Халықаралық маркетинг және сервис

  • Пәннің мақсаты сыртқы нарықтарда маркетингтік қызметті дамыту жөніндегі іс-шараларды іске асыру дағдыларын қалыптастыру: қазіргі заманғы халықаралық маркетинг пен сервистің ерекшеліктері, экономиканың жаһандануы және Халықаралық Даму стратегиясы; халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысының ерекшелігі; маркетингтік зерттеулер: мақсаттар, бағыттар және ақпарат; Халықаралық сауда саласындағы компанияның мүмкіндіктерін талдау зерделенетін болады.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top