6B01606 Тарих в А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Гуманитарлық тарих пәні бойынша мұғалімнің кәсіби қызметтегі білімі мен тәжірибелік дағдысын нарық пен жұмыс берушілердің әлеуметтік тапсырысына сәйкес қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының өзгермелі қоғамдық-экономикалық жағдайында оқушының жеке басын қалыптастыру жүзеге асырылатын тұтас педагогикалық үдеріс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Пән тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтарын, оқу-тәрбие процесін басқарудың формалары мен әдістерін, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алғашқы қауым тарихы
Пән тарихи процестің бастапқы кезеңін – Жер бетінде адам пайда болғаннан бастап алғашқы таптық қоғамдар мен мемлекеттердің қалыптасуына, сондай-ақ реттелген жазудың пайда болуына дейінгі уақытты қамтитын алғашқы қауымдық жүйені зерттейді. Зерттелетін фактілер көптеген ғылыми бағыттардың деректерімен негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Археология
Пән адамзат тарихын өткен уақыттағы адам қызметінің өлі қалдықтарын, яғни «тарихтың үнсіз куәгерлерін» зерттеу арқылы зерделейді. Археологияның ескерткіштерді іздеудегі және олардан ақпарат алудағы, тарихи процестерді, объектілер мен фактілерді қайта құрудағы рөлі ашылады. Пән өткенді білудің екі деңгейін: деректану және интерпретация, яғни алынған мәліметтерді түсінуді береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Бұл курс оқушылардың жас физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары өнімділікті сақтау; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормативтері туралы заманауи мәліметтерді зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның көне және ортағасырлық тарихы
Бұл курс Қазақстан аумағындағы ежелгі тайпалардың (Андронов қауымдастығы, сақтар, үйсүндер, кангүйлер, ғұндар), көшпелі экономика мен материалдық, рухани мәдениет мүмкіндіктері мен дүниетаным ерекшеліктері арқылы оның ілгерілеуіне ерекше үлес қосқан ортағасырлық түркі тайпаларының әлемдік үдерістегі рөлі мен орнын зерттейді. Тарихтағы тұлғалардың рөлі (хандар, би, батырлар, жыраулар) өзектендіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің экономикалық процестер, кәсіпкерлік қызмет принциптері және қаржылық сауаттылық негіздері туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс негізгі экономикалық категориялар мен тетіктерді түсінуді қамтамасыз етеді, қаржылық ақпаратты талдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ кәсіпкерлік ойлауды және жеке және корпоративтік қаржыға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Пән адамзат тарихының ең ұзақ кезеңін зерттеуге бағытталған (б.з.д. 800-1000 жылдардан б.з.д. бірінші ғасырларға дейін). Бұл кезең ескі әлемнің Шығыс және Батыс мемлекеттерінің тарихында Ежелгі Қытай, Үндістан, Месопотамия, Батыс Азия, Рим мен Грецияның ежелгі мемлекеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Белгіленген оқу курсы студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жекелеген ережелерін қоса алғанда, қазақстандық құқықтық жүйенің базалық және неғұрлым жалпы салалық институттарын зерделеу қажеттілігін болжайды, студенттердің тұрақты сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасау фактілеріне төзбеушілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлауды және тиісті құқықтық мінез-құлықты қалыптастыруға бағытталған. Оқу курсы білім алушылардың кең ауқымын игеру және кейіннен практикада қолдану үшін қажетті динамикалық мәліметтер кешені болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология негіздері, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму
Пән экология негіздері, тіршілік қауіпсіздігі қағидаттары және тұрақты даму тұжырымдамалары бойынша базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайлардың алдын алу, ресурстарды ұтымды пайдалану және қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ/орыс тілі
Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде мемлекеттік тілді кәсіби меңгеру, кәсіби-маңызды мәселелердің кең ауқымы бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет тілін кәсіби меңгеру; кәсіби-маңызды мәселелердің кең ауқымы бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Азия және Африка елдерінің орта ғасыр тарихы
Пән біздің заманымыздың 6 ғасырынан бастап батыс елдерінің отаршылдық жаулап алуларына дейін және оның басында Шығыс пен Африка континентінің тарихын зерттейді. Әлеуметтік-экономикалық дамудың, феодалдық мемлекеттердің – Шығыс монархияларының қалыптасуының негізгі тенденциялары, дәстүрлі мәдениеттер мен саяси режимдерді қалыптастырудағы діни ілімдердің рөлі, мұсылман идеологиясын күшейту қарастырылады. Ірі шығыс империяларын қалыптастыру мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бұл курс тәрбие теориясының жалпы мәселелері бойынша материалдарды және әдістеменің жеке аспектілерін; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, адамгершілік, патриоттық, отбасылық тәрбиені қамтиды. Отандық білім беру жүйелеріне тарихи шолу жасалды, олардың тиімділігін сандық және сапалық бағалау критерийлері қарастырылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропа және Американың орта ғасыр тарихы
Пән Еуропа елдерінің тарихын 6 ғасырдан бастап континенттегі алғашқы буржуазиялық революциялар кезеңіне дейін зерттейді. Феодалдық қатынастардың қалыптасу тарихы және олардың монархиялық мемлекеттердің қалыптасуына әсері, католик шіркеуінің басқа ұлттарға қарсы крест жорықтарын тудырған еуропалық халықтардың дүниетанымы мен мәдениетіндегі рөлін күшейту зерттеледі; аумақтық үстемдік үшін патшалықтар арасындағы соғыстардың жиілеуі; Еуропалық қайта өрлеу дәуірінің себептері, сондай-ақ Жаңа Әлемге (Америкаға) жол ашқан Ұлы географиялық ашылулар талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азия және Африка елдерінің жаңа тарихы
Пән қазіргі кездегі Азия мен Африка елдерінің тарихындағы оқиғалар мен проблемаларды зерттейді: отаршылдыққа дейінгі дәуірдегі экономикалық дамуды, отарлық және жартылай отарлық периферияның экономикалық эволюциясының ерекшеліктерін, Шығыс елдеріндегі діни реформалардың рөлін, саяси одақтардың (Үндіқытай) қалыптасуын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Зерттеудің бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық және әдіснамалық негіздерімен, Қазақстанда және шетелде білім беру жүйесін дамытудың үрдістері мен стратегияларын, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерін, қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этнология
Этнология ғылыми пән ретінде әлем халықтарының лингвистикалық, антропологиялық, конфессиялық, экономикалық және мәдени параметрлері бойынша жіктелуін береді, этникалық немесе ұлттық бірегейліктегі әртүрлі халықтар дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігінің маңыздылығын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның жаңа тарихы
Бұл курс XVIII ғ.- XX ғ. басындағы Қазақстан тарихын оқытуға арналған. Қазақ хандығының территориялық тұтастығын жоғалту себептері, Ресей империясының отарлық саясатының күшеюі қарастырылады. Сонымен қатар, қазақтың дәстүрлі көшпелі экономикасы мен мәдениетін әлсіретудегі патша реформасының салдары және қазақ халқының бостандық пен тәуелсіздік жолындағы ұлт-азаттық күресінің мәні беріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Американың жаңа тарихы
Пән XVI-XIX ғасырлардағы Еуропа мен Америка елдерінің тарихындағы маңызды оқиғалар мен проблемаларды зерттейді, батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамуының негізгі тенденциялары, қоғамдық ой мен мәдениеттің эволюциясы талданады. Қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың тарихына да көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосалкы тарихи пәндер
Пән білімнің ономастика, нумизматика, генеалогия, хронология, геральдика сынды ғылыми бағыттарының қалыптасуы мен маңыздылығын және әлем халықтарының тарихы мен мәдениетін зерделеудегі олардың рөлін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Пән тарихты оқыту процесінің заңдылықтарын, мұғалім мен оқушылардың оқу қызметін зерттейді, оқу процесінің негізгі компоненттері (білім беру, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттар, сондай-ақ білім беру мазмұны) арасындағы тұрақты байланыстарды ашады. Тақырып тарихты неге, не үшін және қалай оқу керек деген сұрақтарға жауап береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азия және Африканың қазіргі заман тарихы
Пән Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан бастап қазіргі уақытқа дейінгі Азия мен Африка елдерінің жаңа тарихын зерттеуді қамтиды. Шығыс халықтарының саяси және идеологиялық дамуы, қоғамдық ой мен әлеуметтік процестердің дамуы мәселелеріне ерекше назар аударылады, жекелеген Азия елдерінің («Азия жолбарыстары») өсу факторлары, сондай-ақ дамушы елдердің, соның ішінде Африканың экономикалық өсуінің қайшылықтары талданады. Геосаяси мүдделердің ықпалына және Азия мен Африка елдерінің ұлттық мүдделерін сақтауға назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
КСРО және посткеңестік кеңістік тарихы
Тәртіп коммунизм идеяларын насихаттай отырып, кеңес өкіметі негізінде көпұлтты мемлекет құру принциптерін ашады. Жаңа ғылыми тәсілдер негізінде партия басшыларының көшбасшылығының мәні, басқарудың әкімшілік-командалық әдістері зерттеледі; олардың посткеңестік кеңістіктегі тәуелсіз республикалар тарихында көріну себептері талданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курсты оқу оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдерін қолдана білу, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары, психологиялық-педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін бағалау құралдарын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ қоғамының модернизация тарихы
Пән XIX ғасырдың соңынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі қазақ қоғамының трансформациялау үдерісін қамтиды. Курс әлеуметтік, экономикалық, мәдени және саяси салалардағы өзгерістерді қарастырады. Жаңғыртудың негізгі кезеңдері талданып, бұл өзгерістердің қазақ халқы үшін себептері мен салдары анықталады, сондай-ақ ішкі және сыртқы факторлардың Қазақстан мемлекеттілігінің дамуына тигізген ықпалы зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Американың қазіргі заман тарихы
Пән Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропа мен Америка елдерінің тарихын зерттейді, соғыс аралық кезеңдегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын, экономикадағы ұлы күйзелістің салдарын жеңу мәселелерін қарастырады. Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, барысы мен нәтижелерін, отарлық жүйенің күйреуін зерттеу ерекше бөлім болып табылады. Соғыстан кейінгі кезеңді зерттеу барысында Батыс қоғамдарының постиндустриалды деңгейлерден ақпараттық қоғамдарға трансформация процестері, «әл-ауқат мемлекеттерінің» қалыптасуы, құрылымдық экономикалық дағдарыстарды жеңу талданады. Батыс елдерінің әлемдік геосаяси процестерге қатысу мәселелері өзектендіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалысы
Пән қазақ халқының Ресей отаршылдық саясатына қарсы күресімен байланысты XVIII ғасырдың аяғы ХХ ғасырдың басындағы нақты тарихи оқиғаларды зерттеуге бағытталған. С. Датов, И. Тайманов және М. Өтемісов, К. Қасымов, А. Имановтың басшылығымен көтерілістерге ерекше орын берілген жергілікті, өңірлік, жалпы қазақ ұлт-азаттық қозғалыстарының тарихы мен маңызы зерттеледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Курс әлеуметтік педагогика саласындағы заманауи жетістіктерге, балалардың белгілі бір санаттарымен, олардың ата-аналарымен субмәдениеттің ерекшелігі мен мәдениеттің қажеттіліктерін ескере отырып, әлеуметтік-педагогикалық технологияларды іске асыру ерекшеліктеріне бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді зерттеу білім беру жүйесінде мүгедектер мен мүгедектерді оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Инклюзивті білім берудің әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық база, тұжырымдамалық аппаратура, білім беруді енгізудің халықаралық үлгілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректану
Пән тарихи дереккөздердің көптеген түрлерінің маңыздылығын негіздейді, Деректанудың дербес ғылыми бағыт ретінде қалыптасуын ашады, әртүрлі тарихи мектептердің әртүрлі деректанулық тәсілдерін, тарихи құжаттардың маңызды қоймаларын, сондай-ақ деректанулық талдаудың негізгі міндеттерін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұражай-мұрағат ісі
Пән XIX-XX ғасырлардағы Қазақстандағы мұражай-мұрағат және істің алғышарттары мен қалыптасуын, мұражай мен мұрағат феноменін, олардың қоғамның мәдениет жүйесіндегі орнын ашады; ҚР-дағы мұражай желісі мен мұрағат қорларының дамуын талдайды; олардың білімнің бастапқы көздері, білім беру, эмоционалдық-эстетикалық әсер ету құралдары ретіндегі маңызын жарықтандырады; мұражай-мұрағат қорын жинақтау процесін, мұрағат қорларын, материалдық-техникалық базаны, мұражай қызметкерлері мен мұрағатшыларды қаржыландыру және кадрлармен қамтамасыз етуді талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Төте жазу
Пән 20 ғасырдың басына дейін Қазақстан аумағында орта ғасырларда араб жазуының таралу тарихымен таныстырады. Курс графиканың араб тілінің ерекшеліктерін түсіндіреді, әріптер санымен, дауыссыз және дауысты дыбыстардың ерекшеліктерімен таныстырады. Хатты игеру тарихи мәтіндер мен құжаттарды оқу тәжірибесінде жүреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Салымастырмалы педагогика
Пән салыстырмалы тәсіл негізінде Қазақстанда және әлемде педагогика мен білім берудің дамуын зерделеуге және талдауға бағытталған. Оқу үдерісінде әртүрлі педагогикалық идеялар, тұжырымдамалар мен теориялар, әртүрлі елдердегі жалпы және жоғары білім беруді реформалау бағыттары қарастырылады. Білім алушылар әлемдік педагогикада қол жеткізілген көптеген білім беру мәселелерін шешудің тиімді практикалық тәжірибесімен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихнама
Пән тарихи әдебиеттер мен дереккөздерді талдауға байланысты тарихи білімнің дамуын зерттейді. Тарихи графикалық талдауды жіктеу әдістері: тарихи-салыстырмалы, проблемалық-хронологиялық ашылады. Халықтар мен елдер тарихы бойынша тарихи білімнің жинақталуының негізгі кезеңдерін айқындайды, өткен және қазіргі уақыттағы өзекті мәселелерді зерттеуге белгілі бір тарихнамалық мектептердің үлесін айқындайды, тарихтың «ақ дақтарын» анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латын тілі
Пән студенттердің ежелгі әлемнің тарихы мен мәдениеті туралы ой-өрісін кеңейтеді, қосымша лингвистикалық білім береді, халықаралық терминологияда қолданылатын қажетті лексикалық минимумды игеруге бағытталған. Студенттер қанатты афоризмдердің шығу тарихы мен мағынасын, қазіргі сөйлеуде белсенді қолданылатын дәйексөздерді біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ мәдениетінің тарихы: пайда болуы мен дамуы
Пән қазақ халқының мәдени дәстүрлері мен құндылықтарының пайда болуы мен дамуын ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейін зерттеуге бағытталған. Курста қазақ мәдениетінің қалыптасуындағы негізгі кезеңдер қамтылады, оған түрлі өркениеттердің ықпалы, көші-қон үдерістері, сондай-ақ бірегей мәдени ерекшеліктердің қалыптасуындағы әлеуметтік және саяси факторлардың рөлі кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи география
Пән географиялық аумақтың және оның халқының тарихын, экономикалық географияны және зерттелетін аумақта өндірістің орналасуын зерттейді; оқиғалардың топографиялық жағын, мемлекет пен оның облыстарының шекараларын, елді мекендерді, қатынас жолдарын және т. б. анықтаумен айналысады. Жеке секторларға: тарихи жертану, тарихи саяси карта, тарихи әлеуметтік география, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуінің тарихи географиясына назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XV – XX ғасырдың ортасына дейінгі қазақ тарихшыларының мұрасы
Курс қазақ ғалымдары мен ойшылдарының қазақ тарихы мен мәдениеті контексіндегі тарих ғылымының дамуына қосқан үлесін зерттеуге арналған. Курста көрнекті тарихшылардың еңбектері, олардың өткенді түсіндірудегі әдіс-тәсілдері, сондай-ақ олардың шығармаларының ұлттық бірегейлік пен тарихи жадыны қалыптастыруға тигізген әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы халықаралық қатынастар тарихындағы бейбітшілік пен соғыстар
Пән ХХ ғасырдағы негізгі әлемдік қақтығыстарды, олардың себептері, барысы және халықаралық қатынастарға тигізген салдарын талдауға арналған. Курста студенттер ірі соғыстар мен бейбітшілік орнату үдерістерін, сондай-ақ әртүрлі мемлекеттер, халықаралық ұйымдар мен акторлардың әлемдік тәртіпті тұрақтандырудағы немесе тұрақсыздандырудағы рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Азия елдері тұлғалар тарихы арқылы
Пән Азия тарихындағы өз елдері мен аймақтарының дамуына терең әсер еткен маңызды тұлғаларды зерттейді. Курс ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі Азиядағы жекелеген тұлғалардың саяси, әлеуметтік және мәдени үдерістерді қалай айқындағанына назар аударады, сондай-ақ олардың ұлттық бірегейлік пен мәдени дәстүрлердің қалыптасуындағы рөліне талдау жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай және Ресей Орталық Азияда (XIX - XX ғ. басы)
Пән Қытай мен Ресейдің екі ғасырдың тоғысындағы Орталық Азия аймағындағы рөлін зерттейді. Екі елдің Орта Азия мен Қазақ өлкесі аймағында ықпалды бекіту үшін бәсекелестік: бір жағынан барлық басып алынған аумақтарда патшалықтың отаршылдық саясатын күшейту, сауда байланыстарын күшейту, Ресеймен–Қытай тарапынан аумақтық шекараларды реттеу мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сын тұрғысынан ойлау
Бұл курсты зерттеу сыни ойлауды дамытудың заманауи педагогикалық технологиясына мүмкіндіктер ашады. Рационалды танымның формалары мен әдістерімен таныстырады. Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Пән студенттердің оқу-тәрбие процесінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын дамытуды көздейді. Заманауи білім беру технологияларымен және оларды білім беру практикасында қолдану ерекшеліктерімен таныстырады; педагогикалық процестің мақсаттарына байланысты заманауи білім беру технологияларын таңдау, қолданылатын технологияға сәйкес педагогикалық әсерді болжау және бағалау қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студенттердің ата-аналарына психологиялық-педагогикалық қолдау
Курс тұжырымдамалық аппаратты, мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуінің негізгі кезеңдері мен бағыттарын, мұғалімдер мен ата-аналардың бірлескен қызметін, Ата-аналармен жұмыс мазмұны, формалары мен әдістерін, отбасын педагогикалық қолдау бойынша жұмыс түрлерін игеруге бағытталған. Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде ата-аналармен тиімді жұмыс бойынша өзара іс-қимылды ұйымдастыру және ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстандағы Тоталитаризм және саяси қуғын-сүргін
Пән КСРО мен Қазақстанда тоталитаризмнің саяси жүйесі қалыптасқан тарих пен жағдайларды қарастырады. Сталин дәуіріндегі құжаттарды зерттеуге және бүгінгі тоталитарлық ойлауды жеңуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар және білім берудегі жасанды интеллект
Пән білім беру ұйымдарында және психологиялық орталықтарында білім алушыларды диагностикалау, түзету, сүйемелдеу, алдыналу, ағарту, ғылыми зерттеулер және дамыту үшін психологтың қызметінде ЖИ және сандық құралдарды пайдалану мазмұнын қамтиды. Цифрлық ресурстарды қолдану, деректерді талдау, ЖИ этикасы және технологияларды психологиялық-педагогикалық практикаға интеграциялау бойынша құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Пән ескерткіштерде бейнеленген өлкенің өткенін зерттейді. Тарихи ғылымды зерттеудің заңдылықтарына, принциптері мен әдістеріне сүйенеді. Тақырыпты зерттеу объектілері тарихи, ғылыми, көркемдік құндылығы бар ескерткіштер болып табылады. Өлкетану ұзақ және онша тарихи емес кезеңдерді қамтиды, өлкенің, ауданның, ауылдың, мүмкін көшенің тарихи оқиғаларына қатысушылардың өмірі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орта Азия елдерінің тарихы мен мәдениетіндегі исламның рөлі
Тақырып исламның Орталық Азиядағы түркі халықтарының мәдени-саяси ортасына енуін басынан бастап зерттеледі. Ислам құндылықтарының, ғылыми білімнің маңыздылығына, әлемдік философия, әдебиет пен рухани саладағы ұлы түркі кейіпкерлерінің пайда болуы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ интеллигенциясының қалыптасуы және қызметі (XX ғасырдың басы)
Курс 20 ғасырдың басындағы Қазақ ұлттық зиялыларының жаңа толқынын қалыптастыру шарттарын; А. Бөкейханов, А. Байтұрсынов, М. Дулатов бастаған Алаш қозғалысының көшбасшылары тұжырымдаған қазақ қоғамын біріктіру жөніндегі ұлттық идеяның маңыздылығын; 1917-1920 жылдардағы қазақ мемлекеттілігін қалпына келтіру үшін Қазақстанның саяси партияларының күресін, сондай-ақ қазақ зиялыларының тағдырларының қайғылы нәтижелерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс пен Батыс: Мұсылмандық ренессанс пен Еуропалық қайта өрлеу дәуірі
"Шығыс пен Батыс: Мұсылмандық ренессанс және Еуропалық қайта өрлеу дәуірі" пәні Еуропадағы Қайта өрлеу дәуірі мен Шығыстағы мұсылмандық ренессанс кезеңдерін сипаттаған мәдени және интеллектуалдық қозғалыстардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттейді. Курс бұл кезеңдердің ғылым, өнер, философия және қоғамдық ойдың дамуына әсерін салыстырмалы түрде талдауға, сондай-ақ екі мәдени дәстүрдің өзара байланысын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазу
Пән ғылыми зерттеулерді әзірлеу үшін қажетті әдіснамалар мен әдістерді, аспектілерді, принциптерді, тенденцияларды зерттеуге бағытталған, студенттерге ғылыми-зерттеу жұмысының заманауи дағдылары үйретіледі. Пән академиялық жазудың мәнін ғылыми жұмыстарды ұсыну стилі ретінде ашады, ғылыми жұмыстарда ойды қысқаша және қол жетімді түрде ұсынудың практикалық тәжірибесін береді. Курс әр түрлі академиялық жанрлардың (аннотация, реферат, ғылыми конференция) аналитикалық мәтіндік қызметімен байланысты білім алушының коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орталық Азия елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің негізін ОА елдерінің 18 ж. қазіргі уақытқа дейінгі нақты оқиғалар тарихын зерттеу құрайды. Өзбекстан, Қырғызстан, Түрікменстан, Тәжікстан, Қазақстан, Моңғолия тарихы зерттеледі. Дамудың әлеуметтік-саяси, экономикалық аспектілеріне, бүкіл аймақтың мәдени, ғылыми-білім беру қатынастарына назар аударылады. Кеңестік идеологияның, Орта Азия мен Қазақстан халықтары мәдениеттерінің ұлттық ерекшеліктерін біріздендіруге және әлсіретуге тырысқан саясаттың әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл курс педагогикалық қызмет пен педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке жету жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық өзара іс-қимыл шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие үдерісін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады; болашақ маманның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға, студенттердің педагогикалық жұмыс теориясы мен практикасы саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлы Жібек жолының Орталық Азиядағы бағыттары: урбанизация және мәдениеттердің өзара ықпалдастығы
Пән Орталық Азия аумағындағы урбанизация мен мәдени өзара әрекеттестікке байланысты тарихи және қазіргі заманғы үдерістерді, әсіресе Ұлы жібек жолы (ҰЖ) контексінде зерттеуге бағытталған. Бұл курс Тараз, Исфиджаб, Яссы, Самарқанд, Бұқара, Ташкент сияқты сауда және мәдени бағыттар бойында пайда болып, дамыған қалаларды талдауға баса назар аударады, сондай-ақ басқа да маңызды орталықтарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихты зерттеудегі кино және фотоқұжаттардың рөлі
Тарихты зерттеудегі кино және фотоқұжаттардың рөлі Пән фильмдер мен фотосуреттер сияқты көрнекі дереккөздердің тарихи оқиғаларды зерттеу мен түсіндірудегі маңызын талдауға бағытталған. Курс бұл құжаттардың бұқаралық ақпарат құралы ретінде ғана емес, сонымен қатар өткенді қайта қалпына келтіру мен талдау үшін маңызды тарихи артефакт әрі құрал ретінде қалай қызмет ететінін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ON1 - әлемнің заңдылықтары мен аймақтық тарихи процестердің ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді жаңарту мен пайдалану, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру.
- ОN2 -тарихи оқиғаларды, педагогикалық жағдайларды зерттеу үшін әртүрлі ғылыми әдістерді, цифрлық технологияларды, жасанды интеллектті қолдану.
- ОN3 - тарихи құжаттардың фактілерін, оқиғаларын және мәтіндерін талдау және дербес, сыни түсінуді қалыптастыру
- ОN4 - оқушыларда өткен және қазіргі тарихты зерделеуде, өз отбасының, туған өлкенің, Отанның тарихын зерделеуде, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыруда жасампаздық, зерттеушілік тәсілді дамыту
- ОN5 - педагогикалық процеске тарихи-мәдени білімдерді кәсіби және икемді түрде біріктіру, оқу бағдарламаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді, оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін әзірлеуді жүзеге асыру.
- ОN6 - пәндік олимпиадаларды ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық және іздестіру-өлкетану жобаларына жетекшілік ету
- ОN7 - көпшілік алдында сөйлеу дағдыларына, оқу-тәрбие процесін жетілдіруде бастамашылық пен шығармашылық қабілетіне ие болу, мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау және білім алушыларды құндылықтар жүйесіне баулу.
- ОN8 - өз кәсіби қызметінің және білім алушылардың оқу әрекетінің нәтижелерін объективті бағалау
- ON 9 - Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде қазақ/орыс және шет тілдерін меңгеру, құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру, басым қаржылық шешімдер қабылдау үшін білімді меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымды көрсету, кәсіби-маңызды мәселелердің кең ауқымы бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, ғылыми зерттеулер әдістемесінің дағдыларын меңгеру
- ON 10 - өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастырады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, экологиялық, денсаулық сақтау дағдыларын қолданады және кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгеру
- ON 11 - ғылыми дүниетаным негізінде қоршаған шындықты бағалайды, қазақстандық қоғамның рухани-адамгершілік құндылықтарын кәсіби қорғайды