Әлеуметтік маркетинг

  • Пәннің мақсаты - магистранттарға, ұйымның әлеуметтік жауапкершілік стратегиясын, серіктестік және ынтымақтастық бағдарламаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән: әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұнын; әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік саладағы маркетингтік зерттеулер; әлеуметтік маркетингтегі сегменттеу және позициялау; әлеуметтік маркетинг кешенін дамыту; әлеуметтік маркетингтегі коммуникация ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда қаражат жинауды қолдану ерекшеліктері; коммерциялық емес білім беру ұйымдарындағы маркетингтің ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі
  • Образовательная программа 7M04122 Менеджмент және маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top