Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B03112 Психология: Медиация в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік ғылым саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие, келесі қызметтер аясындағы мамандар сапасына қойылатын жоғарылап жатқан талаптарды қанағаттандыратын кадрларды дайындау; - білім беруді ұйымдастыру (оқыту мен тәрбиелеу процесстерін псиxологиялық зерттеу және қолдау); - денсаулық сақтау, спорт пен мәдениетті ұйымдастыру (емдік, спорттық ұйымдар мен мәдениет саласындағы ұйымдар қызметін псиxологиялық қолдау, псиxологиялық алдын-алу және тұлғааралық шиеленістерді псиxологиялық шешу); - әскер, құқық қорғау органдары, ұлттық қауіпсіздік және төтенше жағдайлар органдары, пенитенциарлы мекемелерде; - қоғамдық көзқарастар мен саяси теxнологияларды зерттеу орталықтарында, әлеуметтік қызметтер, жұмыспен қамту орталығы және т.б.; - өндірістерде (адам ресурстарын басқаруды, өндірістік қызметті және бизнесті псиxологиялық қолдау); - заманауи ғылыми-тәжірибелік деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби түрде әр түрлі жекеменшік ұйымдардың және салаларының қызметінің нәтижелігінің міндеттерін тиімді басқару мен тұтынушы әлеуметтік-экономикалық дамуды қамтамасыз ету мақсатында экономиканың әр түрлі секторларындада;
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • - онтогенездегі психиканың негізгі психологиялық түсініктерін, құрылымы мен функцияларын, заңдылықтарын, жағдайларын, факторлары мен даму механизмдерін біледі;
  • - адамның психикалық белсенділігінің жүйелі негізін құрайтын әр түрлі психикалық құбылыстарды (танымдық процестер мен реттеушілік механизмдер, жай-күй мен уайымдар, жеке қасиеттері мен жеке ерекшеліктері) түсінеді және талдай алады;
  • - кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайларының, мінез-құлқының және қызметінің ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асырады;
  • – тұтас, әлеуметтік жетілген және психикалық сау тұлғаны қалыптастыруға мақсатты орнатумен түзету-дамыту процесін практикада модельдеуге және іске асыруға қабілетті;
  • – мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, ұйымдарда консультациялық, профилактикалық және болжамдық психологиялық қызметті жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті: білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, өндірісте, армия, құқық қорғау органдарында, Ұлттық қауіпсіздік органдарында және төтенше жағдайлардың, құқықтық алдын алу мен пенитенциарлық қызметтерінде, қоғамдық пікірді зерттеу орталықтарында және саяси технологиялар, әлеуметтік қызметтері, жұмыспен қамту орталықтарында және т.б.
  • – ғылыми зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, ғылыми-психологиялық зерттеу әдістерін адекватты қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, қорытуға және ұсынуға қабілетті;
  • - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;
  • - Медиация теориясын, дауларды баламалы шешудің стратегиясы мен тәсілдерін, жанжалдарды реттеу технологияларын білу, тиімді мәдениетаралық коммуникация дағдыларын меңгеру негізінде ұйымдардағы жанжалды жағдайларды анықтауға, ескертуге және шешуге қабілетті;
  • - кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-әрекеттерге қатысуға қабілетті, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.
Top