Стратегиялық бренд менеджмент

  • Бұл курс магистранттарга бренд менеджмент концепциярымен және құралдарымен танысуға, тиімді маркетингтік стратегия мен бренд портфолиосын басқару үшін білімдерін біріктіруге мүмкіндік береді. Оқу барысында алынған біліктілік бренд имиджі мен оның оның танымалдылығын бағалауға, күшті және әлсіз жақтарын талдауға, бренді қабылдауды өзгерту бойынша әрекеттер әзірлеуге мүмкіндік береді. Магистранттар бренд элементтерін таңдаудың, брендтің құндылығын құрудың, брендті мойындау мен танымалдылығын арттырудың, брендтің коммуникациялық науқандарын дамытудың тиімді тәсілдерін зерттейтін және әзірлейтін б��лады. Магистранттар бренд менеджмент стратегиясы компанияның жұмысына әсерін, сонымен қатар маркетингтік және қаржылық салдарына әсерін бағалайды.
  • Образовательная программа 7M04133 Туризм менеджментi
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top