Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 Маркетинг в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бейінді магистратураның "Маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты нарықта тауарлар мен қызметтерді дамыту және ілгерілету міндеттерін тиімді шеше алатын, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік зерттеулерді басқара алатын маркетинг саласында жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Зерттеулердегі жасанды интеллект (ағыл.т)

    «Зерттеулердегі жасанды интеллект» пәні ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект (машиналық оқыту, деректерді талдау, нейрондық желілер, мәтінді өңдеу) әдістерін теориялық және практикалық тұрғыдан қолдануды үйретуге бағытталған. Магистранттар деректерді өңдеу, интеллектуалды модельдер құру және ғылыми талдауды автоматтандыру бойынша заманауи құралдарды меңгереді, сондай-ақ жасанды интеллектіні ғылымның түрлі салаларында қолданудың этикалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулер (жетілдірілген курс)

    Пән ғылыми маркетингтік зерттеу жүргізуді жүйелейді: әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізу; маркетинг саласындағы зерттеу проблемаларын айқындау; мақсаттар мен міндеттерді қою; маркетингтік зерттеулердің мамандандырылған әдістерін қолдану; бас жиынтықтың іріктемесін және олардың айрықша ерекшеліктерін жоспарлау және анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг (жетілдірілген курс)

    Пәннің мақсаты - стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін ашу. Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пән нейромаркетингтік зерттеулердің әртүрлі түрлерін, тұтынушылардың әртүрлі маркетингтік ынталандыруларға физиологиялық реакциясын, сезім органдары арқылы тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету әдістерін, көздің мобильді трекингінің әдістемесін, ZMET, аромаркетинг және т. б. зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың психологиялық механизмдерін білу; бағыныштыларға әсер ету және ықпал ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу. Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; психология және менеджмент саласындағы озық білім негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздерін сипаттауға және түсіндіруге; жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау үшін психология әдістерін қолдануі; басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке адам, топтаррдың мінез-құлқын және өз мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент (ағыл.тіл.)

    Курс кәсіби қызметте қызметкерлердің өзгерістерге қарсылығын төмендету әдістерін қолдануға, жобаларды басқару дағдыларын меңгеруге, басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни бағалауға, әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және негіздеуге мүмкіндік береді; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру, іскерлік келіссөздер жүргізу және т. б.; қайшыдықтарды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу және зерттеулер (ағыл.тіл.)

    Пән сізге әдеби шолу орындау дағдыларын, шет тіліндегі дереккөздердегі ақпаратты жинау және өңдеуді, ғылыми зерттеулер тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін зерделеуге; зерттеу дизайнын әзірлеуге; зерттеу міндеттерін құрылымдауға; ғылыми зерттеуден күтілетін нәтижелерді сипаттауға; мәселенің өзектілігін анықтау дағдыларын меңгеруге, яғни оның ғылым үшін құндылығын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік жобалар дизайны

    Пән түрлі қызмет салалары үшін маркетингтік жобаны құру және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; қойылған міндеттерді ескере отырып, ерекшеліктер мен брифингтерді біріктіруге; маркетингтік жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу алгоритмін синтездеуге; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы жобалық құжаттарды әзірлеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс магистрлік жобаны жазу және іске асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалдық интеллектті пайдалана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді ұжымды қалыптастыру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлқындағы тенденцияларды талдау.
  • Ұйымдағы басқарудың психологиялық аспектілерін білу, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлқын талдай білу, сонымен қатар кәсіби қызмет үшін білімді кеңейту мен тереңдетуге, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттерді кеңейтуге дайын болу.
  • Ғылыми және қолданбалы ақпаратты, соның ішінде ағылшын тіліндегі дереккөздерді, заманауи цифрлық және интеллектуалдық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып сыни тұрғыдан бағалау және интерпретациялау; зерттеу қызметінде талдау және модельдеу үшін зерттеу тапсырмаларын қалыптастыру және талдау әдістерін таңдауды дәлелді негіздеу; ғылыми және талдамалық жұмыстың нәтижелерін академиялық мәтін түрінде интеграциялау және ұсыну, ағылшын тілінде академиялық сауаттылық пен жазбаша дағдыларды көрсету.
  • Жаңа ортада дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде жинақтау.
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша алған білімдерін біріктіру.
  • Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін сандық құралдар мен платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қолданыңыз
  • Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу
Top