Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық басқарудың қазіргі заманғы дағдыларына ие, жаһандық бизнес-процестердің дизайнын жасайтын, цифрландыру контексіндегі ұйымның транс-формациясын жүргізетін, сондай-ақ ұйымдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерін басқаруды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жоғары және орта басқару буынының менеджерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Сандық мәтіндегі операциялық басқару
Пәннің мақсаты сандық контек-сте операциялық менеджмент проблемаларын қою және шешу дағдыларын қалыптастыру: сандық мәнмәтіндегі операциялық стратегиялар; өндірісті жобалау; жеткізу жүйесін басқару; өндірісті ұйымдастыру және кеңістіктік ағынды басқару; жұмыс орнын жобалау және жұмысты тиімді ұйымдастыру; өндірістік өндірісті жоспарлау және басқару материалдық-өндірістік қорлармен қамтамасыз ету; сандық мәнмәтінде сапаны жоспарлау және басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэконмика және глобалдық бизнес-трендтер
Пәннің мақсаты жаһандану жағдайында бизнес мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қазіргі заманғы Макроэкономиканың өзекті проблемалары; тұтыну және тәуекел активтері; экономиканың нақты секторының макроэкономикалық модельдері; экономиканың қаржы секторының макроэкономикалық модельдері; Инвестициялар: талдаудың негізгі тұжырымдамалары; Макроэкономикалық тепе-теңдік модельдері: жаһандық экономикадағы макроэкономикалық саясат; қаржы нарықтары және жаһандық дағдарыстар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты нарық пен биз-нес-ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Биз-нес-зерттеулер мен бизнес-аналитика негіздері, зерттеу про-блемасын айқындау, гипотезаны тұжырымдау, зерттеу объектісі мен тақырыбын айқындау; ба-стапқы зерттеу әдістері: сауал-намалар, сұхбаттар, экспери-менттік зерттеулер, байқаулар; бизнес-зерттеулердің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұхбаттар, негізгі бизнес-модельдер, өнімдер мен қызмет-тер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент және цифрландыру мәселелері
Пәннің мақсаты әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайында ұйымның даму стратегиясын әзірлеу және халықаралық нарықтарда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру: сыртқы ортаның жаңғыруы; экономика мен әлемдік байланыстардың жаһандануы проблемасы; халықаралық экономикалық интеграция; ресурстармен қамтамасыз ету проблемалары; ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамыту проблемалары; қазіргі заманғы технологияларды жаһандық басқару; Жоғары технологиялар саласындағы стратегиялық альянстарды пайдалану зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты-стратегиялық басқару құралдарын қолдана отырып, ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде қарасты-рылады: ұйымның сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық тал-дау, Ұйымның дамуының страте-гиялық көрінісі, Стратегиялық жоспарлау мен ұйымды басқарудың негізгі модельдері, стратегия түрлері, портфельдік талдау, стратегиялық өз-герістерді басқару, нақты уақыт режимінде стратегиялық басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Big Data және менеджменттің трансформациясы
Пәннің мақсаты компания менеджментінде цифрлық технологияларды қолдану тәсілдерін қалыптастыру. Қарастырылады: жаһандық бизнес ортасының өзгеруі, жаңа модельдердің пайда болуы және бизнес-процестерді басқару. Бизнес-модельдерді трансформациялауға, цифрлық технологиялар эволюциясының стратегияға, компаниялар басымдылығына, бизнес-процестерге және маркетинг-ке әсеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курс барысында менеджментті цифрлық трансформациялаудың әлемдік трендтері және Қазақстандағы бизнесті жаңғырту ерекшеліктері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг және сервис
Пәннің мақсаты сыртқы нарықтарда маркетингтік қызметті дамыту жөніндегі іс-шараларды іске асыру дағдыларын қалыптастыру: қазіргі заманғы халықаралық маркетинг пен сервистің ерекшеліктері, экономиканың жаһандануы және Халықаралық Даму стратегиясы; халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысының ерекшелігі; маркетингтік зерттеулер: мақсаттар, бағыттар және ақпарат; Халықаралық сауда саласындағы компанияның мүмкіндіктерін талдау зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E-marketing және компанияның бәсе-кеге қабілеттілігін басқару
Пәннің мақсаты - электрондық маркетингті қолдану негізінде компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқару дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс электронды маркетингтің және компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың тартымдылығын арттырады. Компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың тұрақты және тиімді механизмін қамтамасыз ету әдістерін үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпорациялардың қаржысын басқару
Пәннің мақсаты компанияның тұрақты қаржылық дамуын қамтамасыз ететін корпоративтік қаржыны басқару саласында стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: корпорацияның қаржы саясаты; корпоративтік ұйымдағы қаржылық жоспарлау; корпорацияның дивидендтік саясаты; корпорацияның шығындарын, кірістерін және кірістерін басқару; айналым активтерін және айналымнан тыс активтерді басқару; корпорацияның инвестициялық қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару
Пәннің мақсаты: жаһандық өзгерістер шеңберінде күрделі, стандартты емес міндеттерді шешу үшін еңбек, қаржы ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған басқарушылық ықпал ету дағдыларын қалыптастыру Мыналар зерделенеді: өзгерістерді басқарудың негізгі модельдері; жаңалықтарды беру тәсілдері, оларды коммерцияландыру тетігі; өзгерістерді басқару технологиялары; өзгерістерге қарсыласу себептері; өзгерістерді басқару құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі әлеуметтік жауапкершілік және этика
Пәннің мақсаты: ұйымдағы осы және құқықтық проблемалар мен процестерді диагностикалау және шешу. Мыналар зерделенетін болады: бизнестегі әлеуметтік жауапкершілік пен этика; этикалық кодекстер; компанияның әлеуметтік жауапкершілігі мен пайдасы; келіссөздер жүргізудің этикалық қағидаттары; басшылардың қызметкерлерге қарым-қатынасы негіздері; басшы мінез-құлқының этикалық нормалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық мәнмәтіндегі ставкалар тізбегін басқару
Пәннің мақсаты бірыңғай ақпараттық қамтамасыз етуді қалыптастыру негізінде сандық контексте жеткізу тізбегін ұйымдастыру және оларды басқару тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: жеткізу тізбектеріндегі интеграция және ынтымақтастық; жеткізу тізбектеріндегі жабдықтау, сатып алу; жеткізу тізбектеріндегі CRM-модельдер; жеткізу тізбектеріндегі көлікті интеграцияланған басқару; логистиканы ақпараттық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг
Пәннің негізгі мақсаты компанияның бренд-менеджмент стратегиясын құру, брендинг тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, қаптаманы, фирмалық стильді әзірлеу процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Бағдарлама брендтерді жобалау, ілгерілету және капиталдандыру кезінде Талдамалық, креативті және маркетингтік қызмет дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық бренд-менеджмент
Пәннің мақсаты брендтерді жылжыту және капиталдандыру стратегиясын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: брендті басқару стратегиясы; брендті позициялау тұжырымдамасы; интеграцияланған брендинг; жаһандық бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; бренд капиталы; брендке бейілділік, тұтынушылық мінез-құлық; оқиғалар маркетингі – брендинг технологиясы; сауда маркасын нарыққа шығару; корпоративтік және ұйымдастырушылық мәдениет; брендингтің құқықтық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика
Пәннің мақсаты логистикалық шығындар мен ресурстарды оңтайландыру тәсілдері негізінде логистикалық процестерді басқаруға жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: логистикалық басқару үшін ақпараттық жүйелер құрылымының қағидаттары; сатып алу логистикасын ұйымдастыру тәртібі; өндірістік қоймалау жүйесі; тауарларды бөлу; логистикалық шығындарды айқындау және оңтайландыру; материалдық ағындарды оңтайландыру әдістері; көлік логикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық талдау және Big Data
Пәннің мақсаты қаржылық орнықтылыққа талдау жүргізу үшін Big Data аналитикалық құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру, Атап айтқанда кәсіпорынның мүліктік және қаржылық жағдайын сипаттайтын қаржылық көрсеткіштерді есептеу және түсіндіру бойынша. Big Data құралдарын пайдалана отырып қаржылық талдаудың негізгі тәсілдеріне, әдістеріне, негізгі қаржы көздерін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпоративтік мәдениет
Пәннің мақсаты корпоративтік мәдениеттің негізгі модельдері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және осы негізде қызметкерлердің ұйымдастырушылық мінез-құлқын басқару міндеттерін шешу үшін қауіпсіз корпоративтік мәдениетті зерттеу, құру, қолдау және өзгерту дағдылары мен дағдыларын игеру. Компанияның еңбекті қорғауға және техникаға байланысты қауіптерін азайтуға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және басқару шешімдерін қабылдау
Пәнді игерудің мақсаты үлкен деректерді талдау негізінде басқару шешімдерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мыналар зерделенеді: басқару шешімдерін әзірлеу технологиялары мен модельдері, басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру негіздері, деректерді талдау күшімен басқару шешімдерін модельдеу; үлкен деректерді талдау құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация және көпшілік алдында сөйлеген сөзі
Пәннің мақсаты: бизнес-коммуникацияны тиімді жүзеге асыру және көпшілік алдында көтеру дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: қазіргі заманғы бизнес коммуникациялардың негізгі қағидаттары мен ережелері; бизнес коммуникациялардағы қазіргі заманғы ақпараттық және цифрлық технологиялар; коммуникацияның жаңа әдістері арқылы ресурстарды сатып алуды, жабдықтауды, жеткізулерді, қорларды және ресурстарды бөлуді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жеке брендті басқару
Пәннің мақсаты-жеке бренд стратегиясының тұжырымдамасын әзірлеу және іске асыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама мансапты сәтті дамыту үшін жеке маркетинг пен брендингтің маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді. Мыналар зерделенеді: дербес брендті дербес әзірлеу және жылжыту әдістері мен құралдары; жеке брендингтің тиімділігін бағалау, дербес бренд элементтерін, стильді әзірлеу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мансап стратегиясы
Пәннің мақсаты - қызметкердің мансабын басқарудағы саналы таңдау мен іс-әрекет алгоритмін диагностикалауды және болжауды үйрету. Оның жеке және басқарушылық құзыреттіліктерін бағалау және олардың негізінде цифрлық саладағы жаңалықтарды ескере отырып, қызметкердің жеке дамуы үшін матрица қалыптастыру .
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Пәннің мақсаты: жаһандық өзгерістер жағдайында көшбасшылық технологиясын және адам ресурстарын басқару әдістерін қолдану тәсілін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: көшбасшы, әлеуметтік сәулетші ретінде; менеджер мен тиімді көшбасшының сипаттамасы; кәсіпорындағы көшбасшылық ұстанымдарының әлеуметтік өлшемдері; көшбасшылық стратегиясы ретінде басшылық стилі; жеке құндылықтар жүйесі; эмоциялы интеллект негізіндегі көшбасшылық
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
HR менеджменті
Пәннің мақсаты: адам ресурстарын басқару, штатты жоспарлау және жинақтау бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдаланудың негізділігі, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар Еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; компанияның адами ресурстарын қалыптастыру тәсілдері (аутсорсинг, аутплейсмент, аутстаффинг); команданың тиімді жай-күйін қолдауға арналған стратегиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Self-management
Пәннің мақсаты-жеке ресурстарды тиімді пайдалану және бөлу дағдыларын қалыптастыру. Жұмыс күнінің өнімділігін талдау; жұмыс уақытының хронометражы; жеке ресурстарды басқару стратегиялары; тиімді тайм-менеджмент, өзін-өзі ынталандыру; жеке ресурстарды жоспарлау әдістері; келіссөздер жүргізу; келіссөздердің эмоциялық аясы; вербалды емес коммуникация; "қатаң", "икемді", "нәтижеге бағдарланған" міндеттер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық бизнес-трендтерді болжау және сыртқы ортаның өзгерістері мен даму перспективаларын ескере отырып, ұйымның даму сценарийін модельдеу негізінде тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау
- Маркетинг, макро және микроэкономикалық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдана отырып талдамалық зерттеулер жүргізу және ұйымның операциялық қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау
- компанияның стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адам ресурстарын басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операцияларды және өзгерістерді басқару сияқты биз-нестің негізгі функцияларымен байланысты менеджменттің жеке моделін құру
- ұйымдағы инновациялық жаңалықтар мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, менеджмент, маркетинг және бизнесті цифрлық трансформациялау мәселелерін шешу
- : бизнес құнын бағалау, инвестициялық шешімдер қабылдау, дивидендтік саясат пен капитал құрылымын қалыптастыру бойынша шешімдер қабылдау, жаһандану және цифрландыру жағдайында әлемдік нарықтардағы операцияларға байланысты шешімдер қабылдау үшін Big Data құралдары және қаржылық талдаудың негізгі әдістерін қолдану
- Әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстар туралы отандық және шетелдік статистиканың деректерін талдау және түсіндіру, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің өзгеру үрдістерін анықтау
- HR дамыту бағдарламаларын әзірлеу және қызметкерлерді бағалау мен аттестаттаудың, ұйым персоналын ынталандыру мен ынталандырудың, копоративтік мәдениет пен әлеуметтік жауапкершіліктің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, олардың тиімділігін бағалау
- жеке брендті, тұлғааралық, жүйелік, жеке құзыреттерді, басқарушылық дағдыларды , көшбасшылықты, стратегиялық шешімдерді қабылдауды және жаһандық ойлау қабілетін дамытуға ықпал ететін жеке өсу бағдарламасын құру.