Менеджмент және маркетинг негіздері/

  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг туралы ұғымды, мақсатын, міндеттерін зерттейді. Менеджмент әдістерін талдайды: жіктелуі, бағыттылығы, мазмұны. Басқару принциптерін жіктейді: ұғым, жіктеу. Денсаулық сақтау менеджментінің тиімділігі мен нәтижелілігі түсінігі. Маркетингтің негізгі ұғымдары мен терминдерін бағалайды: нарық, бәсекелестік, маркетингтік зерттеулер, қажеттілік, сұраныс, ұсыныс, тауар, медициналық қызмет, айырбас, мәміле, Маркетингтік коммуникациялар.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top