Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01105 Педагогика және психология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында ұйымдастыру-басқару стратегияларының теориялық-қолданбалы негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті білім беру менеджерлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Менеджмент
Білім менеджері іс-әрекетіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг
Коммуникация және іс-керлік қарым-қатынас
Білім берудегі ұйымдастыру менеджменті
Шет тілі (кәсіби) 2023..
Ғылыми комуникация және іскерлік қатынас
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Білім берудегі психологиялық-педагогикалық жобалау
Ғылыми зерттеулердегі психологиялық-педагогикалық модельдеу
Басқару психологиясы
Менеджер тәжірибесін тұжырымдау
-
2024 Оқу жылы
Рационалды-эмоционалды мінез-құлықтық терапия
Педагог психологтың медиамәдениеті
ЖОО-да медиабілім технологияларын пайдалану
Қазіргі когнитивті мінез-құлықтық психотерапия
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Білім менеджерінің риторикалық мәдениеті
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы
Менеджердің шешендік шеберлігі
Педагогикалық зерттеулердегі статистиалық әдістер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну.
- Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберінде алдыңғы қатарлы тәжірибені талдау және синтездеу, білім беру және тәрбие үдерісін бағалаудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы негізінде білім беру менеджерінің қызметтері мен әдістерін анықтау.
- Білім беру менеджерінің басқару қызметін ұйымдастыру бойынша стратегиялық бағыттарды және қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық мәселелерін шешуге белсенді қатыса отырып білім беру менеджерінің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы құралдарын қолдану тәжірибесін көрсету.
- Педагогика және психология ғылымын дамыту үдерісінде меңгерген дәстүрлер мен инновацияларды бейімдеу, қызметкерлерді басқару әдістері мен формаларын әзірлеу бойынша білімді біріктіру, эксперименталды зерттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін іріктеуді жүзеге асыру, педагог тұлғасының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалауды әзірлеу әдістемесін ұсыну.
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдалым, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т.б.) меңгеру.
- Педагогикалық үдерісті басқару әдістерін практикада тиімді қолдану, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі негізгі іс-әрекеттердің мазмұнын, функцияларын жинақталған критерилер бойынша түсіну дағдыларын меңгеру.
- Білім алушылардың білім деңгейінің және дайындық сапасының өлшенетін көрсеткіштерінің жиынтығын интеграциялау негізінде білім беру үдерісі субъектілерінің сапасын өлшеуде квалиметриялық тәсілдің негізгі принциптерін практикада қолдану.
- Білім беруді басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіндіру, білім беруді басқару негіздерінің маңыздылығын ерекше қызмет ретінде атап өту.
- Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін және қазіргі педагогикалық ғылымның даму үрдістерін, инновациялық, ғылыми-зерттеу жобаларының маңызын негіздеу.