Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Аталған пәннің курсы білім алушыларда қажеттіліктерді құрылымдау әдістері туралы; Болашақ қажеттіліктерді, әлеуетті тұтынушылардың сұраныстары мен қалауларын зерделеу және болжау әдістерінің жүйелері туралы; сатып алу мінез-құлқының моделі және оған әсер ететін факторлар туралы; нарықты игеру мүмкіндіктеріне талдау жүргізудің дәйектілігі туралы; тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, тәсілдері және әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. туралы; сатып алушылардың (клиенттердің) неғұрлым толық қанағаттануын қамтамасыз ету үшін олардың қажеттілігі туралы; туралы; тұтынушылардың құндылықтар жүйелері, олардың ниеттері мен мінез-құлық ерекшеліктері туралы; тұтынушымен жұмыс істеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері туралы; сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктері туралы; сұрау салулар мен артықшылықтардың өзгеруіне және тұтастай нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін анықталған факторлар туралы;сатып алушылардың уәждері туралы; тұтынушылық мінез-құлықты оңтайландыру жөніндегі тиісті маркетингтік стратегия туралы; қанағаттандырылмаған қажеттіліктердің себептері туралы. Пәнді игерудің мақсаты сатып алу шешімдерін қабылдау кезінде тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу және модельдеу саласындағы дағдыларды дамыту болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top