7M01103 Педагогика және психология (1 ж) в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Педагогика және психология, менеджмент және персоналды басқару негіздері саласында қажетті білім алу және магистранттардың психологиялық-педагогикалық қызметте теориялық және практикалық, жеке дайындығын тереңдету; 2. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық білім жүйесінің инновациялық технологияларын қолдану және жүйелендірілген білімді қалыптастыру; 3. Кәсіптік білім беруде практикалық-бағдарлы бағыты бар мамандарды даярлау 4. Магистранттардың кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, полимәдениеттік құзыреттіліктерін және өзін-өзі дамыту мүмкіндіктерін игеруі; 5. Халықаралық еңбек нарығының талаптарына сай бейімделуге және кәсіби ұтқырлыққа кепілдік беретін жоғары кәсіпқойлықты, креативті ойлау қабілетін, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді, өз бетінше шығармашылық игеру қажеттілігі мен дағдыларын қамтамасыз ету;
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Менеджмент
Несиелер: 2Жалпы менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджменттің негізгі түсініктері және менеджмент бағыттары. Менеджменттің ұлттық ерекшеліктері. Менеджментті дамытудың қазіргі бағыттары. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау. Айқындық, белгісіздік және динамикалық қоршаған орта жағдайында шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы
Несиелер: 5Шығармашылық ғылыми білімнің пәні ретінде. Шығармашылықтың педагогикалық ерекшеліктері. Педагог мамандығының қазіргі қоғамдағы рөлі. Білім беру процесіндегі Шығармашылықтағы педагогикалық технологиялар. Кәсіби-тұлғалық даму және өзін-өзі дамыту әдістері мен педагог. Педагог тұлғасының шығармашылық әлеуеті, шығармашылық бағыты, шығармашылық қабілеттері. Шығармашылық педагогикасы: диагностикалық аспект. Шығармашылық тапсырмаларды шешуді ынталандыру әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Шет тілін халықаралық стандарт деңгейінде меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау. Монологтық және диалогтық формада кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау. Ғылыми тақырыбы бойынша жазбаша жұмыстар дайындау. Ресми құжаттарды толтыру дағдыларын үйрену. Сөздіктермен, мамандық бойынша әдебиеттермен жұмыс істей алу. Жазбаша, ауызша аударма дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың заманауи психологиясының пәні мен әдістері, заңдары. Тиімді басқарудың психологиялық критерийлері. Басқарушылық шешімдерді психологиялық талдау. Басшының тұлғасы: психологиялық портрет. Менеджердің коммуникативтік мәдениеті. Басшының кәсіби құзыреттілігі. Ұжымдағы психологиялық климат: басқару аспектілері. Іскерлік келіссөздер психологиясы. Өндірістік ұжымдағы жанжал: психологиялық талдау. Жанжалда тиімді мінез-құлық тренингі. Басқарудағы командалық жұмыстың психологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ҚР Мемлекеттік білім саясаты
Несиелер: 5ҚР "Білім туралы" Заңында қолданылатын негізгі ұғымдар. ҚР Білім саласындағы заңнамасы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Үкіметінің Білім беру саласындағы құзыреті. Мемлекеттік кепілдіктер. Білім беру жүйесінің міндеттері және оның деңгейлері. Білім беретін оқу бағдарламалары. Білім беру қызметін ұйымдастыру, субъектілері. Жаңа білім беру бағдарламасы. Оқытудағы үштілділік. Педагогикалық қызметкердің мәртебесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Этнопедагогиканың методологиялық негіздері
Несиелер: 4Белгілі педагогтардың, қоғам қайраткерлерінің еңбектеріндегі этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеудің ғылыми-практикалық алғышарттары. Білім беру жүйесіндегі Этнопедагогика. Педагогика классиктерінің мұрасында халықтық тәрбие. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары. Халықтық педагогиканың заманауи қызметі. Қазіргі адам халық білімінің мақсаты ретінде. Жалпы білім беретін мекемелердің ОТҮ-де халық педагогикасының прогрессивті элементтерін пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Несиелер: 5Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Білімнің жалпы әдіснамасын дамыту. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістердің ерекшеліктері. Теориялық әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білімді ізгілендіру және интеграциялау
Несиелер: 5Білім беруді ізгілендірудің мәселелері мен әдіснамалық аспектілері. Жоғары білімді ізгілендіру және интеграциялау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар. Қазіргі кезеңдегі білім беруді демократияландыру жүйесі. Гуманизация идеясына негізделген білім беру мазмұны. 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы гуманистік авторлық мектептің феномені. Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Жай-күйі мен даму перспективалары мен отандық жоғары білім беру. Жоғары мектептің оқытушысы Жоғары кәсіптік білім беруді жаңғырту субъектісі ретінде. ЖОО-да педагогикалық үдерісті ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы. ЖОО-да студенттерді оқытуды ұйымдастыру. Қашықтықтан оқытудың педагогикалық технологиялары. ЖОО-да студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиясы. ЖОО-да тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлғаны әлеуметтендіру
Несиелер: 5Әлеуметтендіру ұғымы. Адам әлеуметтендіру процесінде. Тұлғаны дамыту, қалыптастыру, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің арақатынасы. Тұлға әлеуметтануының факторлары, механизмдері. Тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтік өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Әлеуметтендіру институттары. Отбасы тұлғаны әлеуметтендіру институты ретінде. Әлеуметтік қондырғылар және әлеуметтік сипат. Әлеуметтену өнімдері-әлеуметтену және тәрбиелілік. Оқыту және тәрбиелеу тұлғаны әлеуметтендіру элементтері ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 4Педагогикалық ғылымның әдіснамасы және педагогтың әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Қосылған бақылау және этнографиялық әдіс. Ғылыми зерттеуде педагогикалық тәжірибені қолдану және зерттеу. Педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызметтің компоненті ретінде зерттеу қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау құрылымындағы модельдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. Оқыту мақсаттары психологиялық пәндер. Оқу қызметінің мазмұны. Шолу оқу іс-әрекеті және оқыту теориялары. Оқу тапсырмалары, тапсырмалар жүйесіндегі құрылымы мен мазмұны. Психологиялық пәндерді оқыту формалары мен әдістері (дәрістер, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар). Студенттердің өзіндік жұмысын басқару. Бақылау және түзету оқу қызметінің студент.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Ең озық психологиялық-педагогикалық білім элементтерін қоса алғанда педагогика және психология саласындағы білім мен түсінікті көрсету
-
Код ON2
Қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, мемлекет пен қоғам ұсынатын маманның жеке тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды білу және түсіну
-
Код ON3
Оқылатын саламен байланысты білімді, мәнмәтіндерді және неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде түсінуді қолдану және үздіксіз, жүйелі, білім беруді іске асыру
-
Код ON4
Педагогика мен психологияны оқыту үдерісінде кәсіби міндеттерді шешу, сондай-ақ полимәдени қоғамда педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері мәселелерін шеше алу
-
Код ON5
Білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңе білу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пікір шығара алу
-
Код ON6
Білім беру құралы ретінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асырылатын тілдерді (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) пайдалану, сондай-ақ қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру
-
Код ON7
Оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерін талдай алады, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыра алады, Психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай алады және жүргізе алады, педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін меңгере алады
-
Код ON8
Педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау мен талдауды жүзеге асыру, аталған мәселелерді жеке және командалық жұмысты ұйымдастыру
7M01103 Педагогика және психология
МагистратураЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология 1
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология
МагистратураSilkway Халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша