Маркетинг пен менеджменттің теориялық және практикалық негіздері

  • Маркетингтікзерттеулержәненарықтысегментациялау, тұтынушылардың тәртібі, тауар, баға, сатужәне коммуникация саясаты, маркетингті ұйымдастыру және жоспарлау зерттеледі; ұйымдастыру басқарунегізіретінде. сыртқы және ішкі орта; басқару мектептерінің эволюциясы; байланыс тұжырымдамасы мен түрлері; байланыс процесі; ұйымішілік коммуникациядағы кедергілер; сенімсіздік және тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
  • Образовательная программа 6B04102 Әлемдік экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 3
Top