7M01706 Шет тілі: екі шет тілі (1 ж) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты халықаралық қоғамдастық мойындаған деңгейде шет тілдерін меңгерген мамандарды қалыптастыру болып табылады; лингвистика, шетел тілдерін оқытудың теориясы мен практикасы және мәдениетаралық коммуникация бойынша ғылыми білім жүйесін іс жүзінде қолдана алатын, ғылыми-зерттеу ізденісінің дағдыларын меңгерген, лингвистикалық білім берудің барлық деңгейлерінде және кезеңдерінде білім беру қызметіне дайын мамандарды қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілін оқытудың ғылыми негіздері
Шет тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. "Әдістеме" түсінігі. Зерттеу әдістері. Шет тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы. Қазіргі кезеңдегі шет тілін оқытудың мақсаты, мазмұны, принциптері және құралдары. Шет тілін оқытудың лексикалық аспектісі. Шет тілін оқытудың грамматикалық аспектісі. Шет тілін оқытудың фонетикалық аспектісі. Шет тілін оқыту контекстіндегі әлеуметтік-мәдени тәсіл.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми зерттеу туралы жалпы түсініктер, жалпы мәліметтер. Зерттеудің әдіснамасы мен принциптері. Өзектілігі және қажеттілігі. "Ғылым", "Ғылыми білім", "ғалым"ұғымы. Диссертациялық зерттеу ғылыми зерттеудің аналогы немесе прототипі ретінде. Зерттеудің теориялық және практикалық аспектілері. Зерттеудің мақсаты, міндеттері, бағыттары мен шеңберін анықтау. Зерттеудің басталу және аяқталу мерзімі. Орындалған зерттеулердің өзектілігі. Орындау барысында алынған негізгі нәтижелер. Нәтижелердің ғылыми жаңалығы және олардың маңыздылығы. Практикалық қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Менеджменттің теориялық және методологиялық негіздері Менеджменттің мәні мен қағидалары Басқарудағы жүйелік тәсілдің негіздері Менеджмент эволюциясы Қазақстандағы менеджментің методологиялық негіздері Басқаруды ұйымдастыру Ұйым мақсаттары және олардың классификациясы Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы Басқарудың ұйымдастыру құрылымы мен басқару нормасы Басқарудың ұйымдастыру-құқықтық формалары Менеджменттегі коммуникация Экономикалық басқару әдістері Менеджменттегі жоспарлау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғары мектепте шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Шет тілді білім берудің әдіснамасы. Шет тілді білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Когнитивті-лингвомәдени әдістеме заманауи мәдениетаралық-коммуникативтік теорияның тұжырымдамалық платформасы ретінде. Мәдениетаралық коммуникация, қағидаттар, базалық Санаттар. Мәдениетаралық-коммуникативтік шет тілді білім беру жүйесі ретінде қазіргі заманғы құзыреттілік-әдіснамалық шет тілді білім беру парадигмасының мәні. Шет тілді білім беру бойынша маманның базалық функцияларының интерактивті презентациясындағы шет тілі оқытушысының құзыреттілік моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдегі әдеби процестердің тарихи кезеңдері
Курстың жалпы сипаттамасы. Әлемдік әдеби үрдістің тарихи даму түсінігі. Батыс және Шығыс. Осы өркениеттегі әдебиеттің даму ерекшеліктері. Еуропа мен Америкадағы әдебиеттің дамуы. Грек әдебиеті. Архаикалық кезеңі. Классикалық кезең. Эллинизм және Рим империясы дәуіріндегі грек әдебиеті. Лирикалық поэзия. Антикалық тарих және әдебиет. Рим әдебиеті. Бастапқы кезең. Ерте Рим әдебиеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын және неміс тілдеріндегі ғылыми тілдің стилі
Сөйлеудің ғылыми стилі. Оның тілдік және құрылымдық ерекшеліктері. Ғылыми стильдің негізгі белгілері. Ғылым тілі. Ғылыми сөйлеуде әр түрлі тілдік деңгейдегі элементтерді қолдану ерекшеліктері. Ғылыми мәтін зерттеу объектісі ретінде: порождение, структура, тілдік ерекшеліктер. Абзацта сөйлемдердің байланыс түрлері. Ғылыми жанрлар. Мәтіндік санат түсінігі. Сөйлеу байланыстылығының санаты. Ғылыми рецензия. Неміс тілінің функционалдық стильдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Проза, драма, поэзия. Жанрдың ерекшеліктері
Әдебиеттегі түр мен түр ұғымы. Әдебиеттегі түр мен түр ұғымы. "Жанр" терминінің пайда болуы. Эпостағы, лирикадағы әдебиет түрлері. Жанрлық түр ұғымы. Эпос және проза. Романның жанрлық түрлері: философиялық, фабульдік, психологиялық. Тарихи романның ерекшеліктері. Лириканың түрлері: Жолдау, элегия, дума, гимн. Драманың түрлері және драмадағы жанжалдың рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп психологиясы. Нарықтық қоғамдағы жоғары білімнің мақсаттары мен міндеттері. Оқу үрдісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Тәрбие процесінің психологиялық негіздері. Кәсіби бағытталған тұлғаның психодиагностикасы мәселелері. Маманның болашақ кәсіби қызметінің бейінін ескере отырып, студенттер мен оқытушыларға психологиялық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қазіргі лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттары
Лингвистика ғылым ретінде. Лингвистика дамуындағы қазіргі кезеңнің ерекшеліктері. Лингвистикалық ілімдердің тарихы: негізгі бағыттар. Әлеуметтік лингвистика және психолингвистика. Когнитивті лингвистика. Лингвомәдениеттану. Лингвистикалық прагматика және неориторика. Лингвистикалық зерттеу объектісін зерттеудің жаңа тәсілдерін іздеу. Лингвистикалық ілімдер тарихының қазіргі кезеңіне жол ғылыми білім парадигмасының ауысуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі және лингвистикалық ілімдердің тарихы
"Жалпы тіл білімі" пәніне кіріспе. Ежелгі әлемнің филологиялық ғылымы. Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің тіл білімі. Тіл білімі ғылым ретінде. Тіл білімінің пәні мен әдістері. Тіл қоғамдық құбылыс ретінде. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тілдердегі Синхрония және диахрония. Тілдің синтагматикасы және парадигматикасы. Тілдердің жіктелуі. Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары. Тіл білімінің ежелгі тарихы. Ортағасырлық тіл білімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
Қазіргі шет тілді білім берудің когнитивті-лингвомәдениеттану әдіснамасы. Көптілділік және басқа тілдерді оқытудағы бірінші тілдің рөлі. Қазіргі шет тілді білім берудің әдіснамалық принциптері. Пәндік мазмұнды модельдеу. Мәтінмәндік-негізделген оқыту, тілді оқыту технологиясы. Коммуникативтік кешендер мазмұнының пәндік-іс жүргізу аспектілерін модельдеу. Шет тілін бастауыш оқыту. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту. Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту. Шет тілін оқытуды жоспарлау стандарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетел әдебиетінің функционалдық мәселелері
Неміс романтизмі. "Неміс романтизмінің бастауы". "Иен романтизмі". "Гейдельберг романтизмі". Г. фон Клейст романтизмінің ерекшеліктері. Ағылшын романтизмінің бастауы. Ағылшын әдебиетіндегі Предромантизм. Француз романтизмі. Дат, поляк және американдық романтизм
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- - ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың жалпы теориялық әдіснамалық негіздерін; шет тілдерін оқытудың негізгі тұжырымдамалық тәсілдері мен әдістемелік жүйелерін білу
- - ЖОО-дағы педагогикалық үрдістің ерекшеліктері негізінде ғылыми инновациялық зерттеуде құзыреттілік тәсілге ие болу
- - мамандыққа тән тіл білімі мен фонетика, грамматика, лексика, терминология дағдыларын меңгеру; танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру ерекшеліктерін білу; жалпы және кәсіби лексика негізінде сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлері (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) бойынша коммуникативтік білімдер мен іс-әрекеттерді меңгеру
- - компьютерде өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру; ЖОО-дағы педагогикалық үрдістің ерекшеліктері негізінде ғылыми инновациялық зерттеуде құзыреттілік тәсілдемесін меңгеру
- - педагогика және психология саласындағы білімі мен түсінігін көрсету
- - педагогикалық тәжірибесін және әріптестерінің прогрессивті тәжірибесін талдай білу және жалпылай білу; оқуды жалғастыру үшін қажетті материалды өз бетінше меңгере білу
- - ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін білу
- - шетел және отандық лингвистиканың соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізе білу