Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02111 Сән индустриясы в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Тәшеневтану

    Мақсаты: Ұлт мүддесі үшін күрескен көрнекті қазақстандық қайраткер Жұмабек Ахметұлы Тәшеневтің өмірі мен қызметі қарастырылуда. Мазмұны: Қазақстанның экономикалық жағдайы және тарихи тұлғаның өмір сүру кезеңіндегі халықтың әлеуметтік жағдайы сипатталады, тарихи тұлғаның осы қоғамдағы өзгерістерге әсері зерттеледі. Тақырып бойынша материалдарды зерттей және талдай отырып, студент Жұмабек Ахметұлы Тәшенев сияқты тарихи тұлғаның саяси портретін жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сән және сұлулық индустриясының даму тарихы

    Мақсаты: Сән және сұлулық индустриясының теориясы мен тұжырымдамасын, оның дамуының тарихи аспектілерін зерттеу; сәнді мінез-құлық психологиясының негіздері. Мазмұны: Сән және сұлулық индустриясының компоненттері, әлеуметтік, экономикалық және технологиялық факторлардың сән және сұлулық индустриясының дамуына әсері. Сұлулық индустриясының жұмыс істеу ерекшеліктері. Сәнде болжау. Зерттеу және болжау әдістері. Кәсіби жобаларды, презентацияларды ілгерілету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түстану және колористика

    Мақсаты: түс теориясының негіздерін, түстің негізгі сипаттамалары мен қасиеттерін, түс жүйелерін, колориметрия негіздерін, түстерді қабылдау психологиясы мен физиологиясының негіздерін, түс символикасын зерттеу. Мазмұны: түс үйлесімдерінің типологиясы, контрасттардың жіктелуі, түс сорттары, органикалық және бейорганикалық бояғыштар мен пигменттердің сипаттамалары. эстетикалық экспрессивтілікке, көркемдік бейнеге және композициялық тұтастыққа қол жеткізу үшін түс гармониясының типологиясын қолданыңыз, оптикалық иллюзиялар мен түс тудыратын психологиялық бірлестіктерді ескеріңіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайтану” пәні – ұлы ақын, ойшыл, ағартушы Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығын жан-жақты таныстырып, оның әдеби, философиялық, әлеуметтік, мәдени мұрасын терең меңгертуге бағытталған пән. Мазмұны: Абай шығармалары арқылы оқушылардың рухани дүниесін байыту, ұлттық сана-сезімін қалыптастыру, көркем шығарманы терең талдай алу дағдыларын дамыту.Абайдың философиялық және ағартушылық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сән индустриясының негіздері

    Мақсаты: «Сәнді» өнімдердің имиджін қалыптастыру, оларды өндіру және өткізу. Мазмұны: Сән коллекциясын құру процесінің негізгі кезеңдері. Топтаманың негізгі идеясын таңдау және тенденцияларды зерттеу. Материалдар мен аксессуарларды таңдау. Эскиздерді құру. Егжей-тегжейлі дизайн. «стандарттарды» құру. Дәрістер жинағын жасау. Сән көрсетіліміне қатысу және топтаманы жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық сурет/ /

    Мақсаты: Студенттердің қоршаған әлемді, оның заттары мен адамын бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының заңдарын, ережелері мен әдістерін, ұзақ (көпсеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін игеруі. Мазмұны: Сурет шығармашылық ойлауды, әлемді көркемдік және эстетикалық қабылдауды қалыптастыруға көмектеседі, өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді. Қоршаған әлем объектілерін олардың кеңістіктік орналасуын, көлемін, құрылымын табиғаттан да, есте сақтау, елестету, қиялдан да бере отырып, шынайы бейнелеу принциптері болашақ дизайнерге қажетті шығармашылық қабілеттерді дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киім дизайнындағы материалтану негіздері

    Мақсаты:Тоқыма талшықтары мен жіптерін зерттеу, оларды алу және құрылымы; маталардың, тоқылған және тоқыма емес маталардың құрылымы мен алынуы. Мазмұны: Былғары, аң терісі, пле-түнгі материалдарының құрамы мен құрылымын зерттеу; материалдар құрылымының негізгі сипаттамалары, оларды анықтау әдістері мен әдістері; материалдардың геометриялық, механикалық, жылу-физикалық және сорбциялық қасиеттері. Материалдар ассортименті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Мақсаты: Әлемдік өнер процесінің эстетикалық және әлеуметтік-мәдени қызметі контекстінде әлемдік мәдениет және өнер тарихы саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Көркем образды құру заңдылықтарын, көркемдік құралдардың рөлін түсіну: композиция, пропорция, кеңістік, көлем, силуэт, контур, түс. Өнер эволюциясының барысын түсіну және сезіну қабілетін, нақты шығармалардың олар құрылған дәуірдің дүниетанымымен байланысын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме

    Мақсаты: студенттердің қоршаған әлемді, оның заттары мен адамын бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының заңдарын, ережелері мен тәсілдерін, ұзақ (көпсеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін игеруі Мазмұны: Сурет шығармашылық ойлауды, әлемді көркемдік және эстетикалық қабылдауды қалыптастыруға көмектеседі, өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді. Қоршаған әлем объектілерін олардың кеңістіктік орналасуын, көлемін, құрылымын табиғаттан да, есте сақтау, елестету, қиялдан да бере отырып, шынайы бейнелеу принциптері болашақ дизайнерге қажетті шығармашылық қабілеттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тігін бұйымдарын құрастыру

    Мақсаты: Популяцияның өлшемдік типологиясын, еркін орналастыруға арналған жеңілдіктерді, жеңіл өнеркәсіп өнімдерін жобалау әдістерінің сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны: Сән бағытына, материал қасиетіне, өндіріс жағдайына сәйкес әйелдер көйлегінің, жеңдер, шалбардың белдік бұйымдары, әртүрлі пішіндегі белдемшелер, силуэттер, қиықтар, үлгілердің негізгі дизайнының есептеулері мен құрылысын білу. Иық және белдік киімдердің әртүрлі ассортименттерінің негізгі конструкцияларын құрастыра білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын құрастыру негіздері

    Мақсаты: Модельді зерттеу және талдау. Мазмұны: Киім үлгілері мен дизайнын әзірлеуде шығармашылық қиялын, кеңістіктік ойлауын және көркемдік талғамын дамыту.Дизайнның негізгі негізін қолдану. Үлгілік дизайнның әзірленген сызбаларын тексеру. Киімді жобалау үрдісі мен әдістерін жетілдіру. Киімді конструктивті модельдеу. Жеке фигураға киім үлгісін жасау. Материалдардың қасиеттерін ескере отырып, тігін бұйымдарының конструкцияларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: Зерттеу дағдыларын қалыптастыру: ақпаратты әртүрлі дереккөздерден жинау, өңдеу және түсіндіру. Мазмұны: Зерттеу немесе жоба мақсаты мен міндеттері. Мәселе немесе дизайн идеясына қысқаша шолу. Ойлардың жан-жақты баяндалуы. Мысалдармен, фактілермен және дереккөздерге сілтемелермен дәлелдеу. Түрлі көзқарастарды талдау және салыстыру. Негізгі ойларды қайталау. Болашақ зерттеулерге бағыттар. Дереккөздерді академиялық стандарттарға (APA, MLA, ГОСТ және т.б.) сәйкес рәсімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме

    Мақсаты: Кескіндеменің негізгі ұғымдарын игеру. Мазмұны: Кескіндеме техникасы ғылыми білім саласы ретінде. Кескіндеме техникасының басқа өнер түрлерімен байланысы. Кескіндеме әдістемесінің көркемдік білім берудің оқыту, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыруға бағытталуы. Академиялық кескіндеменің практикалық дағдыларын игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі

    Мақсаты: Кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ, (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тігін жабдықтарының құрылымы және оларды жөндеу

    Мақсаты: Қазіргі заманғы өндірістік жабдықтардың ерекшеліктерін қарастыру. Мазмұны: Тігін өнеркәсібінің технологиялық жабдықтарының мақсаты мен техникалық сипаттамасы, тігін жабдықтарының жұмыс істеуінің әртүрлі параметрлерін анықтау және орнату. Тігін өндірісі жабдықтарының жұмыс істеу принциптерін, оның жұмыс істеу ережелерін білу. Тігін машиналарындағы кішігірім ақауларды жою мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: «Жасанды интеллект негіздері» пәнін оқытудың әртүрлі бағыттарының студенттеріне арналған мақсаты жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оны тиісті салаларда қолданумен танысу болып табылады. Пән студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетінде инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Мазмұны: «Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Мақсаты: Дизайнердің кәсіби қызметіндегі арнайы суреттің ерекшеліктері. Мазмұны: Арнайы суреттің бейнелеу құралдары. Заманауи декор элементтерінің эскиздері, перделер, адам фигурасын, щетканы, аялдаманы, бастарды әр түрлі графикалық құралдармен сәндеуді қолдана отырып салу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысының процесін қарастыру, оның құрылымын және қолданылатын әдістерді анықтау. Мазмұны: ғылыми зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы; ғылыми зерттеудің мақсаты; ғылыми зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинау әдістері (сауалнама әдістері: сауалнама, сұхбат, сараптамалық сауалнама, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауалнама) туралы мәліметтерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Cурет

    Мақсаты: Академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын меңгеру. Мазмұны: Сызықтық және әуе перспективасының заңдары туралы негізгі мәліметтер және оларды суретте қолдану. Оқу суреттеріндегі перспективалық бейнелеудің жалпы принциптері мен әдістерінің қысқаша сипаттамасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде ауызша және жазбаша түрде студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, кәсіби бағдарланған шет тілді қарым-қатынас жасауға үйрету. Мазмұны: Мәтіндік ақпаратқа түсініктеме беру және реферат жасау, кәсіби тақырып бойынша монологиялық мәлімдемелер жасау және орындау. Кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасып, сөйлесе білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи тігін құрал-жабдықтары

    Мақсаты: Қазіргі заманғы өндірістік жабдықтардың ерекшеліктерін қарастыру. Мазмұны: Тігін өнеркәсібінің технологиялық жабдықтарының мақсаты мен техникалық сипаттамасы, тігін жабдықтарының жұмыс істеуінің әртүрлі параметрлерін анықтау және орнату. Тігін өндірісі жабдықтарының жұмыс істеу принциптерін, оның жұмыс істеу ережелерін білу. Тігін машиналарындағы кішігірім ақауларды жою мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау негіздерін дамыту; жеке кәсiпкерлiк саласында қаржылық менеджмент саласында арнайы құзыреттiлiктi дамыту Мазмұны: Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді. Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерін, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік ережелерді меңгеру. Мазмұны: Әр түрлі бастапқы мүмкіндіктері бар балалар үшін бірыңғай білім беру ортасын қалыптастыру. Дені сау құрдастарымен бірлескен іс-әрекетте психофизикалық даму ерекшеліктерімен жұмыс істеудің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытады. Диагностикалық және консультациялық, түзету-дамытушылық, емдеу-профилактикалық, әлеуметтік-еңбек шараларының өзара іс-қимылы арқылы инклюзивті білім беру процесін тиімді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тігін бұйымдарының технологиясының негіздері

    Мақсаты: Тігін бұйымдарын жасауда қолданылатын негізгі принциптер мен әдістермен танысу. Мазмұны: Киім туралы жалпы мәліметтер және оған қойылатын талаптар. Киім бөліктерін жіппен біріктіру әдістері. Қол тігістері мен сызықтарының құрылымы. Машиналық тігістердің түрлері. Киімдерді желіммен жабыстыру. Киімнің негізгі бөліктерін бастапқы өңдеу. Әр түрлі қалталарды өңдеу: үстіңгі, тігісті және бүйірлік тігістегі. Тақталарды, жағаларды, жеңдерді өңдеу және құрастыру. Түйінді өңдеудің технологиялық ретін құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар ассортиментіндегі бұйымдарды құрастыру

    Мақсаты: Балалар фигурасының анатомиясы мен морфологиясын, динамикалық антропологияны зерттеу және оның нәтижелерін балалар киімін жобалауда қолдану, эскиздеу, макеттеу, модельдеу және материал құрылымының параметрлерінің әсері. Мазмұны: Негізгі конструкциялар негізінде балалар киімінің жаңа үлгілерін жасай білу. Әр түрлі жастағы балаларға арналған киім конструкцияларының сызбаларын есептеу және салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын көркем жобалаудың негіздері

    Мақсаты: Көркем шығармашылықтың әдістері мен құралдарын қолдану негізінде костюм формасын композициялық құрастыруда бейнелі және конструктивті ойлауды, теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруді қалыптастыру. Мазмұны: Костюмнің силуэт формаларын құрастыру. визуалды иллюзиялар. Әр түрлі маусым мен мақсаттағы киімдердегі түс комбинациясын таңдау. Шығармашылық қиялды тапсырмаға сәйкес келетін жеке композициялық бейнені жасау қабілетімен байланыстырыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Графикалық дизайн

    Мақсаты: Графикалық дизайн түсінігі, тарихы, міндеттері, негізгі стильдері мен бағыттары зерттеледі. Мазмұны: Графикалық дизайндағы композиция. Қаріп. Қаріп кескіні. Пішін. Графикалық қабылдау. Пішінді сәндеу. Суретті белгілер. Корпоративтік сәйкестендірудің негізгі және қосымша элементтері Корпоративтік сәйкестіктегі түс. Әртүрлі көркемдік-графикалық материалдарды және факт-турларды пайдалану дағдыларына ие болу; бейнені немесе көркем тұжырымдаманы табу процесіндегі үстірт іздеу сызбасы; флора мен фауна нысандарын пластикалық талдау және шығармашылық түрлендіру әдістерін; графикалық мәдениет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарының технологиясы

    Мақсаты: Тігін бұйымдарын жасауда қолданылатын әдістерді, процестерді және құралдарды зерттеу. Мазмұны: Киімге қойылатын өндірістік талаптар. Киімге тұтынушылардың талаптары. Модельдік эскиздердің сыртқы түрін сипаттау. Киім бөлшектерін өңдеудің жабысқақ әдістері. Көйлектерді дайындаудың технологиялық реттілігі. Блузаларды дайындаудың технологиялық реттілігі. Юбкаларды дайындаудың технологиялық реттілігі. Шалбарды дайындаудың технологиялық реттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика

    Мақсаты: Сызба геометриясының, инженерлік графиканың негізгі ережелерін зерттеу Мазмұны: ГОСТ сәйкес жалпы техникалық және мамандандырылған сызбаларды практикалық орындау, Auto CAD автоматтандырылған жобалау ортасында заманауи компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдылары, 3D модельдеу. Техникалық сызбаларды оқу дағдылары. Кеңістіктік бейнелеу мен қиялды, сындарлы-геометриялық ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Костюм композициясының негіздері

    Мақсаты: Композиция заңдылықтарын зерттеу-позициялық қалыптау құралдары: пропорциялар, масштаб ,мақ, контраст және нюанс және графикалық парақтың өнімділігі, киім үлгілерін, аяқ киімдерді, аксессуарларды, тігін бұйымдарын көркемдік безендіру және әшекейлеу. Мазмұны: Әр түрлі экспрессивті көркемдік-графикалық құралдармен композициялық шешімдерді орындаудың практикалық дағды-лары арқылы костюмнің бейнелі-пластикалық және сәндік-конструктивті құрылымын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән бұйымдарын көркем жобалау

    Мақсаты: эстетикалық әсер мен функционалдылықты біріктіретін бірегей және тартымды өнімдерді жасау. Мазмұны: Авторлық стильдің дамуы. «Ансамбль» жүйесінде жастар киім үлгілерінің топтамасын құрастыру. «Ансамбль» көркемдік жүйесінде жастар киім үлгілерін құрастыру. Идеяларды іздеу, фор-эскиздерді жүзеге асыру. Туристік және ашық ауадағы іс-шараларға арналған ансамбльдер сериясын жобалау. Тақырыпты таңдау және жоба тапсырмасын қою. «Ансамбль» көркемдік жүйесінде талғампаз киім үлгілерін құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Брендтік киім формаларын жобалау және модельдеу

    Мақсаты: Дизайн бейнесінің ерекшеліктері қарастырылады. Мазмұны: Заттың қызметі. Жобалау процесінің әдістемесі. Проблеманы жоба алды зерттеу әдістемесі және мақсатты орнатуды әзірлеу. Шығармашылық ізденіс кезеңінің әдістемесі – идеяларды тудыру және тұжырымдаманы алға жылжыту. Көркем модельдеудің негізгі принциптері мен құралдары. Фирмалық киімді немесе кешенді макет пен эргономикалық схемаларды өзара байланысты дамыту жүйесі ретінде жобалау процесі, материалдар мен технологияларды талдау және орынды таңдау, әлеуметтану және психология талаптарын ескере отырып дизайн және эстетикалық зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіптік коллекцияларды жасау

    Мақсаты: Мақсаты: әр түрлі көркемдік әрлеуді орындау кезінде жеке идеяларды жүзеге асыру, сән мен стиль мәселелерін жақсы бағдарлау. Мазмұны: Көркем безендірудің әртүрлі түрлерін орындау кезінде жеке идеяларды жүзеге асыру, сән және стиль мәселелерін жақсы білу, көркем безендіруді қолдана отырып, жаңа үлгілермен жұмыс істеудің бүкіл процесін елестету, коллекциялық бұйымдарды жобалау әдістері мен құралдарын теориялық және практикалық дамыту. Мақсаты мен өндіріс жағдайларына байланысты жеке және коллекциялық бұйымдарды жобалау тәсілдерінің түбегейлі айырмашылықтарын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киімді техникалық модельдеу

    Мақсаты: Негізгі құрылымды жаңа үлгіге айналдыру процесі ретінде заманауи модельдеу идеясын қалыптастыру. Мазмұны: Модельдердің дизайнын, бұйымдардың дизайнын жетілдіру бойынша білімдерін тереңдету. Техникалық модельдеудің негізгі кезеңдерін зерттеу. Көрнекі қабылдау заңдылықтары бойынша костюмдерді модельдеу принциптерін оқып үйрену және оптикалық түзетулер жасау қабілетін дамыту. Шығармашылық көзқарасты, абстрактілі және логикалық ойлауды, модельдерді кеңістіктік қабылдауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке фигураға киім құрастыру

    Мақсаты:Адам денесінің сыртқы пішінінің сипаттамасы. Дене түрі, пропорциялары, қалпы. Мазмұны: Дене өлшемінің жасқа байланысты өзгермелілігі. Түрлі қалыптары бар фигуралар үшін киім үлгілерінің ерекшеліктері. Стандартты емес фигуралар үшін иық бұйымдарының негізінің құрылысын салу ерекшеліктері. Жеке фигураға арналған әйелдер кеудешесінің дизайнын құрастыру ерекшеліктері. Жеке фигураға арналған әйелдер корсетінің және корсажының дизайнын құрастыру ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киімді конструктивтік модельдеу

    Мақсаты: Көрсетілген шарттарға сәйкес әр түрлі киім үлгілерін құрастыру саласында қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Күрделі тіліктердің жеңдері бар бұйымдардың конструктивтік ерекшеліктерін зерттеу, модельдеу және киім өндіру технологиясының заманауи тенденцияларын ескере отырып, негізгі құрылымдарды түрлендіру әдістерін меңгеру, әртүрлі көлемді-силуэттік формалардың үлгілерінің конструктивті және техникалық шешімінің ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киім коллекцияларын жобалау

    Мақсаты: Негізгі формаға негізделген өнімдер сериясын әзірлеу. Мазмұны: Бірыңғай бұйымдар мен жиынтықтардың дизайны. Костюмдер ансамблін құрастыру. Топтама және ансамбль. Бас киім «костюм» жүйесінде қызмет етеді. «Киім коллекциясы» жүйесін жобалау. Коллекция түрлері. Коллекцияларды құруға жүйелі көзқарас. Өндірістік деңгейдегі «жинақ» жүйесі. Киім топтамасы туралы түсінік. Киім өндірісінің қазіргі жағдайындағы стандарттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дизайндық ойлау

    Мақсаты: Кәсіби мәселелерді шешуде аналитикалық ойлауды, көпсалалы тәсілді, шығармашылық сипатты және принциптердің әмбебаптығын дамыту. Мазмұны: Интеллектуалды белсенділікті ынталандыру. Шығармашылықты дамыту. Командалық өзара әрекеттесудің тиімділігі. Дизайнды ойлау кезеңдері: проблемалық тұжырымдамалар, идеяларды қалыптастыру, ең жақсы шешімді таңдау, прототиптеу, нәтижелерді бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фирмалық стиль

    Мақсаты: Корпоративтік сәйкестендіру дизайнының біркелкі принциптері зерттелуде. Мазмұны: Корпоративтік сәйкестендірудің негізгі функциялары. Корпоративтік стильді анықтау. Тауар белгісі (сөз, бейнелі, үш өлшемді, дыбыс, біріктірілген.) Логотип. Компанияның корпоративтік бейнесі. Дресс-код. Корпоративтік блок. Корпоративтік ұран (ұран). Түстердің корпоративті ауқымы. Корпоративтік қаріптер жинағы. Елтаңба. Компанияның веб-сайтының корпоративтік сәйкестігі. Қоршаған орта контекстіндегі корпоративтік сәйкестіктің көрінісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сән бизнесі мен жоба презентацияларының негіздері

    Мақсаты: Сән бизнес ретінде. Сән индустриясында бизнес ашу. Мазмұны: Сән индустриясында компанияны тіркеу. Сән индустриясындағы компанияның бизнес-жоспарын әзірлеу. Сән коллекциясын жасау процесін ұйымдастыру. Сән индустриясында брендтерді жылжыту. Виртуалды сауда нүктесін ұйымдастыру: үлкен ресурстармен ынтымақтастық немесе өзіңіздің интернет-дүкеніңізді құру. Интерактивті сайтты қолдау: онлайн кеңесші, жоғары сапалы фотосуреттер мен бейнелер. Іздеу жүйелерінде SEO веб-сайттарын жылжыту. Дайын жобаларды таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сән индустриясындағы шығармашылық ойлау

    Мақсаты: Шығармашылық ойлаудың ерекшеліктерін, шығармашылық психологиясының негіздерін зерттеу. Мазмұны: Шығармашылық және көркем шығармашылық. Шығармашылықтың көріну салалары. Сән индустриясындағы шығармашылық технологиялар. Тұлғаның шығармашылық қасиеттерін көрсетудің әмбебаптығы. Менеджменттегі шығармашылық ойлау. Шығармашылық ойлау тренингтерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түрлі мақсаттағы киімдерді жобалау

    Мақсаты: Әртүрлі ассортимент пен мақсаттағы киімдерді жобалау кезінде антропометриялық зерттеулердің нәтижелерін пайдалану. Мазмұны: Әртүрлі материалдардан тігін бұйымдарын жасау технологиясын анықтау. Жұмыс құжаттамасын әзірлей отырып, оны пайдаланудың нақты жағдайларына сәйкес арнайы мақсаттағы киім жасау. Жеке қорғаныс құралдары мен арнайы мақсаттағы киімге қойылатын талаптарды қалыптастыру факторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ізденіс және костюм графикасы

    Мақсаты: костюмдер жасау үшін шығармашылық іздеу және графикалық тұжырымдамаларды әзірлеу процесін зерттеу. Мазмұны: Түрлі тарихи кезеңдердегі көркем графиканың қалыптасуы мен дамуы, графика өнеріндегі стильдердің эволюциясы, өнер және дизайн тарихындағы көркемдік графиканың рөлі, оның көркем кескіндеменің ерекше саласы ретіндегі маңызы туралы жалпы мәліметтер объективті дүниенің дамуына және қоршаған кеңістіктің эстетикалануына әсер ететін, негізінен дәуірдің көрнекі сипатын анықтайды. Қолданылған көріністер диаграммалар. Бірегей графиканың классикалық әдістері. Графиканың мәнерлі құралдары. Түсті пастелді графика, акварельді маркерлер. Аралас медиа графикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Макеттеу және пішін қалыптастыру

    Мақсаты: Киімді жобалаудағы муляж әдісін, тігу әдісімен киім жасау принциптерін зерделеу, тігу тәсілімен киімді модельдеу құралдары мен әдістерін үйрету. Мазмұны: Асимметриялық пішіндердің қалыптасуы. Қиғаш бойымен көлемді пішіндердің қалыптасуы. Бөлшектеу элементтері бар аз көлемді пішіндерді қалыптастыру, спиральды тігістерді енгізу. Техникалық және шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Есептеу-графикалық әдіспен киімнің макетін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сән саласындағы маркетинг және іскерлік тәжірибе

    Мақсаты: Студенттер бизнес-жобаларды, стратегияларды, брендтерді, өнімдер мен коммуникацияларды әзірлеу және тиімді басқаруға арналған кең ауқымды әдістер мен құралдарды тәжірибеден өткізуге мүмкіндік алады. Мазмұны: Деректерді талдаудың заманауи әдістері, бизнес-модельдер және құндылық ұсыныстары, стратегиялық талдау құралдары, жүйелік динамика, маркетинг стратегиясы, қаржылық талдау негіздері. Стратегиялық брендті басқару, сән индустриясындағы біріктірілген брендті басқару құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киім брендінің тарихы

    Мақсаты: Сән-салтанат брендінің, ерлер мен әйелдер киімдерінің, аяқ киімдердің, аксессуарлардың және парфюмерияның пайда болу тарихын зерттеу. Мазмұны: Киім брендінің мұрасы. Сән үйлерінің шығу тегі, брендтер үшін керемет коллекциялар жасаған көптеген әлемге әйгілі сәнгерлермен ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрделі құрылымды және пішінді киімдерді жобалау

    Мақсаты: Қазіргі заманғы киімдердің ассортименті және классификациясымен танысу, киімнің көлемді формасын жасаудың конструктивті жолдарын, әртүрлі қиықтағы киім үлгілерінің сыртқы пішіні мен дизайнын зерттеу. Мазмұны: Бір тігісті және тарылтылған, шынтақпен тігілген жеңнің конструкциясын оқып үйрену және оны құрастыру тәсілдерін меңгеру. Біріктірілген жеңдері бар иық бұйымдарының конструкциясын оқып үйрену және оны құрастыру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар

    Мақсаты: Студенттердің кәсіптік қызметте заманауи ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты саладағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қолданбалы бағдарламалық кешендерді және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қоса алғанда, компьютерлік технологияларды пайдалану, сән индустриясының өнімдерін зерттеу және жобалау кезінде ғылыми және инженерлік мәселелерді шешуде дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Люкс сегментінің тарихы және брендтердің мұрасы

    Мақсаты: сәнді тауарлар (люкс) сегментінің тарихын және осы саладағы жетекші брендтердің мұрасын зерттеу. Мазмұны: Сән-салтанаттың жетекші үйлерінің тарихы мен мұрасы, бренд дәстүрлері, әлемдегі нарықтық өзгерістер негізінен ірі брендтер, сәнді киімдер, сәнді бұйымдар үшін проблемалы болып табылады. Барлық сәнді брендтер арасындағы сапа алшақтығын азайту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көрме қызметінің дизайны

    Мақсаты: Көрмелер тарихын және қазіргі постмодерндік экспозицияны және «көркем-шығармашылық» тұжырымдамасын зерттеу. Мазмұны: Көрме және экспозициялық кеңістікті жобалау: композицияның негізгі элементтері мен принциптері. Жарнамалық материалдардың дизайны және басып шығару мүмкіндіктері. Көрнекі коммуникациялар және көрме кеңістігінің көрнекі ақпаратын заманауи қабылдау аспектілері. Көрме алаңдарының түрлері. Көрме заманауи мәдени контексте жаңа көркем технологиялардың алуан түрі ретінде. Экспозициялық материалдар мен жүйелердің сипаттамалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көрме дизайны

    Мақсаты: Көрме ғимараттарының интерьерін кешенді шешуге заманауи талаптар қарастырылған. Мазмұны: Көрме жабдықтары, графикалық өнімдердің корпоративтік сәйкестік элементтерін құру негіздері және компьютерлік графиканы қолдану арқылы көрнекі байланыс құралдары. Әртүрлі мақсаттағы экспозициялардың кеңістіктік ортасын жобалау. Заманауи әсер ету әдісі адамдар арасындағы нақты өзара әрекетті қамтамасыз ететін ақпараттық технологияның ең өнімді бөлігі болып табылады (коммуникативтік).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сән индустриясындағы 2D және 3D технологиялары

    Мақсаты: Компьютерлік технологияны пайдалана отырып, жұмыс сызбаларын, көрнекі бейнелерді құрастыру әдістері мен тәсілдерін меңгеру, үш өлшемді модельдеудің практикалық дағдыларын меңгеру, 2D және 3D технологияларымен жұмыс істеу. Мазмұны: Үлгі салу. Үлгілер жиынтығын әзірлеу, костюм дизайнының объектілерін жасайды. Суреттерді өзгерту және өңдеу, импорттау және экспорттау құралдарының болуы. 3D киім үлгілерін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясындағы бренд-менеджмент

    Мақсаты: Бренд және брендингтің негізгі түсініктерін зерттеу. Бренд пен тауар белгісінің айырмашылығы. Мазмұны: Брендті қорғау және брендті тіркеуге дайындау. бренд сәйкестендіру жүйесі. Бренд тұлғасы. Атау: брендтің мәтіндік атауын әзірлеу; брендке балама атауларды таңдау. Стратегиялық бренд коммуникациялық науқандары (жарнама, PR, өнімді орналастыру). Брендті дамыту. Бренд жасау Бренд аудиті. Бренд құнын бағалау. Бренд архитектурасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сән индустриясындағы кәсіпкерлік бизнес

    Мақсаты: Кәсіпкерліктің даму тарихы және оның қазіргі экономикалық қатынастардағы орны. Кәсіпкерлік қызметтің мазмұны. Мазмұны: Сән индустриясындағы кәсіпкерліктің объектілері мен субъектілері. Кәсіпкерлік қызметтегі бизнесті жоспарлау. Шағын кәсіпкерлік және оның кәсіпкерлік жүйесіндегі орны. Сән индустриясының кәсіпкерлік қызметіне инвестициялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік -қолданбалы өнер

    Мақсаты: Әртүрлі ою-өрнектердің композициялық құрылысының негізгі принциптерін, стильдеу тәсілдерін қалыптастыру. Мазмұны: Түрлі графикалық құралдарды пайдалана отырып, текстураларды орындаудың технологиялық әдістері. Қоршаған ортаны эстетикалық ұйымдастыру жүйесіндегі және көркемдік талғамды қалыптастырудағы сәндік өнердің орны мен рөлі. Сәндік өнер және халық қолөнерінің эскиздерін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гобелен

    Мақсаты: Гобеленнің даму тарихын зерттеу. Мазмұны: Гобелен жасау техникасы туралы жалпы мәлімет. Гобелен түрлері. Гобелен тоқу технологиясы Материалдар, құралдар және жұмыс орнын дайындау Гобелен өндірісінде қолмен тоқудың негізгі әдістерінің мазмұны. Тоқыма бұйымдарын жобалау жолдары. Автордың шығармасының нобайын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалдармен жұмыс гобелен тоқу

    Мақсаты: Тоқыма интерьерінің декор элементтерін жасауда шығармашылық әрекет негіздерін меңгеру. Мазмұны: Тоқымасыз гобеленнің тәсілдерін меңгеру: кілем кестелеу, мата аппликациясы, қолмен тоқу т.б., халықтық сәндік өнермен, оның ішінде автономиялық округтің байырғы тұрғындарымен танысу. Тоқымасыз гобелен жасаудың әртүрлі әдістерін үйретуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық шеберхана және кәсіби портфолио дайындау

    Мақсаты: Әйелдер мен ерлер киімдерінің коллекцияларын жасау — тұжырымдамадан инкарнацияға дейін. Мазмұны: Сәннің тарихы мен теориясы, оның қазіргі жағдайы, бүгінгі сән индустриясының құрылымы, сәндегі брендтің ұйымдастырылу және жұмыс істеу принциптері. Әйелдер мен ерлер киімдерінің топтамаларын жасау – тұжырымдамадан іске асыруға дейін. Қазіргі сән дизайнының әдістемесі: шығармашылық ізденістер жүргізу, дизайн концепциясын әзірлеу, эскиздер мен техникалық сызбаларды құру, макет, коллекция құру принциптері. Тоқыма дизайны, авторлық баспалар мен авторлық полотноларды әзірлеу. Кәсіби портфолио құру және жылжыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясының бизнесіндегі ақпараттық жүйелер мен технологиялар

    Мақсаты: Ақпараттық технология ғылым мен техника синтезінің катализаторы ретінде. Мазмұны: Өнеркәсіптік кәсіпорындарда, көрме залдарында, сән үйлерінде бизнес-процестерді талдау және реинжиниринг мәселелерін шешу үшін оларды қолдану тұрғысынан жаңа ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері. Бизнес-процестерді функционалдық және имитациялық модельдеуге арналған заманауи технологиялар мен құралдар тұжырымдамасы (CA BPwin, ARIS, IDEF0 / EMTool, Systems Modeling-тен Arena және т.б.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясында портфолио жасау

    Мақсаты: Мүмкіндіктер сән портфолиосын жасайды. Мазмұны: Портфолио құрылымы мен мазмұнына қойылатын талаптар. Негізгі ұғымдардың анықтамасы. Moodboard, Lookbook, эскиз дәптері, каталог. Портфолионың мазмұнды және көрнекі мазмұнын дамыту. Портфолио түрлері мен түрлері. Сән портфолиосының технологиясының теориялық аспектілері. Сән журналдарының беттерін безендірудің композициялық принциптері, сән трендтері, киім үлгілерінің каталогтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ою-өрнек композициясы

    Мақсаты: Ою-өрнек және стиль тарихының негізгі мәселелерін зерттеу, ою-өрнектің тарихи эволюциясы, жалпы заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Ою-өрнек өнердегі стильдік элементтердің бірі ретінде. Ою-өрнектің шекарасы, оның рөлі мен өнердің басқа түрлерінен айырмашылығы. Ою-өрнектердің классификациясы. Сәндік композиция. Экспрессивтілік құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясындағы брендинг

    Мақсаты: Тауарлар мен қызметтерді брендтеудің теориялық негіздері мен әдістемелік құралдарын зерттеу. Мазмұны: Бренд имиджінде бейнеленген өнім сипаттамаларының жиынтығын зерттеу. Брендті позициялау тұжырымдамасын талдау Тұтынушы мен бренд арасындағы қабылданатын және сақталатын байланыстың диагностикасы. Бренд имиджін қалыптастырудың іргелі принциптерін және оның тұтынушымен байланысын зерттеу. Әлемдік сән нарығының даму тенденциялары. Сән индустриясындағы маркетингтің ерекшеліктер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Материалда жұмыс

    Мақсаты: әртүрлі модельдерде тиімді пайдалану үшін белгілі бір материалдың ерекшеліктерін, қасиеттерін және мүмкіндіктерін зерттеу. Мазмұны: Әртүрлі қасиеттері бар материалда авторлық жобаларды әзірлеу және күрделі пішінді костюмді ұйымдастырудың негізгі техникалық әдістерін сынау, костюм дизайнында жаңа шешімдерді іздеу, стиль мен үйлесімділік сезімін дамыту, модельдер жасауға мүмкіндік беретін кәсіби дағдыларды дамыту қазіргі заманғы өндірістің деңгейіне де, технологияларына да сәйкес келетін және келешегі бар мәдени және техникалық үрдістерге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефеле ұйымдастыру

    Мақсаты: Дене мәдениеті, хореография, актерлік шеберлік арқылы сахнада әдемі қимыл-қозғалыс дағдыларын меңгерту арқылы физикалық дамыған, дені сау, шығармашыл тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Жеке және топпен түзу сызықпен дефиляция. Жаңа топтамаға композиция қою идеясын талқылау. Жаңа топтамаға композиция қою идеясын ашатын суретті талқылау. Композициядағы қимыл-қозғалыстармен образ сипатының сәйкес келуін талқылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сән индустриясындағы бұйымдардың сапасын басқару

    Мақсаты: Сән индустриясында тауартану және бұйымдарды сараптау, сапаны бағалау және сараптау саласында білімді қалыптастыру. Мазмұны: Сапа менеджментінің заманауи жүйелерін қолдану негізінде ұйымның қызметін жақсарту жолдарын игеру. Өнімнің сапа деңгейін сандық бағалауды жүргізу, сапаны бақылаудың статистикалық әдістерін тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киімдегі декор

    Мақсаты: композиция құру, графикалық, реңк және түс схемасын ойластыру. Мазмұны: Графика, реңк және түстік шешім бойынша ойланып, композиция құру. Дизайнерлердің эскиздерін және дизайнерлер макеттерінің фотосуреттерін көшіру, композиция элементтерін ескере отырып, дизайнерлер модельдерінің көркемдік-конструктивтік көрсеткіштерін талдау, кескін стиліне сәйкес декор нұсқаларының эскизін жасау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясының жарнамалық жобасы

    Мақсаты: Сән индустриясының негізгі кезеңдерін оқу. Қазіргі кезеңнің ерекшеліктері. Мазмұны: Сән индустриясындағы сату арналарын басқару: онлайн, офлайн, омниканал. Сән индустриясындағы онлайн және офлайн компанияларда ассортимент стратегиясын әзірлеу. Дәстүрлі және онлайн сауда компанияларындағы клиенттермен жұмыс істеу стратегиялары. Сән индустриясында жаңа жобаны құру және іске қосу: қадамдар алгоритмі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сән индустриясының бітіруші жобасы

    Мақсаты: Сән индустриясының жобалық менеджментінің мүмкіндіктері мен шектеулерін негіздеу, әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде «жоба» категориясының мазмұнын зерттеу. Мазмұны: Сән индустриясы жобаларының тиімділігін бағалаудың негізгі принциптерін, түрлері мен әдістерін қарастыру. Тәуекел факторлары мен белгісіздікті ескере отырып, жобаның тиімділігін бағалау. Жобаның жүзеге асырылуын, жобаның нәтижелі аяқталуын ұйымдастырып, сән индустриясының тұсаукесерін сәтті өткізу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Киімдегі әшекейлік элементтер

    Мақсаты: Костюмді безендіру үшін декордың маңыздылығын зерттеу. Мазмұны: Костюмдегі декор туралы түсінік. Костюм дизайны үшін декордың құндылығы. Костюмнің көркемдік безендіруіндегі декордың орны: дизайн, дизайн, безендіру, сәндеу. Жаңа материалдар костюмдердің инновациялық дизайнын қалыптастырудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде. Әлеуметтік-мәдени даму мен технологиялық прогрестің нәтижесінде дәстүрлі функционалды декордың трансформациясы мен эволюциясы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын материалда жобалау

    Мақсаты: таңдалған материалдың ерекшеліктерін пайдаланатын инновациялық, функционалды және эстетикалық тартымды дизайндарды әзірлеу. Мазмұны: Әртүрлі мақсаттағы тігін бұйымдарын өндіруде қолданылатын инженерлік жобалаудың заманауи әдістерін, тігін өнеркәсібін дамытудың негізгі бағыттарын, студенттерге олардың біліктілігін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін заманауи прогрессивті технологияларды меңгеру және оқу. өндірістің барлық кезеңдеріне қатысу және өнеркәсіп тауарларын өндіру бойынша салааралық мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән және сұлулық қызметі

    Мақсаты: клиенттерге сәнге, сұлулыққа және стильге қатысты көптеген қызметтер мен өнімдерді ұсыну. Мазмұны: Сәнді киімдер мен шаш үлгілерін зерттеу, тұтынушы, сатып алушы (сәнді киімдерді сатып алу бойынша маман), сән дүкендерінің сауда алаңдарында мерчандайзер, сән және сұлулық саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырушы үшін корпоративтік тұлғаны дамыту өнеркәсіп. Сән және сұлулық индустриясындағы сервисті зерттей отырып, олар киім мен шаш үлгісінің эксклюзивті және мақсатты үлгілерін әзірлеу принциптерін, жаңа материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетік меңгерген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән индустриясындағы қызмет көрсету

    Мақсаты: Сервистік қызметте нақты технологиялық процестерді өңдеуде тұтынушының талаптарын ескеру ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Клиенттердің ымыраға келу және ынтымақтастық негізіндегі өзара әрекеті. Тұтынушының талаптарын ескере отырып, қызмет көрсету үдерісінің технологиясын әзірлеу және клиентпен қарым-қатынас орнату. Технологиялық процестің мүмкіндіктеріне тұтынушылардың талаптары. Қызмет көрсетуші кәсіпорындарда дайын өнімнің, технологиялық процестердің, пайдаланылған материалдық ресурстардың сапасын бағалау әдістемесі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киім модельдері сән шеруін ұйымдастыру

    Мақсаты: Сән көрсетілімі - бұл киімдердің көрсетілімі. Модельдерді көрсету тұжырымдамасын дамыту. Мазмұны: Құймаларды өткізетін үлгілерді таңдау. Сән көрсетілімін ұйымдастыру, көрмелер өткізу, көрме залдарын ұйымдастыру, презентациялар өткізу үшін орынды таңдау.. Шаш үлгісін, макияжды сауатты таңдау. Қонақтарды және баспасөзді шақыру, баспасөз хабарламаларын тарату, баспасөзді аккредиттеу. Жарнамалық науқанды жүргізу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сән индустриясындағы бұйымдарды сараптау

    Мақсаты: Сән индустриясында тауарлық зерттеулер мен бұйымдарды сараптау, сапасын бағалау және сараптау саласында білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Сән индустриясындағы өнімдердің жіктелуін, ассортиментін және тұтынушылық қасиеттерін және олардың сапасын бағалау әдістерін зерттеу. Сән индустриясында ассортимент пен сапа көрсеткіштерін анықтау, өнімнің сапасын қамтамасыз ету және сақтау дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. Әлеуметтік-саяси маңызды мәселелер мен процестерді талдау, Тәшеневтің тарихы, теориялық білімді шындықты, қоғамды, бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін және өмірлік және кәсіби позицияны таңдауды философиялық талдау үшін қолдану. Инклюзивті білім берудің қағидаттары мен құндылықтарын түсіну.
  • Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлерінің шығармашылық көзқарасы негізінде Өзін-өзі дамыту стратегиясын айқындау, мәдениеттану мен психологияның, экологияның және тіршілік қауіпсіздігінің пәнаралық салаларында, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінде, компьютерлік графикада, сондай-ақ сән индустриясындағы кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларында құзыретті болу.
  • Түс, жарық пен көлеңке, кеңістіктік принциптер, кескіндеменің, сурет салудың, графикалық дизайнның тональдық ерекшеліктеріне негізделген объектілерді бейнелеу.
  • Жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын және оның әртүрлі қолдану салаларындағы әлеуетін түсіну. Сән индустриясының өнерінің тарихы мен теориясы, стилі, композициясы, сәні және сұлулығы саласындағы білімдерін көрсету.
  • Үлгілік және жеке фигураларға арналған конструкциялардың сызбаларын әзірлеу, эксперименттік іздеу процесінде киімді модельдеудің және материалдардың беттерінің сәндік композицияларын безендірудің дәстүрлі әдістері мен әдістерін шығармашылықпен түсіндіру.
  • Сән үрдістерін, жабдықтарды таңдауды, технологиялық өңдеу режимдері мен әдістерін ескере отырып, материалтану және өнімде әртүрлі материалдарды қолдану саласындағы білімді меңгеру.
  • Эскиздер мен материалдарда дизайн тапсырмалары мен костюм дизайны саласындағы озық білім негізінде бәсекеге қабілетті модельдер мен киім топтамаларын әзірлеу.
  • Кәсіби қызметте сән бизнесінің негіздері мен сапа менеджменті, сараптама, шығармашылық және өндірістік процестер туралы білімді қолдану.
  • Сән индустриясындағы өзіндік тұжырымдамалар, авторлық идеялар, брендинг, балама және инновациялық әдістер мен технологиялар негізінде кәсіби міндеттердің креативті шешімдерін шығармашылық іздеуді жүзеге асыру.
  • Брендті тұжырымдама мен өндірістен, сатудан, маркетинг пен коммуникацияға дейін ілгерілету дағдылары үшін сән индустриясында PR,2D,3D технологияларының құралдарын қолдану.
  • Сән индустриясының кәсіби жобаларын табысты ілгерілету үшін заманауи визуалды коммуникациялар туралы білімді және визуалды презентация құралдарын жасау дағдыларын қолдану.
  • Өзіндік білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу, креативті ойлау, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, жеке және командада жұмыс істеу.
Top