Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг пен менеджменттің теориялық және практикалық негіздері
-
Маркетингтікзерттеулержәненарықтысегментациялау, тұтынушылардың тәртібі, тауар, баға, сатужәне коммуникация саясаты, маркетингті ұйымдастыру және жоспарлау зерттеледі; ұйымдастыру басқарунегізіретінде. сыртқы және ішкі орта; басқару мектептерінің эволюциясы; байланыс тұжырымдамасы мен түрлері; байланыс процесі; ұйымішілік коммуникациядағы кедергілер; сенімсіздік және тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
-
Образовательная программа 6B04102 Әлемдік экономика
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Семестр 3