7M04107 Іскерлік әкімшілік в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік және жергілікті басқару органдарында, кәсіпкерлікте, сондай-ақ халықаралық әкімшілендіру саласында жұмыс істеу үшін өз білімін, іскерлігін және дағдыларын іске асыруға мүмкіндік беретін сапалы, толыққанды инновациялық бейіндік білім алу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты-жоғары оқу орындарындағы білім беру процесінің принциптерін, әдістері мен стратегияларын, оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи білім беру технологиялары мен ресурстарын зерттеу.Пән жоғары оқу орнындағы оқу процесінің мәні мен құрылымын, жоғары білім беру мазмұнының қазіргі заманғы тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамаларын, әдістерін, құралдары мен ұйымдастыру формаларын зерттеуге бағытталған. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын және студенттік өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру мәселелері көрсетілген. Заманауи педагогикалық технологияларды енгізуге, жоғары кәсіби білім беру сапасын арттыруға және мүдделі тараптармен өзара іс-қимылға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық технологиялар классификациясы. Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар. Қазіргі білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Тұлғаға бағытталған оқытудың технологиялары. Сыни ойлау технологиялары. Кейс-технологиялар. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Проблемалық оқыту технологиялары. Компьютерлік (ақпараттық) технологиялар. Бағдарламаланған оқыту технологиялары. Модульдік оқыту технологиялары. Интеграцияланған оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылым феномені мәселесін арнайы философиялық талдау пәні ретінде қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясын, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, оның мазмұнына назар аударады. Ғылыми танымның дамуы мен өсу динамикасын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын аса мәнді философиялық концепцияларды басшылыққа алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-зерттеулер
Магистрлік диссертацияны орындау шеңберінде зерттеу жобаларын жүргізу әдістемесі. Әдеби көздермен және практикалық ақпаратпен жұмыс істеу әдістемесі. Кәсіби қызметте іргелі және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулер жүргізу логикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи оқытушының педагогикалық этикасы
Бұл пәнде педагогикалық этиканың негізгі компоненттері қарастырылады: мұғалімнің адамгершілік санасы, оның кәсіби қарым-қатынасының этикалық негіздері, мұғалім мен оқушының қарым-қатынасының ерекшелігі, сөйлеу және мінез-құлық этикетінің мәселелері. Жалпы ғылыми және педагогикалық этика саласындағы жағдайларды талдау мен бағалаудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады, кәсіптің этикалық-адамгершілік нормаларына сәйкес өзінің педагогикалық қарым-қатынасының нәтижелерін талдауға және бағалауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Стратегиялық маркетингтің мәні, рөлі, мазмұны және құрылымы. Маркетингтік қызметті стратегиялық талдау. Ұйымның миссиясы мен мақсаттарын қалыптастыру. Стратегиялық тиімділік. Микроортаны талдау. Сыртқы ортадағы өзгерістердің негізгі бағыттары. Салалық ортаны талдау. Саланы талдау құрылымы (кластерлік талдау). Саланың негізгі экономикалық көрсеткіштері, қозғаушы күштері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сатуларды басқару
Фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетинг элементтері мен принциптерін қолдану, нақты практикалық жағдайда нарықтық заңдарды қолдану. Маркетингтік зерттеулер жүргізу және нарық сегменттерін анықтау. Тауар орнын анықтау және жылжыту үшін бизнес-жоспарды әзірлеу.тұтынушы үшін өнімнің маңыздылығын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық және ұйымдастырушылық тәртіп
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық саласындағы зерттеулер; ұйымның негізгі қатысушыларының мінез-құлқын модельдеу; жеке тұлғаның мінез-құлқын сәйкестендіру, талдау және бағалау, жеке тұлғалар мен ұйымды басқару әдісін таңдауды негіздеу; топты басқару бағдарламасын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Персоналды басқару
Пәннің мақсаты-ұйымдағы адам ресурстарын тиімді басқаруға, қызметкерлердің мінез-құлқы мен өнімділігіне қандай факторлар әсер ететінін түсінуге көмектесетін әдістер мен стратегияларды зерттеу. Пән персоналды басқару жүйесін кадрлық, ақпараттық, техникалық және құқықтық қамтамасыз етуді зерделеуге, кадрлық әлеуетті талдауға, персоналды даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға, ұжымдағы жанжалдарға, персоналды басқару тиімділігін бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Айналмалы экономика
Пәннің мақсаты ресурстарды барынша қайта пайдалануды, қалдықтарды азайтуды және қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуды, өндіріс пен тұтынудың тұрақты және тиімді жүйесін құруды ескере отырып, экономикалық процестерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін зерделеу болып табылады. Пән дөңгелек экономика моделі, оның құрылымы, айналмалы экономикадағы ESG тұжырымдамасы, дөңгелек бизнес-модельдер мәселелері бойынша өзекті білімді зерделеуге, сондай - ақ микро және макро деңгейлердегі дөңгелек экономиканың мазмұнын ашуға бағытталған. Аталған жаңа білім мен дағдылар студенттердің қазіргі бәсекелестік ортада қажетті құзыреттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Инвестициялық жоба және оны қаржыландыру көздері. Жобаларды негіздеу және қаржыландыру тәртібі. Жобаның сыртқы ортасын зерттеу: маркетингтік тәсіл. Инвестицияларды бағалаудың дәстүрлі әдістері. Жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың динамикалық әдістері. Инвестициялық тәуекелдерді есепке алу және азайту. Жобалық талдау. Инвестициялар мен олардың өтелімділігінің бюджеттерін құру. Жобалардың тиімділігін бағалауға арналған бағдарламалық өнімдер. Жобаларды басқару әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халқаралық маркетинг және маркетингтік зерттеулер
Халықаралық маркетингтік зерттеулер және халықаралық маркетингтік орта, Халықаралық тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, нарықты сегментациялау, тауарлар, халықаралық маркетинг жүйесіндегі тауарлар, баға, сату, халықаралық маркетингтегі байланыс саясаты және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЭкономикадаҒы академиялық жазу
Ғылыми стильдің жалпы сипаттамасы. Сөйлеу мәдениеті. Ғылыми мәтіннің коммуникативті міндеті. Ғылыми мәтіндегі сөйлемнің рөлі. Ғылыми мәтінді қысқарту. Ғылыми мәтіннің композициялық-семантикалық ұйымдастырылуы. Ғылыми мәтіннің аннотациясы. Реферат. Сын-пікір және шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кадрлық есеп және құжат айналымы
Кәсіпорынды басқарудың ұйымдық құрылымы. Кәсіпорында қолданылатын техникалық және бағдарламалық құралдардың құрамы. Кәсіпорынның компьютерлік желілерінің сипаттамасы. Кәсіпорындағы кадрларды есепке алу жүйесін талдау (кадрларды есепке алу жөніндегі құжаттар, кадр құжаттарымен жұмыс, кадр жүйесінің кемшіліктері).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және GRI стандарттары
Пәннің мақсаты Global Reporting Initiative стандарттарын пайдалана отырып, компаниялардың қызметінде корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті енгізудің тұжырымдамасы мен практикалық аспектілерін зерделеу болып табылады. Пән жауапкершілікті оны іске асырудың жүйелері мен тетіктері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік тұжырымдамасы, сыртқы және ішкі корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, ұйым дамуының тұрақтылығы, корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің нысандары мен даму перспективалары ретінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарысқа қарсы менеджмент
Пәннің мақсаты-ұйымдарға дағдарыстық жағдайларды ойдағыдай жеңуге немесе олардың пайда болуына жол бермеуге көмектесетін әдістерді, стратегияларды және құралдарды зерттеу. Пән дағдарысқа қарсы басқарудың концептуалды аппаратын, дағдарыс жағдайында экономиканың технологиялық дамуын басқаруды, дағдарысқа қарсы басқару негіздерін, борышкерлердің – заңды тұлғалардың банкроттық себептерін анықтауға, талдауға және; дағдарысқа қарсы басқаруда сыртқы және ішкі ортаны жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес логистикасын басқару
Бизнес логистикасын басқарудың теориялық негіздері. Нақты практикалық жағдайдағы нарықтық заңдар. Маркетингтік зерттеулер, нарықтағы сегменттер. Өнімнің тұтынушы үшін маңызы. Компанияның маркетингтік қызметін басқару бағдарламасы. Фирмалар мен компаниялардың қызметіндегі маркетингтің элементтері мен принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Стратегиялық менеджменттің мәні. Стратегиялық менеджменттің макроэкономикалық және микроэкономикалық сипаты. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары. Стратегиялық менеджмент әдістері. Стратегиялық менеджменттің кәсіпорындар қызметінің түпкілікті қаржылық нәтижелеріне әсері. Ұйымның еңбек ресурстарын стратегиялық басқару. Ұйымның персоналды басқару стратегияларын іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық процестерді басқару
Пән білім алушылардың инновациялық үдерістерді басқару саласында кешенді теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында компаниялар қызметіне инновацияларды, соның ішінде жаңа технологияларды енгізу тәсілдері қарастырылады. Инновациялық басқаруда автоматтандыру, талдау, болжау және шешім қабылдауды қолдау үшін жасанды интеллект құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ цифрлық орта жағдайында инновациялық ойлауды дамыту мен ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға баса мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек ресурстарын басқару
Пәннің мақсаты-кәсіпорынның еңбек ресурстарын тиімді басқарудың әдістері мен тәжірибелерін зерделеу, оның стратегиялық мақсаттарына жету үшін ұйымның еңбек ресурстарын пайдалануды қалай оңтайландыру керектігін түсіну. Пән оқуға бағытталған нарықтық жағдайда еңбек ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы, компанияның еңбек ресурстарының құқықтық базасының мәселелері; еңбек ұйымдарының принциптері; еңбек шығындары мен жалақыны нормалау негіздері, Әртүрлі ұйымдардағы кадрларды басқарудың халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму экономикасы
Пәннің мақсаты болашақ ұрпақтың өз қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігіне теріс әсер етпей, ағымдағы ұрпақтың қажеттіліктерін ескеретін тұрақты дамуға қол жеткізуге бағытталған экономикалық модельдер мен стратегияларды зерттеу болып табылады. Пән қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды сақтауды қамтамасыз етумен байланысты орнықты даму тұжырымдамасының үрдістеріне сәйкес экономиканы қалыптастыру мәселелері бойынша өзекті білімді зерделеуге бағытталған; орнықты дамудың экономикалық модельдерін, қоршаған ортаның ластануымен байланысты, орнықты дамуды қаржыландыруды, сондай-ақ орнықты дамуға қарай қозғалыс саласындағы мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимылын ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-стратегия және саясат
Кәсіпорын экономикалық жүйе ретінде. Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорын. Өндірістік процесс. Кәсіпорынның бизнес стратегиясы мен саясаты және оны ұйымдастыру формалары. Кәсіпорынның негізгі принциптері, заңдылықтары, жұмыс істеу механизмдері. Кәсіпорынның әртүрлі стратегияларын әзірлеу. Кәсіпорынның Микро және макро ортасы. Кәсіпорынның миссиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес ортада логистикалық жүйелердің жұмыс істеу тиімділігіне талдау жүргізу үшін заманауи құралдарды меңгеру; бизнестің нақты мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін коммуникация түрлерін пайдалану
- Басқарудың қазіргі заманғы теориясы негізінде басқару психологиясының әдістерін анықтау; өзін-өзі дамытуға, біліктілікті арттыруға және кәсіби шеберліктің өсуіне ұмтылу, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті орындауға жоғары уәждеме болуы
- Инновациялық қызмет саласындағы білімге ие болу, кәсіби қызметті қайта құру дағдылары мен машықтарын меңгеру, стандарттан тыс әрі балама шешімдер таба білу, жаңа идеяларды генерациялауға, сыни ойлауға қабілетті болу, нарықты және тұтынушылық үрдістерді талдау негізінде тиімді маркетингтік стратегияларды енгізу.
- Жасыл және айналмалы экономика құралдарының даму үрдістері мен перспективаларын талдау, бизнес үшін қолайсыз құбылыстарды жою және стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау бойынша жағдайлар жасауға бағытталған корпоративтік ресурстарды басқарудың бизнес-идеяларын (жобаларын) әзірлеу
- Қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды сақтауды қамтамасыз етуге байланысты орнықты даму тұжырымдамасы туралы білім мен түсініктерді көрсету, жобалық есептеулер жүргізу және арнайы құжаттама жасау, бизнес-стратегияларды құрастыру және жобаның сыртқы ортасын зерттеу үшін қаржы активтерін талдау
- Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде кемінде бір шет тілінің білімін көрсету; жоғары мектепте оқыту процесін ұйымдастыру және білім беру саласындағы басқару әдістерін қолдану туралы түсініктер; алған білімдерін жазбаша және ауызша форматта зерттеу жұмыстарын жасау кезінде қолдану; ғылыми және зерттеу мәтіндерін оқу мен құрудың негізгі тәсілдерін меңгеру
- Кадрларды есепке алу жүйесін және персоналды басқару тиімділігін, сыртқы және ішкі корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті талдау, стратегиялық менеджменттің кәсіпорындар қызметінің түпкілікті қаржылық нәтижелеріне әсерін анықтау, кәсіпорынның ұйымдық-басқару құрылымдарын әзірлеу, құжаттамамен жұмыс істеу әдістерін шет тілінде меңгеру
- Ғылыми зерттеу әдістерін және ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруды меңгеру, дағдарыс жағдайында экономиканы дамыту, күнделікті кәсіби қызмет және докторантурада оқуды жалғастыру саласында ғылыми жұмыстарды жазу үшін қажетті терең білімді синтездеу; білім беру процесіне қатысушылармен мінез-құлық нормалары мен ережелерінің жүйесін белгілеу
- Менеджменттегі үздік тәжірибелерді маркетингтік зерттеулер мен салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты практикалық қызметте пайдалану; материалдық, қаржылық, ақпараттық ағындарды басқаруда дағдарысқа қарсы тәсілдің құралдары мен ресурстарын пайдалану
- Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізу кезінде жалпы ғылыми әдіснамалар мен технологияларды практикада қолдану
- Персоналды басқару стратегияларын, HR-аналитика деректері негізінде шешім қабылдау тәсілдерін әзірлеу, кадр саясаты бойынша іс-шаралар ұсыну; басқару психологиясын түсінуді, инновациялар мен жасанды интеллект технологияларын қолдануды қоса алғанда, тұлғаның ұйымдық мінез-құлқы мен коммуникация дағдыларын пайдалану
- Оқытудың заманауи әдістері мен педагогикалық технологияларын пайдалану; ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу; басқарушы кадрларды, экономистерді даярлау кезінде арнайы пәндерді берудің әдістері мен ұйымдастырушылық нысандарын қолдану; экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау негізінде стандартты теориялық және экономикалық-метрикалық модельдерді құру