7M01105 Педагогика және психология (1,5 ж.) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология магистрін дайындау, білім беру бағдарламаларын іске асыруға психологиялық-педагогикалық және әдістемелік сүйемелдеуді, білім беру ортасын психологиялық сараптау және педагогикалық процестің субъектілеріне кеңес беру; оқушылардің білім беру траекториясын құруға дайын болу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Білім берудегі инновациялық үрдістер
Мақсаты: инновациялық үрдістердің жалпы даму үдерістерімен таныстыру және педагогтың инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: педагогты инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары.Педагогикалық инноватиканың бастапқы ұғымдары. Жаңалықтар сипаттамалары. Мектептің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері.Педагогтың инновациялық қызметіндегі рефлексия. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы мұғалімнің басқару қызметі
Мақсаты:жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогтың кәсіби шеберлігін жетілдіру Мазмұны:педагогтың басқарушылық қызметі, басқару қызметінің принциптері. Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсаттары мен міндеттері. Бағалау критерийлері, формативтік және қорытынды бағалау. Дескрипторлар. Білім алушылардың өзін-өзі анықтауы, өз бетімен білім алуы, өзін-өзі өзектендіруін дамытуы үшін жағдай жасау. Құзыреттіліктері:педагогтың басқарушылық қызметіне дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыру
Мақсаты: Педагог-психологтың имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін меңгеру Мазмұны:Мұғалімнің ерекше имиджі. Педагогтардың өзінің имиджге көзқарасы. Педагог имиджінің формасы. Педагог имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке мінездемелер, тұлғалық, коммуникативтік, әрекеттік және сыртқы тәртіптік; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Имидж дербес көрінісі ретінде. Имидж және карьера. Құзыреттіліктері:қабылдаған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Көшбасшылық психологиясы
Мақсаты:магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру. Мазмұны:Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары. Мораль мен көшбасшылық. Құзыреттіліктері:қоғамда қабылданған моральдік және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекетке дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Ұйымдастыру және басқару сипаттамалары. Басқару ойының эволюциясы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Этика және әлеуметтік жауапкершілік. Байланыс. Басқарушылық шешімдер қабылдау. Жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация. Бақылау. Топтық динамика. Көшбасшылық: күш пен ықпал. Көшбасшылық стильдері. Қақтығыстар мен стрессті басқару. Өзгерістерді басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Академиялық жазу
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі білім беру қызметтерінің маркетингі
Мақсаты:нарық, сегменттеу, білім беру қызметтері портфелін басқару, баға құру және ілгерілетуді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Маркетинг ұғымы. Білім берудегі маркетингтің рөлі. Білім беру мақсаттары мен функциялары. Білім беру қызметтері маркетингінің құрылымдық-функционалдық моделі. Нарық пен тауар ұғымы. Тауарды жетілдіру тұжырымы. Құзыреттіліктері: басқарылатын жүйе жағдайы мен әлеуетін және оның макро- және микроқоршауларын зерделеуге дайын болу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аудармадағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Пәнаралық білім беру технологиялары арқылы заманауи сыныпты модельдеу
Мақсаты:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру. Мазмұны:Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен модельдеу. Құзыреттіліктері:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі мониторинг және статистика
Мақсаты: білім алушыларды білім берудегі негізгі мониторингпен және статистикамен таныстыру. Мазмұны:Мониторинг: тарих, мәні, функциялары мен принциптері. Білім беру сапасы мониторинг мәні ретінде. Білім еру сапасын бағлаудың негізгі тәсілдері. Білім беру сапасын бағалау критерийлері мен тәсілдері. Рейтингтік бағалау жүйесі, оның мәні мен артықшылықтары. Құзыреттіліктері:білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
Мақсаты:магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдістемелік негізін меңгеруі. Мазмұны:Білім бағдарламасы ұғымы және білім беру бағдарламаларының түрлері. Білім алушының негізгі білім беру бағдарламасын меңгеру принциптері, жоспарланатын нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын меңгерудің күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуді бағалу жүйесінің жалпы сипаттамасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым -қатынас пен тұлғааралық қарым -қатынас психологиясы
Мақсаты:магистранның кәсіби қарым-қатынас психология саласындағы тереңдетілген кәсіби білімін қалыптастыру. Мазмұны:Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекет. Психологиялық құзіреттілік ұғымы. Коммуникативтік процесс құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсерлері. Вербалды және вербалды емес коммуникация құралдары. Вербалды емес қарым-қатынас. Вербалды емес қарым-қатынас параметрлері. Құзыреттіліктері:Кәсіби қызметте этикалық қарым-қатынас нормаларды сақтау қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру. Мазмұны: психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету. Құзыреттіліктері: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық -педагогикалық оқыту технологиялары
Мақсаты: магистранттардың ақпараттық-педагогикалық оқыту технологиялары туралы білімін қалыптастыру Мазмұны: әртүрлі сабақтар өткізу, әртүрлі оқу және тәрбие қызметін атқару барысында ақпараттық және педагогикалық технологияларды пайдаланудың заманауи тәсілдері мен әдістері; білім беру қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері, ерекшеліктері мен тәсілдері. Құзыреттіліктері: білім беру міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың жобалық қызметін ұйымдастыру
Мақсаты: жобалық әрекетті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, принциптерін, әдістерін меңгеру. Мазмұны: Ғалымдардың жобалық әрекеттерді анықтауға әр түрлі тәсілдерін талдау. Жоба әрекетінің компоненттері: мақсат, пән, объект, пән, өнім. Психологиялық -педагогикалық өнім құру. Жоба құрылымы. Жобалардың түрлері. Жобалық іс -әрекеттің кезеңдері. Құзыреттіліктер: психологиялық -педагогикалық проблемалар мен міндеттерді шеше отырып, жаңашылдықпен психологиялық -педагогикалық өнім жасай білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы білім беру психологының виртуалды ұтқырлығы
Мақсаты:әртүрлі типті электрондық ресурстар құру дағдыларын қалыптастыру Мазмұны:ақпараттық ресурстардың ұйымдастырудың негізгі принциптері, материалды жинау, тұтас таңдамаларды бірінші өңдеу, жиналған мәнмәтіндерді екінші өңдеу – ақпаратты алу. Сақтау, қайта өңдеудің негізгі тәсілдері мен құралдарын білу Құзыреттіліктері:кәсіби қызметте пайдаланылатын компьютерлік технологиялар әдістері мен тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мансап психологиясы
Мақсаты:өмір жолы мәнмәтінінде карьераны болжаудың, құрылымдаудың мықты ғылыми базасын құру. Мазмұны:Карьера психологиясының жалпы теориялық негіздері. Карьералық даму формалары мен құрылмының типологиясы. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауы. Кәсіби даму дағдарыстары. Карьера факторлары. Ұтқырлық, әлеует, белгісіздік заманауи қоғамдағы карьераның негізгі факторлары ретінде. Құзыреттіліктері:карьераны реттеу және оған қолдау көрсету туралы заманауи теориялық білімді жүйелеу және кіріктіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық дизайн
Мақсаты:заманауи тұжырымдар мен моельдерге оқыту педагогикалық жобалау (дизайн) негізі ретінде Мазмұны:педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім аласы ретінде және оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Педагогикалық дизайн оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Мазмұнды іріктеу принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері. Құзыреттіліктері:сандық оқу материалдарын жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- ОН 1 - қазіргі білім парадигмасы контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін меңгерген
- ОН 2 - академиялық және кәсіби мақсаттар, білім беру бағдарламалары мен білім алушылардың білім беру бағыттарын жобалау үшін оқу ортасында жұмыс істейтін шет тілі білімін қолданады, IT-құзыреттерін жетілдіреді
- ОН 3 - білім алушыларды мониторингілеу және диагностикалау әдістерінің кешенін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жинақтайды
- ОН 4 - зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін және академиялық жазу дағдыларын көрсетеді; академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және қолдайды
- ОН 5 - білім беру процесіне қатысушылармен және әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл жасайды, ұжымды басқарады, әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайды; білім алушылардың, білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимылы мен қызметін құрады
- ОН 6 – пәнаралық білім беру технологияларын тиімді пайдалану, білім беру ортасын, оқу қызметін жобалауда инновациялық цифрлық, ақпараттық -коммуникациялық, статистикалық әдістер мен технологияларды тиімді қолданады
- Білім беру процесін оның барлық сатыларында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; білім алушылар мен білім алушылардың өзара тиімді оқу өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша педагогтармен жұмыс істеу тәсілдерін меңгерген
- ОН 8 – педагогикалық –психологиялық білімдерді тәжірибеде қолдану, білім беру ортасына жобалау және басқару іс-әрекеттерін пайдалану, білім беру қатынастарына қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту міндеттерін шешу барысында психологиялық-педагогикалық білімді және нормативтік құқықтық актілерді білуді қолданады
- ОН 9 - білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен өзін-өзі тану, кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері, жеке мәселелері бойынша жеке және топтық консультациялар өткізеді