Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Менеджмент және маркетинг негіздері/
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг туралы ұғымды, мақсатын, міндеттерін зерттейді. Менеджмент әдістерін талдайды: жіктелуі, бағыттылығы, мазмұны. Басқару принциптерін жіктейді: ұғым, жіктеу. Денсаулық сақтау менеджментінің тиімділігі мен нәтижелілігі түсінігі. Маркетингтің негізгі ұғымдары мен терминдерін бағалайды: нарық, бәсекелестік, маркетингтік зерттеулер, қажеттілік, сұраныс, ұсыныс, тауар, медициналық қызмет, айырбас, мәміле, Маркетингтік коммуникациялар.
-
Образовательная программа 6B01114 Психология және қоғамдық денсаулық сақтау
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2