Ойын қосымшаларын құру технологиялары

  • Үш өлшемді ойындарды бағдарламалау негіздері. Windows және DirectX қысқа курсы. Үш өлшемді ойындарды бағдарламалау үшін виртуалды компьютер. Үш өлшемді математика және қайта құру. Математиканың шатастырылған әлемі. Математикалық кітапхананы құру. Үшөлшемді графикаға кіріспе. Үшөлшемді сымдық объектілерді визуализациялау. Үшөлшемді визуализация негіздері. Жарықтандыру модельдеу негіздері және дене беттері. Интерполяция көлеңкелеу әдістері және аффинді карталау. Үш өлшемді қиып алу. Тереңдігі мен көрінуінің аралықты ұйымдастыру. Үшөлшемді визуализация құпиялары. Күрделі текстураның әдістері. Кеңістікті бө��уге және көрінуді анықтауға арналған алгоритмдер. Жа��ық пен көлеңке. Анимация, физикалық моделдеу және оңтайландыру. Анимация, қозғалыс және анықтау. Оңтайландыру технологиялары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top