Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10117 Стоматология в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әртүрлі жас топтарындағы пациенттерде ауруларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың заманауи медициналық технологиялары негізінде стоматологиялық көмек көрсетуге және ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті білікті стоматолог-дәрігерлерді, медицина магистрлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Құқық және экономика негіздері

    Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық, қаржылық- экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер

    Қаржылық, экономикалық құқықтық, экологиялық және ғылыми білім негізінде өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, Қазіргі әлемдегі ұтқырлық және сыни ойлау үшін қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, қаржылық-экономикалық, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеудің жалпы құзыреттері; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері

    Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық, ғылыми білімдер мен тұрақты дамуға сүйене отырып, дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, экологиялық мәселелерді қарастыру кезінде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздестіру және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулер жүргізу және түсіндіру: мәліметтерді жинау, ақпаратты талдау және табиғи жүйелерді зерттеуде экологиялық әдістерді қолдану дағдылары; қоршаған ортаның ластануы және олардың адам ағзасына әсерімен байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Интеграцияланған тәртіп: қауіпсіз және этикалық медициналық тәжірибеге қажетті дағдылар мен білімді дамытады. Медициналық практикадағы қауіпсіздік, медициналық саладағы этика және кәсіби мінез-құлық, медициналық құқық; пациенттерге қауіпсіз күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби дағдылар мен техниканы қолдана білу, инклюзия қағидаттарын сақтау, пациенттермен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары туралы негізгі қағидаттар туралы түсінік қалыптастырады; заңнамалық талаптар мен этикалық нормаларды ескере отырып, медициналық құқықты практикалық қызметте қолдану. Педиатр-дәрігердің үздіксіз жеке және кәсіби өсуін қалыптастыра отырып, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Молекулалық биология және медициналық генетика

    Интеграцияланған пән: жасушалардың құрылымы, полиморфизм, биомембраналар, тіндік ұйым, биопотенциалдардың молекулалық механизмдері, қышқыл-негіз күйлерін реттеу және олардың патологиядағы рөлі туралы іргелі және ғылыми білімді қалыптастыру; генетиканың негізгі ұғымдары мен принциптері туралы: гендердің құрылымы мен қызметі, мұрагерлік және мутация механизмдері; генетикалық деректерді талдау және түсіндіру қабілеті; тұқым қуалайтын балалардағы генетикалық аурулардың даму қаупін болжау ретінде заңдар және оларды практикалық жағдайларда қолдану; сандық құралдар мен жасанды интеллектті пайдалану дағдылары, соның ішінде тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің үлкен деректерін өңдеу және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортопедиялық және терапиялық стоматологиядағы материалтану

    Интеграцияланған пән: студенттердің стоматологиялық практикада қолданылатын материалдардың құрамы, физикалық, физика-химиялық және биофизикалық қасиеттері, жіктелуі, оларға қойылатын талаптар туралы білімдерін қалыптастыру, терапевтік және ортопедиялық стоматология клиникасында әртүрлі материалдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биофизика

    Ағзалар мен жүйелердің құрылымы мен жұмысының физикалық негіздері, Биологиялық тіндердің физикалық қасиеттері және оларды зерттеу әдістері туралы стоматологияда қолданылатын негізгі жүйелік білімді, сондай-ақ стоматологияда диагностика мен емдеудің физикалық әдістерін қолдануды талдау дағдыларын қалыптастыру. Тәжірибеде цифрлық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химия

    Адам ағзасында (ауыз қуысында) болатын химиялық процестер туралы іргелі білімді қалыптастыру; қосылыстардың химиялық қасиеттерін стоматологияда қолдану тұрғысынан бағалау, үлгілерге (мысалы, сілекей, тіс шөгінділері) сапалы және сандық химиялық талдау жүргізу, стоматологиялық материалдарды (цементтер, пломбалар, антисептиктер және т. б.) таңдауда химиялық білімді қолдану дағдылары т.б.) және химиялық зерттеулердің нәтижелерін талдау мен түсіндіруге ғылыми көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология және иммунология

    Микроорганизмдердің морфофизиологиясы мен генетикасы, этиопатогенезі, иммунитеті, зертханалық диагностикасы, профилактикасы туралы білімді қалыптастырады, кейіннен Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын сақтай отырып, иммундық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен диагностикасының иммунологиялық әдістерінің дағдыларын түсінуге ықпал етеді. Ауруларды диагностикалау және емдеу үшін нәтижелерді бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникаға кіріспе

    Медқызметкер жұмысын ұйымдастыру және әр түрлі манипуляцияларды орындау алгоритмі. Әртүрлі бейінді науқастарға күтім жасау қағидалары және емдеу-қорғау тәртібін ұйымдастыру. Мейіргерлік процедураларды орындау және аспаптық зерттеу әдістеріне дайындық ережелерімен танысу. Қауіпсіз аурухана ортасы және санитариялық-эпидемияға қарсы тәртіпті қамтамасыз ету. Науқастарды тасымалдауды ұйымдастыру. Емшара кабинетінде жұмыс істеу және медициналық құжаттаманы жүргізу. Дәрігерге дейінгі алғашқы көмек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қалыпты жүйке жүйесі мен сезім, есту, тепе-теңдік және көру мүшелері

    Интеграцияланған пән: жүйке жүйесі мен сезім, есту, тепе-теңдік және көру органдарының морфофункционалды ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастыру, олардың физикалық диагностика мен стоматологиядағы физиологиялық, патологиялық процестерді, соның ішінде ауырсынуды қабылдауды, тіс-жақ жүйесінің иннервациясын, шайнау және мимикалық бұлшықеттердің жұмысын, сөйлеу мен жұтудың нейрофизиологиялық аспектілерін түсінудің негізгі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты жүрек қан-тамыр жүйесі

    Интеграцияланған пән: стоматологиялық науқастарды қауіпсіз және тиімді басқару үшін қажетті бас және мойын тамырларының анатомиялық ерекшеліктеріне баса назар аудара отырып және пациенттің жүрек-қан тамырлары мәртебесін бағалай отырып, жүрек-қантамыр жүйесінің морфофункционалды ерекшеліктерін, олардың физикалық диагностикаға арналған топикалық негізін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты тірек-қимыл аппараты және тері

    Интеграцияланған пән: тірек-қимыл аппараты мен терінің морфофункционалды ерекшеліктерін, пәнаралық және клиникалық өзара әрекеттесу үшін қажетті латын терминологиясын меңгере отырып, тірек-қимыл аппараты мен терінің морфофункционалды ерекшеліктерін зерттеу, оның физикалық диагностика үшін топикалық негізін зерттеу. Қозғыштық биомеханизмдері-бұлшық еттерде қаңқамен байланыста болатын жиырылу, қозғалыс құбылысы. Сүйектердің, буындардың, бұлшықеттердің макроскопиялық және микроскопиялық құрылымын білу. Тірек-қимыл аппаратын зерттеудің визуалды әдістері. Жақ-бет аймағының, тістің морфофизиологиясы. Тістің рентгенографиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қалыпты респираторлық жүйе

    Интеграцияланған пән: жоғарғы тыныс жолдарына және олардың бас сүйек-бет аймағының мүшелерімен байланысына баса назар аудара отырып, жүрек-қантамыр жүйесінің морфофункционалды ерекшеліктерін зерттеу, стоматологиялық араласуды қауіпсіз және негізделген жүргізу үшін, олардың физикалық диагностика үшін топикалық негізі, диагностика, емдеу және алдын алу кезінде маңызды болып табылатын стоматологиялық практикадағы бас, мойын және тыныс алу жүйесінің құрылымдарының өзара байланысын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты қан мен лимфа

    Интеграцияланған пән: қан мен лимфаның анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қалыпты несеп-жыныс жүйесі

    Интеграцияланған пән: несеп-жыныс жүйенің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сәулелі диагностика негіздері

    Сәулелік диагностиканың принциптері мен әдістері, стоматологиядағы рентгенологиялық зерттеулердің ерекшеліктері туралы базалық білімді қалыптастыру; диагностика сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігін арттыру үшін диагностикалық суреттерді дұрыс орындау және түсіндіру дағдылары, стоматологиялық емдеуді жоспарлау және бақылау үшін сәулелік диагностика нәтижелерін пайдалану, клиникалық практикада радиациялық қорғау ережелерін сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биохимия

    Адам ағзасындағы биохимиялық процестер, ауыз қуысы тіндеріндегі зат алмасу ерекшеліктері, минералды метаболизм биохимиясы және тіс эмальын реминерализациялау процестері туралы білімді қалыптастыру; пациенттердің зертханалық зерттеулерінің биохимиялық деректерін (мысалы, глюкоза, кальций, ферменттер деңгейлері) талдау, биохимиялық процестерді олардың стоматологиялық денсаулыққа әсері тұрғысынан түсіндіру, ғылыми зерттеулерді қолдану дағдылары стоматологиялық ауруларды диагностикалау және емдеуді жоспарлау кезіндегі биохимиялық білімін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйелер

    Интеграцияланған пән: пациенттерді диагностикалау мен емдеуге кешенді тәсіл үшін ауыз қуысы тіндерінің метаболизміне, дамуына және күйіне әсер ететін стоматологиялық емдеу мен эндокриндік жүйені негізделген және қауіпсіз жүргізу үшін ас қорыту жүйесінің, әсіресе ауыз қуысы мен іргелес бөлімдердің морфофункционалды ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Ас қорыту бұзылыстарымен байланысты стоматологиялық ауруларды түсінуге негіз дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Терапиялық және реставрациялық стоматология негіздері

    Интеграцияланған пән: терапевтік стоматологиялық қабылдауды, тұрақты тістердің қуыстарының анатомиясы мен топографиясын, кариес пен кариозды қуыстарды бөлуді, заманауи стоматологиялық материалдарды, оптикалық жүйелерді қолдана отырып, тістердің қатты тіндерінің ақауларын қалпына келтіру және тікелей қалпына келтіру дағдыларын қалыптастыру. Композициялық материалдармен тістің эстетикалық және функционалдық параметрлерін қалпына келтіру және түзету негіздерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жобалық қызмет және биостатистика

    Интеграцияланған пән: Медицинадағы жобалық менеджменттің әдістері мен құралдары туралы білімді, жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; жобалық топтар шеңберінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтастық жасау; денсаулық сақтаудағы жобалардың тәуекелдері мен тиімділігін талдау және болжау, медицинадағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; диагностика мен емдеуді талдау, сондай-ақ үлгілерді анықтау және тәуекелдерді болжау үшін озық технологиялармен статистикалық деректерді өңдеу үшін медициналық-биологиялық зерттеулерде сипаттамалық Статистика әдістерін және гипотезаны тексеру теориясын қолданудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эндодонтия негіздері

    Білім алушылардың білімін қалыптастыру тіс қуысының топографиясы, заманауи құралдарды қолдана отырып, тіс қуысы мен тамыр арналарын дайындау принциптері бойынша; жарақат алған кезде ауыз қуысын манипуляциялау әдістемесі мен техникасы, целлюлозадағы, периодонтадағы патологиялық өзгерістер және басқа да түрлі көрсеткіштер мен тамыр арналарын пломбалауға арналған материалдар бойынша.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фармакология

    Стоматологиядағы дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары бойынша білімді қалыптастыру. Бастапқы фармакологиялық реакциялар. Рецепттерді рәсімдеудің және рецепт рецептерін жасаудың жалпы принциптері. Дәрілік заттардың дозалары мен концентрациясын есептеу. Дәрілік заттардың жіктелуі. Анестетиктердің фармакологиялық қасиеттерін салыстырмалы бағалау: анестетикалық белсенділік, ОЖЖ-ге әсер ету, шырышты қабаттарға ену қабілеті, уыттылық. Дәрілік заттардың жағымсыз реакциялары, жанама әсерлердің алдын алу және түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стоматологиялық аурулардың алдын алу

    Инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, жеке және топтық деңгейлерде халықтың әртүрлі контингенттері арасында профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері бойынша стоматологиялық аурулардың туындау қаупі факторларын анықтау және жою бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; стоматологиялық ағарту әдістері және халықты стоматологиялық денсаулықты сақтауға ынталандыруды жүзеге асыру; балалар мен ересектерге эпидемиологиялық стоматологиялық тексеру жүргізу және алдын алу бағдарламасын жоспарлау бойынша. Қоғамдық денсаулықты қорғау, санитарлық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі және қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы патология

    Интеграцияланған пән: ең көп таралған ауруларды диагностикалау үшін жалпы патологиялық процестердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастырады. Клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдыларын, макро - және микропрепараттарды сипаттауды, түрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуге ықпал етеді. Жасанды интеллектті пайдалана отырып, медициналық технологияларды дамытуға, медициналық бейнелерді өңдеуге, ауруларды емдеуге жәрдемдеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бас және мойын топографиялық анатомиясы

    Клиникалық ойлаудың анатомиялық негіздерін және негізгі хирургиялық әдістердің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Адам денесінің қабатты құрылымының жалпы принципі. Баспен мойынның топографиялық анатомиясы. Ішкі ағзалардың, талшықты кеңістіктердің, тамыр-жүйке түзілімдерінің, сүйектердің және ірі буындардың клиникалық анатомиясы. Органдардың құрылымының, формасы мен орналасуының түрлі жастағы ерекшеліктері. Жалпы хирургиялық және мамандандырылған құралдарды қолдана отырып, негізгі хирургиялық әдістерді орындау техникасы. Этика және деонтология мәселелері.. Шұғыл жағдайларда жедел қол жеткізу. Коникотомия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Онкостоматология негіздері

    Онкологиялық сақтық, диагностика және пациенттерді басқару тактикасы туралы білімді қалыптастыру. Жақ-бет аймағының ісіктері мен ісікке ұқсас түзілімдері, жіктелуі. Одонтогенді ісіктер. Жақ кисталары. Ауыз қуысының шырышты қабығының ісікке дейінгі аурулары. Ауыз қуысының, тілдің, төменгі еріннің, жоғарғы және төменгі жақтың қатерлі ісігі , статистика. Тәуекел факторлары. Метастаз және қатерлі ісіктің қайталануы. Зертханалық жабдықты қолдану арқылы Диагностика. Консервативті және жедел емдеу. Оңалту. Онкостоматологиядағы этика және деонтология мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тістің қатты тіндерінің тіс жегі және тіс жегі емес зақымдануы

    Кариозды процесс және кариозды емес зақымданулар туралы объективті, ғылыми негізделген білімді, дәрігерлік деонтология саласындағы практикалық дағдыларды, тістің қатты тіндерінің ауруларын диагностикалау мен семиотикасының жалпы принциптерін, кариес пен кариозды емес зақымдануларды клиникалық жіктеуге, патоморфологияға, осы аурулар клиникасының патогенетикалық негіздемесіне байланысты дифференциалды диагностикалауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гигиена және эпидемиология

    Интеграцияланған пән: Оқу процесінде қоршаған ортаның әртүрлі факторларын гигиеналық нормалаудың принциптері мен ерекшеліктері туралы дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.Өз қызметін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады. Биорискаларды бағалау үшін педиатриялық қызметте профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді. Санитарлық-гигиеналық режим мен еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микропротездеу негіздері

    Клиникалық тіс тәжінің ақаулары мен деформациялары туралы білімді қалыптастыру. Тіс тәжінің бұзылу индекстерін анықтау әдістері. Микропротездеуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Дизайнды жоспарлау және микропротезді модельдеу. Зертханалық, оптикалық және стоматологиялық жабдықтармен, аспаптармен, пломбалау, тіс протездері және қосалқы материалдармен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Пациентті субъективті (сұрақ қою) және объективті тексеру (пальпация, перкуссия және аускультация) бойынша дағдыларды қалыптастыру. Семиотика мен синдромологияның негізін түсіну. Ішкі ағзалардың аурулары кезінде клиникалық тексерудің негізгі әдістерін қолдану туралы жиналған материалдың қажеттілігін негіздеу. Медициналық құжаттаманы толтыру. Зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Пациенттермен қарым-қатынас кезіндегі байланыс негіздері. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психикалық бұзылулар

    Интеграцияланған медицина: Психиатрияда науқастарды тексеру әдістері мен жүргізу тактикасы бойынша дағдыларды қалыптастыру. Психиатрияда науқастарды тексеру әдістері. Психиатрия және наркологияның құқықтық мәселелері. Сот-психиатриялық-наркологиялық сараптама. Жалпы психопатология: түйсік пен қабылдаудың, ойлаудың, есте сақтаудың және интеллектің бұзылуы, эмоционалдық бұзылулар, ерік-жігер мен қозғалыстың бұзылуы, зейін мен сананың патологиясы. Этика және деонтология мәселелері. Кәсіби міндеттерін сапалы орындау, Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Неврология

    Неврологиялық тексеру, зақымдану белгілерін анықтау және өзекті диагнозды негіздеу, фармакотерапияның негізі, профилактикасы және оңалту. Қозғалыс жолдары мен экстрапирамидтік жүйенің зақымдану белгілері мен синдромдары. Сезімталдық және оның бұзылуы. Ауыз қуысы мен беттің афференттік жүйелері. Бас сүйек-ми нервтері V және VII жұп, зақымдану синдромдары және диагностикасы. Бет пен ауыз қуысының вегетативті иннервациясының ерекшеліктері, зақымдану белгілері. Емдеу және алдын алу. Басқа мамандар және науқастармен эффективті қатынасы. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Неврология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ортопедиялық стоматология негіздері

    Ортопедиялық стоматология тарихы туралы білімді қалыптастыру халыққа ортопедиялық стоматологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Ортопедиялық стоматологиядағы медициналық құжаттар. Шайнау-сөйлеу аппаратының функционалдық анатомиясы. Ортопедиялық ауруларды зерттеудің негізгі және қосымша әдістері. Ортопедиялық емдеуді қажет ететін тіс-жақ жүйесі ауруларының жалпы симптоматологиясы. Протездердің түрлері және олардың сипаттамалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиникалық патоморфология және сот медицинасы

    Жиі кездесетін аурулар мен шұғыл жағдайларды өмір бойы және өлімнен кейінгі патоморфологиялық диагностикалау дағдыларын қалыптастыру: патологиялық аутопсия, хаттама, эпикриз, диагнозды тұжырымдау, диагноздарды салыстыру, биопсиялық зерттеуге материал алу ережелері, патогистологиялық қорытынды. Заңнама шеңберіндегі сот-медициналық сараптаманың процестік, ұйымдастырушылық негіздері. Перинаталдық кезеңде және нәресте кезінде қайтыс болған ұрықтар мен балалардың мәйіттерін патологиялық зерттеудің ерекшеліктері. Зорлық-зомбылықсыз және зорлық-зомбылықсыз өлімнің әртүрлі белгілері бар балалардың мәйіттерін сараптау дағдылары. Өлім туралы дәрігерлік куәлікті толтыру, өлім себептерін кодтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және дәлелді медицина негіздері

    Қазақстан Республикасы халқының денсаулығын сақтау саясаты, денсаулық сақтау құрылымдарының қызметі, медициналық көмек түрлері, нормативтік-құқықтық аспектілері, этика және деонтология бойынша білімдерді қалыптастыру. Дәлелді медицина қағидаттары, науқасқа орталықтанған тәсіл, алдын алу негіздері, санитарлық-гигиеналық нормалар және халықтың денсаулығын нығайту үшін санитарлық-ағарту жұмыстары игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы хирургия

    Алғашқы хирургиялық көмекті және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Асептика және антисептика. Жарақаттар, күйіктер және оларға көмек көрсету. Жаралар және жарақат кезендері. Хирургиялық тігістердің түрлері. Қан кету және қан жоғалту. Хирургиядағы жергілікті және аймақтық жансыздандыру. Жалпы анестезия. Хирургиядағы этика және деонтология сұрақтары. Медициналық құжаттарды толтыру. Зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Пациенттермен қарым-қатынас кезіндегі байланыс негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Пародонтология

    Этиологияда, патогенезде, пародонт аурулары клиникасында, зерттеудің негізгі және қосымша әдістерін қолдана отырып, алдын-ала және түпкілікті диагноз қоюда, алдын-алу шараларын жүргізуде және пародонт ауруларын ерте сатысында анықтауда, амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуде және пародонт аурулары бар науқастарды динамикалық бақылауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді байланыс. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар хирургиялық стоматологиясы

    Балалардағы әртүрлі жас кезеңдерінде балалар хирургиялық стоматологиясының негізгі бөлімдері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру (этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, жарақаттардың клиникалық ағымы мен емдеу ерекшеліктері, қабыну процестері, ТМЖ аурулары, ағзалар мен жүйелер ауруларының пародонт патологиясымен, балалар мен жасөспірімдердегі ауыз қуысының шырышты қабығымен байланысы, олардың ағымының ерекшеліктері,диагностикасы, емдеу.). Пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді байланыс. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар жасындағы стоматология

    Балалардағы әртүрлі жас кезеңдерінде балалардың терапиялық және хирургиялық стоматологиясының негізгі бөлімдері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру (тіс аурулары, ауыз қуысының шырышты қабаты, балалардағы пародонт ауруы, оларды диагностикалау, алдын алу және кешенді емдеу әдістері; стоматологиялық аурулардың баланың соматикалық денсаулығымен өзара байланысы, туа біткен даму ақауларын, темперомандибулярлық буын ауруларын диагностикалаудың жаңа тәсілдері, жақ-бет аймағының қабыну, травматикалық, ісік зақымданулары бар балаларды диспансерлеу жүйесіндегі емдеу және оңалту іс-шаралары; антропометриялық, рентгендік және функционалды диагностиканың заманауи әдістері, сондай-ақ балалардағы тістердің, тіс қатарларының, жақ сүйектерінің және окклюзияның ауытқулары. Пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді байланыс. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортодонтия пропедевтикасы

    Әр түрлі жастағы балалардағы тіс-жақ аномалияларын диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың барлық әдістерін жүргізу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді байланыс. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоэтика және медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу

    Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық мәселелері, ғылыми әзірлемелерді пайдаланудың этикалық нормалары, құқықтық реттеу бойынша іргелі білімді қалыптастыру; биомедициналық зерттеулер мен диагностика саласындағы жауапты шешімдерді Құзыретті бағалау дағдылары; зерттеу сұрағын тұжырымдау, гипотеза қою және медицинада зерттеу әдіснамасын таңдау дағдылары; әдебиеттерге шолу жасау, ғылыми мақалаларды жинау және талдау, дизайнды таңдау, ақпаратты алу және талдау, тұжырымдарды тұжырымдау, зерттеу білімдерін беру және пайдалану, ғылыми жұмыстарды рәсімдеу. Алынған білім педиатрға инновациялық әдістер мен емдеу әдістерін анықтауға және енгізуге, емдеу нәтижелерін жақсартуға және қалпына келтіру мүмкіндігін арттыруға және балалық шақ ауруларын дәлірек диагностикалауға және болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы аурулар

    Қазіргі заманғы инфекциясының базалық негіздерін қалыптастыру, оның клиникалық микробиологиямен, иммунологиямен байланысы. Ғылыми принциптерді қолдану негізінде диагностика әдістері, фармакотерапия және алдын алу негіздері.Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оториноларингология және офтальмология

    Есту және көру органдарының ауруларын этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық, аспаптық, дифференциалды диагностикалау білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Диагноз қою дағдылары, консервативті және хирургиялық емдеу. Сауықтыру шаралары және оңалту. Медициналық құжаттарды толтыру. Зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Пациенттермен қарым-қатынас кезіндегі байланыс негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фтизиатрия

    Ғылыми принциптерді қолдану негізінде диагностика әдістері, фармакотерапия және туберкулездің алдын алу негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыз қуысының хирургиясы

    Хирургиялық тәжірибеде науқасты тексеру принциптері туралы дағдыларды қалыптастыру. Хирургиялық стоматологиялық аурулардың рентгеносемиотикасы. Ауыз қуысына операция алдындағы араласулар. Ауырсынуды емдеу әдістері. Ауыз қуысын протездеуге дайындаудың хирургиялық әдістері. Пародонт ауруларын емдеудің хирургиялық әдістері. Төтенше жағдайлар. Қателер мен асқынулар. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Акушерия және гинекология

    Халыққа акушерлік көмекті ұйымдастыру негіздері бойынша білімді қалыптастыру; жүктілік пен босану физиологиясы, зерттеудің жалпы қағидалары және жүргізу ерекшеліктері; Әйелдердегі стоматологиялық аурулардың алдын алу, жүктілік пен босану ағымының балалардағы тіс-жақ жүйесі патологиясының дамуына әсері. Жүкті және босанған әйелдердегі іріңді-септикалық асқынулардың дамуындағы одонтогендік инфекция. Жүкті босанған әйелдерге, босанған әйелдерге шұғыл көмек көрсету. Жүктіліктің қиын кезеңі және асқынған ағымы. Гинекологиялық ауруларды диагностикалау және емдеудің қағидалары. Функционалды диагностикалық тесттер. Скрининг-әдістер. Жүкті әйелді стоматолог пен гинекологтың бірлесіп бақылауы. Пациенттермен қарым-қатынас жасау кезіндегі коммуникация негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауыз қуысының шырышты қабығының аурулары

    Этиология, клиникалық көріністер, тексеру, диагностика және дифференциалды диагностика әдістері, сондай-ақ ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларын емдеу және алдын алу бойынша білімді қалыптастыру. Ауыз қуысының шырышты қабығында локализацияланған процестері бар пациенттерге амбулаториялық стоматологиялық көмек көрсетудегі, ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларын диагностикалаудың, Семиотиканың, емдеудің және алдын алудың жалпы принциптерін меңгерудегі дағдылар. Сандық технологияларды қолдану және құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стоматологиядағы инфекциялық бақылау

    Стоматологиялық клиникаларды орналастыруға, орнатуға, жабдықтауға және жарақтандыруға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оларды санитарлық-эпидемиологиялық бақылау. Стоматологиялық кабинеттер мен бөлімшелерде ағымдағы санитарлық-гигиеналық іс-шараларды ұйымдастыру. Стоматологиялық құралдар мен жабдықтарды дезинфекциялау және зарарсыздандыру алдындағы тазалау. Зарарсыздандыру. Дезинфекциялық-зарарсыздандыру іс-шараларын жүргізу сапасын бақылау. Зарарсыздандыру аппаратурасының жұмысын бақылау. Стоматологиядағы ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу. Еңбек қауіпсіздігі және қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дерматовенерология

    Қазіргі заманғы дерматовенерологияның базалық негіздерін қалыптастыру, оның клиникалық микробиологиямен, иммунологиямен байланысы. Диагностика әдістері, фармакотерапия негіздері және ғылыми принциптерді қолдану негізінде инфекциялық патологияның алдын алу. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клиникалық ортопедиялық стоматология

    Білім алушылардың ортопедиялық аппараттар, олардың жіктелуі, әсер ету механизмдері туралы білімдерін қалыптастыру. Тіркеуші, репонирлеуші, қалыптастырушы, алмастыру, құрама аппараттар (протездер). Жақ-бет аймағының жарақаттарын емдеудің ортопедиялық әдістері. Тістердің шығуы және сынуы. Альвеолярлы процестің сынуы. Жоғарғы жақ пен төменгі жақ сүйектерінің сынуы. Дұрыс емес біріктірілген жақ сынықтары. Жалған буындар. Төменгі жақтың контрактурасы. Қалпына келтіру еміндегі ортопедиялық әдістер. Алдын алу және оңалту. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жедел медициналық көмек

    Науқасты клиникалық тексерудің, шұғыл жағдайларды диагностикалаудың және шұғыл көмек көрсетудің негізгі принциптері мен әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Терминал күйлері. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы (ВLS-де). Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы (ACLS). Кардиологиялық, пульмонологиялық, эндокринологиялық науқастарға жедел медициналық көмек. Инфекциялық, неврологиялық, психиатриялық, хирургиялық, урологиялық, акушерлік-гинекологиялық, педиатриялық патологиялар тәжірибесіндегі шұғыл жағдайлар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нейростоматология

    Нейростоматологиялық аурулар туралы объективті, ғылыми негізделген білімді қалыптастыру. Прозопалгияның клиникалық нұсқалары. Бет ауруы, психогендік ауырсыну, соматогендік ауырсыну. Нейростоматологиялық ауруларды тексеру және емдеу әдістемесі. Соматоневрологиялық жағдайды зерттеу. Оңалту. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Менеджерлер мен бағыныштылар арасындағы өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілеріне, сондай-ақ психологияның басқару шешімдері мен ұйымдастырушылық мәдениетке әсеріне назар аудара отырып, денсаулық сақтау ұйымдарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: менеджмент жүйелері, жоспарлау, SWOT талдау және болжау. Басқару процестері: мақсат қою және жағдайды бағалау, басқару шешімдерін қабылдау. Денсаулық сақтаудағы менеджмент механизмі. Денсаулық сақтауды цифрландыру. Басқару контекстіндегі психология негіздері. Көшбасшылық пен мотивацияның психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект және цифрландыру

    Денсаулық сақтаудың цифрлық инфрақұрылымымен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын қалыптастыру: медициналық ақпараттық жүйелер, цифрлық басқару құралдары, АИ қолдану арқылы деректерді талдау және түсіндіру, технологиялардың тиімділігін бағалау, персоналдың цифрлық сауаттылығын дамыту және медицинада цифрлық шешімдерді қолдану мәдениетін ілгерілету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тістер мен тіс қатарларын протездеу

    Тістер мен тіс қатарларының қатты тіндерінің ақауларын анықтау мен жіктеуде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Этиологиясы. Патогенез. Окклюзиялық жарақат.Травматикалық түйін. Одонтопародонтограмма. Диагностика. Кешенді емдеу жоспарын құру. Алынбайтын конструкцияларды дайындаудың клиникалық және зертханалық кезеңдерін жүргізу әдістемелері. Динамикалық бақылау. Пациентпен қарым-қатынаста коммуникативтік дағдылар. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық стоматология

    Кәсіби білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастыру және жүйелеу және тереңдету, жаңа білімді, стоматологиялық фотопротоколды орындау әдістемелерін игеру. Стоматологиялық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде компьютерлік технологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастыру және заманауи технологияларды қолдану, стоматологияда диагностика, алдын алу, емдеу және оңалту мақсатында медициналық компьютерлік ақпараттық жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдылар. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стоматологияның құқықтық аспектілері

    Кәсіби медициналық қызметті жүзеге асыру кезінде туындайтын құқықтық қатынастарды бағалауға және шешуге мүмкіндік беретін стоматологиядағы құқықтық негіздер туралы білімді қалыптастыру. ҚР стоматологиялық көмекті ұйымдастыру стандарты. стоматологиялық клиниканың қызметін реттейтін құжаттар. Стоматологиялық клиниканың қызметін реттейтін құжаттар. Медициналық көмек көрсету ережелері. Медициналық құжаттаманы жүргізу туралы ұғымдарды және белгіленген нысандар бойынша ағымдағы есептік және есептік құжаттаманы жүргізуді бақылау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клининикалық эпидемиология

    Азаматтардың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу бойынша құзыреттерді қалыптастыру; ерте диагностикалау, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыру бойынша; мақсаттарды таңдау мен міндеттерді тұжырымдауды, жоспарлауды, барабар әдістерді таңдауды, цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып деректерді жинауды, өңдеуді, талдауды және оларды көпшілік алдында ұсынуды қоса алғанда, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гнатология

    Пәнаралық стоматология. Эстетиканы қалпына келтіру және тіс-жақ аппаратының жұмысын жақсарту принциптерін анықтауда білім мен дағдыларды қалыптастыру шайнау жүйесінің компоненттерінің (тістер, периодонт, темперомандибулярлық буын, шайнау бұлшықеттері және жүйке жүйесі) функционалдық өзара іс-қимылын ескере отырып, ортопедиялық стоматологиялық көмек көрсету дағдылары. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады, ғылыми және клиникалық ортада ауызша және жазбаша қарым-қатынас жүргізу үшін Кәсіби шет тілін меңгеру, заманауи ақпараттық көздер мен технологияларды пайдалана отырып,қызметті үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жақ-бет аймағының аурулары мен жарақаттары

    Жақ-бет аймағының жұмсақ тіндерінің қабыну аурулары, олардың асқынулары, тригеминальды және бет нервтерінің аурулары мен зақымданулары, темперомандибулярлық буынның қабыну және дистрофиялық аурулары, жақ-бет аймағының жарақаттары және пациенттерге амбулаториялық және стационарлық стоматологиялық көмек көрсету бар стоматологиялық науқасты клиникалық тексерудің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Шұғыл жағдайлар және оларға көмек. Жақ-бет аймағына хирургиялық араласу кезінде және одан кейінгі қателіктер мен асқынулар, олардың алдын алу. Одонтогендік инфекциядан кейінгі Уақытша еңбекке жарамсыздық сараптамасы. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тістердің толық жоғалуы кезінде протездеу

    Тістері толық жоқ пациенттерді тексеру ерекшеліктерін, тістері толық болмаған кезде тіс протездерінің әртүрлі алынбалы конструкцияларын қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді, тістері толық болмаған кезде тіс протездерінің алынбалы конструкцияларын дайындаудың клиникалық және зертханалық кезеңдерін жүргізу әдістемесін анықтауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пациентпен қарым-қатынаста коммуникативтік дағдылар. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дентальды имплантология

    Сүйек құрылымының түрлерін анықтаудағы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Сүйек тінінің гистологиялық түрлері. Сүйектің макроқұрылымы. Жақтың микроқұрылымы. Сүйектің регенерациясы. Сүйектің бастапқы және қайталама керілуімен жазылуы. Сүйек тінінің функционалды жүктемеге реакциясы. Жақ атрофиясы. Остеопороз. Стоматологиялық имплантацияның заманауи әдістері, сондай-ақ стоматологиялық имплантация операциясының көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, асқынулары және техникасы. Имплантация материалдары. Сүйекішілік импланттардың биоүйлесімділігінің морфологиясы. Деонтология мәселелері. Емдеуді жоспарлау (хирургиялық және ортопедиялық кезеңдер). Имплантация тиімділігінің стандарттары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хирургиялық стоматология

    Жақ-бет аймағының одонтогенді қабыну ауруларын анықтау дағдыларын бекіту. Этиологиясы патогенез клиникасы. Диагностика. Жақ-бет аймағының одонтогенді және неодонтогенді қабыну ауруларының дифференциалды диагностикалық критерийлері. Ерекше қабыну аурулары. Жалпы клиникалық белгілері диагностикалық әдістер кешенді емдеу принциптері. Көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Қателер мен асқынулар. Оңалту. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Терапиялық стоматология

    Жалпы клиникалық тексеру әдістері бойынша дағдыларды қалыптастыру; диагностиканың зертханалық, аспаптық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау; пациентке алдын ала диагноз қою алгоритмі, содан кейін оны қосымша тексеруге және маман дәрігерлерге жіберу; егжей-тегжейлі стоматологиялық диагноз қою; шұғыл және оның өміріне қауіп төндіретін жағдайларда пациентке алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша негізгі дәрігерлік диагностикалық және емдеу іс-шараларын орындау; балалар мен ересектердегі кариесті, пульпа және периодонт ауруларын, пародонт және ауыз шырышты қабығының ауруларын диагностикалау және емдеу әдістеріне; тістердің қатты тіндерінің, пародонт тіндерінің және ауыз қуысының гигиенасының жай-күйін тіркейтін стоматологиялық индекстерді айқындауға; пациенттерді жүргізу хаттамасына сәйкес консервативті, жедел және қалпына келтіретін стоматологиядағы қолмен дағдыларды; профилактикалық және емдік рәсімдерді, тістердің құрылымын мүмкіндігінше сақтауға көмектеседі, тістердің қатты тіндерін жұмсақ дайындау принциптерін басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Клиникалық эндодонтия

    Тіс тамырларының және тамыр арналарының құрылымындағы жеке айырмашылықтарда білімді қалыптастыру; пульпит, периодонтит клиникасы; пульпа және периодонт ауруларының рентгенологиялық белгілері; дәрігердің жұмыс орнын жабдықтау; жұмыс барысында туындайтын қателіктер, асқынулар, олардың алдын алу; эндодонтиядағы физикалық факторлар; тамыр арналарын өңдеу әдістеріндегі дағдылар, олардың обтурациясы; кариес асқынуларының жіктелуі, этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы, дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес тіс кариесі асқынған пациенттерге білікті медициналық көмек көрсетуде. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ортопедиялық стоматология

    Тіс-жақ жүйесінің функционалдық патологиясын анықтау дағдыларын меңгеру. Анатомиялық бет доғасы. Бруксизм. Ортопедиялық стоматологиядағы пациенттерді тексерудің заманауи әдістері. Sav-Sam жүйелерінің техникасын қолдана отырып, винlay inlay overlay pinlay шпондарын жасаудың клиникалық және зертханалық кезеңдері. Тіс имплантаттарындағы протездеу ерекшеліктері. Пәнаралық стоматология. Гнатология. Функцияларды толық ыңғайлы қалпына келтіруге дейін оңалту және динамикалық бақылау. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ортодонтия

    Тіс-жақ аномалияларын зерттеудің функционалдық әдістерін жүргізу дағдыларын меңгеру. Ортодонтиядағы сандық диагностикалық технологиялар. Дифференциалды диагностикалық критерийлер мен емдеу әдістері сүт алмастырылатын тұрақты тістеудегі тістердің орналасуындағы ауытқулар мен стоматологиялық қатарлардың ауытқулары. Тіс-жақ аномалияларын емдеудің заманауи цифрлық әдістері. Тегістеуіштер. Алынбайтын әдістермен ортодонтиялық емдеу. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық пародонтология

    Периодонтальды тіндердің анатомиясын, сүйектің тірі орган ретіндегі құрылымы мен қызметін, остеоинтеграция процестерін, сондай-ақ пародонт аурулары мен олардың асқынуларының эпидемиологиясын, этиологиясын, патогенезін және диагностикасын қоса алғанда, периодонтальды және периимплаптаттық тіндердің негізгі биологиялық аспектілері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; пациенттерді клиникалық тексеру алгоритмі, оның ішінде сәулелік диагностика әдістері, емдеуді жоспарлау мәселелері, пародонт ауруы бар науқастарды емдеу хаттамалары. Хирургиялық емес емдеу әдістері, сондай-ақ пародонт хирургиясы, соның ішінде қалпына келтіру, регенеративті және пластикалық әдістер. Периодонтологияда қолданылатын заманауи материалдарды, дәрілік заттарды, жабдықтарды, технологияларды және емдеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жан-жақты тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық, әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білім мен дағдыларды көрсету және қолдану.
  • Стоматологиялық аурулардың даму механизмдерін түсіну үшін өсу мен даму заңдылықтарын, қалыпты және патологиядағы дене құрылымын талдау.
  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін этика, деонтология ережелерін және инклюзия қағидаттарын сақтау негізінде оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Стоматологиялық ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету.
  • Қазіргі заманғы пациенттерді қолдана отырып клиникалық тексеру жүргізу аспаптық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістері, стоматологиялық диагноз қою, стоматологиялық ауруларды емдеу және алдын алу үшін алынған деректерді түсіндіру.
  • Стоматологиялық қабылдауда жедел және өмірге қауіп төндіретін жағдайлар мен өткір ауырсыну көздерін тану және барлық жастағы науқастарға шұғыл медициналық көмек көрсету.
  • Пациенттермен жеке, топтарда және қауымдастықтарда олардың денсаулығын нығайту және сақтау бойынша ағартушылық және профилактикалық жұмыстар жүргізу және медициналық ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, пациенттерді динамикалық бақылау.
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін денсаулық сақтауды цифрландыру процестері шеңберінде медициналық қызмет көрсету және медициналық-статистикалық ақпаратты басқару процестерін құжаттауды қамтамасыз ете отырып, ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің электрондық базаларында жұмыс істеу.
  • Білім мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыра отырып, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу мен дамытуды жүзеге асыру және өз жұмысында мінез-құлықтың жоғары этикалық принциптері мен стандарттарын көрсету.
  • Цифрлық құралдарды, жасанды интеллектті пайдалана отырып, өзінің кәсіби қызметінде зерттеу, заманауи зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолдану және дәлелді медицина негізінде пациенттердің емдеу нәтижелерін бағалау, ғылыми деректерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету.
  • Менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін іске асыра отырып, өзінің кәсіби құзыреттілігі шеңберінде стоматологиялық көмекті ұйымдастыруға қатысу.
Top