Sales Management in Hotels

  • Бұл онлайн курста сатуды басқарудың негізгі функциялары мен қарым-қатынас дағдылары, сату презентациясы, келіссөздер дағдылары және бөлшек байланыс (сату дисплейлер) сияқты негізгі сатылым дағдыларын табады. Курстың мазмұны қонақжайлылық индустриясының маркетингтік стратегиясына, оның негізгі бәсекелестеріне бағытталады. Студенттер қонақжайлылық деңгейінде баға стратегияларын және әдістерін қалай қолданатындығын үйренеді. Бұдан басқа, «Жарнамалық және ынталандыру», «Жарнама», «Жұмсақ және ауыр сатылым», «Көшірме жасаушы рөлі», «Жақсы жарнаманың атрибуттары», «PR құралдары», «Қонақтардың қарым-қатынасы» бөлімдері жұмыс істейді.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top