Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01606 Тарих в ABU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
  • Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсіну және осы білімді қолдану; кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді ауызша және жазбаша сөйлеуде тану және қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде коммуникацияны жүзеге асыру, педагогикалық риторика, пікірталас жүргізу, білім беру қатынастарының қатысушыларымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметінің және инклюзивті білім берудің әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану.
  • Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуы, мемлекеттік-құқықтық институттардың қалыптасу кезеңдері, археологиялық кезеңдеу және алғашқы қоғамдық құрылыстың, мәдениет пен діннің даму кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету; көшпенділіктің тарихи түрлерін салыстыру; Еуразиялық және Шығыс өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау
  • Тарихи үдерістің даму фактілерінің білімі мен түсінігін қолдану, жалпы заңдылықтарды анықтау; елдердің тарихи бағытын, даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму модельдерін салыстыру.
  • Тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіну; географиялық өлшемдегі тарихи даму процестері туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін негізгі тарихи ақпаратты жүйелеу және түсіндіру, оның ішінде Шығыс және батыс елдерінің, Азия және Африка елдерінің тарихының жалпы тенденциялары контекстінде Қазақстан.
  • Отандық және дүниежүзілік тарихтың даму логикасын, тарихи шартталған жаһандық үдерістерді түсіну; тарихи ғылымның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру; дін тарихын және діни ілімдердің эволюциясын талдау; мәдени әртүрлілікті және рухани мұраны түсіндіру және жинақтау қабілетін көрсету.
  • Тарихты оқытудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, соның ішінде интерактивті және цифрлық тәсілдерді меңгеру; оқытуды дараландыру және саралау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын әзірлеп, жүзеге асыра білу; мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін объективті бағалауға бағытталған критериалды бағалау мен қалыптастырушы бақылау әдістерін игеру; оқушыларды білім беру процесіне белсенді тартуға ықпал ететін интерактивті өзара әрекет формаларын қолдана отырып, оқу үдерісін жобалау; кәсіби дамуға және өз педагогикалық тәжірибесіне рефлексия жасауға дайындық таныту.
  • Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін игеру,білім беру мекемесінде ғылыми, өлкетану, музей, архив және басқа да қызметті ұйымдастыру; тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау.
  • Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін анықтау, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделеу, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;
  • Тарих пәні бойынша білім беру үдерісін жобалау және іске асыру барысында цифрлық, интерактивті және критериалды бағалау технологиялары бойынша білім мен практикалық дағдыларды тиімді пайдалану; оқыту мақсаттарына, білім алушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктеріне сай келетін тиімді оқыту әдістерін таңдап, қолдану; оқушылардың танымдық белсенділігі мен тарихи ойлау қабілеттерін дамытуға қолайлы жағдай жасау.
  • Білім алушылардың танымдық және метапәндік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған оқу және зерттеу тәжірибесін жобалап, оны тиімді жүзеге асыру; білім беру нәтижелерін бағалау және мониторинг жүргізу құралдарын қолдану; заманауи білім беру кеңістігінің талаптарын ескере отырып, педагогикалық жаңашылдықтарды меңгеруге және енгізуге бастамашы болу.
  • Тарихи білімді ғылыми және білім беру жүйесі ретінде тұтас қабылдай білу; тарихи зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін, дереккөздерді талдау мен историографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстарды анықтау; отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми әдістер мен заманауи тәсілдерге сүйене отырып, өлкетану бағытындағы зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру.
Top