7M01610 Тарих (7M01610) в Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих (негізгі бағыт) (оқу траекториясы - тарихнама және дереккөз) мамандығы бойынша магистранттарды дайындаудың білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: - орта және арнайы орта білім беру саласында талап ететін тарихшы магистрлерден - педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Павлодар педагогикалық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Тарих және білім беруді зерттеудің ақпараттық технологиялары
Несиелер: 5Пәндерді зерделеу шеңберінде тарих пен білім берудегі әртүрлі ақпараттық жүйелерді жобалау, құру және пайдалану теориясы мен тәжірибесі саласындағы негізгі түсініктерді енгізу және дағдыларды игеру болады.Заманауи мамандарды даярлауда маңызды рөл - ақпараттық жүйелерді, жаңа ақпараттық технологияларды меңгеру, тарихтың өзекті мәселелерін сараптауға және Қазақстан мен шетелдік ғылымның дамуына өз көзқарастарын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстандағы тарихи өлкетану
Несиелер: 3Өлке туралы біліммен жан-жақты қамтамасыз ету және алған білімдерін білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруда пайдалана білуге қажетті дағдыларын қалыптастыру. Өлкетану бойынша негізгі дерек көздері, Өлке тарихының негізі кезеңдері, Өлке тарихының басты оқиғалары, Павлодар өңірінің белгілі тұлғалары және олардың Отандық тарихта алатын орны, Өлкеміздің тарихи, мәдени және өнер ескерткіштері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Деректану: заманауи тәсілдер және тәжірибе
Несиелер: 3Тарихшы үшін деректану теориялық және практикалық сабақ беретін іргелі пәндердің бірі болып табылады. Өткенді объективті түрде қайта құру мәселесі тарихшыдан терең теориялық және әдіснамалық дайындықты талап етеді. Курс барысында деректану теориясының тұтас кәсіби түсінігі қалыптастырылып, өзекті мәселелер анықталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шағын қалалардың тарихы
Несиелер: 4Қала белгілі бір аумақ ретінде қарастырылады, оның халқы өзінің тіршілік ету процесінде белгілі бір қалалық функцияларды орындаумен айналысады, өңірлер мен ұлттық мемлекеттердің дамуында белгілі бір рөл атқарады. Адамзат тарихындағы қала өркениетінің рөлі қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Отандық тарихнама: мазмұны, мәселелері, жеке тұлғалары (ХХғ.)
Несиелер: 4Теориялық және қолданбалы аспектілер негізінде тарихи зертеудегі әдістемелік аппараттардың мүмкіндіктерін аныктау. Магистранттарда тарихты талдау әдіснамасы мен әдістеріне бірыңғай көзқарас калыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми - зерттеу қызметті ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Диссертацияның құрылымдық элементтері (тақырып, өзектілік, проблема, қайшылық, объект, пән, мақсат, міндеттер, гипотеза). Зерттеудің ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы. Ғылыми сөйлеудің тілі мен стилі. Зерттеу нәтижелерін жариялау. Зерттеу әдісі ретінде эксперимент. Статистикалық зерттеу әдістері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстан және Орта Азияның ортағасырлық тарихының өзекті мәселелері
Несиелер: 4Қазақстан демографиясының негізгі даму кезеңдерін, ғылыми терминологиясын талдау; халық өсімінің динамикасын, халықтың құрамын, миграция жағдайын көрсету; табиғи өсім, туу, өлім, жыныстық структура, жастық структура, отбасы және некелесу көрсеткіші сияқты мәселелердің зерттелу деңгейін зерделеп, саралау. Қазақстан деморгафиясының зерттелу мәселелерін халықаралық деңгейдегі ғылыми-зерттеу жұмыстары деңгейінде ғылыми саралауға назар аудару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстанды отарлаудың саяси-құқық аспектілері тарихи деректер негізінде
Несиелер: 4Ресей империясының заңнамалық актілері жергілікті басқару органдардың ұйымдастыру және олардың орталық билік органдарымен өзара байланысы бойынша елеулі материалдардан тұрады, сот ісін жүргізуге, өлке аумағындағы әкімшілік бөлініске сипаттама береді, салық жүйесіндегі өзгерістерді ашады, аграрлық және қоныс аудару саясатының мәнін, шенеунік аппаратының қызметін және басқа да мәселелерді анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ауызша тарих: теория және тәжірибе
Несиелер: 3Қазірігі заманда білім алушыларға ауызша тарихты оқытудың практикалық бағыттылығы анықталды. Ауызша тарих оқу үрдісін жақсартуға және тарихи деректерді зерттеуге шығармашылық көзқарас дамытуға мүмкіндік береді. Ауызша тарихи дереккөздермен жұмыс істеу техникасы меңгеріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи үрдіс және тарихи таным.
Несиелер: 3Тарихи сананы теоретикалық негізін қалыптастыру, қоғамның тарихи дамуы туралы толыққанды түсінік қалыптастыру, тарихи үрдісті объективті шыңдық ретінде және тарихи таным пәнінің мәнін түсіну. Тарихи танымның негізгі методологиялық принциптерін білу. Тарихилық принципінің негізгі идеялары білу. Қазіргі кезеңдегі тарихи ойлар жүйесіндегі тарихилық принципінің өзгерістерін білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болатын жоғары білім деңгейінде алынған дамудың білімі мен түсінігін көрсетеді.
-
Код ON2
білімді, түсінушілікті жаңа немесе беймәлім жағдайлардағы мәселелерді контекстте және зерттелетін ауданға қатысты кеңірек (немесе пәнаралық) облыстардың шеңберлерінде шешуге қабілеттілік.
-
Код ON3
білімдерін интеграциялау, қиындықтармен күресу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау, этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану.
-
Код ON4
өздерінің қорытындылары мен білімдерін және мамандар мен мамандарға негізделмегендігін нақты және айқын айшықтайды.
-
Код ON5
әрі қарай өзін-өзі зерттеуді жалғастырады
-
Код ON6
ғылыми конференцияларды қоса алғанда, ғылыми іс-шараларды ұйымдастыруда тәжірибе жинақтайды.
-
Код ON7
Оқуға деген пәнаралық көзқарас білімнің түрлі салаларында мамандандырылған отандық және шетелдік жетекші ғалымдардың оқу үрдісіне қатысу арқылы қамтамасыз етіледі.
-
Код ON8
Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде түлек сараптамалық-талдамалық жұмыстарды жүргізе алады.