азайту және шуға төзімділік әдістері; заманауи цифрлық байланыс технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелер

    Пәнді оқыту мақсаты: телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелерді жобалауға, талдауға және пайдалануға, телеметрияны пайдалана отырып деректерді жинау, өңдеу және беру әдістерін игеруге, сондай-ақ мұндай жүйелерді ғылымның, техниканың және өнеркәсіптің әртүрлі салаларына біріктіруге мамандарды даярлау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: телеметрия және инфокоммуникациялық жүйелердің негіздері; деректерді берудің телеметриялық жүйелерінің жұмыс принциптері; телеметрияны пайдалана отырып параметрлерді өлшеу және мониторингтеу әдістері; Деректерді беру арналары және телеметриядағы байланыс стандарттары; телеметриялық деректерді өңдеу және талдау жүйелері; нақты уақыттағы мониторинг және басқару; телеметриялық жүйелерді басқа ақпараттық және есептеу желілерімен интеграциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілі (Кәсіби)

    "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық деректерді берудің сымсыз желілері

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарды цифрлық деректерді берудің сымсыз желілерін талдауға, жобалауға және оңтайландыруға, кодтаудың, модуляцияның, радиоресурстарды басқарудың және сымсыз жүйелерде киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи әдістерін игеруге дайындау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: сымсыз деректер жүйелерінің теориялық негіздері; сымсыз байланыстың заманауи стандарттары мен технологиялары (Wi-Fi, Bluetooth, Zigbee, 4G LTE, 5G, 6G перспективалары); бірнеше қол жеткізу әдістері (TDMA, FDMA, CDMA, OFDMA, noma); радиоресурстарды басқару алгоритмдері және желілерді оңтайландыру; қызмет көрсету сапасын жақсарту әдістері (QoS) және энергия тиімділігі; сымсыз жүйелердегі киберқауіпсіздік және деректерді қорғау; MATLAB, NS3, OMNeT++көмегімен сымсыз желілерді модельдеу және модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мәнін түсіну мен жүйелі түсініктерін қалыптастыруға; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу мотивациясын дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшылық психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Радиоэлектрондық құралдарды схематехникалық жобалау

    Пәнді оқыту мақсаты: заманауи схемотехникалық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, радиоэлектрондық құралдарды жобалауға, радиоэлектрондық схемаларды әзірлеу, талдау және оңтайландыру қағидаттарын игеруге, сондай-ақ олардың тиімділігі мен сенімділігін бағалауға мамандарды даярлау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: радиоэлектрондық құралдарды схемотехникалық жобалау негіздері; аналогтық және цифрлық схемаларды әзірлеу принциптері; микросхемалар мен интегралдық құрылғыларды жобалау; радиоэлектрондық тізбектерді талдау және синтездеу әдістері; радиоэлектрондық жүйелерді кедергілер мен ақаулардан қорғау әдістері; радиоэлектрондық құрылғыларды жобалау процестерін автоматтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті және өздігінен ұйымдастырылатын желілер

    Пәнді оқыту мақсаты: : мамандарды "Заттар интернеті" (IoT) жүйелерін және өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді жобалауға және пайдалануға дайындау, олардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ Автоматтандыру және мониторинг мәселелерін шешу үшін осы жүйелердегі құрылғылар арасындағы өзара әрекеттесуді ұйымдастыру және оңтайландыру әдістерін игеру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: заттар интернетінің және өзін-өзі ұйымдастыратын желілердің негіздері; IoT құрылғыларының архитектурасы мен жұмыс принциптері; IoT үшін сымсыз байланыс технологиялары (LoRa, NB-IoT, Sigfox, Zigbee, Bluetooth және басқалары); желілердегі өзін-өзі ұйымдастыру және адаптивті Алгоритмдер; трафикті басқару әдістері және өзін-өзі ұйымдастыратын желілердегі ресурстарды тиімді пайдалану; IoT-тегі қауіпсіздік және деректерді қорғау; IoT-ті басқа ақпараттық жүйелермен біріктіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі компьютерлік технологиялар

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандардың ғылыми деректерді өңдеу, талдау және визуализациялау үшін компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын дамыту, ғылымның әртүрлі салаларында модельдеу, эксперименттер және зерттеу мәселелерін шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістерін меңгеру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: ғылыми зерттеулердегі компьютерлік технологиялардың негіздері; заманауи бағдарламалық пакеттерді қолдана отырып деректерді өңдеу және талдау әдістері; процестерді сандық модельдеу және модельдеу; ғылыми есептеулердегі оңтайландыру алгоритмдері мен әдістері; ғылыми деректерді визуализациялау құралдары; зерттеулерде жоғары өнімді есептеу жүйелері мен бұлтты технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы микроэлектроника

    Пәнді оқыту мақсаты: мамандарды микроэлектрондық компоненттер мен жүйелерді әзірлеуге, жобалауға және өндіруге, оларды техника мен технологияның әртүрлі салаларында қолдану әдістерін игеруге, сондай-ақ микроэлектрондық құрылғылардың тиімділігі мен сенімділігін арттыру міндеттерін шешуге дайындау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: микроэлектроника негіздері және оны қолдану; микроэлектрондық құрылғылардың элементтері мен конструкциялары; жартылай өткізгіш компоненттерді дайындау технологиялары; интегралдық схемалар мен микрожүйелерді жобалау; микроэлектрондық жүйелерді талдау және оңтайландыру әдістері; микроэлектрондық компоненттерді әртүрлі салаларда қолдану ерекшеліктері (автоматика, байланыс, медицина және басқалар); Микроэлектрониканың жаңа тенденциялары мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спутниктік байланыстың қазіргі принциптері

    Пәнді оқыту мақсаты спутниктік байланыс жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін игеруге, спутниктік байланыс арналарын жобалаудың заманауи технологиялары мен әдістерін талдауға, сондай-ақ спутниктік коммуникациялар саласында инновациялық шешімдерді енгізуге мамандарды даярлау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: : спутниктік байланыс негіздері және оның жіктелуі; спутниктік байланыс жүйелерінің жұмыс принциптері; спутниктік арналардағы деректерді беру технологиялары; спутниктік желілердің құрылымдары мен архитектурасы; сигналдарды күшейту және шуға төзімділікті қамтамасыз ету әдістері; квази-статикалық және төмен орбиталық спутниктерді қоса алғанда, спутниктік байланыстағы заманауи технологиялар; спутниктік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс

    Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Навигация және локализацияға арналған сымсыз радиожүйелерді, өздігінен ұйымдасатын (ЖИ элементтерін қолданып) және телеметриялық желілерді модельдеу мен жобалау дағдыларына ие болады
  • Локациялық және навигациялық жүйелерде жіберілетін сигналдардың сипаттамалары мен параметрлерін есептеу дағдыларын меңгереді
  • Радиоэлектрондық құралдарды қолдану кезінде ғылыми-техникалық проблемаларды дербес талдай алады
  • Ғылыми-техникалық ақпаратқа талдау жүргізеді, эксперименттік зерттеулердің міндеттерін жоспарлайды және қояды, ғылыми нәтижелерді ресімдейді және ұсынады
  • Радиоэлектроника, ғарыш техникасы, спутниктік байланыс және сигналдарды өңдеу саласындағы теориялық әдістер мен практикалық білімді талдайды
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады
  • Психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асырады
  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешеді
  • Кәсіптік қызмет шеңберінде эксперименттік - зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады
Top