Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01606 Тарих-география в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық практика магистранттардың практикалық іс-әрекетімен теориялық дайындығын үйлестіруді қамтамасыз ететін оқу процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл сізге білім мен дағдыларды практикада қолдануға мүмкіндік береді және болашақ кәсіби қызметке магистранттарды сәтті дайындаудың тиімді құралдарының бірі болып табылады. Теориялық білім мен дағдыларды тереңдетеді және бекітеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Шығыс тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге ежелгі Шығыс өркениеттерінің пайда болу және даму тарихы бойынша білім беру; Ежелгі Шығыс тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс істеуді дағдыландыру. Мазмұны: Ежелгі Шығыс тарихының дүниежүзілік тарихтағы орны. Ежелгі Шығыс тарихының деректік базасының мәселелері. Қалыптасқан құзыреттер: ежелгі Шығыс өркениеттерінің пайда болу және даму тарихын білу; қазіргі шығыстанудың негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелеріне назар аудару; Ежелгі Шығыс өркениеттерінің мәдениеті мен қоғамының дамуындағы маңызды ерекшеліктерді көрсете отырып, Ежелгі Шығыс тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Архивтану және музейтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мұрағат ісі мен мұражай ісінің даму тарихы, мұражайлар мен әр түрлі профильдегі архивтерде жұмыс істеу дағдылары мен теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мұрағаттану ғылымының жалпы теориясы және музеология. Мұрағаттану ғылымының ғылыми пән ретіндегі ерекшеліктері, оның пәні мен әдістері; архивтердің тарихшының зерттеу жұмысындағы маңызы; мұрағаттың негізгі түрлері, олардың ерекшеліктері. Мұражайлардың типологиялары мен классификациясы. Мұрағат және мұражай заңнамасы. Әлемдегі мұрағат және мұражай ісінің тарихы. Мұрағаттық және мұражай қорларын сатып алу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мұрағат және музей жұмысының негізгі бағыттарын біледі және алған білімдерін практикада қолдана біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Қазақстан аумағындағы ежелгі және ортағасырлық мәдениеттерді зерттеу. Мазмұны: ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихының кезеңдері; дереккөздер мен тарихнама; тайпалық одақтар. сақ тайпалық одақтары. Ерте ортағасырлық мемлекет. Қазақстанның рухани және материалдық мәдениеті. Қалыптастырылатын құзыреттер: тарихи-археологиялық білімнің іргелі базасын қалыптастыру: болашақ маманның дүниетанымының құрамдас бөлігі ретінде тарихи ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық тарих
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тарихшының кәсіби қызметінде деректерді компьютерлендірілген өңдеудің теориялық және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: тарихи информатиканың қалыптасуы мен дамуы, тарихи зерттеулердегі сипаттамалық статистиканың математикалық әдістері мен мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын дағдылар: математикалық әдістердің құралдарын, сипаттамалық статистиканың негіздерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Қазақстан тарихының дереккөздері мен тарихнамасы. Мазмұны: ежелгі, ортағасырлық мемлекеттерді зерттеу тарихы. Шайбанидтік, аштарханидтік, парсы, қазақ дереккөздеріндегі Қазақ хандығының тарихы және оның тарихнамасы. Қазақстанның тәуелсіз тарихының дереккөздері мен тарихнамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: болашақ маманның дүниетанымының ажырамас бөлігі ретінде тарихи ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ежелгі өркениеттердің пайда болу және даму тарихын; негізгі теориялық-әдіснамалық проблемаларды; Ежелгі дүние тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс жасаудың негізгі әдістерін зерттеу. Мазмұны: Ежелгі дүние тарихының әлемдік тарихтағы орны. Дереккөздер мен тарихнама. Эллиндік кезең. Рим Жерорта теңізі державасының құрылуы. Батыс Рим империясының құлауы. Халықтардың ұлы қоныс аударуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректанулық талдаудың заманауи әдістеріне сәйкес антикалық мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру; ежелгі әлемнің мәдениеті мен қоғамының дамуындағы маңызды белгілерді ажырата білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 3

    Мақсаты:әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны:психология ғылым және тәжірибе ретінде. Сана. Жеке тұлға. Іс-әрекет. Тұлға психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Ерік психологиясы. Эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Танымдық процестер. Сезім. Қабылдау. Зейін. Жады. Ойлау және сөйлеу. Қиял. Қалыптасатын құзыреттіліктер: адамдардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқының өзгеруін, динамикасын болжауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемнің физикалық-географиялық аймақтары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: материктердің физикалық географиясын зерттеу, табиғи ландшафтардың пайда болуы, дамуы, таралуының жалпы планетарлық және материялық заңдылықтарын тану. Мазмұны: Африканың физикалық географиясы. Еуропаның физикалық географиясы. Азияның физикалық географиясы. Солтүстік Американың физикалық географиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: табиғи және антропогендік факторлардың өзара іс-қимылының нәтижесі ретінде нақты аумақтардың қазіргі заманғы ландшафттарының қалыптасқан құрылымын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білікті маман даярлауға, студенттердің қабілеттерін, дарындылығын көрсетуге, кәсіби біліктілікке жетуге жағымды жағдай жасау. Мазмұны: студенттер бойында кәсіпке қажетті білім, дағды, сапаны қалыптастыруға бағытталған оқытушылар мен студенттердің арасындағы біріккен іс-әрекет. Қалыптасатын құзыреттер: тәрбие, оқыту, білім беру, жоғары мектептің педагогикалық процесі, әлеуметтену, іс-әрекет табыстылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ерте орта ғасырлардағы Батыс Еуропаның жетекші елдерінің тарихи дамуын, V-XVII ғғ. дамыған және кейінгі кезеңдегі феодализмді зерттеу. Мазмұны: ерте орта ғасырлар, дамыған (классикалық) орта ғасырлар, кейінгі орта ғасырлар. Қалыптастырылатын құзыреттер: заманауи ғылыми білімді ескере отырып, курстың күрделі мәселелерін түсіну, пәнді мектепте оқытудың дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, ірі табиғат кешендерін, республиканың географиялық орнын, территориясының зерттелу тарихын, табиғат құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін, физикалық-географиялық принциптерін зерттеу. аймақтарға бөлу, ерекше қорғалатын аумақтар. табиғи-шаруашылық кешендерінің даму заңдылықтары; Қазақстан Республикасының экономикалық аудандары мен аймақтарының сипаттамасы; Қазақстан географиясының жергілікті және аймақтық деңгейдегі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлемдік өркениет тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттердің антикалық, орта ғасырлардағы, жаңа және жаңа замандағы қоғам мен мемлекеттің даму жолдарының алуан түрлілігі және жалпы заңдылықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың мақсаты адамзаттың әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени тарихын қазіргі ғылыми көзқарастар контекстінде олардың синтезінде қарастыру. Сызықтық және циклдік даму теориялары. «Өркениет» ұғымы төңірегінде пікірталас. Өркениеттер типологиясы. Өркениет түрін анықтаудағы аймақтық, мәдени және діни өлшемдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Азия және Африка елдерінің орта ғасырлардағы тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ортағасырлық Азия және Африка өркениеттерінің тарихы туралы терең және жан-жақты түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Азия-Африка аймағының тарихи дамуының негізгі кезеңдері. Дели сұлтанатының құрылуы. Селжұқ сұлтандығы. XVI-ші ғасырдың аяғы мен XVII басындағы өндіргіш күштер мен әлеуметтік еңбек бөлінісінің өсуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: Шығыс пен Африканың ортағасырлық өркениеттері эволюциясының тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Географияны оқыту методикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерге әдістемелік ғылымның теориялық және әдістемелік негіздері туралы білім мен география мұғалімінің әртүрлі қызметтерін орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдыларды беру болып табылады. Географияны оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Мектептегі географияның құрылымы мен мазмұны. Географияны оқыту әдістемесінің классификациясы. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы. Географияны оқытудағы теориялық зерттеу әдістері. Географияны оқытудағы жүйелі-құрылымдық әдіс.Географияны оқытудағы типологиялық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Халықаралық қатынастар тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Халықаралық қатынастар тарихы туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру және жүйелі көзқарас негізінде. негізгі халықаралық жүйелерді сипаттау. Мазмұны: халықаралық қатынастардың жаһандық және шеткері жүйелері; Тарихи контекстегі әлемдік саясат дамуының негізгі үрдістері; қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық қатынастар тарихын зерделеу негізінде кәсіби құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылымның теориялық және әдістемелік негіздері және тарих пен география мұғалімінің әртүрлі қызметтерін орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдылары. Сабаққа дайындық, оқу-тәрбие процесін педагогикалық талдау және рефлексия. Тарихты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Тарихты оқытудың міндеттері. Мектептегі Қазақстан және дүниежүзі тарих пәндерінің құрылымы мен мазмұны. Тарихты оқыту әдістемесінің классификациясы. Тарих пәндерінен сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Түркі халықтары: тарихы және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге баулу, түркі қауымдастығының бірлігін ашу. Мазмұны: Прототүріктер. Ерте ортағасырлық түркі мемлекеттері. XV-ХХ ғғ. түркі халықтары жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері. Қалыптасқан құзыреттер: шығу тегінің тарихи тамырларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ресей және ТМД елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінің тарихына байланысты білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Ресей және ТМД тарихы. Дереккөздер және тарихнама. ТМД-ның құрылуы. ТМД елдерінің экономикалық және әскери-саяси ынтымақтастығы. Қазіргі жағдайдағы ТМД елдерінің мәселелері. Сыртқы саясат, экономикалық және мәдени байланыстар. ТМД мемлекеттеріндегі интеграциялық процесстер.ТМД мемлекеттеріндегі Ресейдің ықпалы. Қалыптасқан құзыреттер: Ресей Федерациясы мен Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығында болып жатқан саяси процестерді талдау, мәнін түсіну және тұжырымдамалық білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдарында педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимыл жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет елдердің экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді экономикалық географияның даму заңдылықтарымен таныстыру. Әлемдік қоғамдастықтың ақпараттық және интернационалдандыру мен жаһандану процестеріне көшуінің ерекшеліктерін белгілеу. Мазмұны: Шет елдердің экономикасы. Өндіріс факторларының халықаралық ұтқырлығы. Халықаралық валюталық-қаржылық қатынастар. Адамзаттың жаһандық мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тақырыптық карталармен, оқулықтармен, статистикалық деректермен жұмыс істеу; жекелеген елдер мен олардың топтарының әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: Шығыс елдерінің тарихын әлемдік-тарихи үдерістер контексінде қарастыру, Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман кезеңдегі қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының ерекшеліктерін көрсету. Курстың негізгі міндеттері: Шығыс тарихын зерттеудің негізгі теориялық тәсілдерін қарастыру; Шығыс елдерінің дәстүрлерінің, мәдениетінің рөлі мен ерекшелігін, менталитетінің ерекшеліктерін көрсету; Шығыс қоғамдарының әртүрлі тарихи кезеңдердегі экономикалық, саяси, әлеуметтік трансформация процесін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты (В2 деңгейі-озық ағылшын тілі) студенттерде мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, мағыналардың жіңішке реңктерін көрсете білу, лексика мен грамматиканы күрделендіре білу, сирек кездесетін, шағын жиіліктегі сөздер мен құрылымдарды тиімді есте сақтау және ұзарту. Пән аясында әсерді, оқиғаны, армандарды, үміт пен ұмтылысты сипаттау үшін тақырыптар қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: өз пікірін баяндау, түпнұсқада ағылшын тіліндегі фильмдерді түсіне білу, нұсқауларды, жарнамалық брошюраларды, хаттарды, қысқа ресми құжаттарды оқу, таныс немесе қызықты тақырыптағы байланысты хабарлама (эссе, хат, Нұсқаулық) жаза білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлемдік қауымдастықтағы Азия-Тынық мұхит аймағы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Азия-Тынық мұхиты аймағының ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің кешенді аймақтық географиясының теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: АТР елдерінің құрылымы мен шекаралары, мәдени және діни ерекшеліктері және АТР елдері халықтарының коммуникациялық мінез-құлық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Қалыптасқан құзыреттер: Азия-Тынық мұхиты аймағы елдерінің тарихындағы маңызды оқиғалардың себептерін білу, саясат пен экономикадағы қазіргі қайта құрулардың тарихи шарттылығын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты:студенттерді өнер туындыларымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны:отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді. Қалыптасатын құзыреттіліктер:кәсіби қызметте бейнелеу өнері материалдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет елдер тарихының тарихнамасы және деректануы
    Несиелер: 4

    Шет елдердің тарихнамасының және деректануының теориялық аспектілері. Жаңа тарих тарихнамасы және қазіргі заман тарихы. Деректану тарих ғылымының пәні ретінде. Деректану теориясы. Тарихи дереккөздердің классификациясы. Тарихнаманың деректану ғылымы. Дереккөзді зерттеу. Шет елдердің ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Ең көне кезеңнің қайнар көздері. Жаңа және қазіргі заман тарихнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Діни және саяси экстремизм
    Несиелер: 5

    Діни-саяси экстремизмнің мәні, ислам діні, оның әлемге, әсіресе Қазақстанда таралуы мысалында ашылады. Радикализм мен ваххабизм, діни-саяси экстремизм мен дәстүрлі ислам өкілдері арасындағы теологиялық айырмашылықтар сияқты мәселелер қарастырылады. Әлемдегі және Орталық Азия мемлекеттеріндегі діни-саяси экстремизмнің ерекшелігін көрсетеді. Тәжірибеге тоқталып, әлемдегі және Қазақстандағы діни-саяси экстремизмге, терроризмге қарсы іс-қимыл мәселелеріне талдау жасалды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орталық Азияның тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орталық Азия елдерінің тарихы мен мәдениеті, оның көшпелі және отырықшы өркениеттің этномәдени синтезі жағдайында қызметі, Мазмұны: Орталық Азия халықтарының тарихы туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Орталық Азияның экономикалық және мәдени эволюциясы: отырықшы егіншілік, көшпелі, жартылай көшпелі, сауда және қолөнер. Түркі-соғды синтезі – Орталық Азия халықтарының мәдени мұрасы. Дінилікті руханилық деп түсінді. Ұлы құндылықтар жүйесі – Тәңірлік, Митра, шамандық, зороастризм культтері. Орталық Азия аймағының халықтары мен елдері әлемдік тарихи үрдістер контекстінде; Қалыптасқан құзыреттіліктер: Орталық Азияның дамуындағы әлеуметтік, саяси және экономикалық факторлардың өзара байланысы мен өзара әсерін талдау, аймақ халықтары мен елдерінің тарихи-мәдени дамуына тұтас көзқарасты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – ұлттық тарихтың тарихи өткен кезеңінің негізгі кезеңдерін түсіну, қазақ этносының пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу, шаруашылық типінің қалыптасуының мәдени-тарихи процестерін, халықтық дәстүрлерді, халықтық дәстүрлерді, ұлттық тарихты, ұлттық тарихты, ұлттық тарихты дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу. Қазақстан территориясындағы саяси құрылымдар. Қазақстанның қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайы, дүниежүзілік тарих контекстіндегі тарихи оқиғалар мен процестердің орны мен рөлін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аймақтық интеграция және халықаралық ұйымдар
    Несиелер: 5

    Әмбебап және аймақтық форматтағы ең ықпалды халықаралық ұйымдардың түрлері, құрылымы, қызметі зерттеледі. Қазақстанның әртүрлі халықаралық құрылымдардағы рөлі мен орнына ерекше назар аударылады. Қазіргі әлемдегі интеграциялық теориялар және оның қайшылықтар мен мүмкіндіктері. Америка континентіндегі, АТМА, Африка, Азиядағы қазіргі интеграциялық процестердің ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электрондық құжаттама
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін меңгеру. Келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; қызмет ету тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі. Қалыптасатын дағдылар: идеяларды жасай білу, оларды қолдану перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    - қоғамның тарихи-географиялық даму заңдылықтарын талдайды, ана тілінде, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі нысандарын, түрлерін пайдаланады, оқу-ғылыми қарым-қатынаста академиялық жазу және сөйлеу әрекетінің дағдыларын меңгерген

  • Код ON2

    - тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін тиімді қолданады

  • Код ON3

    -конфессияаралық мәдениет, адамгершілік және академиялық адалдық қағидаларын ұстана отырып, дифференциалды, біріңғай, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын пайдаланады.

  • Код ON4

    - толыққанды әлеуметтік, кәсіби және өмірдің әртүрлі салаларын қамтамасыз ету үшін қауіпсіздік негіздерін, дене шынықтыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістері мен құралдарын пайдаланады

  • Код ON5

    - педагогика және әдістеме, тарих пен географияны оқыту саласындағы кәсіби білімін көрсетеді, оқу және ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауда шығармашылық қабілетін, кәсіби біліктілігін, интеллектуалдық, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін арттырады;

  • Код ON6

    - Қазақстан және дүние жүзі тарихы мен географиясының жалпы және теориялық негіздері туралы әлемдік және аймақтық деңгейдегі білімді тарихи-географиялық зерттеулерде пайдаланады;

  • Код ON7

    - ақпаратты алу, сақтау және өңдеу тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгерген, заманауи digital қоғамның дамуындағы ақпараттың маңыздылығы мен мәнін түсінеді;

  • Код ON8

    - барлық дәуірлер мен кезеңдегі Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихын зерттеудің өзекті мәселелерін, отандық және шетелдік деректанудың, тарихнаманың кезеңдеріне, даму бағыттарына сыни талдау, ретроспективті, тарихи - салыстырмалы сияқты зерттеудің басқа да әдістері арқылы жіктейді

  • Код ON9

    - білім беру ресурстарын әзірлеудің принциптері мен әдістерін таңдайды, соның ішінде, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

  • Код ON10

    - білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тарих пен географияны оқытудың берілген мақсаттарына сәйкес оқу қызметінің шарттарын әзірлейді, дербес құрастырады.

Top