6B01710 Ағылшын және орыс тілдерінің мұғалімі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, оларды оқыту әдістемесі бойынша заманауи коммуникативті, цифрлық, әлеуметтік-мәдени құзыреттерге ие, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті білім беру бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Практикалық ағылшын тілі В1-1
Пәннің мақсаты – күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану үшін қажетті В1-1 (CEFR Common European Level Scale сәйкес) төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту; сондай-ақ көрсетілген коммуникативті құзіреттілік деңгейі аясында ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдылар мен әлеуметтік-мәдени сананы қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи орыс тілінің фонетикасы
Бұл пәнорыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы лингвистикалық білім алуға бағытталған, студенттер сегменттік және суперсегменттік фонетикалық бірліктердің артикуляциялық және функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік алады, терминдер мен ұғымдарды жүйелеуді үйренеді. Студенттер тілдік жүйенің фонетикалық деңгейіне жататын нормаланған, өзіне тән қасиеттері мен заңдылықтары арқылы ұсынылатын қазіргі орыс әдеби тілінің негізгі құбылыстарымен танысады. Пән бойынша біліммен дағдының міндетті көлемі тақырып бойынша құрылымдалған және сабақ түрі бойынша бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіл біліміне кіріспе
Бұл пән білім алушыларды лингвистикалық пәндердің барлық кешенін одан әрі тереңдетіп зерттеуі үшін қажет лингвистиканың негізгі теориялық ұғымдарымен және категорияларымен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында тілдің табиғаты, тілдің пайда болуы және оның дамуының негізгі заңдылықтары, тілдің шындықтың басқа құбылыстары арасында алатын орны, тіл құрылымының ерекшеліктері, тілдің негізгі бірліктері мен категориялары және олардың әлем тілдерінің жіктеліміне арақатынасы қарастырылады. Болашақ мұғалім тіл білімі мәселелерін меңгеруі керек, онсыз оқушыларға орыс тілін заманауи деңгейде үйрету мүмкін емес.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән оқушылардың мәселелі өріспен және зерттеу құралымен танысуына; әдебиет теориясының негізгі түсініктерін меңгеруге, көркем әдебиет шығармаларына талдау жасау мен баға берудің бастапқы дағдыларын меңгеруге; заманауи терминологиялық әдебиеттанушылық аппаратты меңгеруге; әдеби шығармаға тарихи және құрылымдық тұрғыдан қарау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу шығармалардың тектік ерекшеліктерін ескере отырып, келесі аналитикалық жоспарларға сай іске асырылады: сюжет деңгейіндегі, оның дәстүрлі формасына сай талдау; нормаға сәйкестігіне қарай белгілі нұсқаға талдау; имманентті және концептуалды талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Практикалық ағылшын тілі В1-2
Бұл пән студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативтік құзыреттілік шеңберінде интегративті негізде тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады, оқушылардың шет тілі бойынша лингвистикалық білімін дамыту, тіл бойынша базалық білімдерін бекіту, оқушылардың коммуникативті дағдылар деңгейін, сонымен қатар шет тілімен байланысты танымдық дағдыларды арттыру. Пән В1-2 деңгейінен төмен емес шет тілін білудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған (CEFR Common European Level Scale бойынша). Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада белгіленген бағыттар бойынша тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фольклор және XIX ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
Аталған пән қазақстандық мектеп бағдарламаларында таныстырылу үшін берілген орыс фольклоры мен орыс әдебиетінің шығармаларын меңгеруге бағытталған. Оқытылатын пән аясында студенттердің орыс фольклоры мен орыс әдебиетінің спецификалық ерекшеліктері жайлы білімдері қалыптасады: жанрлар жүйесі, кезеңдері, бағыттары, жеке авторлық стильдер, жанрлар поэтикасы, авторлар биографиясы. Пәнді меңгеру барысында студенттер орыс тілі мен оның өзге де байланыстарын меңгереді, әдеби-әдістемелік талдау техникасымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Практикалық ағылшын тілі В2-1
Практикалық ағылшын тілі B2-1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған. Оқыту барсында кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту жүреді. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізу қажет, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білім; оқылғанын айта білу, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері
Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
Пән студенттердің орыс әдебиетінің "алтын ғасырының" даму барысын жүйелік меңгеруге бағытталған. Студенттер 19 ғасыр әдебиетінің ежелгі мен жаңа әдебиеттен қағидалық айырмашылықтарын түсінулері қажет. Осыған байланысты дәрістер өрістік, теориялық және нақты талдаулық мінезге ие. Курсты оқу кезінде оқытылатын кезеңнің тарихи-мәдени ерекшеліктерін анықтау; романтизм мен критикалық реализмнің құрылуы мен дамуын, кезеңнің көркем жаңалықтары контекстіндегі жазушылардың шығармашылық мәнер ерекшеліктерін көрсету; шығармалардың заманауи дыбысталуына баға беру дағдыларын меңгеру; өзіндік ғылыми зерттеулер жасау дағдыларына баулу, әр түрлі деңгейдегі классикалық әдебиет шығармаларына кешендік талдау жасауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері
Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Практикалық ағылшын тілі В2-2
Бұл пән В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыруға және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, басқа менталитет құбылыстарын тереңірек түсіну арқылы коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға, мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтарын салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеуге бағытталған. Курстың соңында студент жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіру үшін қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеуі, дискурсивті эссе жазуы керек, т.б. логикалық қорытындылар арқылы дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау, оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіру, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлеушіні түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Курс қазіргі орыс тілінің сөздік құрамын, маңызды лексикалық процестерін және сөздердің семантикалық байланыстарын зерттейді. Сонымен қатар «Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі» білім беру бағдарламасы болашақ мұғалімдеріне лексиканың құрылымы, шығу тегі және қызметі туралы түсінік қалыптастырып, бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін байытып, орыс тілін тиімді оқытуға және орыс тілін оқыту сапасын арттыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Практикалық ағылшын тілі С1-1
Бұл пән С1 деңгейіндегі сөйлеу әрекетінің төрт түрін және тарихты тереңірек түсінетін қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, идиоматикалық тіркестерді орынды қолдана отырып, болашақ мамандығы аясында сұхбат, пікірталас жүргізуге; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, өз ұстанымын, көзқарасын С1-ден төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде негіздеуге бағытталған (CEFR деңгейі шкаласы бойынша). Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамыту, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, өз ойын еркін жеткізу, күрделі тақырыптарды жазбаша және ауызша баяндау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән студенттерде мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту негіздері туралы теориялық және әдістемелік идеялар жүйесін дамытуға бағытталған. Курс жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әдіс-тәсілдерді, сонымен қатар инновациялық технологиялар мен стратегияларды қолдануды, көркем мәтінді талдау мен түсіндіруді үйретуге арналған. Курстың міндеттері орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әдістемелік әдіс-тәсілдерді қолдануда кәсіби дағдыларды дамыту, КМЖ негізінде әдістемелік әзірлемелерді құру, пән бойынша ғылыми жобалар, ғылыми эссе жазу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру және тұрақты даму
Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Курс сөздердің құрылымы, шығу тегі, даму және қызметін зерттейді. Сонымен қатар курс «Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі» білім беру бағдарламасы студенттеріне лексикалық құрам, мағыналар түрлері, сөзжасам және семантикалық байланыстар туралы терең білім береді. Бұл бастауыш сынып оқушыларының тілдік құзыреттілігін дамыту мен ағылшын тілін тиімді оқыту үшін маңызды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің морфологиясы және сөзжасамы
Курс грамматикалық формалар мен сөз жасау тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар курс «Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі» білім бері бағдарламасы бойынша оқып жатқан болашақ мұғалімдерге сөз таптары, олардың категориялары мен сөз құрылымдары туралы білім береді. Бұл тілдік құбылыстарды дұрыс түсіндіру және бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу дағдыларын дамыту үшін қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Курс мектепте ағылшын тілін оқыту саласындағы мұғалімнің әдістемелік және кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Курс барысында студенттер теориялық негіздері туралы білімдерін кеңейтіп, ағылшын тілін оқытудың практикалық дағдыларын меңгереді; мектеп оқушыларының психологиялық жас ерекшеліктерін зерттеу, мектепте тілдерді үйрену туралы лингводидактикалық идеяларды жетілдіру; кәсіби қарым-қатынасқа байланысты рецептивті және өнімді дағдыларды дамыта алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Практикалық ағылшын тілі С1-2
Пән арнайы кәсіби мақсатта шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойларын еркін және жылдам жеткізу дағдыларын, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі ауызша және жазбаша баяндау, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсінуге бағытталған. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті, егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын дамыту, ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1-ден кем емес (CEFR жалпы еуропалық деңгей шкаласы бойынша) ана тілінде сөйлейтін адамның (тасымалдаушы) сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеуі құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеуі, логикалық қорытындылар арқылы дискурсивті эссе жазуы, дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы (ана тілін тасымалдаушы), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілін тасымалдаушыны түсіну тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Курс екі тілдің грамматикалық жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Сонымен қатар курс «Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі» білім бері бағдарламасы болашақ мұғалімдерінің грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастырып, екі тілді құрылымдық тұрғыда терең түсінуге көмектеседі. Бұл тілдік интерференцияны болдырмау, бастауыш сынып оқушыларына грамматикалық құбылыстарды дұрыс түсіндіру үшін маңызды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары
Бұл курс Ұлыбритания мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысуға, негізгі әдеби-эстетикалық бағыттарды және осы ағымдардың аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге зерттелетін әдеби ағымдардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен таныстыру; оқытылатын тіл әдебиетіндегі жеке көркемдік-эстетикалық ағымдар мен ағымдар өкілдерінің көркемдік әдісінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Пән қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесі туралы білім алуға; білім алушылардың орыс тіліндегі жай мен құрмалас сөйлемдердің түрлі құрылымдық-семантикалық түрлерін құруының синтаксистік нормаларын меңгеруге; білім алушылардың орыс тіліндегі жай және құрмалас сөйлемдердің синтаксистік талдауын жасау дағдыларын қалыптастыруға; білім алушылардың синтаксистік ғылымда алған білімдерін, орыс тілінің синтаксистік бірліктері жайында теориялық зерттеулері мен тәжірибелік нәтижелерін ауызша, жазбаша және виртуалды түрде көрсету жолдарын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
XX ғасырдың аяғы — XXI ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
Курс студенттерді осы кезеңнің негізгі шығармалары мен авторларымен таныстырады. Курс мәтінді талдау дағдыларын дамытуға, тарихи-мәдени контексті түсінуге ықпал етеді, бұл бастауыш сынып оқушыларының әдебиетке қызығушылығын арттырып, олардың коммуникативтік және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін маңызды болып табылады. Бұл пән «Ағылшын тілі мен бастауыш сынып мұғалімі» білім беру бағдарламасы аясында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шешендік өнер және дипломатия
Курс бастауыш сынып пен ағылшын тілі мұғалімі болашақтарының сауатты, әсерлі әрі сенімді сөйлеу дағдыларын қалыптастырады. Курс риторика негіздерін, қарым-қатынас этикасын және дипломатиялық стратегияларды қамтиды. Бұл балалармен, ата-аналармен, әріптестермен тиімді қарым-қатынас орнатуға және көпшілік алдында сенімді сөйлеуге ықпал етеді, сондай-ақ білім беру ортасында және одан тыс жерде сенімді сөйлеуіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік ағылшын тілі
Курс болашақ мұғалімдердің ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар курста іскерлік хат алмасудың лексикасы мен құрылымы, келіссөздер жүргізу, түйіндеме мен презентациялар дайындау қарастырылады. Ерекше назар жазбаша және ауызша сөйлеу тілін дамытуға, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникацияға аударылады, бұл болашақ мұғалімдер үшін кәсіби және халықаралық білім беру кеңістігінде маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас
Пән отандық және шетелдік мәдениеттер саласындағы білімге негізделіп құрылғантиімді мәдениетаралық қарым-қатынас стратегиясын меңгерген студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, әр түрлі жағдайларда адекватты мінез-құлықты қамтамасыз етуге бағытталған. Қурсты оқу кезеңінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілік негіздері шет тілдік қарым-қатынастың төрт формасында қаланады: тыңдау, оқу және жазу, сөйлеуден тұратын, бұл шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын және орыс тілдерінің оқудағы инновациялық технологиялар
Курс студент тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби құзыретті, шығармашылық белсенді педагогты дайындауға бағытталған. Студенттер білім беру ортасының мүмкіндіктерін, соның ішінде ақпаратты зерттей алады; интеллектуалдық дамуын бақылау әдістерін және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; білім беру үдерісін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз етумен және мектеп оқушыларына білім беру сапасын басқарумен таныса алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен тыныс белгілері бойынша практикум
Курс жазу ережелері мен тыныс белгілерін дұрыс қою дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс студенттерге теориялық білімдерін практикада бекітуге, сауаттылық пен ұқыптылықты дамытуға көмектеседі. Оқу барысында типтік қателер мен оларды болдырмау жолдары талданады. Арнайы назар практикалық тапсырмалар мен жаттығуларға аударылады, бұл тұрақты дағдылардың қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Курс студенттерді негізгі грамматикалық категориялармен, құрылымдармен және олардың тіл жүйесіндегі қызметімен таныстырады. Сонымен қатар курс «Ағылшын тілі мен бастауыш сынып мұғалімі» білім беру бағдарламасының болашақ мұғалімдеріне лингвистикалық ойлауды, фонетика, морфология және синтаксис туралы терең білімді қалыптастырып, кәсіби сауаттылықты, тілдік құзыреттілікті дамытуға және бастауыш сынып оқушыларына ағылшын тілін сапалы оқытуға септігін тигізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің стилистикасы
Пән ағылшын тілі жүйесінде қамтылған және арнайы мақсаттарға арналған шет тілін оқыту бағдарламасының бөлігі ретінде ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі шығармаларында көрінетін әртүрлі функционалдық стильдер шеңберінде тілдің бейнелеу-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктерімен әртүрлі коммуникативтік - сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарына байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
TESOL қазіргі үрдістері
Бұл курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктері бар. Олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс ақпаратты іздеу және өңдеу, өзіндік зерттеу мәтінін құру және ресімдеу, сондай-ақ оның нәтижелерін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша презентация түрінде көрсетумен байланысты бірқатар коммуникативті, әлеуметтік-мәдени, зерттеушілік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
- Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелері, әр түрлі балалармен жұмыс істеудің заманауи әдістері, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиялары туралы білімдерін қолдану, білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру.
- Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алу.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқару.
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін цифрлық технологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін оқу іс-әрекетінде қолдану.
- Қажетті ақпаратты іздеу және бөлу, ақпаратты жинақтау және бекіту, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қоса алғанда, зерттеушілік оқу іс-әрекеттерінің дамуын көрсету.
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін іс жүзінде меңгеруді қамтамасыз етуге арналған орыс және ағылшын тілдерінің грамматикалық құбылыстарының негіздері туралы негізгі білімдерін қолдану.
- Лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары, әдебиет теориясы, фонетиканың, морфологияның, лексикологияның қазіргі жай-күйі, орыс және ағылшын тілдерінің синтаксисі саласындағы ғылыми-теориялық көзқарастардың базалық негіздерін, мәтінді лингвистикалық, әдебиеттанушылық талдаудың негізгі әдістемелерін білу және оны сипаттау.
- Орыс және ағылшын тілдерін оқытуда алдыңғы қатарлы инновациялық әдістерді қолдану, орыс және ағылшын тілдерін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, мазмұны мен оқыту әдістерін таңдау ерекшеліктерін білу, оқу материалын, әдістемелерді, оқу құралдарын, жұмыс режимдерін, тіл үйренудің әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері, соның ішінде саладағы ең озық білім элементтерін қоса жүйелеу.
- Жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін тарату және қолдану, жаңа педагогикалық технологияларды таңдау және пайдалану, бағалау, жалпылау, сындарлы диалог құру дағдылары, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика, саласындағы негізгі білімдерін қолдану.
- Көп мәдениетті, көп этникалық және көп конфессиялы қоғамдағы қарым-қатынастың мәдениаралық ерекшеліктерін, басқа ұлттар өкілдерінің мәдени және менталитетінің ерекшеліктерін ескере отырып, тіл, мәдениет және әдебиет арақатынасы туралы білімді пайдалану.
- Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық құралдарды пайдалана білу, тілдерді оқытудың кәсіби іс-әрекетінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
- Білім алушылардың оқу жұмысын және олардың алған тәжірибесін бақылау, оқытудың сараланған тәсілін ескере отырып, нақты қарым-қатынас жағдайларына барынша жақын шет тілдік қарым-қатынасты игерудің әдістемелік моделін жобалау.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды, ақпаратпен сауаттылықты, мәселені анықтау және талдау дағдыларын меңгеру.