Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету" білім беру бағдарламасының мақсаты программалық қамтаманы аппараттық құралдармен қолдау арқылы программалау және оны әзірлеу саласындағы негізгі дағдыларға ие, өз білімін практикада қолданатын және оларды кәсіби қызметке дайындайтын, отандық және халықаралық еңбек нарықтарында сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – Машина жасаудағы инновациялық қызмет және ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамаларды оқу. Қазіргі кезеңдегі ғылыми-зерттеу институттарында және жобалау-конструкторлық ұйымдарда ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқарудың рөлі мен маңызы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұлтты есептеу және виртуализация

    Пәннің мақсаты бұлттық есептеулер, виртуализация және контейнерлендіру ұғымдарын қалыптастыруға және ресурстарды тиімді басқару, масштабтау, қолданбаларды орналастыру және әртүрлі мәселелерді шешу үшін бұлтты және виртуалдандырылған орталарда қолданылатын әдістер мен құралдарды қолдануға бағытталған. Магистранттар әртүрлі бұлттық архитектураларды, платформалар мен провайдерлерді зерттейді, сонымен қатар виртуализация және контейнерлік технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мультимедиа және виртуалды шынайылық жүйелері

    Пәннің мақсаты – мультимедиялық деректерді және виртуалды шындықты басқару және қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Магистранттар интерактивті мультимедиялық жүйелер мен виртуалды әлемдерді құрады, 3D модельдеуді және оларды әртүрлі салаларда, соның ішінде білім беру, ойын-сауық және медицинада қолданады. Сондай-ақ, пән техникалық аспектілерді, интерфейс дизайнын, пайдаланушымен өзара әрекеті мен мультимедиялық және виртуалды шындық саласындағы практикалық дағдыларды қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер

    Пәннің мақсаты магистранттарда әр түрлі салалардағы мәселелердің кең спектрін шешу үшін заманауи есептеу кешендері мен программалық құралдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, оларды жалпыға қолжетімді серверлер мен микропроцессорлар негізінде жұмыс жасауды жаппай-параллельді ұйымдастырылған кластерлік есептеу жүйелерімен, параллельді программалау және жоғары өнімді деректерді сақтау және өңдеу орталарын жобалау саласындағы жұмыстарды сәтті бастау үшін заманауи коммутациялық жабдықтармен таныстыру болып табылады, қашықтан қол жеткізу режимінде параллельді есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелер мен суреттерді тану

    Пәннің мақсаты — бейнелер мен суреттерді тану теориясының және практикасының тұжырымдамалық негіздерімен танысу; тану жүйелерінің жұмыс істеу принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тану жүйелерін дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультиагенттік жүйелер

    Пәнді игерудің мақсаты-магистранттың қазіргі заманғы өңдеу құралдарын қолдана отырып, бұрын оқыған жоғары деңгейдегі тілде көпагенттік типтегі әртүрлі таратылған есептеуіш модельдерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нейрондық желілер

    Пәнді игерудің мақсаты жасанды нейрондық желілердің теориясы мен практикасын кеңінен зерттеу болып табылады. Студенттер нейрондық желілердің әртүрлі архитектураларымен жұмыс істеуді үйренеді, оқыту алгоритмдерін, соның ішінде терең оқытуды үйренеді, олардың компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, автономды көлік жүйелері, биоинформатика сияқты әртүрлі салаларда қолданылуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Желілік технологиялар

    Курс магистранттарда әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында білім алушылар ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және программалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысады. ЛВС-да Интернет-технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады (қорғалған Интранет желісін құру). Курс АЖЖ талаптарын анықтау, желінің логикалық жұмысын ұйымдастыру, ақпарат ағынын шектеу және оларды рұқсатсыз кіруден қорғау бойынша негізгі дағдыларды әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді өңдеу және талдау

    Пәнді меңгерудің мақсаты – деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау бойынша теориялық және практикалық құзыреттерді қалыптастырады, программалық құралдармен, программалау тілдерімен жұмыс жасау қабілетін арттырады және машиналық оқыту мен жасанды интеллект әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Магистранттар нақты мәселелерді шешу үшін деректерді талдауды қолдануды және олардың негізінде басқару шешімдерін қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Параллельді есептеулер

    Пәннің мақсаты магистранттарда параллельді есептеу жүйелерін ұйымдастыру мәселелері бойынша білім мен дағдыларды, сондай-ақ үлестірілген немесе ортақ жедел жады бар көппроцессорлы есептеу кешендерінде параллельді есептеулерді ұйымдастырудың негізгі технологияларын қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар параллель есептеу модельдерін, параллель алгоритмдерді өлшеу және модельдеу және параллель компьютерлердегі қолданбалы зерттеулерді, параллель алгоритмдер мен модельдерді талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа телекоммуникациялық технологиялар

    Пән бағдарламасы магистранттарда ақпараттық технологиялар құралдарын қолдануға байланысты салаларда кәсіби білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар телекоммуникациялық жүйелер мен технологияларды жобалаудың жалпы тұжырымдамаларын, телекоммуникациялық технологияларды құру, жұмыс істеу және пайдалану және оларды кәсіби міндеттерді шешуде пайдалану қағидаттарын зерделейтін болады. Сонымен қатар, мамандандырылған телекоммуникациялық жүйелердің әртүрлі түрлері мен бағыттарына қатысты программалық қамтаманы пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Машиналық оқыту

    Бұл курстың мақсаты дискриминанттық, кластерлік және регрессиялық талдауды қоса алғанда, машиналарды оқыту теориясының негіздерін оқып үйрену, деректерді интеллектуалды талдау есептерін практикалық шешу дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестерді машиналық оқытуды қолдану арқылы автоматтандыру

    Бұл пәнді оқудың мақсаты магистранттардың машиналық оқытуды пайдалана отырып, бизнес-процестерді автоматтандырудың заманауи технологиялары туралы білім мен дағдыларды меңгеруі, ML тапсырмасын формализациялау, машиналық оқыту үлгілерін қарастыру (оқытушымен және оқытушысыз), нақты есептерді шешу, жіктеу, регрессия және кластерлеу, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және сынау, сондай-ақ ақпаратты және бастапқы деректерді өңдеу және талдау үшін құралдарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы жасанды интеллект

    Пәнді оқытудың мақсаты интеллектуалды ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану әдістерін зерттеу, ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларымен танысу, білімге негізделген жүйелерді құру мен жұмыс істеудің теориялық және ұйымдастырушылық мәселелерін жарықтандыру, білім базалары мен сараптамалық жүйелерді жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Big Data Технологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаты-ақпаратты талдау мен сақтаудың дәстүрлі тәсілдерін қолдана отырып тиімді өңделмейтін үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу үшін қолданылатын әртүрлі әдістерді, құралдарды және технологияларды зерттеу. Білім алушылар Data Mining модельдерін қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеу, талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Blockchain технологиясының теориясы

    Пәннің мақсаты блокчейн технологиясының жұмыс істеуі, оның архитектурасы, оның түрлері, технологияның практикада қолданылу саласы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар блокчейн технологиясының көмегімен пилоттық жобаларды құру әдістері мен тәсілдерін; оларда блокчейнді пайдалануға жарамды бизнес-міндеттерді таңдау критерийлерін; блокчейн-қосымшаларды құру қағидаттарын және қажетті инфрақұрылымды; блокчейн технологиясын енгізу үшін заңнамалық базаны зерделейтін болады. Сондай-ақ блокчейн-шешімдер нарығын зерттеу; бизнес-міндеттер үшін блокчейн технологияларын іске асыруды іріктеуді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • АКТ саласындағы жобаларды басқару

    Пән PMBOK, Agile бағдарламалық қамтамасыз ету, технология және жаңа технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып бапталған бағдарламалық қамтамасыз ету сияқты ат басқару стандарттарының базалық біліміне оқытуға бағытталған. Жобаларды басқару құралдарына шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеу және жобалау жүйелері

    Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар ауқымды теориялық білім, сондай-ақ ақпараттық жүйелер жүйесін әзірлеу процесімен байланысты практикалық дағдыларды алады. Курсты сәтті аяқтаған білім алушылар жүйеге қойылатын талаптарды талдау және анықтау үшін деректерді жинау, жүйелік компоненттер мен ортаны құру, бағдарламашыларға жүйені енгізуге, деректерді сақтау үшін деректер базасын және деректерді енгізу және шығару үшін пайдаланушы интерфейсін, сондай-ақ жүйені және оның деректерін қорғау үшін басқару элементтерін құруға көмектесетін жалпы және егжей-тегжейлі модельдерді құру мүмкіндігіне ие болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Практикада нейрондық желілердің келесі функцияларын қолдану: жақындату, интерполяция, үлгіні тану және жіктеу, деректерді қысу, болжау, сәйкестендіру, бақылау және ассоциациялау.
  • Әр түрлі білім беру мекемелерінде әр түрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілік, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу.
  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Әр түрлі және күрделі инженерлік, өнеркәсіптік және ғылыми мәселелерді шешуде жоғары өнімді есептеулердің әр түрлі модельдерін қолдану, үздіксіз қосылуды қамтамасыз ету, байланыс сапасының нашарлауы мен мерзімді техникалық ақауларды шешу, телекоммуникациялық жүйелердің аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдалану, көп арналы, оптикалық, мультисервистік, радиотехникалық және телевизиялық жүйелердің технологияларын таңдау.
  • Білім беру процесінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды көрсету және кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу.
  • Есептеу желілерін құру үшін стандартты хаттамалар мен программалық-аппараттық құралдарды таңдау, ішкі желілер үшін Ethernet стандарты мен IP протоколының хаттамаларын пайдалану, Арнайы-коммуникациялық аппараттармен, маршрутизаторлармен жұмыс істей білу, "өтпелі маршруттау", "қорғалған арна", "IP-желі"технологияларын білу.
  • Деректерді визуализациялау технологияларын салыстырмалы талдау және таңдау, деректердің түсінікті және логикалық визуализациясын құру, қолданбалы ақпараттық процестерді жүзеге асыруда деректерді өңдеудің технологиялық процестеріне талдау және құрылым жүргізу.
  • Үлкен деректер технологияларын, үлкен жүйе технологияларын, аппараттық-программалық кешендерді, Data Mining класс әдістерін, краудсорсингті, деректерді араластыру және біріктіруді, жасанды нейрондық желі технологияларын, желіні талдауды, оңтайландыруды, генетикалық алгоритмді, үлгіні тануды,статистикалық талдауды қолдану, деректердегі геометриялық және географиялық ақпаратты талдау.
  • Ғылыми зерттеудің проблемаларын, міндеттері мен әдістерін тұжырымдау, бақылаулар, тәжірибелер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтерге аналитикалық шолулар жасау, алынған нәтижелерді қорытындылау, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Ғылыми зерттеулерде, басқару мен өндірісті автоматтандыруда жоғары өнімді есептеу жүйелерінің модельдері мен технологияларын қолдану, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін әзірлеу және желілік ресурстар мен шабуылдарға рұқсатсыз қол жеткізуді болдырмау, желімен, байланыс хаттамаларымен және деректер алмасумен жұмыс істеудің практикалық ережелерін пайдалану.
  • Blockchain негізгі тұжырымдамаларын, теориялары мен технологияларын, майнинг технологияларын, bitcoin, деректердің рұқсатсыз өзгеруінен қорғауды тәжірибеде қолдану, деректер алмасуды тікелей жүзеге асыру, желі қатысушылары арасында ашықтықты қамтамасыз ету.
Top