Бизнестегі зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

  • Пән аясында мыналар зерттеледі: жұмыстың екі мүмкін форматының бірін таңдауды анықтайтын бизнесте ғылыми және диагностикалық зерттеулер жүргізудің әдіснамасы мен әдістері: зерттеу форматының өзі (зерттелетін объектінің (құбылыстың) құрылымы, қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы жаңа білім алу мақсатында жүзеге асырылатын зерттеу және жобалау-зерттеу форматы (жобалық шешімді құруға бағытталған қолданбалы проблеманы анықтау және әзірлеу). Түрлі стратегиялар мен әдістерді қолдану әртүрлі магистрлік бағдарламалар ерекшеліктерінің контексінде бизнестегі қазақстандық және шетелдік зерттеулердің мысалдарында көрсетіледі. Семинарлық сабақтар барысында ғылыми-зерттеу жұмысының зерттеу мәселесін, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін белгілеуден, гипотезалар ұсынудан және оларды тестілеу әдістерін таңдаудан бастап негізгі кезеңдері модельденеді. Магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жұмыстарын дайындау және таныстыру принциптері туралы түсінік алады. Google Translate
  • Образовательная программа 7M04116 Жобалық менеджмент (2 жыл)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top