Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Бұл пән жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдістемесі мен заманауи негіздері, педагогикалық ғылымның қазіргі даму деңгейіне сай инновациялық білім беру технологиялары мен оқыту әдістері, сондай-ақ химия ғылымының заманауи даму үрдістерін ескере отырып теориялық және практикалық дайындық туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар химияны оқытудың әдістемелік негіздері туралы кешенді білім алып, химияны оқыту үдерісінде технологияларды қолдануға қойылатын әдістемелік талаптарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен технологиялары

    Пән жоғары білім берудегі оқыту процесінің психологиялық және педагогикалық негіздерін терең зерттейді. Студенттердің жас ерекшеліктері мен тұлғалық сипаттары, оқу мотивациясы, қабылдау және ойлау ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар, заманауи педагогикалық технологиялар, инновациялық әдістер, интерактив оқыту формалары, сын тұрғысынан ойлау, кері байланыс, рефлексия және оқытушының кәсіби дамуы кеңінен талданады. Пән болашақ мұғалімдердің әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше көңіл бөледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи аналитикалық химия және аналитикалық қауіпсіздік

    Бұл пән магистранттарға заманауи талдау әдістері – анықтау, бөлу және сапалық-құрамдық талдау бойынша білім қалыптастыруға, талдаудың негізгі түрлерінің теориялық және эксперименттік мәселелерін меңгеруге, талдау қателіктерін бағалау, әртүрлі әдістерді салыстыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар элементтерді бөлу және анықтау әдістерін, нысандарды талдаудың жалпы принциптерін меңгереді. Алынған білім өндірістік аймақтағы химиялық заттардың құрамын бағалауда қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Органикалық және ЖМҚ химиясын оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Курс магистранттарды органикалық химияны және ЖМҚ химиясын оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдерімен таныстыруға бағытталған. Бұл курс оқыту дағдыларын дамытуға бағытталған, соның ішінде сабақтарды жоспарлау, оқу үлгерімін бағалау және оқу нәтижелерін талдау; химиялық білім беру және зерттеу саласындағы заманауи талаптарды зерделеу, сонымен қатар осы бағыттар бойынша ғылыми-зерттеу және оқытуды бастай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері

    Бұл пән білім алушыларды іргелі және қолданбалы химияның заманауи жетістіктерімен және өзекті мәселелерімен таныстыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде білім алушыларда жаңа заттар мен материалдардың синтезі және құрылымы мен қасиеттерін зерттеу, талдау әдістерін жетілдіру, химиялық технология, нанотехнология, қоршаған ортаны қорғау, оның ішінде «жасыл» химия салаларындағы мәселелерді шешу жолдары туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымдағы деректерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістері

    Пән магистранттардың жасанды интеллект негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу және деректерді талдау бойынша терең білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Машиналық оқыту алгоритмдері, интеллектуалдық талдау әдістері, ғылыми модельдеу мен болжау қарастырылады. Пәннің негізгі мақсаты – ғылымның әртүрлі салаларында күрделі міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып зерттеу үдерістерін автоматтандыру мен тиімділігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сапа менеджменті

    Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім берудің өзекті мәселелері

    Бұл пән экологиялық білім беру негіздері, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары және экологияны оқыту әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында экологиялық-педагогикалық тәсілдің принциптері, жаһандық және аймақтық экологиялық проблемаларды талдау, экологиялық реттеудің құқықтық аспектілері, оқытудың цифрлық және интерактивті технологиялары, экологиялық құзыреттілікті бағалау, пәнаралық байланыстар және экологиялық жауапкершілікке тәрбиелеу стратегиялары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеохимия дамуының қазіргі заманғы тенденциялары

    Бұл пән биогеохимиялық циклдарды зерттеудің заманауи теориялары мен әдістері, биота мен литосфера, гидросфера және атмосфера арасындағы өзара байланыстар туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Курста химиялық элементтердің миграциясы мен түрлену модельдері, биогеохимиялық параметрлерді анықтаудың аналитикалық әдістері, антропогендік факторлардың әсері, экологиялық тәуекелдер, өзгерістерді болжау, мониторингтің инновациялық технологиялары, ғылыми зерттеулерді дамыту және пәнаралық тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядағы компьютерлік технологиялар

    Бұл пән химиялық зерттеулер мен білім беруде компьютерлік технологияларды қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; молекулаларды модельдеу әдістері, есептеу химиясы, деректерді өңдеу және визуализация, химиялық ақпарат дерекқорлары, Машиналық оқыту алгоритмдері, цифрлық зертханалар, ғылыми есептеулерді бағдарламалау, білім беру платформаларын әзірлеу, деректерді басқару, эксперименттерді автоматтандыру және интерактивті оқыту ресурстары және бұлтты қызметтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заманауи экологиялық мәселелер және тұрақты даму

    Бұл пән жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, тұрақты дамудың принциптері мен экожүйелерді кешенді талдау әдістері туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Курста экологиялық модельдер, шаруашылық қызметтің әсерін бағалау, қоршаған ортаны қорғаудың саяси-құқықтық аспектілері, климаттың өзгеруіне бейімделу стратегиялары, экологиялық білім берудегі инновациялық технологиялар және тұрақты дамуға бағытталған пәнаралық тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық бағыттағы пәндерді ЖОО-да оқыту әдістемесі

    Бұл пән экологиялық бағыттағы оқу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру әдістері, заманауи педагогикалық технологиялар мен бағалау құралдары туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында оқу материалдарын жобалау принциптері, білім беру дизайны, белсенді және интерактивті әдістер, цифрлық білім беру ресурстары, педагогикалық мониторинг, оқыту нәтижелерін бағалау, пәнаралық тәсілдер және жоғары оқу орындарында экологияны оқытуға арналған кәсіби стандарттар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық өндірістің экологиялық мәселелері және жасыл химия

    Бұл пән химиялық өндірістің экологиялық аспектілері мен жасыл химия принциптері туралы терең түсінік қалыптастыруға бағытталған. Экологиялық таза технологиялар мен материалдарды әзірлеудің заманауи тәсілдерін зерттеуді қамтиды. Жасыл химия тұжырымдамаларын білім беру процесіне интеграциялауға ерекше назар аударылады, бұл экологиялық бағдарланған пәндерді оқыту және тұрақты дамуды танымал ету саласындағы құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан олимпиадаларға дайындықтың әдістемелік негіздері

    Бұл пән магистранттардың химияға қатысты есептік тапсырмаларды шешуге бағытталған математикалық есептеулер саласындағы пәндік-арнайы құзыреттері бойынша білім қалыптастыруға және әртүрлі деңгейдегі олимпиадалық турларға арналған есептерді шешу саласындағы білімін дамытуға бағытталған. Курсты оқу болашақ химия пәні мұғаліміне күрделі және шығармашылық есептерді, олимпиадалық және жетілдірілген химиялық тапсырмаларды, сондай-ақ химиядан орталықтандырылған тест тапсырмаларын шешу әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Органикалық қосылыстардың стереохимиясы

    Бұл пән қазіргі стереохимияның концептуалды аппаратын меңгеруге, магистранттарға органикалық заттар молекулаларының кеңістіктік құрылымын теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана отырып талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған, магистранттарға қазіргі стереохимияның негізгі ұғымдары, стереохимияда қолданылатын ұғымдар туралы жүйеленген білімдер, стереоселективті органикалық синтездің теориялық негіздерімен және органикалық заттарды талдаудың хироспецификалық әдістерімен танысу туралы жүйеленген білімдер беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтық химия оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Бұл пән магистранттарға оқу курсын оқытудың заманауи әдіснамалық мәселелері мен соңғы жетістіктері, заманауи технологиялардың ұғымдық-терминологиялық аппараты, сондай-ақ интерактивті оқытудың заманауи әдістері мен формаларын қолдану бойынша білім қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар көп компонентті жүйелердің тепе-теңдік құрамы, термодинамикалық қасиеттері мен кинетикалық сипаттамаларын есептеу, қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын меңгереді. Курсты оқу қарастырылатын мәселелерді терең түсінуге және алынған білімді практикалық қызметте қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның заманауи мәселелері

    Пән білім алушыларды органикалық химиядағы синтездің механизмі мен маңызды әдістерін зерттеудің негізгі жолдары бойынша іргелі біліммен таныстыруға, оларды органикалық қосылыстардағы электронды ығысу заңдылықтарымен, органикалық реакциялардағы функционалдық топтарды қорғау мен регенерациялаудың маңызды әдістерімен таныстыруға, магистранттарда органикалық қосылыстардың реактивтілігінің олардың құрылымына байланысты жалпы заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заттар мен материалдарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістері

    Курс магистранттардың заттарды физикалық-химиялық зерттеудің заманауи әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін дамытуға бағытталған; аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялардың алуан түрлері, олардың жүру жағдайлары; әртүрлілік және жалпы принциптер туралы түсінікке ие. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар экологиялық бағалауды, санитарлық бақылауды және т.б. жүргізу кезінде заттар мен материалдарды талдаудың заманауи әдістерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Полимерлі материалдар мен композиттер

    Пән магистанттарға пластмассалар, гельдер, криогельдер, сондай-ақ әр түрлі толтырғыштары бар полимерлі композиттер сияқты полимерлік материалдарды алудың соңғы әдістері мен қасиеттерін үйретуге бағытталған. Магистанттар полимерлі материалдар мен композиттерге термопластикалық, термореактивті қасиеттер мен механикалық беріктік беру үшін модификациялау әдістерін және материалдың қасиеттері мен сапасына процесс параметрлерінің әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану

    Пән магистранттарда зерттеудің табиғатын, принциптерін және логикасын түсінуді қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған; ғылыми ізденіс нәтижелерін түсіну және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру барысында проблемаларға қызығушылықты дамытуға ықпал ету; білім беру саласындағы дербес ізденістерге бағыттау. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар химия пәнінен негізгі ақпарат көздерінің сипаттамаларын зерттей келе, арнайы ақпараттан тақырыптық ізденіс жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану.
  • Химиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті көрсету.
  • Cтандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттерін: заттың құрылысы теориясының өзекті мәселелері мен міндеттері, заттардың реактивтілігін зерттеудің қазіргі мәселелері, қолданбалы химия мен химиялық технологияның ғылыми-техникалық мәселелері және оларды шешу жолдарын, экологиялық проблемаларды шешудегі ғылыми-техникалық прогрес, қоршаған ортаны басқарудың заманауи парадигмасы, экология экономикасының принциптері туралы білу. Құрылым-мүліктік қатынасты зерттеу дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызметінде химия мен жаратылыстану ғылымдарын кіріктіру.
  • Химиялық элементтердің ғаламдық биогеохимиялық миграциялық циклдарын, қоршаған ортаның жағдайын экологиялық-геохимиялық бағалау негіздерін, ластағыштарды сандық бағалау және идентификациялау әдістерін, аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктерді, заттарды анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерін білу. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын экспрессиялық және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін пайдаланылатын талдау әдістерінде түсінік, қоршаған ортадағы ластағыштарды анықтау және жою дағдыларға ие болу. Өнеркәсіптік және экологиялық мәселелерді шешуде аналитикалық химияның рөлін түсіну және қолдану.
  • Ақпаратты сақтау, өңдеу, тарату және ұсыну принциптерін; негізгі техникалық құралдарды, олардың сипаттамалары мен білім беруде пайдалану әдіснамасын; ғылыми зерттеулер үшін Интернетті пайдалануды; бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі типтерін; мамандандырылған ғылыми мәтіндерді дайындау құралдарын; химия бойынша ғылыми зерттеулерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді; химия саласындағы зерттеу есептерін шешу үшін ақпараттық желілерді пайдалануды; өз бетінше танымдық және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгерген; химия бойынша ғылыми ақпараттың қазіргі әлемдік деректер базасы саласында құзыретті болу.
  • Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі заманғы технологиялармен байланысын біледі, химиялық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттері мен құрылымын пайдалана отырып сәйкестендіру дағдыларын меңгерген, сондай-ақ физикалық зерттеулердің негізгі әдістерінің әдіснамасы бойынша теориялар мен практикалық дағдыларды қолдану.
  • Барлық химиялық білімнің негізін құрайтын теоретикалық түсініктер мен концепцияларды, элементтердің және олардың түзілген қарапайым және күрделі органикалық емес және органикалық заттардың қасиеттері, Заттың құрылысы туралы, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, магистранттар химиялық циклдың жекелеген ғылымдарын әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен оқыту әдістемесін білу және қолдана алу.
  • Әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгеру. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алу; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау.
  • Жоғары мектепте физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін меңгерген; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, қызмет принциптері мен тәсілдері жүйесі негізінде білімді өз бетінше құрастыру және өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға қабілетті болу.
  • Мектеп оқушыларының олимпиадаларын ұйымдастыру, химиядан күрделілігі жоғары деңгейдегі есептеу есептері мен жаттығуларын, күрделі және олимпиадалық есептерді, химиядан орталықтандырылған тестілеу есептерін шешу әдістемесін меңгеру.
  • Экологиялық химия мен экологияның қазіргі мәселелері бойынша білімдерін қолдану арқылы экологиялық мәдениетті қалыптастыру.
Top