Жаһандық бренд-менеджмент

  • Пәннің мақсаты брендтерді жылжыту және капиталдандыру стратегиясын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: брендті басқару стратегиясы; брендті позициялау тұжырымдамасы; интеграцияланған брендинг; жаһандық бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; бренд капиталы; брендке бейілділік, тұтынушылық мінез-құлық; оқиғалар маркетингі – брендинг технологиясы; сауда маркасын нарыққа шығару; корпоративтік және ұйымдастырушылық мәдениет; брендингтің құқықтық негіздері
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top