Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01606 Тарих в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманға сай білім беру жүйесін жаңарту мен жетілдіруге бағытталған талдамалық, ғылыми-зерттеу және практикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті тарихи білім беру саласында кәсіби педагогтарды даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Психология және адам дамуы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Қазақстанның ежелгі өркениеттер тарихы
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі Шығыс тарихы
Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Археология
Білім берудегі менеджмент
Қазақстанның ежелгі тарихы
Ортағасырдағы Қазақстан тарихы
Қосалқы тарихи пәндер
Ортағасырлардағы дәстүрлі қоғам тарихы
Ортағасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Ортағасырлар тарихы
Тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстар
Инклюзивті білім беру
Тарихи география
Өлкетану және музей жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Батыс және Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Мектептегі интерактивті оқыту әдістері
Жаңа кезеңдегі Азия және Африка елдерінің тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Ресей империясы құрамындағы Қазақстанның тарихи дамуы
Тарихты оқытудағы критериалды бағалау және технологиялар
Архивтік жұмысының теориясы мен әдістемесі
Архивтану: цифрлық құжат айналымы
Дүниежүзі контекстіндегі көшпенділер тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Тарихты оқытудағы инновациялық технологиялар
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Қазақ халқының этнографиясы.
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Әлемдік қауымдастықтағы Қазақстан Республикасы
Батыс және Шығыс елдерінің қазіргі заман тарихы
Кәсіби бағытталған шет тілі
-
4 Оқу жылы
Қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихы
Қазақ халқының рухани мәдениеті тарихы
Әлем тарихының өзекті мәселелері
Қазақ диаспорасының тарихи тағдыры
Зерттеулер, даму және инновация
Қазақстандағы мәдениетінің модернизациясы (20-80 жж. ХХғ.)
Ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы
Ғылыми зерттеу негіздері
Әлем тарихы туралы жазбаша дереккөздер
Деректану және тарихнама
Отан тарихының өзекті мәселелері
Шығыс Қазақстан қалаларының тарихы
Туған өлкенің тарихын зерттеу теориясы мен практикасы
Тарихты оқытудағы цифрлық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсіну және осы білімді қолдану; кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді ауызша және жазбаша сөйлеуде тану және қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде коммуникацияны жүзеге асыру, педагогикалық риторика, пікірталас жүргізу, білім беру қатынастарының қатысушыларымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметінің және инклюзивті білім берудің әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану.
- Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуы, мемлекеттік-құқықтық институттардың қалыптасу кезеңдері, археологиялық кезеңдеу және алғашқы қоғамдық құрылыстың, мәдениет пен діннің даму кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету; көшпенділіктің тарихи түрлерін салыстыру; Еуразиялық және Шығыс өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау
- Тарихи үдерістің даму фактілерінің білімі мен түсінігін қолдану, жалпы заңдылықтарды анықтау; елдердің тарихи бағытын, даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму модельдерін салыстыру.
- Тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіну; географиялық өлшемдегі тарихи даму процестері туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін негізгі тарихи ақпаратты жүйелеу және түсіндіру, оның ішінде Шығыс және батыс елдерінің, Азия және Африка елдерінің тарихының жалпы тенденциялары контекстінде Қазақстан.
- Отандық және дүниежүзілік тарихтың даму логикасын, тарихи шартталған жаһандық үдерістерді түсіну; тарихи ғылымның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру; дін тарихын және діни ілімдердің эволюциясын талдау; мәдени әртүрлілікті және рухани мұраны түсіндіру және жинақтау қабілетін көрсету.
- Тарихты оқытудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, соның ішінде интерактивті және цифрлық тәсілдерді меңгеру; оқытуды дараландыру және саралау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын әзірлеп, жүзеге асыра білу; мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін объективті бағалауға бағытталған критериалды бағалау мен қалыптастырушы бақылау әдістерін игеру; оқушыларды білім беру процесіне белсенді тартуға ықпал ететін интерактивті өзара әрекет формаларын қолдана отырып, оқу үдерісін жобалау; кәсіби дамуға және өз педагогикалық тәжірибесіне рефлексия жасауға дайындық таныту.
- Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін игеру,білім беру мекемесінде ғылыми, өлкетану, музей, архив және басқа да қызметті ұйымдастыру; тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау.
- Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін анықтау, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделеу, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;
- Тарих пәні бойынша білім беру үдерісін жобалау және іске асыру барысында цифрлық, интерактивті және критериалды бағалау технологиялары бойынша білім мен практикалық дағдыларды тиімді пайдалану; оқыту мақсаттарына, білім алушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктеріне сай келетін тиімді оқыту әдістерін таңдап, қолдану; оқушылардың танымдық белсенділігі мен тарихи ойлау қабілеттерін дамытуға қолайлы жағдай жасау.
- Білім алушылардың танымдық және метапәндік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған оқу және зерттеу тәжірибесін жобалап, оны тиімді жүзеге асыру; білім беру нәтижелерін бағалау және мониторинг жүргізу құралдарын қолдану; заманауи білім беру кеңістігінің талаптарын ескере отырып, педагогикалық жаңашылдықтарды меңгеруге және енгізуге бастамашы болу.
- Тарихи білімді ғылыми және білім беру жүйесі ретінде тұтас қабылдай білу; тарихи зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін, дереккөздерді талдау мен историографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстарды анықтау; отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми әдістер мен заманауи тәсілдерге сүйене отырып, өлкетану бағытындағы зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру.