Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01541 Химия-Биология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың инновациялық технологияларын қабылдап, қолдануға, білім мекемелеріндегі оқушылардың зияткерлік, әдеп-ғұрыптық және шығармашылық дамуын қалыптастыруға қабілетті химия және биология білім салаларында біліктілігі жоғары, әрі бәсекеге қабілетті бакалаврлар дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Мамандыққа кіріспе
Бейорганикалық химия
Академиялық жазу негіздері
Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
Элементтер химиясы
Ботаника
-
2 Оқу жылы
Органикалық химия
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Абайтану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Органикалық химияның теориялық негіздері
Мұхтартану
Педагогика және киберпедагогика
Қоғамға қызмет ету
Адам анатомиясы
Органикалық молекулалардың функционалды туындыларының химиясы
Функционалды анатомия
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Химиялық қосылыстар синтезі
Гельминтология
Зоология
Экожүйе және құқық
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Биологиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Инклюзивті білім беру
Жоғары математика
Дифферен-циалдық теңдеулер
Химиядағы оқыту әдістемесі және бағалау
Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
Нанохимия
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Шағын жинақты мектепке жаратылыс-тануды оқыту әдістемесі
Комплексті қосылыстар
Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Мектепте химиядан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Физиология және өсімдіктер биохимиясы
Аналитикалық химия
Цитология и гистология
Экологиялық зиянды заттар
Биохимия
Коллоидты химия
Жеке даму биологиясы
Қоршаған орта химиясы
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Физикалық химия
Арнайы пәндер практикумы
Өсімдіктер және жануар физиологиясы
Биоорганикалық химия
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу мен адалдық қағидаларын түсінумен кәсіби ортада және қазақ, орыс және ағылшын тіліндегі социумда еркін қарым-қатынас жасау.
- Оқу жетістіктерін бағалаудың құралдары мен сәйкес оқыту әдістемелерін анықтай отырып білім алушылардың ерекшеліктері мен сұраныстары есебімен жоспарлар құру және сабақтар жүргізу.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығын меңгере отырып, ақпаратты талдау.
- Химия заңдары мен теориялары негізінде химиялық процестер жүруінің негізгі заңдылықтарын түсіндіру.
- Биологияның концепциялары, әдістері мен даму бастамалары негізінде тірі жүйелердің тіршілігі мен ұйымдасу деңгейлерін, олардың ерекшеліктері мен өмір сүруін түсіндіру.
- Биологиялық процестер мен нысандарды бақылаудың, суреттеудің, сәйкестендіру мен жіктеудің әдістерін меңгеру.
- Білім алушыларды оқу-танымдық шығармашылыққа ынталандыра отырып олардың әрекетін басқару және оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтының қалыптасуына ықпал ету.
- Пәнаралық байланыстарды, химия мен биологияның ғылыми-техникалық прогреспен өзара байланысын қолдана отырып химия және биология оқу сабақтарын жүргізу.
- Заттардың құрлысы, құрамы мен физика-химиялық қасиеттері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау.
- Химиялық заттар мен биологиялық нысандардың сапалық және сандық талдауының ғылыми зерттеулерінің әдістерін меңгеру.
- Анықталмағандық жағдайларында жұмыс машықтары мен зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдану.
- Формалды, формалды емес және информалды формаларда кәсіби үздіксіз білімді жоспарлай отырып кәсіби әрекетті жетілідіруде жеке қажеттіліктерді анықтау.