7M01403 Көркем еңбек және жобалау в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру жүйесіне арналған заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды, ғылыми-зерттеу құзыреттерін меңгерген көркем еңбек және жобалау саласындағы бәсекеге қабілетті білікті магистрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Профильдік пәндерді оқытудың әдістемесі
Пән білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және оқытудың диагностикалық мақсаттары негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауға бағытталған кәсіби бағыттағы оқытушыны әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курсты оқу қазіргі заманғы оқыту технологияларын қолдана отырып, бейіндік пәндерді жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік білім берудің қазіргі педагогикалық аспектілері
Пән болашақ магистрлерде кәсіби оқытудың заманауи мәселелері туралы жүйелі теориялық білімді, құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, визуалды ақпараттың, сәйкестендірудің және коммуникацияның ғылыми жобалық жүйелерін әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, оларда еңбектің осы түрін зерттеудің толық бағдарлы негізін құруға, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Студенттерді басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп қырлы мазмұны туралы заманауи түсініктермен таныстыру; кәсіби қызметті табысты іске асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту үрдісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Пәннің мақсаты - магистранттарда жоғары оқу орнында оқу қызметін ұйымдастыру және білім беруді жаңғырту жағдайында жоғары мектепте оқыту әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, өз пәнін оқытуды ұйымдастыру, сабақтарды ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, өз білімін беру дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Пән кәсіпкерлік ойлау мен инновация арасындағы байланысқа бағытталған. Курс табысты өсудің маңызды салаларына, соның ішінде дизайнерлік ойлауға, ашық инновацияларға, бизнес үлгілеріне, өнімнің нарыққа сәйкестігіне және қаржыландыруға бағытталған. Бұл курс табысты кәсіпорын құру дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау әдістемесін зерттеу
Пән құрылымды, логикалық ұйымды, іздеу және шешім қабылдау әдістері мен құралдарын, әрекет ету принципін және белгілі бір қажеттіліктерді барынша қанағаттандыратын әлі жоқ объектінің құрамын зерттеуге, сондай-ақ берілген жағдайларда объектіні құру үшін қажетті сипаттаманы жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы
Пән болашақ кәсіби оқыту педагогының ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімдері мен технологияларын игеруге, педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын меңгеруге, педагогтің зерттеуші ретіндегі педагогикалық этикасының құндылықтарын қалыптастыруға, ғылыми зерттеулердің технологиялары мен әдістерін меңгеруге және т. б. бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметегі психологиялық-педагогикалық бейімделу
Пән кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін терең зерттеу негізінде магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады, бейімделудің психикалық процестерімен, кәсіби даму заңдылықтарымен және кәсіби өзін-өзі анықтау заңдылықтарымен, сондай-ақ педагогиканың, қарым-қатынас психологиясының, шағын топ психологиясының және топаралық қатынастар психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарын білумен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек және кәсіптік оқыту мазмұнынынң ғылыми-әдістемелік негіздері
Пән проблемалық оқытуды қолдануға сындарлы-қызметтік тәсілге бағдарланған магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында қазіргі уақытта өзекті болып табылатын кәсіптік оқытудың заманауи әдістемесі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жиекті тігісті инновациялық өңдеу әдісі
Аталған пәнде жеңіл өнеркәсібінде көп тараған 90% технологиялық процесті бұйымды бір-бірін жинау, әрлеу жұмыстарын қол еңбегін қолданбай-ақ тігін роботын көмегімен орындау әдісі оқытылады. Бұл инновациялық әдісте бұйымның жиегі инеге қатысты автоматты түрде бағытталады. Бағыттау жиектің қисықтық модуліне қатысты оңға және солға немесе тік бағытта өздігінен реттеліп қозғалады. Нәтижесінде қол еңбегі автоматтандырылады, еңбек өнімділігі мен сапасы артады. Бұл әдісті зағип жандар қолданып бұйымды жиекті өңдей алады. Өйткені бұл роботта жұмысты орындайтын құрылым қол еңбегін толық алмастыра алады. Шет ел аналогтарына қарағанда құрылым арзан және оңай жасалады. Оны жасауға өндірістік машианаларды қайта құрылымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби педагогикадағы педагогикалық эксперименттің нәтижелерін жоспарлау және өңдеу
Пән педагогикалық зерттеулерді жоспарлау кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелерінің негізгі түрлерін зерттейді. Курстың бөлімдерінде: педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, ғылыми жұмыс түрлері, зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Оқу курсы магистранттардың кәсіби педагогика мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем-қолданбалы өнер
Пән кәсіби дайындық процесінде көркем-қолданбалы өнерді зерттеуге, халықтық сәндік-қолданбалы өнердің тарихи өзгеруін ашуға, халықтық мәдениеттің ою-өрнектерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында өзін-өзі көрсету, қиялды ояту, рухани байыту, сондай-ақ мұғалім үшін қажет табандылық пен шыдамдылықты қалыптастыру мүмкіндігімен қолмен шығармашылықты оқытуға талдау жасалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек пен кәсіптік оқытудағы оқытудың инновациялық әдістері
Пән көркемдік-технологиялық білімге негізделген саралау әдістерін қолдана отырып, әр түрлі топтарда заманауи жоспарлау және оқу іс-әрекетін ұйымдастыру туралы идеяны қалыптастыруға бағытталған, ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құруға және дамытуға, кеңістіктік және көрнекі көріністерді, қиял мен байқауды қамтамасыз ететін педагогикалық ойлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік технологиясы
Пәнді оқу біртұтас педагогикалық процесс технологиясының негіздерін меңгеруге, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға, магистранттарды болашақ мамандардың кәсіби шеберлігінің қалыптасуына ықпал ететін педагогиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудегі ақпараттық технологиялар
Пән заманауи білім беру процесін құрумен байланысты тиімді кәсіби қызметті зерттеуге бағытталған, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады. Білім беру жүйесін ақпараттандыру процесінің сипаттамасын зерттейді, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бағыттары мен әдістері ашылады. Кәсіптік білім беруді ақпараттандыру критерийлерін зерделеуге ерекше назар аударылады, ақпараттық-білім беру жүйесін жобалау аспектілері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды және сәндік-қолданбалы өнерді зерттеу теориясы мен әдістемесі
Пән бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың жүйелі әдістері мен технологияларын зерттеуге, оқу процесіне инновацияларды, визуалды және сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың практика- бағдарлау әдістері мен технологияларын экстраполяциялауға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-менеджмент
Пән арт-менеджердің кәсіби қызметін ашуға бағытталған. Арт-менеджер қызметіне қойылатын заманауи талаптармен, шығармашылық жобалармен жұмыс істеу шарттарымен, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару қызметінің ерекшеліктерімен танысу. Сонымен қатар, курс магистранттарды арт-менеджер қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерімен, арт-индустрия саласында жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінің моральдық-этикалық негіздерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнімдерді прогрессивті өңдеу
Пән материалдар мен бұйымдарды өндірудің прогрессивті технологиялық процестерін қолдану мүмкіндіктерін зерттейді, олардың химиялық құрамына және термиялық және механикалық өңдеу әдістеріне байланысты материалдардың заңдылықтарын, құрылымы мен қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби оқытудың заманауи тұжырымдамалары
Бұл пән психологиялық-педагогикалық, заманауи кәсіптік білім беру парадигмасының тұжырымдамаларын зерттейді, негізгі стратегиялық бағдарлардың сипаттамаларын, әдіснамалық тәсілдерді және қазіргі заманғы кәсіптік оқытудың даму тенденцияларын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философияның қазіргі заманғы ғылыми жетістіктері мен даму үрдістерін талдау және бағалау әдістерін түсінеді. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін шет тілінде коммуникативтік технологияларды меңгереді, сөйлеудің ғылыми және ресми-іскерлік стилінің жазбаша мәтіндерін жасайды.
- Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгеруді және білім алушыларды әлеуметтендіруді қамтитын білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, оқу және оқу-тәрбие процесіне инновацияларды экстраполиттейді.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерін түсінеді, мүдделер қақтығысын болдырмайды және шешеді, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтайды. Алған білімін кәсіби салада қолданады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Инновацияларды талдайды және оқу процесіне экстраполяциялайды және оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларын интеграциялау тетіктері мен қағидаттарын білу негізінде кәсіпкерлік элементтерімен көркем еңбекті және кәсіптік оқытуды жетілдіреді, оның ішінде жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін жобалайды және әзірлейді.
- Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді. Қазіргі заманғы және инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
- Білім, ғылым және инновацияларға интеграцияны ескере отырып, оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді синтездейді, қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, жоғары мектеп пен кәсіптік оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық аспектілерін өзектендіреді. Білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, елде және шетелде педагог даярлау тәжірибесін жүйелейді.
- Көрнекі және сәндік-қолданбалы өнер, арт-менеджмент зерттеулерін заманауи нарық жағдайларына бейімдеумен синтездейді. Талдау және эксперименттік зерттеу кезінде кәсіби қызметте қолданылатын қолданбалы өнердің теориялық және практикалық білімдерін, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, көркем қолданбалы өнер саласындағы ғылыми-зерттеу және есептеу, талдау қызметінде жаһандық ақпараттық ресурстарды өз бетінше пайдалану дағдыларын меңгерген.
- Көркем еңбек және кәсіби оқыту жүйесінде дағдылар мен құзыреттерді қолданады. Өнімді, оның ішінде бұйымдар мен шеткі тігістерді өңдеу бойынша жобалау мен талдауды жүргізеді және көркем еңбек пен кәсіби оқытуда зерттеу дағдыларын қолданады және объектілер мен технологиялық процестерді моделдеудің заманауи компьютерлік әдістерін қолдана алады.