Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05103 Биология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Физика негіздері

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары математика

    Пән математикалық талдау негіздерін қарастырады. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негіздері. Матрицалық алгебра, Аналитикалық геометрия және математикалық талдау, статистикалық деректерді жинау және өңдеу, Ақпарат теориясы, сандар теориясы. Функцияны дифференциалдық және интегралдық есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Организмдердің жалпы биологиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерліктегі экономика, құқық және қаржы

    Пән студенттерде экономикалық, құқықтық және қаржылық факторларды ескере отырып, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің негізгі аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында бизнесті ұйымдастыру мен басқарудың заманауи тәсілдері, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, сондай-ақ кәсіпорындардың тұрақты дамуы үшін қажетті қаржы құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Организмдердің жалпы биологиясы 2

    Курс жүйелі ұйымдастыру принциптерімен танысуға бағытталған. сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін дене функцияларын саралау, интеграциялау. Жануарлар мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу; жануарлардағы физиологиялық процестердің ерекшеліктерін зерттеу; организмнің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулалық және жасушалық биология 1

    Бұл пән молекулалық, жасушалық өзін-өзі ұйымдастыру, тірі жүйелердің көбеюі, дамуы, су молекулаларының, көмірсулардың, липидтердің, аминқышқылдарының, белоктардың, нуклеин қышқылдарының қасиеттері мен құрылысының негіздері оқытылады. Молекулалық биологияның орталық догмасы, оны құрайтын процестер – репликация, транскрипция, трансляция, жасуша теориясы, жасушалық цикл қарастырылады. Мембрананың қасиеттері, тасымалдануы, мембрана потенциалы, мембраналық рецепторлар, зат алмасу алғашқы мәліметтері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы зоология

    Пән омыртқасыздар мен хордалыларды, олардың жалпы сипаттамаларын, жануарлардың өміріндегі орны мен рөлін зерттейді , сонымен қатар омыртқасыздар мен хордалылардың эмбриональды шығу тегін, филогенезін, морфофизиологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, таралуын, палеонтологиялық мәліметтерін және тип тармақтарының систематикасын қарастырады, бас сүйексіз, туниката, омыртқалылар, сонымен қатар олардың адам өміріндегі табиғаттың маңыздылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Пән қазіргі заманғы өсімдіктер биотехнологиясы, биотехнологиялық процесс, формаларды құрудың гендік инженерия әдістерінің принциптері, биотехнологиялық өндірістің нақты мысалдары және өсімдік шаруашылығындағы биотехнологияның рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Өсімдік шаруашылығындағы молекулалық таңбалау және генетикалық редакциялау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән студенттерде биологиялық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылыми танымның әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеудің құрылымы мен кезеңдері, ғылыми ақпаратты іздеу және талдау әдістері, деректерді статистикалық өңдеу негіздері, сондай-ақ ғылыми нәтижелерді ресімдеу және ұсыну және ғылыми жобаларға одан әрі қатысу принциптері зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдылықтарын, химиялық процестердің жүру заңдылықтарын, ерітінділерді, ерітінділерде жүретін реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін, комплексті қосылыстардың қасиеттерін, биогендік элементтерді; қаныққан, қанықпаған және ароматты көмірсутектер, галогенді көмірсутектер, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар – спирттер, эфирлер, альдегидтер және кетондар, карбон қышқылдары, полифункционалды қышқылдар, көмірсулар; құрамында азот бар органикалық қосылыстар – аминдер мен аминқышқылдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер физиологиясы.

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық және жасушалық биология 2

    Бұл пәннің шеңберінде молекулалық және жасушалық өзіндік ұйымдасу негіздері, автотрофияның, фотосинтездің, фототыныс алудың, хемосинтездің молекулалық негіздері зерттеледі. Дене жасушаларының әртүрлілігі, жасушалардың дифференциациясы және детерминациясы зерттеледі. Эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелеті, эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелетінің белоктары қарастырылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ұлпалары, жасушадан тыс матрица және оның компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы терминологиясы бар латын тілі.

    Биофизика - – биологиялық жүйелерде әртүрлі ұйымдастыру деңгейлерінде болатын физикалық процестерді және әртүрлі физикалық факторлардың биологиялық объектілерге әсерін зерттейді. Биофизика тірі объектілерді ұйымдастырудың негізінде жатқан физикалық механизмдер мен олардың өмірінің биологиялық сипаттамалары арасындағы байланысты анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Python тілі және деректерді талдау

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік биология

    Бұл пән биологиялық есептерді шешу үшін компьютерлік, математикалық және статистикалық әдістерді қолданатын пәнаралық саланы оқытады. Нуклеотидтер мен аминқышқылдарының тізбегін талдаумен байланысты ең ірі халықаралық биомедициналық деректер ресурстарымен (NCBI, EMBL, UniProt) жұмыс істеу дағдыларын үйретеді және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биохимия

    Пән ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, минералды заттардың, дәрумендер мен гормондардың биохимиясын оқытады; ағзаларда жүретін химиялық түрленулердің мәнін, олардың реттелу механизмдерін және ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін қарастырады; теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология, тіршілік әрекетінің негіздері және ТДМ

    Пән ағзалардың тіршілік ету орталарымен өзара әрекет ету заңдылықтарын, экология ғылымының басқа бағыттармен байланысын, биосфераның әртүрлі бөліктерінде биогеоценоздардың тіршілк етуі мен дамуының заңдылықтарын, тұрақты даму мақсаттары, адамзаттың ғаламдық проблемалары және оның шешу жолдары, техносферада адамның өмірі мен денсаулығын сақтауға байланысты сұрақтарды, техногенді және табиғи жағдайда пайда болатын қауіп қатерлерден қорғану және қолайлы жағдай жасауды оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі

    Пән ағылшын тілінде сәйкес мамандық тіліне арналған жалпы ғылыми терминология мен терминологияны меңгеруге бағытталған, коммуникативті әрекет түрлеріне сәйкес дағдыларды дамытады: мамандық бойынша түпнұсқа мәтіндерді толық түсініп оқу, дайындық бағытының мәселесі бойынша эссе жаза білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект қағидаттары, тарихы, этикасы, мәтін өңдеу, компьютерлік көру, шешім қабылдау жүйелері, логика, жоспарлау, сонымен қатар GPT, IBM Watson, Microsoft Azure AI сияқты платформаларды қолданып деректерді талдау және процестерді автоматтандыру әдістері қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осының негізінде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды дамытады. Пән заңнама негіздерін зерттейді; нормативтік-құқықтық актілер, моральдық-құқықтық нормалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Генетика, онтогенез, филогенез

    Пән генетикалық ақпарат мәселелерін, генетикалық ақпараттың молекулалық табиғаты мен көрінісін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін қарастырады. Жасуша деңгейінің маңыздылығын және оның тұқым қуалаудағы орталық рөлін, ұрықтанудан ересек өмірге дейінгі ағзаның өсуі мен дамуын, генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақтану негіздерін білу, топырақ жамылғысы қалыптасуының негізгі заңдылықтары, оның физикалық-химиялық қасиеттеріне әсері, топырақтанудың егіншілік және өсімдік шаруашылығымен байланысын түсіндіру. Нәтижесінде топырақты дұрыс атау, оның агрономиялық құнды қасиеттерін сипаттау, органикалық заттардың түзілуі мен қорын молайту, оңтайлы үрдіс параметрлерін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиядағы физика-химиялық әдістер

    Пән биологиядағы зерттеудің негізгі физика-химиялық әдістерін зерттейді. Студенттер талдаудың оптикалық әдістерін, люминесценцияның мәнін, молекулалар мен заттарды бөлу әдістерін (диализ, электродиализ, ультрафильтрация, электрофорез) меңгереді. агарозадағы ақуыздардың фракциясы және ПААГ). Газ және сұйық, қағаз, ион алмасу хроматографиясы әдістерімен бөлудің және шоғырландырудың негізгі әдістері. Кондуктометрия, потенциометрия, вольтамметрия, нефелометрия, турбидиметрия, рефрактометрия әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық модельдеу әдістері

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Пән тірі ағзалардағы элементарлы тіршілік процестердің негізінде жатқан физика-химиялық құбылыстарды және физикалық факторлардың ағзаға әсерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері

    Пән талдаудың физика-химиялық әдістерін оқытуға бағытталған, әдістердің жалпы сипаттамасын қарастырады, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цитогенетика

    Бұл курс тұқым қуалаушылық заңдылықтарын органоидтардың құрылысы мен функцияларымен өзара байланыста зерттейді. Цитогенетика әдістері G-бэндинг талдауын, флуоресцентті in situ гибридизациясын, салыстырмалы геномдық гибридизацияны және басқаларды қамтиды. Цитогенетика жасушалық деңгейде тірі материяны ұйымдастыруды, жасушаның генетикалық маңызы бар құрылымының өзгеруін және жұмыс істеуін, митозда,мейозда және ұрықтандыруда олардың бөлінуін, хромосомалардың құрылысын, хромосомалардың құрылымдық өзгерістерін, хромосомалық аберрациялардың ианализін анықтау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық биология

    Пән ғылымның пәнаралық бағытын зерттейді, онда зерттеу объектісі әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелер болып табылады, мұнда математикалық биологияның математикалық аппараты дифференциалдық теңдеулер теориясы және математикалық статистика болып табылады. Сондай-ақ, модельдеудің негізгі тұжырымдамалары қарастырылады және модельдер мен эксперименттік деректер арасындағы байланыстарды талқылауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Курс организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтарын, олардың өмір сүрудің әр түрлі жағдайларында, сондай-ақ өсу мен дамудың әр түрлі сатыларында, эволюциялық және жеке даму барысында физиологиялық процестердің пайда болуы мен дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пән оқушылардың әртүрлі жас топтарының физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді, олардың денсаулығы мен дамуына әсер етеді. Оқу жағдайлары мен режимін ұйымдастыруға ерекше назар аударылады, аурулардың алдын алу және оқушылардың физикалық әрі психикалық жағдайын қолдау мақсатында.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау

    Pandas деректерді талдау кітапханасын және статистикалық есептеулерге арналған R бағдарламалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеуге арналған пакетті және сандық талдау үшін Scilab қолданбасын пайдаланып дерекқорларды зерттейді; ауыл шаруашылығы және биоресурстар саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін осы құралдарды қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке даму биологиясы

    Бұл курста макро-және дамушы организмдерде өтетін микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ адамның, жануарлардың және өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы . Организмдердің көбею және жеке даму заңдылықтарымен, өмірлік процестердің негізгі негізі ретінде танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология және вирусология

    Прокариоттар мен экориоттардың тірі организмдер арасындағы алатын орны, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы, сонымен қатар микроб жасушасының метаболизмі туралы базалық ақпараттар қарастырылады. Вирустардың жалпы сипаттамасы. Микроорганизмдер мен олардың метаболиттерін тағам өндірісінде қолдану. Микроорганизмдерге сыртқы орта факторларының әсері. Микроорганизмдердің зат алмасу механизмдері. Микроорганизмдер мен азот қосылыстарының конверсиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология

    Микробиология как наука изучает морфологию и физиологию организмов, их разнообразия и роль в качестве патогенов вызывающих изменения в растении организмов, биохимию, систематику, генетику и экологию микроорганизмов.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биометрия

    Пән биометрияның негізгі әдістерін, алынған нәтижелерді өңдеудің математикалық және математикалық-статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған, бұл белгілер мен құбылыстардың өзгергіштігін, тұқым қуалаушылығын, олардың арасындағы байланыс пен тәуелділікті анықтауға және нәтижелердің сенімділігін бағалауға, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдаудың статистикалық әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Пән әр жастағы оқушылардың денсаулығы мен дамуына әсер ететін физиологиялық ерекшеліктерін, олардың физикалық және психикалық әл-ауқатын қолдайтын оқу процесі мен күн тәртібін ұйымдастыруды, сондай-ақ инклюзивті білім берудің заманауи талаптары мен оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеретін биологияны оқыту әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жабықтұқымды өсімдіктердің онтогенезі

    Пән өсімдіктердің онтогенезін, организмнің жеке дамуын, организмнің пайда болған сәтінен бастап өмірінің соңына дейін басынан өткен морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық өзгерістердің жиынтығын, өсу мен дамуды, онтогенез кезеңдерін, дифференциациясын, организмнің даму жүйесін зерттейді. Мүшелер мен организм онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде жыныстық жолмен көбейіп, жаңа организмнің тууы ұрықтану, вегетативті көбею процесінде жабықтұқымдылардың мысалында жүзеге асады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасушалық биология

    Пәннің мазмұны жасушаның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуымен және макромолекулалардың күрделі өзара әрекет ету желісімен, олардың кешендерімен және тіршілік әрекеті үдерісіндегі жасушалық компартменттермен байланысты сұрақтардың барлық шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Иммунология

    Дененің иммундық жүйесінің құрылымы, механизмі және жұмыс істеу механизмі; биотехнология, медицина және ветеринария саласында қолданылатын иммунологияның негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам генетикасы

    Адам генетикасы тұқым қуалау заңдылықтарын және адам белгілерінің өзгергіштігін зерттейді. Адам генетикасы адам ағзасының қалыпты белгілерінің тұқым қуалаушылығын және өзгергіштігін зерттейтін антропогенетикаға және медициналық генетикаға бөлінеді. Адам генетикасы да эволюциялық теориямен байланысты, өйткені адам эволюциясының нақты механизмдерін және оның табиғаттағы орнын психологиямен, философиямен және әлеуметтанумен бірге зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің генетикасы

    Пән тұқым қуалаушылықтың цитологиялық, молекулалық цитоплазмалық негіздерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясын, генетикалық материалдың өзгергіштігін, популяциялық генетика негіздерін, клеткалық және гендік инженерияны, гибридологиялық талдау түрлерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эволюциялық ілім

    Эволюциялық ілім тірі табиғаттың тарихи дамуын (эволюциясын), бейімделіп қалыптасуын, организмдердің жеке даму ерекшеліктерін (онтогенез), эволюцияны бағыттайтын факторларды және организмдердің жекелеген топтарының және жалпы органикалық әлемнің тарихи дамуының нақты жолдарын (филогенезін) зерттейді, ғылыми дүниетанымды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиобиология

    Радиобиология иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілерге (биомолекулалар, клеткалар, ұлпалар, организмдер, популяциялар) әсерін зерттейді. Иондаушы әсерлерге биологиялық жауаптың жалпы заңдылықтары негізінде ағзаны сәулеленуден қорғау тәсілдері, зақымданудан қалпына келтіру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы энтомология

    Курс жәндіктердің биологиясы мен физиологиясын зерттейді. Қолданбалы энтомологиялық пәндердің ғылыми негіздерін ашады. Пән жәндіктердің морфологиясын, физиологиясын, биологиясын, систематикасы мен жіктелуін, экологиясын саралайды және жалпылайды. Жәндіктердің ерекшеліктерін, олардың формаларының әртүрлілігін көрсетеді. Ауыл шаруашылығы дақылдарына әсер ету кезінде зияндылыққа баса назар аударылады. Жәндіктердің 1 млн. түрін жіктейді, жыл сайын жәндіктердің 7-8 мыңға дейін жаңа түрі ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Биоинформатика студенттерді биологиялық мәліметтердің алуан түрлілігімен, арнайы бағдарламаларды қолдана отырып, оларды талдау мүмкіндіктерімен таныстырады. Биоинформатика биология және медицина бойынша негізгі мәліметтер базасын және оларға енгізілген биоинформатикалық талдау бағдарламаларын талдайды. ДНҚ тізбегінің полиморфизмін талдауды, популяциялық - генетикалық деректерді талдауды, биологиялық деректерді жинау және тіркеу әдісін, ұтымды шешімдер қабылдау үшін биологиялық ақпаратты пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық энтомология

    Пән қолданбалы энтомологияны зерттейді: жәндіктерді өсірудің теориялық негіздерінің қазіргі деңгейін игеру; жәндіктерді өсіру және дақылдарды сақтау әдістерін меңгеру; жәндіктерді жаппай өндірудің практикалық бағдарламаларын құру дағдыларын игеру; техникалық зиянкестерді анықтау және бақылау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология

    Гистология тірі ағза ұлпаларының құрылысы мен қасиеттері, эмбриогенезінде олардың қалыптасуы, қалыпты жағдайларда және кейбір патологиялық өзгерістердің дамуы кезінде (мысалы, қабыну кезінде), мүшелердің құрамындағы ұлпалардың өзара қарым-қатынасы, ұлпалардың жаңаруы мен регенерациясының мүмкіндіктері туралы негізгі түсініктерді зерттейді.Зертханалық практикумда гистологиялық зертханада жұмыстың бастапқы дағдылары студенттердің микроскопиялық препараттарды дайындау әдістерін меңгеру және микроскоппен препараттарды мұқият зерттеу арқылы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цитология және гистология

    Цитология және гистология курсы барлық жасушалар үшін әмбебап жасушалық құрылымдар мен жасушаішілік процестерді ұйымдастырудың, жалпы жасушаның реттеуші механизмдерін ұйымдастырудың, тіндердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуының және заманауи физика-химиялық және гистологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, тіндердің гомеостазының жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді. Цитология мен гистологияның ғылым және оқу пәні ретіндегі негізгі мазмұны гистогенез, морфофункционалды ұйым заңдылықтары болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геномика

    Курс тірі организмдердің геномы мен гендерін зерттейді. Геномика ағзаның әлеуетті мүмкіндіктерін, басқа организмдерден түрлік айырмашылықтарды белгілейді, сыртқы әсерлерге реакцияны, бүкіл жасушаның толық генетикалық сипаттамасын, ондағы гендердің саны мен олардың жүйелілігін, әрбір гендегі нуклеотидтердің санын және олардың реттілігін болжайды. Ағзаның метаболизміне қатысты әрбір геннің функцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауылшаруашылығы биотехнологиясы

    Өсімдіктердің, жануарлардың тұқымдары мен микроорганизмдердің штаммдарының жоғары өнімді сорттарын өндіру және жасау үшін биологиялық процестер мен объектілерді пайдалану. Жануарлар мен құстардың өнімділігін арттыру. Ауыл шаруашылығы жануарлары мен ауыл шаруашылығы дақылдарының жаңа сорттары мен тұқымдарын жасау. Ауыл шаруашылығы жануарларының көбеюін реттеу әдістері. Азық препараттарының, ферменттердің, белоктардың, ауыл шаруашылығына арналған препараттардың биотехнологиясы Тыңайтқыштарды өндіру және пайдалану технологиясы. Мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығындағы жасушалық және гендік инженерия.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биотехнология

    Биотехнологияның негізі және әртүрлі бағыттарын, биотехнологиялық өндірістің әртүрлі объектілерінің табиғаты мен алуан түрлерін ажырата білу; биотехнологиялық тәжірибелік қондырғыларды өндірістік қызметте пайдалану. Ген және жасуша инженериясында қолданылатын негізгі ұғымдарды және әдістерді білу; жасушалық инженерия саласындағы теориялық білімді және практикалық дағдыларды қолдануға; Биотехнологиялық өнімді алу үшін тірі жасушалардың құрылымы және жұмыс істеу принциптерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық генетика

    Курс тұқым қуалайтын заттың химиялық табиғатын, жасушада ақпаратты сақтаудың физикалық-химиялық алғышарттарын және оны ұрпақтар қатарына беру үшін дәл көшіруді зерттейді. Молекулалық генетика ген тізбегін белгілі бір фенотиппен байланыстыру үшін генетикалық скринингті қолдана отырып, организм геномындағы гендердің құрылымы мен қызметін анықтау үшін "зерттеу әдісін" қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тірі табиғаттың тарихи дамуын біледі, эволюция факторларын талдайды, организмдердегі процестерді және онтогенезді басқарушы биологиялық бағдарларды түсіндіреді. Иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілерге әсерін зерттейді, тірі жүйелердегі физикалық және физика-химиялық құбылыстардың негіздерін қарастырады. Ғылыми жобаларды іске асыру аясында зерттеулер мен әзірлемелер жүргізуді ұйымдастырады. Өзара байланысты кешенді зерттеу міндеттерін шеше алады. Ғылыми мәселелерді біледі, жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша озық және бірегей әзірлемелерге баға береді, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және енгізудің заманауи әдістерін, құралдары мен тәжірибелерін қолданады.
  • Қазақстан тарихы, философия, ғылыми зерттеулердің негіздері мен биологияны оқыту әдістемесі салаларында, сонымен қатар латын тіліндегі ғылыми терминологияны қоса алғанда, қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі кәсіби терминологияны меңгерген; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін мақала, презентация және оқу материалдары түрінде интерпретациялап, ұсынуға қабілетті; оқу және ғылыми пікірталастарда өз көзқарасын дәлелді түрде қалыптастырып, қорғай алады; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырып, оқу процесін ұйымдастыруға белсене қатысады, соның ішінде инклюзивті білім беру қағидаттарын іске асырып, барлық білім алушылар үшін қолжетімділік пен тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді.
  • Тірі организмдердің барлық деңгейдегі құрылымдарының ғылыми негіздерін, олардың химиялық құрамын түсіну қабілетін көрсету. Эмбриогенез кезеңдерінің қалыптасуы, тірі организмдердің морфологиясы мен физиологиясы аспектілерін биогенді миграция векторларын, онтогенез бен филогенез бағыттарын ескере отырып талдау дағдыларын меңгеру. Организмдердің экологиясы мен олардың молекулалық-генетикалық негіздерінің өзара байланысын сыни тұрғыдан бағалап, түсіндіре білу, зиянды организмдердің түрлік құрамын анықтап, олардың ошақтарына түгендеу жұмыстарын жүргізу.
  • Қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын білу, өмір сүрудің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Қоршаған орта факторлары, экожүйелердің жағдайы туралы материалдарды жинау, өңдеу және түсіндіру, қоршаған ортаның ластануын бағалау, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын ажырату, қоршаған ортаны қорғау және ұтымды шешімдерді таңдау және әзірлеуде бағдарлау, табиғатты пайдалану, сондай-ақ тұрақты даму идеяларын жүзеге асыру.
  • Математикалық есептерді шешудің теориясы мен әдістерін қолдану, алынған нәтижелерді одан әрі жалпылаумен есептер шығара білу, теориялық мәліметтерді талдай білу, алған білім, білік және дағдыларын ауыл және орман шаруашылығында қолданбалы есептерді шығаруда қолдана білу, сурет сала білу, типтік кәсіби есептердің математикалық үлгілерін құрастыру және оларды шешу жолдарын табу.
  • Ақпаратты, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын білу. Қолданбалы есептерді шешу үшін ақпаратты өңдеудің негізгі алгоритмдерін қолдану, негізгі басқару құрылымдары мен стандартты деректер типтерін пайдалана отырып, бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасау, қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалану, жасушаға және жалпы организмдерге химиялық, физикалық және биологиялық агенттердің әсер ету механизмдерін түсіндіру.
  • Химиялық заттар мен реакцияларды анықтау, химияның негізгі ұғымдары мен анықтамаларын қалыптастыру. Маңызды қосылыстардың табиғаттағы рөлін, оларды анықтауды, қолдану шарттарын білу. Негізгі физикалық теориялар мен принциптерді білу, физикалық зерттеу әдістерін, негізгі заңдарды және оларды физикада қолдану шегін қолдану. Физика саласындағы базалық білімге ие болу, бұл білімді теориялардың іргелі физикалық заңдарын талдау үшін қолданады.
  • Молекулалық және жасушалық биология, генетика, биохимия, биофизика, биоинформатика, иммунология, ботаника және физиологияның ғылыми және әдістемелік негіздерін түсінеді. Оқу процесін жоспарлайды және ұйымдастырады. Оқу-әдістемелік материалдарды жобалап, әзірлейді. ДНҚ-ның зақымдануын қалпына келтіруді анықтау бойынша практикалық дағдыларды меңгерген және тірі организмдерге химиялық және физикалық әсер ету нәтижесінде пайда болатын иммунологиялық механизмдерді талдайды. Зертханаға материалдық-техникалық қамтамасыз ету және жабдықтау бойынша өтінімдер құрастырады және рәсімдейді.
  • Кәсіби қызмет бағыты бойынша бизнес-жоспарлар әзірлейді. Фирманың жұмыс істеуіне қатысты экономикалық көрсеткіштерді өңдейді. Тұқымбақтарда санитарлық-сауықтыру шараларын ұйымдастырады. Нарықтың сипаттамалары мен үрдістерін анықтайды. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің маңызын түсінеді және оның қағидаларын қолданады. Сот сараптамаларын тағайындайтын органдармен өзара әрекеттеседі. Сот-сараптамалық қызмет саласындағы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерді біледі.
Top