Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Техникалық стандарттау және сертификаттау және жаңа басқару технологиясы саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау: - жаңа өнімді стандарттау және сертификаттау саласындағы өнімнің қасиеттері мен технологиялық үдерістерді болжау және оңтайландыру кезінде модельдеудің жаңа теориялары мен әдістерінің терең жалпы инженерлік білімін түсіндіру және жалпылау; - кешенді ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру; - жаңа және бейтаныс контекстердегі стандарттау және сертификаттау мәселелерін алу, зерттеу, талдау әдістерімен шешу; - аралас ғылыми салалар білімін жеке ғылыми зерттеу контекстіне біріктіру; - өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, мамандарға да, мамандарға да хабарлау; - кәсіпорындарда нормативтік құжаттардың жаңа жүйесін құру үшін стандарттаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану; - оқытудың классикалық және инновациялық әдістері негізінде білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету; -әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Интегрирленген менеджмент жүйелері
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
  • Басқарудың және бақылаудың статистикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты кәсіпорындарда стандарттау саласындағы студенттердің теориялық білімін, дағдыларын қалыптастыру мен дамыту. Міндеттері: түрлі сыныптар мен типтердегі кәсіпорындарында стандарттау түсінігін дамытуды және ұйымдастыруды меңгеру; кәсіпорындардың жұмыстарын ұйымдастыруда нормативтік және техникалық құжаттаманы әзірлеу және қолдана алу; Мазмұны. Өнеркәсіптерді және кәсіпорындардың стандарттау қызметін ұйымдастыруды елімізде және шетелде дамыту. Өндірістік процестердің құрамы мен құрылымы. Өндірістік процестерді ұйымдастырудың ғылыми принциптері. Өнеркәсіп саласында стандарттау дамыту. Кәсіпорын Стандарттарының Мінездемесі. Кәсіби стандарттардың мінездемесі мен міндеті. Түрлі кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру үлгілері. Стандарттауда және өндірсте мамандарға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалаларды жазудың ережелері мен критерийлері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттар арасында ғылыми ойлау дағдыларын дамыту, кәсіптік қызметте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және ұйымдастыру негіздерін үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. кәсіби қызметтің жаңа бағыттарын дамыту үшін жаңа зерттеу әдістерін қолдануды негіздеу; 2. кәсіптік қызметте қолдану процесінің нәтижелерін талдау әдістерін, технологияларын және әдістерін әзірлеу және енгізу; 3. ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім саласындағы нақты ғылыми мәселелерді шешу үшін қолдану, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыру; 4. зерттеу тапсырмаларын дербес шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу; оқу орындарында эксперименттік жұмыс жүргізу; зерттеу деректеріне негізделген тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасау. Пәннің тағайындалуы. Осы пән болашақ мамандардың педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу әдістерін, тәсілдерін және түрлерін меңгеруіне, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеуді сауатты жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым әдіснамасы туралы жалпы идеялар. Әдіснаманың философиялық деңгейі. Эмпирикалық және теориялық білімдердің құрылымы, формалары және әдістері. Педагогикадағы заманауи әдістемелік тәсілдер. Теория, әдіснама және әдіснама, олардың өзара байланысы. Тақырып пен әдіс арасындағы қатынас. Педагогикадағы зерттеулер: мәні, әдістемелік аппараты. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Зерттеу әдістерін жіктеу. Қолданылатын әдістердің сенімділігі, негізділігі және сезімталдығына қойылатын талаптар. Ғылыми және педагогикалық әртүрлі әдістерді қолданудың тәртібі мен технологиясы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және түсіндіру. Ғылыми жұмыс нәтижелерін тіркеу және ұсыну. Оқу орындарында эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндіріс сапа менеджментінің ішкі және сыртқы аудиті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ИСО халықаралық стандарттарына сәйкес басқару жүйелерінің сыртқы және ішкі аудиттерін практикалық іске асыру үшін болашақ мамандардың білімдерін қолдану қабілетін дамыту. ISO сериясының қолданыстағы халықаралық стандарттарын, нормативтік құжаттарын, олардың мақсаттары мен қолдану қағидаларын түсіну. -ISO сериясының қолданыстағы халықаралық стандарттарын, нормативтік құжаттарын, олардың мақсаттары мен қолдану қағидаларын түсіну. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Кəсіпорындарда ішкі жəне сыртқы аудитті жоспарлауды негіздеу. 2. Сапа менеджменті жүйесінің аудитін жүргізуге арналған ережелердің құжатталған жүйесін әзірлеу және енгізу. 3. сертификаттауға арналған заңнамалық және нормативтік базаларды талдау; 4. СМЖ ішкі және сыртқы аудитіне арналған құжаттаманы әзірлеу және құрастыру; 5. Кәсіпорында аудит жүргізеді және ИСО стандарттарына сәйкес аудиттің жүргізілуіне арналған құжаттаманың әзірлену кезеңдерін және сапа жүйесін сертификаттауға дайындау; Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: сапа менеджменті формаларының эволюциясы. TQM тұжырымдамасы және моделі (әмбебап сапа менеджменті). Азиялық сапа моделі. Сапа жүйесін әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу тәртібі. Сапа саласындағы ұйымдастыру саясаты. Сапа бойынша нұсқаулық. Сапа жөніндегі басшылықтың элементтерінің мазмұны. Сапа жүйесінің құжаттамасы. Процесс және жүйелік тәсіл. Аудиттің түрлері. Сарапшылардың біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, сапа жүйесі Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Тексеруді бақылау, сапа жүйесінің сыртқы және ішкі аудиті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технологиялық процестерді стандарттау және сәйкестікті бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарға әлемдік отын-энергетикалық кешені дамуының негізгі заңдары мен осы саладағы халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі заңдарын қалыптастыру, отын-энергетикалық бизнестегі әлемдік, өңірлік және ұлттық экономикалық байланыстарын және олардың өзара тәуелділігін негіздеу, болашақ мамандардың ғылыми-техникалық ойлауын дамыту және қажетті білімдер мен тәжірибелік дағдыларды игеру, олар негізінде болашақта жылу және энергетикалық жабдықтарды әзірлеу, сынау, өндіру технологиясы және пайдалануымен байланысты инженерлік проблемаларды өз бетімен тұжырымдауға және шешуге мүмкіндік беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. метрологияның мәні мен негізгі түсініктерін, өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесінің функцияларын, метрологиялық өнім өндірісін, халықаралық метрологиялық қызметті, шетелде сапаны қамтамасыз ету мәселелері, метрологиялық ережелер мен нормаларды бұзғаны үшін жауапкершілікті түсіну. 2. отын-энергетикалық секторда метрологиялық қамтамасыз етуді мемлекеттік метрологиялық бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру; 3. физикалық шамалардың халықаралық жүйелерін (СИ) қолдануға, СИ жүйесінің басқа жүйелермен және жүйелік емес бірліктерімен байланысын негіздеу; 4. Бірліктерді белгілеудің негізгі ережелері, СИ жүйесінің негізгі бірліктерінің стандарттары, өлшеу құралдарын тексеру және тексеру схемалары, өлшеу қателіктері; 5. СИ сынақтарын жоспарлау және жүзеге асыру, отын-энергетикалық кешенде метрологиялық қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізу, жобалау-технологиялық құжаттамаға сараптама жүргізу, өлшенетін параметрлерді таңдау бойынша қабылданған техникалық шешімдерді бағалау және дәлдік стандарттарын белгілеу. Пәннің тағайындалуы. «Технологиялық процестерді стандарттау және сәйкестікті бағалау» болашақ мамандардың жобалық және техникалық құжаттамаларын әзірлеуге, жобалау-конструкторлық жұмыстарды жобалауға, стандарттарға, техникалық шарттарға және кәсіби қызметінің басқа да нормативтік құжаттарына сәйкес жасауға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ыстық сумен жабдықтау жүйелерін метрологиялық зерттеу. Жылу оқшаулау тиімділігін анықтау. Жылыту, желдету, ыстық сумен жабдықтау жүйелерінде қуат үнемдеу. Энергетикалық зерттеулер үшін құрылғылар. Жылу ағынының есептегіші. Электрмен жабдықтау жүйелерін метрологиялық зерттеу. Шығуды басқару. Кәсіпорындарды электрмен жабдықтау жүйесі. Кәсіпорындардың энергетикалық аудиті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2. ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің бағытталуы. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) дамуының заманауи аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасында өнімнің сапасын қамтамасыз етудің негізгі заңдылықтарымен және стандарттаудың заңнамалық және нормативтік базасының теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын алуға қажетті білім мен іскерлікті магистранттарда қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1. өндірісті жобалауда сапаны қамтамасыз ету, құрастыру және конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесі (КҚБЖ) мен технологиялық құжаттаманың бірыңғай жүйесі (ТҚБЖ) қызмет көрсету. 2. конструкторлық – технологиялық жобалау, әзірлеу, монтаждау және қызмет көрсету өндірісінің өнім сапасын қамтамасыз ету барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу. 3. конструкторлық және технологиялық міндеттерді шешу кезінде өнімнің талап етілетін сапасын қамтамасыз ету кезінде ИСО, КҚБЖ, ТҚБЖ, ӨТДБЖ, МЕМСТ және т. б. стандарттарын практикада қолдану. 4. нормативті құжаттардың талаптарына сәйкес констоукторлық және технологиялық құжаттар сараптамаларын жүргізу; 5. кәсіпорындарда конструкторлық және технологиялық құжаттамаларды жобалау саласында жұмыстарды жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімдерді қолдануды негіздеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: стандарттау және сертификаттау негіздері. Стандарттаудың заңнамалық және нормативтік базасы және Қазақстан Республикасында стандарттау бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары. Стандарттау бойынша нормативтік құжаттар. Стандарттау кезінде орындалатын жұмыстар. Өнімді жүйелеу, кодтау және жіктеу. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесі. Белгілеулердің және конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесі. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесінің жіктеуіші.Технологиялық құжаттаманың жалғыз жүйесі. Өндірісті технологиялық дайындаудың бірыңғай жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сапаны басқарудың халықаралық стандарттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың теориялық және тәжірибелік білім алу үшін бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруға мүмкіндік беретін, КО техникалық регламенттеріне сәйкес кәсіпорында шынымен жұмыс істейтін сапа жүйесін қалыптастыру және жүзеге асыру, өлшеу әдістері мен құралдары туралы, оларды практикада қолдану мүмкіндігі туралы идея мен дағдыларды қалыптастыру - техникалық регламенттерге сай болу үшін қажетті ұйымдық негіздер, техникалық құралдар, стандарттар. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. техникалық регламенттерді әзірлеу әдістері мен қағидаларын қолдануға. 3. «Техникалық регламент» және техникалық регламенттерді қолдануға. 4. кез-келген сынақтың нәтижелерін өңдеу; 5. практикалық тапсырмалардың кең ауқымы үшін техникалық регламенттерді қолдану (техникалық регламенттерді қарау). 6. өнімдер мен қызметтерге сараптама жүргізу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: : халықаралық, аймақтық стандарттау дамуының тарихи негіздері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың құқықтық негіздері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттау жүйесінің негізгі ережелері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың әдістері мен принциптері; өнім сапасын арттырудағы халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың рөлі. Өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылау және басқару әдістері саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Технологиялық процестің барлық кезеңдерінде өнімнің сапасын бақылау және басқару, техникалық бақылауды ұйымдастыру және аз шығынмен өнімнің сапасын басқаруды қамтамасыз ету мәселелерін кешенді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; - басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; - басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; - басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнын анықтауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында, басқару үрісінде пайда болатын әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттауға; -басқару субъектілерінің кәсіби маңызды психологиялық қасиеттерін дамыту және жетілдіру әдістері мен тәсілдерін көрсетуге; - әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; -ұйымдағы қақтығыстық жағдайларды шешу бағдарламаларын құрастыруға; -басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; -жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; -басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сапаны басқару теориясының заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың ИСО 9000 сериясының халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті салалардың кәсіпорындарында және ұйымдарында құжатталған жүйесін құру, енгізу және енгізу бойынша магистранттардың білімдерін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Кәсіпорынның сапа көрсеткіштерінің жіктелуін және құрамын пайдалануды негіздеу; ISO 9000 сериясының халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес кәсіпорынның сапа менеджменті жүйесін құжаттау және нақты жүйені енгізу; 3. Сапаны басқарудың негізгі әдістерін қолдана отырып, құжаттандыру жүйесінің нәтижелерін талдау және бақылау; 4. сапа менеджменті жүйесін дамыту бағытында жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. жаһандық нарықта беделге ие беделді сертификаттау органдарында ішкі және сыртқы аудит үшін құжатталған кәсіпорын жүйесін дайындау ISO 9000 сапа жүйесінің халықаралық сертификатын алу; 6. ИСО 9000 сериясының халықаралық сапа стандарттарының талаптарына сәйкес құжаттаманы әзірлеу және құрастыру, құжатталған сапа менеджменті жүйесіне қолдану; Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: сапаға деген көзқарас эволюциясы. Сапаны басқару - тарих және принциптер. ISO 9001: 2015. Сапа менеджменті жүйесі - талаптары Қолдану саласы Сапа менеджменті жүйесі. Басқарушылық жауапкершілік. Ресурстарды басқару. ISO ұйымы және ISO стандарттары. ISO 9000 стандарттарының отбасы ISO 14000 стандарттарының отбасы. Сапаны басқару принциптері (ISO 9000: 2015 негізінде). ISO 9001: 2015 рөлі. Процесс үлгісі Деминг циклы. Сапа және қоршаған ортаны қорғау жүйесінің негізгі анықтамалары. Өнімнің өмірлік циклінің процестері. Өлшеу, талдау және жетілдіру. Аккредиттеу және сертификаттау схемасы. Сертификаттаудың мақсаты мен артықшылықтары. Аудиттің түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (англ.яз.)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Магистранттарға заманауи компьютерлік технологияларды және ақпараттық-телекоммуникациялық жабдықты ғылыми-педагогикалық қызметте пайдаланудағы, технологиялық, техникалық және экономикалық объектілердің және жүйелердің математикалық модельдерін құрастыру әдістерін және құралдарын толық меңгеруді, әдістемені және технологияны игерудегі қолданбалы бағдарламалардың стандартты және әмбебап пакеттерімен жұмыс істеу кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін қолдану арқылы алынған есептеу экспериментінің нәтижелерін түсіндіру; 2. кәсіби қызметінің практикалық және ғылыми зерттеулерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін таңдау; 3. заманауи программалау тілдері мен деректер базасының тілдерін, жүйелік инженерия әдістерін, жобалауды автоматтандыру жүйелерін, электронды кітапханаларды және жинақтарды, желілік технологиялар, кітапханалар мен бағдарламалық жасақтама пакеттерін, олардың кәсіби қызметіндегі ғылыми зерттеулер үшін ақпараттық технологиялардың заманауи кәсіби стандарттарын қолдану; 4. заманауи компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу; 5. ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы бағдарламалар пакетінің негізгі критерийлерін пайдалана отырып, бағалау көрсеткіштерінің жүйесін құру және оның сандық сипаттамаларын анықтау. Пәннің тағайындалуы. «Ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы программалық пакет» пәні болашақ мамандардың тапсырмаларды шешу үшін қажетті ақпаратты жинау және талдау үшін ақпаратты іздестіру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қолданбалы бағдарламалар пакетін жобалаудың теориялық негіздері. Қолданбалы бағдарламалардың проблемалық бағдарланған пакеттері. Жеке процестерді математикалық модельдеу мәселелері бойынша постпроцессорлер. Postprocessors және деректерді визуализациялау құралдары. Elmer қосымшасы. Elmer препроцессорын пайдалану. Elmer пакетімен мультипроцессорлы компьютерлерде механиканың мәселелерін сандық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нормативті құжаттамаларды экпертиза жасауын ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың стандарттау және сертификаттау ағымындағы проблемалар мен жағдайларға кешенді көзқарасын қалыптастыру, жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік құжаттармен байланысты білімдер, дағдылар мен қабілеттер деңгейіндегі білім нәтижелерін жетілдіру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. нормативтік құжаттарды пайдалануды және кәсіпорындағы құжаттаманың құрамын негіздеу; 2. Нормативтік құжаттарды кəсіпорында талаптарға сəйкес басқару жəне нақты жүйені енгізу үшін құжатталған жүйесіні əзірлеу жəне енгізу; 3. Нормативтік құжаттарды қолданудың негізгі әдістерін қолданумен құжаттау жүйесінің нәтижелерін талдау және бақылау; 4. өтінім әзірлеу және нормативтік құжаттардың талаптарын орындау бағытында жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. Жаңартылатын энергия көздері саласындағы заңнамалық және нормативтік құжаттардың дерекқорын құру үшін құжатталған кәсіпорын жүйесін дайындау; 6. құжаттаманы әзірлеуге және құрастыруға, оны тиісті кодекске сәйкес нормативтік-құқықтық құжаттаманы құжатталған жүйеге қолдану. Пәннің тағайындалуы. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қаралады: Электр энергетикасы саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер (Қазақстан Республикасының заңдары, Үкімет қаулылары, техникалық регламенттер, ережелер, Әділет министрлігінде тіркелген министрліктердің өкімдері және т.б.) Нормативтік-техникалық құжаттар (нұсқаулар, нұсқаулықтар, пайдалану, жөндеу, инспекциялау, бақылау және т.б.). Қазақстан Республикасында жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік-құқықтық актілер және нормативтік-техникалық құжаттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласындағы қажетті коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру, ағылшын тіліндегі мамандық бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді оқу және аудару. Пәндерді оқу нәтижесінде магистр қабілетті: 1. терминологиялық сөздіктің негізгі ұғымдарын тұжырымдауға; 2. ағылшын тілінде жасалынған мамандық бойынша ғылыми-әдістемелік құжаттардың мәнін түсіндіруге; 3. ағылшын тілінде зерттеу нәтижелерін ұсынуға; 4. ағылшын тілінде жүргізілген жұмыстар бойынша ғылыми жобаларды әзірлеуге және есептерді жасауға; 5. жұмыста алынған нәтижелерді жинақтап, талқылауға ұсынып, оларды халықаралық конференцияларда баяндауға. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету мақсатында ақпарат пен байланыс құралдарының көзі ретінде шет тілін қабылдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нормативті құжаттамаларды экпертиза жасауын ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың стандарттау және сертификаттау ағымындағы проблемалар мен жағдайларға кешенді көзқарасын қалыптастыру, жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік құжаттармен байланысты білімдер, дағдылар мен қабілеттер деңгейіндегі білім нәтижелерін жетілдіру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. нормативтік құжаттарды пайдалануды және кәсіпорындағы құжаттаманың құрамын негіздеу; 2. Нормативтік құжаттарды кəсіпорында талаптарға сəйкес басқару жəне нақты жүйені енгізу үшін құжатталған жүйесіні əзірлеу жəне енгізу; 3. Нормативтік құжаттарды қолданудың негізгі әдістерін қолданумен құжаттау жүйесінің нәтижелерін талдау және бақылау; 4. өтінім әзірлеу және нормативтік құжаттардың талаптарын орындау бағытында жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. Жаңартылатын энергия көздері саласындағы заңнамалық және нормативтік құжаттардың дерекқорын құру үшін құжатталған кәсіпорын жүйесін дайындау; 6. құжаттаманы әзірлеуге және құрастыруға, оны тиісті кодекске сәйкес нормативтік-құқықтық құжаттаманы құжатталған жүйеге қолдану. Пәннің тағайындалуы. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қаралады: Электр энергетикасы саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер (Қазақстан Республикасының заңдары, Үкімет қаулылары, техникалық регламенттер, ережелер, Әділет министрлігінде тіркелген министрліктердің өкімдері және т.б.) Нормативтік-техникалық құжаттар (нұсқаулар, нұсқаулықтар, пайдалану, жөндеу, инспекциялау, бақылау және т.б.). Қазақстан Республикасында жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік-құқықтық актілер және нормативтік-техникалық құжаттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Энергоменеджмент жүйесі аудиті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мемлекеттік бақылау нысандарының бірі ретінде болашақ мамандардың аудиторлық бақылаудың негізгі принциптері мен элементтерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Энергетикалық аудитті жүргізу және энергетикалық жүйенің параметрлерінің нәтижелерін өңдеу; 3. Энергияны басқару құралдарын құру 4. Энергетикалық жүйені басқарудағы ұйымдастыру мен жоспарлаудағы зерттеулерді талдау; 5. Энергия менеджменті жүйесін басқару жоспарларын әзірлеу. 6.энергияны басқару жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүргізеді; ISO 50001 сериясының халықаралық стандарттарына сәйкес энергия менеджменті жүйелерінің құжаттамасын әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Сапалы аудиттердің заманауи тұжырымдамасы. Халықаралық аудит стандарттары. Терминология негізі. Энергияны басқару жүйесі ISO 50001. Энергияны басқарудың терминдері мен анықтамалары. Энергетикалық менеджмент жүйесінің талаптары. Энергияны жоспарлау. Тексеріңіз. Энергия тиімділігін бақылау, өлшеу және талдау Аудиттің мақсаты. Аудиттің түрлері. Эксперт аудиторларының біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, энергияны басқару жүйесі. Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың инспекциялық бақылауы. Өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдарды зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың энергетикалық аудитінің әдістері (сала бойынша). Өнеркәсіптік кәсіпорындардың электрмен жабдықтау жүйелерін түгендеу және сертификаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістегі стандарттау қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарды стандарттау үшін заңнамалық және нормативтік базаның теориялық білімдерін және тәжірибелік дағдыларын алуға және Қазақстан Республикасында стандарттау бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың негізгі заңдарымен қамтамасыз етуге қажетті білім мен дағдыларды игеруіне қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистранттар мынадай қасиеттерге ие болады: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес кәсіпорынның нормативтік құжаттарына сараптама жүргізу; 3. кәсіпорында кейіннен пайдалану үшін ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу; 4. ҚР стандарттарына сәйкестігі қажетті нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін сапалы қызмет көрсету технологиясындағы оңтайлы шешімдерді табуға; 5. Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкестігі қажетті нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін сапалы қызмет көрсету технологиясындағы оңтайлы шешімдерді табуға; 6. кәсіпорынның құжатталған сапа менеджменті жүйесінің және нормативтік құжаттардың жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүзеге асырады. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: стандарттау негіздері және сертификаттау. Стандарттау бойынша заңнамалық және нормативтік база және Қазақстан Республикасында стандарттау жұмысын ұйымдастырудың негізгі заңдары. Стандарттау әдістері. Стандарттау бойынша нормативтік құжаттар. Стандарттау бойынша жұмыстар орындалады. Жүйелеу, кодтау және жіктеу. Дизайн құжаттарының бірыңғай жүйесі. Таңбалаудың бірегей жүйесі және жобалық құжаттар. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесінің классификаторы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техникалық реттеу жұйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың өлшеу әдістері мен құралдары туралы түсініктері мен дағдыларын, оларды тәжірибеге енгізу қабілетін қалыптастыру, КО техникалық регламентіне сәйкес кәсіпорында жұмыс істейтін сапа жүйесін қалыптастыру және енгізу, бұл магистранттарға техникалық регламенттерді сақтау үшін қажетті ғылыми және ұйымдастырушылық негіздерді, техникалық құралдар мен стандарттарды құру және қолдану бойынша теориялық және тәжірибелік білім алу үшін бәсекеге қабілетті өнім шығаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. техникалық регламенттерді әзірлеу әдістері мен қағидаларын қолдануға. 3. «Техникалық регламент» және техникалық регламенттерді қолдануға. 4. кез-келген сынақтың нәтижелерін өңдеу; 5. практикалық тапсырмалардың кең ауқымы үшін техникалық регламенттерді қолдану (техникалық регламенттерді қарау). 6. Өнімдер мен қызметтерге сараптама жүргізу Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Техникалық реттеу саласындағы негізгі ұғымдар. Техникалық реттеудің мақсаттары мен міндеттері. Стандарттау-техникалық реттеу құралы. Стандарттау тиімділігі. ҚР-дағы техникалық реттеудің өзекті мәселелері. Техникалық реттеу объектілері мен принциптері. Техникалық регламенттердің түрлері мен категориялары. Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесі. Стандарттау бойынша НҚ міндетті талаптарының сақталуын бақылау; техникалық регламенттердің түсінігі, түрлері және мазмұны. ҚР қадағалау қызметтерінің қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - әлемдік білім беру кеңістігін және Болон үдерісін білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясы ретінде сипаттау; - тұтас педагогикалық процесс теориясы тұрғысынан оқу-тәрбие жағдайларын талдау және бағалау (жағдайларды кешенді, жүйелі талдау); - білім беру заңдылықтары мен принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық процесті жобалау; - байланыс арқылы оқыту процесінің даму динамикасын және оның компоненттерінің тәуелділігін түсіндіру: жүйелік көзқарас тұрғысынан; критериалды бағалау тұрғысынан; оқыту нәтижелеріне қол жеткізу; - әдіснамалық тұғырлар (іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, кредиттік жүйе және т.б.) негізінде оқыту процесін динамикалық жүйе ретінде құру; - оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқытудың әр түрлі стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды жобалау; - оқыту әдістерін келесі критерийлер негізінде жіктеу: дәстүрлік-инновациялық; білім алушылардың танымдық іс-әрекеттік белсенділігі; дидактикалық мақсат пен нәтижеге бағыттылығы; - оқыту мен тәрбиелеудің стратегиялары мен әдістерін қолдану; - білім берудің өзекті мәселелері бойынша зерттеу жобаларын әзірлеу және нәтижелерді презентациялар, мақалалар және т. б. түрінде ұсыну; - университеттерді басқарудың әртүрлі тұғырларын сипаттау (университет менеджменті - желілік, құрылымдық, матрицалық): құрылымы, сапасы, беделі; - менеджменттің заманауи тәсілдері негізінде құрылымды, сапаны, беделін жетілдіруге бағытталған білім беру ұйымдарының процестерін бағалау және басқару; - білім беру ұйымының академиялық және зерттеу саясатының ережелерін әзірлеу Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: - педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; - жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; - Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; -жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; -жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); -жоғары білім беру мазмұны; -білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; -оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; - жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ - жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; - білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жылуэнергетикасындағы стандарттау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мемлекеттік бақылау нысандарының бірі ретінде болашақ мамандардың аудиторлық бақылаудың негізгі принциптері мен элементтерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Энергетикалық аудитті жүргізу және энергетикалық жүйенің параметрлерінің нәтижелерін өңдеу; 3. Энергияны басқару құралдарын құру 4. Энергетикалық жүйені басқарудағы ұйымдастыру мен жоспарлаудағы зерттеулерді талдау; 5. Энергия менеджменті жүйесін басқару жоспарларын әзірлеу. 6. Энергияны басқару жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүргізеді; 7. ISO 50001 сериясының халықаралық стандарттарына сәйкес энергия менеджменті жүйелерінің құжаттамасын әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Сапалы аудиттердің заманауи тұжырымдамасы. Халықаралық аудит стандарттары. Терминология негізі. Энергияны басқару жүйесі ISO 50001. Энергияны басқарудың терминдері мен анықтамалары. Энергетикалық менеджмент жүйесінің талаптары. Энергияны жоспарлау. Тексеріңіз. Энергия тиімділігін бақылау, өлшеу және талдау Аудиттің мақсаты. Аудиттің түрлері. Эксперт аудиторларының біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, энергияны басқару жүйесі. Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың инспекциялық бақылауы. Өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдарды зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың энергетикалық аудитінің әдістері (сала бойынша). Өнеркәсіптік кәсіпорындардың электрмен жабдықтау жүйелерін түгендеу және сертификаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • «Жасыл технология» бойынша алынатын өнімдерді стандарттау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи өндіріс талаптарына сәйкес технологиялық үдерістерді сапалы басқару саласында жүйелі білімдердің негізіндегі магистранттардың білімдерін, дағдыларын және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. міндеттерді шешу және сапаны бақылау және басқаруды ұйымдастыру мақсатында нақты ұйым үшін нормативтік құжаттаманы әзірлеу. 2. технологиялық үдерістерді сапалы басқару үшін нормативтік құжаттарды мерзімді жаңартуды жүзеге асыру; 3. жылуэнергетика саласында талдаудың қажетті әдістері мен құралдарын қолданып, объектілердің жай-күйі мен динамикасын талдау; 4. озық технологияларды қолдана отырып, технологиялық үдерістерге арналған жаңа сапа менеджменті жүйесін жасау үшін шығармашылық тәсілдерді қолдану; 5. алынған теориялық және практикалық деректерді бағалау және қорытынды жасау, технологиялық процестердің сапасын қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін пайдалану. Пәннің тағайындалуы. «.«Жасыл технология» бойынша алынатын өнімдерді стандарттау» пәні болашақ мамандардың жылуэнергетика процестерінің сапасын жоғарылатудағы прогресті бағалау әдістерін бақылауға және қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларын арттыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сапаны басқару тәсілдерінің эволюциясы. Жылуэнергетикасында қазіргі заманғы жүйелер, әдістер, сапа менеджменті құралдары. Жылуэнергетика саласындағы технологиялық үдерістерді сапалы басқару бойынша ұйымның қызметін жетілдіру. Жылуэнергетикасындағы сапаны басқарудың экономикалық аспектілері. Жылуэнергетикасында сапаны басқару жүйелерін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық мониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсты нормалары бойынша ISO 9000 және аудит сапасы негіздерімен, ұйымдастырумен танысу, жобалау мен аудит сапасын жүргізу бойынша терең білім алу. Пән міндеті аудит принциптерін, нысандары мен құралдарын зерттеу; аудитті жоспарлау әдістерін және сапа жүйелерін дайындау; аудит процестерін тексеру, аудит нәтижелерін талдау және аудиторлық есептерді; сапа менеджменті жүйесі аудиті бойынша және / немесе қоршаған ортаны қорғау ұсынымдары (МС ИСО 19011:2002). Мазмұн. ISO 19011 талаптарына сәйкес сапа аудиті. СМЖ ішкі аудит - сертификаттауға жол. ISO 9001 сәйкес аудит талаптары. ISO 9001:2008 тұрғысынан ішкі аудит сапасының нысандары. Өндірістік процестер жағдайы. Аудит сапасының нысандары мен технологиялары. Аудит технологиясының ерекшеліктері. Аудит техникасы. Аудит әдістері мен тәсілдері. Аудит барысындағы документтер мен жазбалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жылутехникада сапаны басқарудың компьютерлік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - халықаралық стандарттау және сертификаттау негізінде сапаны басқаруда компьютерлік технологияларды қолдану принциптері мен механизмдерін жүзеге асыруды қалыптастыру. Шет елдердің халықаралық стандарттау және сертификаттау негіздерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. сапаны басқаруды дамыту негіздерін жүйелеу және жіктеу; 2. ИСО 9001 сериялы халықаралық стандарттың әдістерін, принциптерін және құқықтық негіздерін қолдану. 3. стандарттау және сертификаттау жүйесінің заңдары мен негізгі ережелерін қолдану; 4. менеджмент сапасын басқаруда компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық өнімдердің әдістерін қолдану; 5. өнімнің сапасын арттырудағы компьютерлік технологиялардың болмысын талдау және түсіну. Пәннің мақсаты. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: автоматтандырылған өндірістер үшін CALS-технологиялар негізінде сапа менеджменті жүйесін жетілдіру (СМЖ). Компьютерлік СМЖ құрылымы және оны ақпараттық қамтамасыз ету механизмдері. Автоматтандырылған өндірістің ақпараттық-басқару құрылымы СМЖ элементі ретінде. Сапа менеджменті жүйесі; CALS-технологиялар; интеграцияланған ақпараттық орта; Ақпараттық-басқару жүйесі; интеграцияланған автоматтандырылған басқару жүйесі; МЕМСТ Р ИСО 9001-2008, п. 7.2.тұтынушылармен байланысты процестерге талаптар 7.2.3. т. - тұтынушылармен байланысты. САЬ8-идеология контексінде ИАЖ қолдану ПП ақпараттық қолдауды және интеграциялауды қамтамасыз етеді. СМЖ міндеттері үшін әр түрлі ПП барысында жасалған электрондық деректерді пайдалану мүмкіндігі. ИАЖ-ға ПП аудару оларды әлдеқайда формалды және басқарылатын етеді. "Тұтынушылардың қанағаттануы" 8.2.1.т. ұйым СМЖ жұмысын өлшеу тәсілдерінің бірі ретінде ұйымның оның талаптарын орындауын тұтынушының қабылдауына қатысты ақпаратқа мониторинг жүргізуі тиіс екендігі анықталды. Тапсырыс берушілермен, тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару өзара қарым-қатынастардың даму тарихын қадағалауды, көпжақты байланыстарды үйлестіруді, сатуды орталықтандырылған басқаруды және Клиент-бағытталған маркетингті қамтамасыз ететін CRM-жүйесі (Customer Relationship Management) арналған. ИСО 9000" жеткізушілермен өзара тиімді қатынастар " ГОСТ Р ИСО 9001-2008 сатып алуға қойылатын талаптарды белгілейді (п.7.4. Сатып алу). Жеткізушілермен қатынасты басқару және жеткізу тізбектерін басқару үшін SCM-жүйесі (Supply Chain Management) арналған. SCM тұжырымдамасы логистикалық тізбектерді басқаруды оңтайландыру үшін әзірленген және жеткізудің логистикалық схемаларын оңтайлы құрылымдау арқылы көліктік және операциялық шығындарды айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді. SCM тұжырымдамасы ERP жүйелерінде қолдау көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энергетикалық технологиялардағы есептеуіш әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магитранттарға есептеу алгоритмдері мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, жылуфизикалық есептер үшін Навье-Стокс және Эйлер теңдеуін шешуге үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. есептеу жылуфизикасы саласындағы кәсіби білім негіздері бойынша зерттеу дағдылары мен іргелі дайындықты көрсету; 2. ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы болу және осы пән үшін жалпы формаларды, заңдылықтарды, аспаптық құралдарды анықтауды көрсету; 3. информатиканың математикалық негіздерін ғылым ретінде білу және сандық әдістер мен алгоритмдерді әзірлеу, есептеуіш жылуфизикасының негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдана отырып, жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінде осы алгоритмдерді жүзеге асыру, есептеуіш жылуфизикасының шағын көлемін орындауды талап ететін типтік есептерін іс жүзінде шешу; ЭЕМ-де бағдарламалау және сандық іске асыруды талап ететін есептеуіш қатынасында айтарлықтай күрделі есептерді шешу.; 4. көрсетілген бөлімдерден есептер үшін сандық әдістерді әзірлеудің әдістері мен технологияларын меңгеру . жылуфизикалық есептерді есептеу алгоритмін әзірлеу және оларға талдау жүргізу және сандық талдаудың нақты есептерін шешу үшін құралдарды таңдауды негіздеу; 5. мазмұндық деңгейде есептер қоюды формальды деңгейге жинақтау және оларды сандық талдаудың тиісті формальды үлгілеріне немесе есептеуіш жылуфизиканың қолданбалы құралдарына жатқызу және теориялық білімдер мен практикалық дағдылардың нәтижелерін схемалар, графиктер және диаграммалар түрінде жалпылау; 6. ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану; Пәннің мақсаты. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: сандық әдістерді зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, оқу үрдісіндегі орны. Қателердің сандық әдістерін қолданудың негізгі салалары. Қателерді тарату. Есептеу процестерінің бағандары. Сандарды дөңгелектеу. Маңызды және дұрыс сандар. Қателіктердің жалпы формуласы. Қателіктер теориясының кері есебі. Қателіктерді ықтималдық бағалау. Сызықтық алгебра есептері. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тура және итерациялық әдістері. Сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Функциялар мен олардың туындыларын жақындату. Сандық дифференциалдау. Сандық интегралдау. Негізгі квадраттық формулалар. Трапеция, Симпсон, Ньютон әдістері. Сандық интегралдау дәлдігін бағалау. Сандық дифференциалдау және интегралдау кезіндегі оңтайлы қадамды таңдау. Кері матрица әдісімен сызықты теңдеулер жүйесін шешу. СЛАУ шешу үшін негізгі элементті таңдау Гаусс әдісі. Итерациялық шешу әдістері САТЖ. Кері матрицаның анықтауыштары мен элементтерін есептеу. Сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу. Ұйықтауды шешу үшін Ньютон және Итерация әдістері. Шешімнің дәлдігі мен жинақтылығы. Жалпы есеп және жақындау алгоритмдері. Ең кіші квадраттар әдісі. ДШ жуықталған шешімі. Қатарлардың көмегімен ДУ интегралдау. Тізбекті жақындау әдістері және тізбекті дифференциалдар дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықталған аналитикалық және сандық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпорынға энергия үнемдеу бағдарламасын бейімдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистрант бойында әртүрлі мақсаттар үшін қондырғыларын құру, қондырғылар элементтерінде орын алатын үрдістер және осы қондырғылардың жұмыс істеуі, температуралық инженерлік элементтер мен тораптардағы теориялық процестерді терең түсінуге негізделген төмен температуралық жүйелер мен қондырғыларды жобалау және жаңғырту дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. замануи өнеркәсіптік кәсіпорындардың жылу және электр жүйелерінің жалпы принциптерін, құрылымын және жұмыс істеуін түсіну; 2. өнеркәсіптік кәсіпорынның жылу көздері мен жылумен жабдықтау жүйелерінің негізгі және қосалқы жабдықтарын таңдау; 3. жылу энергетикасы және жылу технологиясы процестерін, қондырғыларын және жүйелерін зерттеудің танымдық әдістерін қолдану; 4. жылу энергетикалық қондырғыларда орын алған процестерді талдау және алынған нәтижелерді қорыту; 5. Ұлттық экономиканың секторларында энергияны пайдаланудың тиімділігін бағалау және энергияны үнемдеу жөніндегі шараларды әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. «Кәсіпорынға энергия үнемдеу бағдарламасын бейімдеу» пәні болашақ мамандардың жылу және техникалық қондырғылар мен жүйелердің энергия шығындарын есептеуге қабілеттілігін қалыптастыруға және оларды азайту бойынша шаралар ұсынуға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жылу энергиясын өндіру және беру процестерінің тиімділігін арттыру жолдары. Энергия үнемдеу саласындағы ғылыми зерттеулер мен ақпараттық қолдау. Қазақстанда және әлемде энергия үнемдеудің өзектілігі. Мемлекеттік саясат. Жылыту, желдету, ыстық сумен қамтамасыз ету, кептіру, булану, түзету қондырғыларында энергия үнемдеу. Энергия үнемдеу және экология. Энергия үнемдеудің нормативтік-құқықтық және нормативтік-техникалық базасы. Жылу энергетикалық кешен мен өндірістегі энергияны пайдалануды жүйелік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық процестердің сенімділігін қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың жаңартылатын энергияның технологиялық объектілерін диагностикалаудағы ағымдағы проблемалар мен жағдайларға біртұтас көзқарасын қалыптастыру және бұзбай-тестілеуге байланысты білімдер, дағдылар мен заттар деңгейіндегі білім беру нәтижелеріне қол жеткізу. Пәндерді оқу нәтижесінде магистранттар мынадай қабілеттерге ие болады: 1. кәсіпорындарда жаңартылатын энергия көздері саласындағы технологиялық объектілерді диагностикалауды жоспарлауды негіздеу. 2. технологиялық объектілерде диагностика жүргізудің құжатталған жүйесін жасау және енгізу. 3. Жаңартылатын энергия көздерін диагностикалаудағы заңнамалық және нормативтік базаны талдау; 4. Диагностикалық жұмыстарды кезең-кезеңмен жүзеге асыру үшін құжаттаманы әзірлеу және құрастыру; 5. кәсіпорында талдау жүргізеді және нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес технологиялық объектілерді диагностикалау үшін құжаттаманы әзірлеу сатыларын сақтауға. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Техникалық диагностика және бұзбай-өлім тестілеуі жабдықтардың жекелеген түрлерін пайдаланатын ұйымдардың арасында ең қажетті қызметтердің бірі болып табылады. Жабдықтар бойынша операциялық, жобалық және жөндеу құжаттары. Жабдықты оның функционалдығын бұзбай, күйін анықтайтын бұзбай бақылау. Химиялық және металлографиялық талдау әдістері, метал бөлшектер мен қосылыстардың жай-күйін бағалау. Тозу, коррозия және басқа да ақаулы жағдайларды бағалау. Зақымның түрлері және жабдық үшін шекті жағдай критерийлерін белгілеу. Егжей-тегжейлі сараптама жасау және беріктік критерилерін белгілеу арқылы техникалық диагностикалау әдістерін; Қалдық уақытты анықтау. Стресске беріктігі мен қарсылығын тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    1.тұжырымдамалық түрде ұйымдастырылған білімді жүйелеу және кәсіптік білім берудегі рөлін анықтау; білімнің әртүрлі компоненттерін, оны орналастыру қағидаларын, қайта құру және оны көбейтудегі ұйымдардың даму кезеңдерін анықтайды; шетелдік ғылыми-техникалық әдебиетпен жұмыс жасауға және кәсіптік қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа қатысуға мүмкіндік беретін шет тілінде жазбаша және ауызша коммуникацияны ашуға қабілетті;

  • Код ON2

    2.таңдаулы қызмет саласына тез бейімделу және одан кейінгі табысты кәсіби мансап мақсатында әлеуметтік-экономикалық жағдайлар мен жеке өмір жағдайларын (өмір арқылы білім беру) өзгерткенде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданумен ғылыми әдебиеттерді жіктеуге және өзін-өзі ұйымдастыруға;

  • Код ON3

    3.ғылыми-зерттеу жұмыстарының өзіндік қызығушылықтары мен әлеуметтік-этикалық құндылықтарының, сондай-ақ коммуникативтік саладағы команданың қызығушылықтарымен; кәсіби біліктіліктің тілдік параметрлерін еркін меңгеру қабілеті, шешімдерді әзірлеуге және оларды іске асыруға қатысуға, жеке қызығушылықтардың өндірістің және қоғамның қажеттіліктерімен біріктіруді анықтайды;

  • Код ON4

    4. кәсіби-практикалық қабілеттер мен дағдыларды ғылыми-педагогикалық қызметте қолдану; іздеу, сақтау, өңдеу және жаңа ғылыми-техникалық ақпарат беру үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану;

  • Код ON5

    ғылыми мақалаларды, тезистерді және баяндамаларды талдау және жазу дағдыларын қолдану; қиын және күтпеген жағдайларда туындайтын проблемаларды талқылау, тәуелсіз кәсіби үздіксіз дамуға мүмкіндік беру; нәтижелерді есептер, жарияланымдар, есептер түрінде көрсете білу;

  • Код ON6

    Қазақстан Республикасында өнімнің, көрсетілетін қызметтің, процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін нормалар өнімнің, қызметтердің және процестердің стандарттар талаптарын қолдануға, мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің қағидаларының барлық деңгейлерінде сақталуын қамтамасыз ету;

  • Код ON7

    7.нормативтік-техникалық құжаттаманы өңдеу, талдауды ұйымдастыру және стандарттарды әзірлеу, техникалық регламенттермен үйлестірілген, техникалық регламенттер мен стандарттарды әзірлеу жөніндегі жоспарды қалыптастыру, өнімді таңбалау тәртібін әзірлеу және белгілеу;

  • Код ON8

    8. саудадағы техникалық кедергілерді жою үшін нанотехнология, баламалы энергетика, жылуэнергетика сияқты әр түрлі бағыттардағы халық шаруашылығын ұлттық деңгейде халықаралық стандарттарды қолдану керек;

  • Код ON9

    9. стандарттау бойынша ұйымдастырушылық және технологиялық өндірістік іс-шаралар жұмыстарын жүргізу, өндірістік процесстің оңтайлы параметрлерін іздеу үшін сандық әдістер және компьютерлік пішіндеуді пайдалана отырып кәсіпорынның өнімділігін тиімді қамтамассыз ету; өнімнің өмірілік цикл кезеңдерінің жағдайын қадағалау және басқаруды іске асыру;

  • Код ON10

    10. жоғары тиімді ресурс үнемдеуші технологияны пайдалану, жоспарды орындау және табиғатты қорғау іс-шаралары үшін кәсіпорынның экологиялық мониторингін жүргізу, табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану, қоршаған табиғи ортаны сауықтыру, халықаралық стандарттарға сәйкес табиғатты қорғау заңнамасының талаптарын және қоршаған табиғи орта сапасының нормативтерін сақтау ;

  • Код ON11

    11. ISO 9001, ISO 14000 және OHSAS 18000 халықаралық стандарттарының үрдістік және жүйелік тәсіл қағидаларын қолдана отырып кәсіпорынның интеграцияланған менеджмент жүйесін әзірлеу және енгізу; өнімнің және процестердің сапасын арттыру үшін статистикалық әдістерді пайдалану;

  • Код ON12

    12. кәсіпорындардың сапа менеджменті жүйесін тиімді қолдау, өзара іс-қимыл және өзара байланысты процестерді қамтамасыз ету; кәсіпорын қызметін жүйелі түрде өлшеу және талдау; жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуге және тұрақты процестерді жақсарту үшін қажетті шараларды қолдану; аудит жүргізу нәтижесінде анықталған проблемаларды жою және болдырмау үшін нұсқаларды ұсыну..Кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық қызметке дайындық

7M07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша) (1,5)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) (2)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша) (1)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) (ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M075011 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top