7M04111 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өңірдің жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдарын мемлекеттік және жергілікті басқару саласында терең ғылыми – педагогикалық және зерттеу даярлығы бар, кәсіби қызметте жаңа білімді қолдана алатын және өңір мен елдің индустриялық-инновациялық дамуының әлеуметтік-экономикалық міндеттерін шеше алатын ғылыми және ғылыми - педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M071 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды басқару қызметін жүзеге асырудағы психологиялық компоненттің рөлі мен мазмұны туралы қазіргі заманғы ұғымдармен таныстыру; кәсіби қызметті табысты жүзеге асыру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс шетел тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруге, білім алушының жеке басының интеллектуалдық және эмоционалдық дамуын ынталандырудың, оны шетелдік мәдениетті объективті қабылдауға және жалпы адамзаттық құндылықтармен одан әрі таныстыруға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік басқару теориясы мен практикасы
Курста мемлекеттік басқарудың теориялық және практикалық аспектілері, мемлекеттік басқарудың ұйымдық құрылымы, мемлекеттік саясатты қалыптастыру мен іске асырудың негізгі бағыттары, мемлекеттік басқару жүйесінде шешімді әзірлеу және қабылдау мәселелері және мемлекеттік басқару жүйесінің негізгі элементтері, мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылымның тарихы мен философиясын, ғылымның әлемдік ззренттік негіздерін және оның функцияларын, ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлерін, ғылымның қазіргі философиясының концепциясын, позитивизмдегі ғылым тұжырым дамасының эволюциясын және неокантикалықтағы ғылыми білімнің концепциясын, ғылымның дамуының классикалық емес және постнео классикалық кезеңдерін, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның тарихы мен философиясын оқытуды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептегі ақпараттық жүйелер
Пәннің мазмұны жоғарғы мектепте ақпараттық жүйелер түсінігін, ақпараттық жүйенің құрылымы мен жіктелуін және оның негізгі функцияларын, экономика және бизнес саласындағы ақпараттық технологияларды, экономикалық ақпараттық жүйелердегі интеллектуалды ақпараттық технологияларды, құрылымдаудың ақпараттық технологиялар құралдарын және деректерді ұйымдастыруды, ғылыми және білім беру бағдарламаларының компьютерлік ақпараттық жүйелерін ұйымдастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және педагогикалық мәдениет негіздерін меңгеруді қарастырады, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру, жоспарлау және талдаудың заманауи технологияларымен, ЖОО оқу үрдісінде оқытушы мен студенттің субьект–субьектілік қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық интеллект
Берілген пәнді оқу мақсаты әртүрлі мақсаттағы интелектік жүйелерді құрудың теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы білім моделін және олардың өзара байланысы туралы біртұтас түсініктерді қалыптастыру; интеллектуалды ақпараттық жүйелерде тілдік және пәндік ақпаратты ұсыну деңгейлері; әртүрлі қолданбалы есептер үшін табиғи тілді өңдеудің кіші жүйелерін ұйымдастыру принциптерін оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық экономика
Пәннің мазмұны сандық технологиялар мен сандық экономика түсінігін, сандық экономиканың қалыптасуын қамтиды: сандық "толқындар"; сандық экономиканың нәтижесі ретінде ақпараттық өнім; сандық технологиялар нарығының құрылымы мен даму үрдістері; цифрландырудың этикалық мәселелері; сандық тәуекелдер мен қауіпсіздік; "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасы; экономика салаларын цифрландыру; сандық мемлекетке көшу; адами капиталды дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Формальды логика
Курс логиканың мәні мен мәнін, негізгі логикалық заңдарды, логика объектісін, дұрыс ойлаудың негізгі заңдарын (принциптерін); аргументация теориясының логикалық негіздерін; категориялық пікірлердің логикасын; айтылған сөздердің классикалық логикасын; пікірлердің негізгі модульдері мен логикасының ережелерін оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салааралық кешенді мемлекеттік басқару
Курстың мазмұны салааралық кешенді мемлекеттік басқарудың жалпы негіздерін, салааралық кешендерді басқарудың әдіснамалық негіздерін, мемлекеттің инвестициялық-құрылымдық саясатын қалыптастыруда салааралық теңгерімді пайдалануды, салааралық кешендердің инвестициялық тартымдылығының әдістемелік негіздерін, салааралық кешендерді мемлекеттік басқарудың ұйымдық-құқықтық негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулер әдістемесінің, ғылыми білімнің ұғымдық аппаратын, оның принциптерін, ғылыми білім алу заңдылықтарын, білім деңгейін, объектіні, зерттеу пәні, мақсаты мен міндеттерін, зерттеу әдіснамасының жинақталуын; зерттеу гипотезасын, ғылыми зерттеу әдістерін; мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы бақылау мен аудит саласындағы зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеудің логикасын; зерттеушінің қателіктерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қызмет және мемлекеттік басқару
Курста мемлекеттік басқару үдерісіндегі мемлекет пен қоғамның өзара іс-қимыл мәселелері, қазіргі жағдайда мемлекеттік қызметті ұйымдастыру принциптері, Басшының басқару қызметінің стилі: мазмұны және оңтайландыру жолдары; әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің санаттары, олардың сипаттамасы, мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы бұзғаны үшін жауапкершілік сұрақтары оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономиканың нақты секторын мемлекеттік басқару
Курстың мазмұны экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеудің мәні, мазмұны және механизмі, қаржы-экономикалық тетіктер және тікелей реттеу әдістері, экономиканың ресурстық әлеуетін реттеу мәселелері, кешенді инновациялық жаңғырту негізінде экономиканың нақты секторын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қызметті басқару жүйесі
Курстың мазмұны мемлекеттік басқару саласындағы құқықтық реттеудің мәні мен механизмін, мемлекеттік басқару саласындағы құқықтық реттеудің мәні мен әдісін, Мемлекеттік қызметке қабылдау тәртібін, мемлекеттік қызметшілердің еңбек жағдайлары мен әлеуметтік қамтамасыз етілуін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Символикалық логика
Курс қазіргі логиканың ең іргелі бөлімдерін, дедукция, форманың алуан түрлілігі, тұжырымдар заңдары мен ережелері, танымдық үрдістің сезімтал және логикалық формаларының сипаттамасы, әр адамның алдында пайда болатын өмірлік және кәсіби мәселелерді тиімді шешу процесінде логикалық білімді қолдану мүмкіндіктерін оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономиканың аграрлық секторындағы мемлекеттік басқару
Курстың мазмұны аграрлық секторды мемлекеттік басқару мәселелерін, аграрлық сектордың құрылымы мен ерекшеліктерін, Агробизнес жүйесіндегі көп салалы экономиканы қалыптастыру мәселелерін, орналастыру, мамандандыру және кооперацияның мәні мен объективті қажеттілігін, экономиканың аграрлық секторында орналастыру мен кооперацияның өзара байланысын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін, олардың әртүрлі негіздер бойынша жіктелуін, ғылыми зерттеуге қойылатын негізгі талаптарды, ғылыми зерттеудің нысандары мен әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және басқару әдістері мен принциптерін; ғылыми ақпаратты жинау және өңдеу; ғылыми зерттеулер мен әзірлемелердегі ақпараттық технологияларды; шешімдер қабылдауды қолдаудың ақпараттық жүйелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логикалық ілімдердің даму тарихы
Курста логикалық оқудың жеке бастаулары, логиканың пайда болуы мен дамуы тарихы, логикалық қатынастарды зерттеу әдістері және логикалық ізденістердің іргелі сипаты, сондай-ақ ежелгі және орта ғасырлар, жаңа ғасыр логикасы мәселелері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды басқару
Пәннің мазмұны жобалық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамасын, жобаларды басқару негіздерін, жобаны бастамашылық етуді, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарын, жобаларды жоспарлауды, түрлі типтегі және масштабтағы инновациялық жобаларды контроллингті, инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалауды; жоба тәуекелдерін бағалауды және басқаруды; жоба құнын басқаруды; жоба бойынша жұмыстарды басқаруды; жоба ресурстарын басқаруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік саясат және басқару
Курста мемлекеттік саясаттың стратегиясы мен тактикасын анықтау мәселелері, жария саясат ұғымы және оның факторлары, мемлекеттік саясатты әзірлеу және оның кезеңдері; бюрократияның классикалық және қазіргі заманғы концепциялары және мемлекеттік саясат теориясы, мемлекеттік экономикалық саясаттың негізгі бағыттары, әкімшілік-саяси саладағы мемлекеттік басқару оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес процесстерді басқару
Курстың мазмұны бизнесті ұйымдастыру процестерін модельдеу үшін аспаптық жүйелерді, бизнес-процестерді талдауды, бизнес-процестерді жетілдіру құралдарын, ұйым процестерін басқару құралы ретінде көрсеткіштердің теңдестірілген жүйесін, бизнес-процестерді терең талдау және оңтайландыру әдістерін, бизнес-процестерді моделдеу және сипаттау, бизнес-процестер негізінде ұйымды басқаруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өңірлік даму бағдарламаларының тиімділігін талдау және бағалау
Пән магистранттарда Өңірлік даму бағдарламаларының тиімділігін талдау мен бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының тұрақты мониторингінің нәтижелеріне негізделген бағалау мен талдау кезінде кешенді тәсіл әдістерін игеруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықты жұмыспен қамтуды мемлекеттік реттеу
Курста әлеуметтік-экономикалық дамудың қазіргі кезеңінде еңбекке қабілетті халықтың жұмыспен қамтылу мәселелері, жұмыссыздық көрсеткіштері, еңбек қатынастары, еңбек нарығы, жұмыспен қамту сапасы: ауқымдары, формалары, пропорциялары; қазіргі қоғамдағы жұмыссыздық түсінігі, түрлері және динамикасы оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адами капиталды басқару
Курста адам капиталын басқару теориясы мен тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздері, адам капиталын басқару әдістерін қолдану саласы; адам капиталын басқарудағы мәдениеттің рөлін арттыру мәселелері; адам капиталын басқарудың халықаралық тәжірибесі; адам капиталын дамыту мәселелері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметінде аналитикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін интернет ресурстарын және сандық технологиялардың мүмкіндіктерін қолдануға қабілетті
- мемлекеттік қызмет жүйесінде ҚР заңнамасын сақтауға бағытталған мемлекеттік саясаттың стратегиясы мен тактикасын, басқару тұтқаларын қолдануға қабілетті
- адами капиталға инвестиция салу мүмкіндігін анықтай отырып, аймақтардың әлеуметтік –экономикалық даму бағдарламаларының тиімділігін бағалауға қабілетті.
- кәсіби қызметте тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шетел тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа қабілетті
- маманданудың жекелеген тақырыптары бойынша шолулар мен талдамалық зерттеулерді орындай отырып, мемлекеттік және жергілікті басқару проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуға қабілетті
- қалыптасқан бизнес-үдерістердің нарықтық мүмкіндіктерін және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, салалар экономикасын дамытудың кешенді жоспарларын әзірлеуге қабілетті
- ғылыми –педагогикалық қызметті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін және басқару психологиясын меңгерген
- ғылыми, философиялық, логикалық және теориялық-әдіснамалық талдаудың әдістері мен рәсімдерін қолдана отырып, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті