7M01105 Педагогика және психология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында ұйымдастыру-басқару стратегияларының теориялық-қолданбалы негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті білім беру менеджерлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Менеджмент
Менеджмент- курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Білім менеджері іс-әрекетіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг
Білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігі мен зияткерлік әлеуетінің сапасын арттырудағы қазіргі заманғы проблемалардың теориялық негіздері. Білім беру менеджері қызметіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг. Қазіргі еңбек нарығының талаптарына сай бәсекеге қабілетті маман моделін құрастыру. Жеке ұйымдастырушылық. Кәсіпкерлік қабілеттерін дамыту. Іскерлік байланыстарды қалыптастыру және дамыту. Коучинг ең қысқа мерзімде мақсатқа жету. Сенім мен құрмет атмосферасы.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коммуникация және іс-керлік қарым-қатынас
Қатынас ұғымы. Қарым-қатынас түрлері мен стратегиясы. Қарым-қатынас мәдениеті. Қарым-қатынастағы сөйлеу мәдениеті. Іскерлік қарым-қатынас түсінігі. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен принциптері. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Іскерлік қарым-қатынас технологиясы. Іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формалары. Іскерлік қарым-қатынастың рөлі мен қызметі. Бағыттылық кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынасының көрінісі ретінде. Іскерлік қарым-қатынас тиімділігінің негізгі шарттары
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі ұйымдастыру менеджменті
Білім берудегі ұйымдастырушылық менеджменттің мазмұны, объектілері мен қараулары, әдістері мен рәсімдері туралы білім негіздері. Ұйымдастырушылық қызмет саласындағы талдаудың әртүрлі әдістері мен объективті бағалау, білім беру саласындағы ұйымдастырушылық білім беру негіздері, басқарушылық қызмет-жоғары ұйым бойынша кәсіби менеджер.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби) 2023..
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми комуникация және іскерлік қатынас
Іскерлік қарым-қатынастағы ғылыми коммуникацияның маңыздылығы мен ерекшеліктері, өзгешелігі мен түрлері туралы ғылыми түсінік. Ғылыми коммуникация және іскерлік қарым-қатынас ұғымдарының мәні. Жүйелік тәсіл тұтас және өзін-өзі ұйымдастыру жүйесі ретінде. Ғылыми коммуникация. Академиялық коммуникация. Ғылыми журналдардағы жарияланымдар. Кәсіби қызметтегі вербалды коммуникация теориясы. Қарым-қатынас іскерлік этика құралы ретінде. Қарым-қатынастың мақсаты, мазмұны және құралдары. Корпоративтік мораль және іскерлік қарым-қатынас этикасы ережелері.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Білім берудегі іргелі менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі әділеттіліктің негізгі бағыттары мен қажеттілігі. Адамгершілік-этикалық және нормативтік-құқықтық актілер. Білім менеджерінің ұйымдастырушылық қызметке дайындығы. Теріс қатынастардың кешенді әдістері. Даму стратегиясын таңдаудың негізгі аспектілері. Ұйымдардың даму стратегиясының түрлері. Персоналды басқарудың стратегиялық аспектілері.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психологиялық-педагогикалық жобалау
Кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде жобалаудың ғылыми-практикалық негіздері туралы түсінік беру, қазіргі білім беру саласындағы дизайн салаларының, түрлері мен проблемаларының алуан түрлілігі. Білім берудегі психологиялық-педагогикалық дизайнның табиғаты, логикасы және мазмұны. Құрылымы, құрастыруға қойылатын талаптар. Психологиялық-педагогикалық жобалардың негізгі түрлеріне сипаттама. Жобалау тәртібінің ерекшелігі, оларды іске асыру әдістемесі. Жоба қатысушыларына қажетті жеке қасиеттер
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердегі психологиялық-педагогикалық модельдеу
Модельдердің жіктелуі. Когнитивті, тұжырымдамалық және формальды модельдер. Математикалық модельдерді жіктеу. Модельдеу мақсаттарына байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Іске асыру әдістеріне байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Модельдерді құрудың әдістемелік қағидалары. Мәселені шешу әдісін таңдау және негіздеу. Компьютерлік бағдарлама түрінде математикалық модельді енгізу. Модельдің сәйкестігін тексеру. Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Экологиялық-экономикалық және медициналық-экологиялық-экономикалық модельдер. Белгісіздік жағдайында модельдеу. Стохастикалық белгісіздік жағдайында модельдеу
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджер тәжірибесін тұжырымдау
Менеджер тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздері. Білім беру менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени және философиялық талдау. Білім беру ұйымдарында оқу үрдісін басқару әдістері. Ақпаратты өз бетінше іздеу, оны сақтау мен жіберуді жүзеге асыру. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Әлемдік кеңістіктегі жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуын болжау модельдері
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Рационалды-эмоционалды мінез-құлықтық терапия
РЭПТ тарихы. А. Эллис әдісінің ғылыми негіздері: И.П.Павловтың екінші сигналдық жүйесі ұғымы; А.А.Ухтомскийдің доминанта туралы ілімі; Л С.Выготскийдің мәдени-тарихи тұжырымдамасы; А.Коржибскийдің семантикалық әсер ұғымы; К. Хорнидің әлеуметтік психоанализі. Рэптің антикалық түп-тамыры: стоиктер мен эпикурейлердің өзіндік мәдениеті. А-В-С формуласы ХХ ғасырдағы психология квинтэссенциясы ретінде. Психологиялық бұзылыстар мен психологиялық денсаулықтың табиғаты. Психологиялық бұзылыстардың пайда болуы және бекітілуі. Терапиялық өзгерістер теориясы. РЭПТ-тың базалық тәжірибесі. Терапиялық қатынастар. Клиентті РЭПТ-ға енгізу. Клиенттің мәселелерін бағалау. РЭПТ-тың терапиялық стратегиялары. РЭПТ-тың негізгі терапиялық әдістері. Терапиядағы кедергілерді жеңу
Несиелер - 5
-
Педагог психологтың медиамәдениеті
Қазақстандық және әлемдік білім беру саласындағы медиамәдениет тарихы. Медиабілімнің тарихы мен заманауи мәселелері. Медиамәдениеттің теориялық аспектілері мен тәжірибесі. Бұқаралық ақпарат құралдарының маңызды тұстары. Отандық және шетелдік медиабілім тәжірибесі. Медиабілім беру әдіс-тәсілдері. Қарым-қатынас заңдылықтары. Сезімталдық, әдептілік, жанашырлық таныту, медиабілім берудің жаңа технологияры.
Несиелер - 5
-
ЖОО-да медиабілім технологияларын пайдалану
Педагогикалық саладағы медиабілім берудің теоретилық негіздері. Медиабілім технологиясы, медиабілім берудің тұжырымдамалық негіздері, БІЛІМ БЕРУ менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени-философиялық талдау. Педагогикалық үдерістегі медиабілім технологиясының әдістері мен тәсілдері. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Медиабілім беру технологиясын қолданудағы жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуындағы медиабілім болжаудың модельдері.
Несиелер - 5
-
Қазіргі когнитивті мінез-құлықтық психотерапия
Когнитивті-мінез-құлықтық психотерапиясының басқа психотерапия бағыттарының арасындағы орны. Когнитивті-мінез-құлықтық психотерапиясының философиясы және теориялық негіздері. Үйретудің үш түріне негізделген мінез-құлықтық терапияның теориялық негіздері: классикалық, оперантты және әлеуметтік. Автоматты жағымсыз ойларды қадағалау және анықтау технологиялары, аралық ойларды қадағалау және анықтау технологиялары. Терең дисфункционалды когницияларды анықтау технологиялары. Дисфункционалды когнициялармен жұмыс істеу қағидалары мен техникалары. Дисфункционалды күйзелістермен жұмыс істеу техникалары; үй тапсырмаларын қалыптастырудың қағидалары мен әдістері. Психотерапияның мінез-құлықтық және когнитивтік әдістерінің саналы үйлесімі, көмек көрсету логикасы мен, мақсатына және психотерапияның жеке бағдарламасына сүйену. Көрсетілімдер, қарсы көрсетілімдер, әртүрлі клиникалық топтағы пациенттерді емдеу мен оңалтудағы КМТ-ның рөлі мен орны
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер. Сандық (статистикалық) және сапалық көрсеткіштер. Психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін математикалық-статистикалық өңдеу және математикалық модельдеу. Білім берудегі параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Педагогикадағы сандық әдістер. Таңдау әдістері (ранжирлеу) және олардың түрлері. Мәтінмен жұмыс істеу әдістері. Зерттеудің негізгі кезеңдерінде қолданылатын әдістер бақылау, әңгімелесу, сұрау. Статистикалық топтау әдісі және кестелер. Функционалдық байланыс-тар. Корреляциялық байланыс. Сандық қатарларды салыстыру әдісі. Аналитикалық топтау әдісі. Графикалық талдау әдісі.
Несиелер - 5
-
Білім менеджерінің риторикалық мәдениеті
Менеджердің сөйлеу қызметі. Қарқынды сөйлеу коммуникациясын меңгерудегі оның кәсіби қызметінің ерекшелігі. Қарым-қатынастың риторикалық мәдениетінің деңгейлері. Қазіргі заманғы нормаларға сәйкес менеджердің риторикалық мәдениеті. Менеджер қызметіндегі шешендік шеберліктің элементтері. Шешендік өнерінің түрлері іскерлік, академиялық және әлеуметтік-тұрмыстық. Менеджердің кәсібилік, әдептілік, парасаттылық, ақыл-ойдың жоғары деңгейі, этикет ережелерін білу сияқты дағдылары
Несиелер - 6
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеу: теория және әдіснама. Педагогика әдіснамасы: мәні, функциялары, негізгі ұғымдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тақырыбы мен мәселесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің жүйесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістері. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.
Несиелер - 5
-
Менеджердің шешендік шеберлігі
Менеджердің шешендік шеберлігінің теориялық негіздері. Білім беру менеджерінің сөйлеу мәдениеті. Шешендік өнер ғылым мен білім беру өкілдерінің кәсіби деңгей-індегі қарым-қатынас түрі. Шешендік өнердің мәні мен риторикалық маңызы. Мәнерлі сөздер мен терминдерді кәсіби пайдалану, логикалық ойлау ерекшеліктері және дауыс гигиенасы, кәсіби педагогикалық сөз жанрының өзіндік даму тәсілдері.
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистиалық әдістер
Статистиканың теориясы мен әдіснамасы. Білім және ғылым нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Статистика түрлері. Статистикалық деректерді талдау. Статистикалық деректерді болжау. Статистиканың даму кезеңдері. Негізгі статистикалық санаттар. Статистикалық мәлімет
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну.
- Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберінде алдыңғы қатарлы тәжірибені талдау және синтездеу, білім беру және тәрбие үдерісін бағалаудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы негізінде білім беру менеджерінің қызметтері мен әдістерін анықтау.
- Білім беру менеджерінің басқару қызметін ұйымдастыру бойынша стратегиялық бағыттарды және қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық мәселелерін шешуге белсенді қатыса отырып білім беру менеджерінің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы құралдарын қолдану тәжірибесін көрсету.
- Педагогика және психология ғылымын дамыту үдерісінде меңгерген дәстүрлер мен инновацияларды бейімдеу, қызметкерлерді басқару әдістері мен формаларын әзірлеу бойынша білімді біріктіру, эксперименталды зерттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін іріктеуді жүзеге асыру, педагог тұлғасының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалауды әзірлеу әдістемесін ұсыну.
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдалым, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т.б.) меңгеру.
- Педагогикалық үдерісті басқару әдістерін практикада тиімді қолдану, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі негізгі іс-әрекеттердің мазмұнын, функцияларын жинақталған критерилер бойынша түсіну дағдыларын меңгеру.
- Білім алушылардың білім деңгейінің және дайындық сапасының өлшенетін көрсеткіштерінің жиынтығын интеграциялау негізінде білім беру үдерісі субъектілерінің сапасын өлшеуде квалиметриялық тәсілдің негізгі принциптерін практикада қолдану.
- Білім беруді басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіндіру, білім беруді басқару негіздерінің маңыздылығын ерекше қызмет ретінде атап өту.
- Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін және қазіргі педагогикалық ғылымның даму үрдістерін, инновациялық, ғылыми-зерттеу жобаларының маңызын негіздеу.