Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01606 Тарих-география в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптарын есепке ала отырып, тарих және география саласында педагогикалық, ғылыми қызметті заманауи инструменталдық құралдарды пайдалана отырып жүзеге асыру үшін болашақ мамандыққа гуманитарлық білім беру жүйесінде табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін, қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық құзыреттер мен дағдыларға ие кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық практика
Ежелгі Шығыс тарихы
Оқушылардың даму физиологиясы
Архивтану және музейтану
Білім берудегі сандық технологиялар
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы
Ұлттық тәрбие
Сандық тарих
Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректану
Ежелгі дүние тарихы
-
2 Оқу жылы
Психология
Абайтану
Әлемнің физикалық-географиялық аймақтары
Педагогика
Орта ғасыр тарихы
Қазақстанның физикалық географиясы
Әлемдік өркениет тарихы
Азия және Африка елдерінің орта ғасырлардағы тарихы
Географияны оқыту методикасы
-
3 Оқу жылы
Халықаралық қатынастар тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Түркі халықтары: тарихы және қазіргі заман
Ресей және ТМД елдерінің тарихы
Инклюзивті білім беру
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Шет елдердің экономикалық және әлеуметтік географиясы
Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Ілгермелі шетел тілі
Әлемдік қауымдастықтағы Азия-Тынық мұхит аймағы
Арт білім беру
Шет елдер тарихының тарихнамасы және деректануы
Оқыту нәтижелері
- - қоғамның тарихи-географиялық даму заңдылықтарын талдайды, ана тілінде, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі нысандарын, түрлерін пайдаланады, оқу-ғылыми қарым-қатынаста академиялық жазу және сөйлеу әрекетінің дағдыларын меңгерген
- - тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін тиімді қолданады
- -конфессияаралық мәдениет, адамгершілік және академиялық адалдық қағидаларын ұстана отырып, дифференциалды, біріңғай, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын пайдаланады.
- - толыққанды әлеуметтік, кәсіби және өмірдің әртүрлі салаларын қамтамасыз ету үшін қауіпсіздік негіздерін, дене шынықтыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістері мен құралдарын пайдаланады
- - педагогика және әдістеме, тарих пен географияны оқыту саласындағы кәсіби білімін көрсетеді, оқу және ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауда шығармашылық қабілетін, кәсіби біліктілігін, интеллектуалдық, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін арттырады;
- - Қазақстан және дүние жүзі тарихы мен географиясының жалпы және теориялық негіздері туралы әлемдік және аймақтық деңгейдегі білімді тарихи-географиялық зерттеулерде пайдаланады;
- - ақпаратты алу, сақтау және өңдеу тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгерген, заманауи digital қоғамның дамуындағы ақпараттың маңыздылығы мен мәнін түсінеді;
- - барлық дәуірлер мен кезеңдегі Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихын зерттеудің өзекті мәселелерін, отандық және шетелдік деректанудың, тарихнаманың кезеңдеріне, даму бағыттарына сыни талдау, ретроспективті, тарихи - салыстырмалы сияқты зерттеудің басқа да әдістері арқылы жіктейді
- - білім беру ресурстарын әзірлеудің принциптері мен әдістерін таңдайды, соның ішінде, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады
- - білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тарих пен географияны оқытудың берілген мақсаттарына сәйкес оқу қызметінің шарттарын әзірлейді, дербес құрастырады.