6B02106 Арт-менеджмент в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең білімі бар, мәдениет саласындағы өнер теориясының негіздері мен басқару әдістерін түсінетін, сондай-ақ қазақстандық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар меңгеруі тиіс кәсіби құзыреттерді меңгерген жоғары білікті өнер бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
«Мамандыққа кіріспе» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады, мәдениет саласындағы ұйымдастырушылық жұмыстың барлық қырларын қамтиды, Мәдениет саласының экономикалық және мазмұнды ерекшеліктерімен, инфрақұрылыммен таныстырады, арт-менеджердің пәнаралық облысы және жұмысы ретінде арт-менеджмент туралы түсініктерді қалыптастырады. Инклюзивті тәсілге, әртүрлілікті құрметтеуге және әр түрлі жұмыс ортасында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады, бұл ұжымда құрметті және тиімді атмосфера жасауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік және отандық хореографияның тарихы I
Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнер теориясы мен тарихының негіздері
Курс білім алушылардың өнер теориясының негіздерін, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі заманғы өнертанудың тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін; көркемдік дәстүрлер, шығармашылық әдістер, ағымдар, олардың тарихи дамуындағы өнердегі бағыттар мен мектептер туралы түсініктерді меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынас этикасы
«Іскерлік қарым-қатынас этикасы» курсы студенттерде қазіргі іскерлік қарым-қатынас ережелерін қалыптастырады, студенттердің іскерлік қарым-қатынастың теориялық негіздерін меңгеруі, сауатты іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі, тиісті адамгершілік және психологиялық қасиеттерді қалыптастыру, студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінде төзімділікке тәрбиелеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік және отандық хореографияның тарихы II
Шетел және отандық хореографиясының тарихы курсы отандық хореографиялық өнердің тарихын меңгеру, оның көрнекті өкілдерін, балет әртістерін, хореографтарды, педагогтарды білуге, отандық хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін талдай, оны әлемдік мәдени кеңістікте анықтай білуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Менеджмент негіздері
Бұл курс менеджменттің теориялық негіздері мен практикасының жүйелі түрде баяндалуын білдіреді. Курс кәсіпорынның инновациялық қызметін басқарудың білім, іскерліктер мен дағдылар кешенін, инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы мен теориясы
Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет экономикасы
"Мәдениет экономикасы" курсы аясында білім алушылар мәдениет саласының экономикасы, оның құрылымының негізгі элементтері, аралас экономика жағдайындағы мемлекеттің шаруашылық қызметінің негізгі нысандары мен әдістерінің мазмұны туралы бастапқы мәліметтермен танысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік
Курс тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, жеке қаржыны, инвестицияларды, бюджеттеуді басқаруды, сондай-ақ кәсіпкерлік пен бизнесті жүргізу негіздерін қоса алғанда, қаржылық сауаттылықты зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Курс нарықтық экономиканың, меншіктің, кәсіпкерліктің және мемлекеттің экономикадағы рөлінің негізгі ұғымдарын қамтиды. Азаматтық, еңбек және қаржылық құқықты қоса алғанда, экономикалық қызметті реттеудің құқықтық негіздері зерделенеді. Қазіргі заманғы қоғам жағдайындағы экономика мен құқықтың өзара іс-қимылына, сондай-ақ бизнес жүргізудің және тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және мотивация
Көшбасшылық пен мотивация пәні қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқаруға негіз болады. Көшбасшылық теориясы мен практикасын білу, құзыреттілік-қызметтік тәсіл шеңберінде оларды болашақ кәсіби қызметінде ойдағыдай қолдану дағдылары, басқарушылық қызметті орындау кезінде болашақ бакалаврларда көшбасшылықтың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз ету
Курс экологиялық білімнің негіздерін ашып көрсетеді, тұрақты дамуды қоғам мен табиғат арасындағы тепе-теңдіктің шарты ретінде қарастырады, адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін және денсаулық пен ресурстарды сақтауға бағытталған тіршілік қауіпсіздігі негіздерін талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарысқа қарсы менеджмент
Курс дағдарысқа қарсы менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи тақырыптарымен және әдістерімен таныстырады. Білім алушылар экономикалық дағдарыстың басталу циклдылығының қазіргі заманғы теорияларын, кәсіпорындардың қаржылық дағдарысын ерте диагностикалау әдістерін, кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару стратегиясын таңдауды үйренеді. Қазіргі жағдайда ҚР кәсіпорындарында дағдарысқа қарсы менеджментті ұйымдастыру әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тайм менеджмент
«Тайм менеджмент» курсы білім алушылардың уақытты басқаруды ұйымдастыру негіздері, Жеке және корпоративтік жұмысты ұйымдастыру тәжірибесіндегі тайм-менеджменттің принциптері мен технологиялары туралы білім алуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фандрайзинг
«Фандрайзинг» курсы белгілі бір әлеуметтік жобаны, сондай-ақ бір ортақ идеямен немесе «қозғалыс векторымен» біріктірілген жобалар сериясын іске асыру мақсатында ұйымның ақша қаражатын және өзге де ресурстарды тарту әдістеріне оқыту процесін қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалық технологиялар
Пән жобалық менеджменттің негіздерін, жобаларды әзірлеу мен іске асыру кезеңдерін, жоспарлау, тәуекелдер, бюджеттеу, командамен жұмыс істеу, сапаны бақылау және тиімділікті бағалау мәселелерін қамтиды. Басқарудағы инклюзивті тәсілдер мен командадағы әртүрлілікті ескеру баса назарда болады. Жобаның барлық қатысушыларына кәсіби және жеке ерекшеліктеріне қарамастан тең мүмкіндік жасауға ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, жобаларды басқаруды оңтайландыруға, деректерді талдауға және командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған жасанды интеллектті қоса алғанда, заманауи цифрлық құралдар қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Авторлық және сабақтас құқықтар
Курстың мазмұны ғылым, әдебиет және өнер туындыларын (авторлық құқық), қойылымдарды, спектакльдерді, фонограммаларды, эфирлік және кабельдік хабар тарату ұйымдарының хабарларын жасау мен қолдануға байланысты туындайтын авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған. (сабақтас құқықтар). Сонымен қатар студенттердің меншік құқығы, объектілер, субъектілер, авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыру, авторлық құқық иелері мен авторлардың құқықтарын қорғау, авторлық құқық нормаларын арт- менеджердің практикалық жұмысында қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті бағалау
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыда кәсіпорынның құнын бағалауға теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдер туралы білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру, мүліктің әртүрлі түрлерінің құндық сараптамасының мәні мен мазмұнын сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппаратты оқу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалдық меншік құқығының негіздері
«Интеллектуалдық меншік құқығының негіздері» пәнін меңгерудің міндеттері студенттердің интеллектуалдық меншікті қорғау саласындағы теориялық білімімен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады, сонымен қатар бұл бизнестің құрылуына, қалыптасуына және дамуына жоғары деңгейдегі қолдауды қамтамасыз ететін құқықтық мәдениетінің деңгейін жоғарылатуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қақтығыстарды басқару
Қақтығыстарды басқару курсына қақтығыстың мәні, динамикасы мен құрылымы туралы түсінік, қақтығыстарды басқарудың теориялық мәселелері, келіссөздер, ұйымдық өзгерістер, іскерлік этика мен этикет, қақтығыстағы мінез -құлық стратегиялар, келіссөздер кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
«Маркетинг» курсы студенттерде маркетингті басқару, маркетингтік ортаны зерттеу, маркетингтік зерттеулер жүргізу, тауар саясатының ассортименті мен басқа да элементтерін басқару, өнімнің бөлінуін бағалау және болжау, баға белгілеудің нарықтық әдістерін пайдалану, стратегиялық жоспарлау, жарнамалық кампанияларды әзірлеу және өткізу және кәсіпорын өнімдерін жылжыту бойынша басқа да іс-шаралар мәселелері бойынша кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
«Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент» курсы мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптері, сондай-ақ мекемелердегі басқару қызметінің практикалық дағдылары мәдени сала
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамамен және халықаралық тәжірибемен таныстыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды үйретеді. Ол сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған этикалық нормаларды, жеке жауапкершілікті және сын тұрғысынан ойлауды дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи мультимедиялық технологиялар
Курс заманауи мультимедиялық технологиялардың көмегімен сандық материалдарды жасауға және редакциялауға бағытталған. Білім алушылар нақты білім беру міндеттерін шешу үшін қажетті мультимедиялық технологияларды таңдауды, заманауи технологиялар негізінде оқытудың жеке мультимедиялық құралдарын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәуекелдерді талдау және сыртқы орта менеджменті
Курс студенттерде фирманың тәуекелдерін азайту бойынша шешімдерді негіздеуге мүмкіндік беретін тәуекелдерді басқарудың ықтимал әдістері туралы, сондай-ақ әртүрлі типтегі ұйымдардағы тәуекел-менеджмент мәселелерін шешуге, белгісіздік және тәуекел жағдайларында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі принциптері мен өлшемдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Дағдыларды игеру Тәуекел-менеджмент туралы қазіргі заманғы түсініктерді, оның қазіргі қазақстандық
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспарлау
Пән бизнестің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, қызметтің кез келген саласын ұйымдастыру үшін бағдарламалық құжатты құру, жоспарлаудың мазмұны мен әртүрлі әдістерін; бизнес-жоспарлардың құрылымы мен функцияларын; бизнес-жоспарларды әзірлеуге инвесторлардың талаптарын; бизнес жоспарлау әдістемесін ашып көрсетеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқықтық мәдениет және құқықтық сана
Пән құқықтық тәртіп, заңға бағынатын мінез-құлық негіздерін, құқықтық сауаттылықты арттыру тетіктерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы жарнама және PR
Курс мәдениет және өнер саласындағы жарнамалық қызметті енгізудің қағидаттары мен әдістерін меңгеруге бағытталған; жарнамалық науқанды, PR акцияларын дұрыс ұйымдастыра білу дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі мультимедиялық технологиялар негіздері
Пән студенттерді өнер саласында мультимедиа құралдарын қолдану мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. Оқу процесінде студенттер мультимедиалық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді талдап, жеке мультимедиалық құралдарды жасайтын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коммуникация теориясы
Бұл курс коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларымен танысуды, коммуникация деңгейлерін, нысандары мен түрлерін зерделеуді, қазіргі заманғы коммуникативтік жүйелердің әр түрлі құралдарының тиімді жақтарын анықтауды көздейді., меңгеруі әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздерін қалыптастыру, студенттерде жалпы заңдылықтар, әртүрлі түрлер, деңгейлер және формалар туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру коммуникация
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR-менеджмент
«HR-менеджмент» пәні практикаға бағдарланған, өйткені студенттерді берілген контекстке және ішкі коммуникациялар мен персоналды басқаруды жүзеге асырудың заманауи талаптарына сәйкес келетін тәжірибелік дағдылар мен әдістерді жинауға үйретуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, студенттердің HR-менеджмент принциптерін, персоналды жоспарлау және басқару әдістері мен тәсілдерін, персоналды ынталандыру теориясын меңгеруі; персоналды іріктеу және бейімдеу принциптері; персоналды тиімді басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесі; HR-брендтің персоналды басқару жүйесінің негізгі рәсімдерімен байланысы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет және өнер саласындағы баға саясаты
Пән мәдениет және өнер саласында баға саясатын әзірлеу бойынша құзыреттілікті қалыптастыратын менеджмент бағыттарының блогына кіреді. Осы пәнді оқу нәтижесінде қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер мәдениет және өнер мекемелері өнімдерінің құндылығын анықтау дағдыларының пайда болуын болжайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Продюсерлеу
«Продюсерлеу» пәні продюсерлік негіздерді меңгеру, кинобизнес жұмысының маңызды ережелерін зерделеу; өндіріс принциптері туралы түсініктер; теледидарды мемлекеттік реттеу принциптері және аудиовизуалды өнімдерді шығару процесінде туындайтын нақты жағдайларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпорынның инновациялық қызметі
«Кәсіпорынның инновациялық қызметі» пәні іскерлік ортаны дамытудың өзекті үрдістерін ескере отырып, қазіргі заманғы компаниядағы инновацияларды басқару мәселелері. Экономиканың жаһандану жағдайындағы инновациялардың рөліне және кәсіпорынның стратегиялық ресурсы ретінде білімді басқаруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көрме және музей қызметін ұйымдастыру негіздері
Курс музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелердің қызметін ұйымдастыру теориясы мен тәжірибесінің жалпы және жеке мәселелерімен, сондай-ақ көрме жобасын жобалау әдістемесімен танысуға арналған. Мәдениет тарихы мен теориясын, мәдениет институттарының даму заңдылықтарын білу. Музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелерді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Event-менеджмент
«Event-management» пәнін меңгеру студенттерге оқиғалық менеджментпен байланысты шараларды жүзеге асыру үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, іс-шараны ұйымдастыру процесін басқарумен, оны көпшілік кеңістігінде жылжытумен байланысты оқиғалық менеджмент саласына қызығушылығын дамыту, сондай-ақ осы саладағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру және іс-шараларды ұйымдастырудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану білімі мен іс-әрекеттерін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-индустриядағы нарық
«Арт-индустриядағы нарық» курсы студенттерді арт-нарықтың пайда болу тарихымен және қызмет ету ережелерімен, қазіргі арт-нарықтың тауар айналымының тәсілі ретінде қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған., қазіргі заманғы өнер нарығының жұмыс істеуін талдау, көркем шығармалар нарығындағы белгілі бір жағдайға қатысты экономикалық сараптама
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпоративтік бизнес
"Корпоративтік бизнес" курсы компаниялардың менеджерлері мен олардың меншік иелері (акционерлер/инвесторлар) арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесін бағалау мен талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндауды көздейді. Сондай-ақ корпоративтік басқарудың негізгі модельдерін, корпоративтік бақылау жүйелерінің өзара байланысын және Компания қызметінің қаржылық көрсеткіштерін зерделеуді, Қазақстанда корпоративтік басқаруды дамытудың үрдістері мен перспективаларын айқындауды қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар
«Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар» курсы білім алушыларда арт-менеджмент саласында біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға, ұйымды табысты басқарудың қазіргі заманғы тәжірибесі ретінде арт-менеджменттің маңызды ережелерін ашуға, арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасауға, өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды жылжытуға бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тынығу қызметін ұйымдастыру
«Тынығу қызметін ұйымдастыру» курсы студенттердің әлеуметтік қорғау мекемелерінде халықтың әртүрлі топтарымен мәдени іс-әрекетті ұйымдастыру, оның теориялық негіздері, ерекшеліктері, мәселелері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру және студенттердің болашақ кәсіби қызметінде мәдени іс-шараларды ұйымдастыру саласында білімді қолдану дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сапаны басқару
Курс бағыты тауарлар мен қызметтердің сапасы және оны қамтамасыз ету мәселелері бойынша білімді қалыптастыру; тауарлар мен қызметтердің сапасын Нормативтік қамтамасыз ету мәселелері, сапа мәселелеріне көзқарастар эволюциясы, концепциясы; өнім сапасын бағалау әдістемесін қолдану, сапа проблемалары бойынша шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәуекел-менеджмент
«Тәуекел-менеджмент» пәнін оқу ұйымның тәуекел-менеджментінің негіздерін меңгеруден тұрады. Бұл пәнді оқу кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және бағалау құралдары саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада тәуекелдерді төмендетудің ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласындағы мемлекеттік және құқықтық реттеу
«Мәдениет саласындағы мемлекеттік және реттеу» курсы мәдениет және өнер саласын мемлекеттік реттеудің негізгі қағидалары мен құралдарын білу бағытталған. Сондай-ақ ҚР Мәдениет туралы заңнамасының негіздерін; мәдениет мекемелері мен ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастыру негіздерін, әлеуметтік-мәдени қызметті ұйымдастыруды, мәдениетті басқаруды регламенттейтін нормативтік және құқықтық актілердің құрылымы мен түрлерін
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустрия менеджменті
Курстың мазмұны креативті ойлауды, авторлық, басқарушылық, жобалық құзыреттіліктерді және іскерлік көзқарасты, мемлекеттік мәдени саясаттың мақсаттарына және 2021-2025 жылдарға арналған креативті индустрияны дамыту тұжырымдамасына сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру мен жоспарлауды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SMM маркетинг
Курстың мазмұны контент-стратегияны әзірлеуді, онлайн-коммуникацияны басқаруды және кампаниялардың тиімділігін талдауды қоса алғанда, брендтерді, өнімдер мен қызметтерді әлеуметтік желілерде ілгерілету стратегиялары мен құралдарын зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шоу-бизнес менеджменті
«Шоу-бизнес менеджменті» курсы білім алушыларда шоу-бизнестің негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру және арт-бизнес саласында тиімді басқарушыларды дайындау. Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін шоу бизнес өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін қазіргі заманғы технологияларды қолдануға дайындық; мәдениет және өнер саласындағы ұйымдардың жұмысы туралы білім жүйесін қалыптастыру; арт-менеджер мамандығына психологиялық дайындық пен уәждемені қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг
Курстың мазмұны креативті индустрияларды, бизнесті және digital-ортаны қоса алғанда, түрлі салаларда брендті құру, дамыту және басқару негіздерін зерделеуді көздейді. Бағдарлама нарықтық трендтерді, бәсекелестік стратегияларды, цифрлық брендингті және әлеуметтік жұмыс істеуді талдауды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық менеджмент
«Музыкалық менеджмент» курсы білім алушыларда музыкалық өнер саласындағы менеджмент білім жүйесін қалыптастыруға, музыкалық саладағы ұйымдардың ұйымдастырушылық даму заңдылықтары мен басқару ерекшеліктері туралы білімді, музыкалық өнердің эволюциясын, заманауи музыкалық өнерді, музыкалық менеджменттегі серіктестік пен көшбасшылық, музыкалық продюсирлеудегі «креатив-технологиялар» қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету
«Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету» курсы мемлекет және құқық туралы білім кешенін, салалық құқық негіздерін, кәсіпкерлік қызметке салық салу мәселелері бойынша бизнес саласын реттейтін қазіргі заманғы заңнамаларда бағдарлануға икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті дамытудың әлеуметтік құрамдас бөлігін жақсарту жөніндегі мемлекеттік саясат институтын қалыптастырудың негізгі тетіктері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоспарлау
Пән медиа жоспарлауды, оның ішінде нарықты талдауды, арналарды таңдауды, стратегияларды әзірлеуді және бюджеттеуді қамтиды. Дәстүрлі және сандық медиа, олардың тиімділігі, өлшемдерін талдау және жарнамалық науқандарды бағалау, сондай-ақ медиа жоспарлау мен сатып алуды автоматтандыру үшін платформаларды пайдалану қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық қызметті техникалық және материалдық жабдықтау
«Шығармашылық қызметті техникалық және материалдық жабдықтау» курсы студенттерде базалық теориялық және практикалық білімді қалыптастыруды, шығармашылық қызметтің материалдық-техникалық жабдықталуын меңгеруді, әр түрлі процестерді механикаландыру мен автоматтандыруды, жабдықтардың барлық түрлерін таңдау мен ұтымды пайдалануды көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Промоушн және имиджмейкинг
«Промоушн және имиджмейкинг» курсы промоушн мен имиджмейкингтің теориялық негіздерімен таныстырады, имиджді қалыптастырудың технологиялық құралдары мен құралдарын қарастырады, тауарды жылжыту және жеке тұлғаның, ұйымның, мәдени өнімдер мен қызметтердің имиджін қалыптастыру құралдарын меңгеру үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастырады, имиджелогияның ең маңызды теориялық және практикалық аспектілерімен, мәдениетаралық коммуникация процесінде оның қызмет ету стандарттары мен ережелерімен таныстырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Курс білім алушылардың дипломдық жұмысты/жобаны жазуға және дұрыс ресімдеуге қажетті креативті индустриядағы ғылыми зерттеулер саласындағы білімдерін меңгеруіне бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киноиндустрия менеджменті
«Киноиндустрия менеджменті» курсы білім алушылардан өз бетінше жұмыс істеуге оятуға бағытталған: шығармашылық тапсырмалар( синопсис, киноға арналған пресс-релиз); коммуникативтік техникалар( дискуссиялар, презентациялар), сұхбатқа және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық: сонымен қатар компьютерлік технологияларды (киножобаның өндірістік жоспары) қолдана отырып инновациялық әдістер және т.б. сонымен қатар кино-бейне өндірісі мен прокаттау саласында қажетті білім мен іскерлікті, сондай-ақ продюсирлеудің заманауи стандарттарына сәйкес кино-жобаларды табысты іске асыру үшін практикалық дағдыларды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы
«Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы» курсы курсты оқыту мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру саласындағы білімге, бизнесті ұйымдастырудағы мемлекеттің рөлі туралы, бизнес мақсаттарын қою тәртібі және бизнес-жоспарды құру әдістемесі. бизнес-идеяларды әзірлеу және іске асыру, бизнес-жоспар құру, баға саясатын негіздеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Продюсердің шеберлігі
«Продюсер шеберлігі» курсы білім алушылардың аудио-бейнелеу саласында өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы түсініктерін қалыптастыруға, студенттерді продюсерлік үдерістісипаттайтын заманауи тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратпен таныстыруға, продюсер қызметінің заңды аспектілері, заманауи экрандық технологияларды басқару қағидалары туралы түсінік беруге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Event-маркетинг
«Event-маркетинг» курсы технология және техника туралы білімді меңгеруге бағытталған, тұтынушы мен бренд арасында эмоциялық байланыс жасайтын арнайы іс-шараларды құру және ұйымдастыру арқылы тауарды немесе қызметті жылжыту; бағдарламалық пакеттер базасында жаңа
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өнердің негізгі түрлерінің тарихы мен теориясын, өзіндік көркемдік қабылдау және көркемдік менеджменттің даму болашақтарына көзқарас тұрғысынан өнердің стильдері мен жанрларын білу.
- Басқару қызметінің негізгі принциптері мен әдістерін білу, мәдениет мекемелері қызметінде экономикалық білім негіздерін пайдалану қабілетін және іскерлік қарым-қатынас дағдылары мен тәсілдерін меңгеру.
- Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, кәсіпкерлік қызметтің, экологияның және орнықты дамудың негіздерін білу; цифрлық ортада бағдарлау, басқалардың мінез-құлқы мен сенімдеріне ықпал ету дағдыларына ие болу; инклюзивтілік және мәдени әртүрлілік қағидаттарын ескере отырып, шығармашылық индустриялар саласындағы креативті бастамаларды іске асыру кезінде пәнаралық тәсілді қолдана білу
- Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент технологияларын жүзеге асыру, уақытты тиімді басқару дағдыларын меңгеру, дағдарыстың алдын алу құралдары мен технологияларын тарту әдістерін қолдану және білу.
- Жобалық технологияларда маркетингтік, кәсіпкерлік және цифрлық құралдарды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдана білу. Авторлық құқық саласындағы құқықтық тәжірибені меңгеру. Жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру барысында инклюзия қағидаттарын ескеру.
- Қаржы-экономикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру және инновациялық стратегияны әзірлеу және арт-индустрияда тиімді менеджментті қалыптастыру.
- Ұйымның шығармашылық-өндірістік қызметтегі дағдыларын меңгеру, кәсіби кадрлармен қамтамасыз ету және іскерлік қарым-қатынас, коммуникация теориясының негіздерін білу
- Корпоративтік бизнестегі нарықтық экономиканы ескере отырып, мәдениет саласындағы қызметтердің бағаларын анықтаудың принциптері мен әдістерін қолдана білу, ұйымның тәуекелдерін анықтау дағдыларын меңгеру.
- Концерттерді, мерекелерді және басқа да көпшілік әлеуметтік-мәдени қызмет формаларын проюсерлеу және менеджменттің технологияларын қолдану.
- Арт-саланы ілгерілетудің қазіргі заманғы әдістерінің негіздерін білу, шығармашылық ұйымдарды жоспарлау және материалдық-техникалық жарықтандыруды қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.
- Отандық, шетелдік шоу-бизнес және медиа-жоспарлау менеджмент негіздерін білу, арт-бизнестегі құқықтық реттеу негіздерін түсіну және арт-жобаларды жазу дағдыларын меңгеру.
- Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру принциптері мен әдістерін білу, продюсерлік қызметтегі және әлемдік мәдени кеңістікке ұлттық фильмдерді насихаттаудағы арт-менеджменттің ұйымдастырушылық дағдыларын білу.
- Цифрлық деректер мен визуалды медиа өнімдерін жасау және өңдеу үшін бағдарламалық өнімдерді қолдана білу. Цифрлық медиа индустрияға негізделген деректерді салыстырмалы талдау және интерпретациялау дағдыларымен білім алушылар цифрлық мазмұнды бейнелейді
- Мәдениет және өнер саласында мультимедиялық технологияларды талдау, әзірлеу және қолдану дағдыларын меңгеру, сонымен қатар білім алушылардың заманауи мультимедиялық технологиялар саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру.