Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жаһандық бренд-менеджмент
-
Пәннің мақсаты брендтерді жылжыту және капиталдандыру стратегиясын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: брендті басқару стратегиясы; брендті позициялау тұжырымдамасы; интеграцияланған брендинг; жаһандық бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; бренд капиталы; брендке бейілділік, тұтынушылық мінез-құлық; оқиғалар маркетингі – брендинг технологиясы; сауда маркасын нарыққа шығару; корпоративтік және ұйымдастырушылық мәдениет; брендингтің құқықтық негіздері
-
Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2