Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби тәсілге негізделген білім беруді жүзеге асыру, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; білім алушыларда жалпы мәдени және жеке қасиеттерін қалыптастыру және дамыту. Осы мамандық бойынша бітірушілер шаруашылық жүргізуші субъектілердің басқару, кәсіпкерлік, коммерциялық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру кезінде әртүрлі қызметтерді атқара алады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің таңдаған білім беру бағдарламасына сәйкес техника мен технологияны, ғылыми жетістіктерді дамыту туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерге жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін қоса алғанда, тамақ, қайта өңдеу, өнеркәсіп, аграрлық-өнеркәсіптік кешеннің қазіргі жағдайы мен даму үрдістері туралы жүйелі түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студент қойылған міндеттерді орындауды ұйымдастыру, сондай-ақ жоғары мотивацияланған стандартты емес кәсіби міндеттерді, проблемаларды қою және шешу және кәсіби қызмет этикасын сақтау бойынша теориялық және практикалық дағдыларға ие болады. Білім алушы алған білімдерін одан әрі мамандандырылған пәндерді, практикалық қызметті оқу кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – модельдеуге, талдауға және қолданбалы практикалық есептерді шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру. Пән студенттердің қазіргі математика туралы түсініктерін және математиканың негізгі заңдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде студент математикалық логика негіздеріне ие болады, қоғамдық жалпы ғылыми саладағы математикалық логика заңдарының аясын кеңейте алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микро-макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән бойынша Курс шектеулі экономикалық ресурстар жағдайында экономикалық субъектілерді ұтымды таңдауды анықтайтын экономикалық категорияларды, заңдар мен терминдерді жүйелі түрде ұсынуды қарастырады. Бұл курстың ерекше назары білім алушылардың нарықтық экономиканы қалыптастыру қағидаттары мен тетіктерін меңгеруіне, ұтымды экономикалық мінез-құлық дағдыларын меңгеруге, дайын өнім мен экономикалық ресурстар нарықтарының және тұтастай Ұлттық экономика нарықтарының жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге шоғырланады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, Микроэкономика саласындағы негізгі экономикалық проблемалар, микроэкономикалық талдаудың әдістері мен мүмкіндіктері, негізгі макроэкономикалық проблемалар мен модельдер туралы білім жүйесі, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестерін зерттеудің әдістері мен құралдары туралы білім алушылардың теориялық және қолданбалы білімін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Дәрістер курсында бірнеше айнымалылардың функциялары туралы теориялық материал, негізгі ұғымдар мен анықтамалар, бірнеше айнымалылар функциясының шегі мен үздіксіздігі; жартылай туындылар, толық дифференциал; аралас туындылар туралы теорема; бағыт бойынша туынды, функция градиенті; бірнеше айнымалылар функциясының экстремумы бар. Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің экономикалық объектілер мен субъектілердің мінез-құлқын талдаудың, болжаудың заманауи математикалық әдістерін білуі. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы математикалық экономиканың теориялық негіздерін; шешімдер қабылдаудың сыныптамасы мен негізгі әдістерін; шешімдер қабылдаудың негізгі математикалық модельдерін; шешімдер қабылдау әдістерін қолдану салаларын меңгереді; экономикалық параметрлердің сипаты туралы әртүрлі ұсыныстар кезінде статикалық және динамикалық математикалық микро - және макроэкономикалық модельдерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы экономиканың оқу курстарын, оның ішінде әлемдік экономика, халықаралық қатынастар экономикасы, экономикалық қауіпсіздік, кеден экономикасы және т.б. зерттеу үшін іргелі білім болып табылады. Экономикалық теория бойынша алынған білім студенттерге қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді сипаттағы экономика дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге, әртүрлі макроэкономикалық өзгерістердің ұлттық экономиканың қазіргі жағдайына әсерін бағалауға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда Экономикалық теория саласында білім, практикалық іскерліктер мен дағдыларды (қалыптастырылатын құзыреттерге сәйкес) қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы негізгі микро – және макроэкономикалық санаттар мен көрсеткіштерді, оларды есептеу әдістерін; Экономикалық теория саласындағы зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін; Экономикалық теория саласындағы ақпараттық ресурстарды пайдалануға қойылатын нормативтік және техникалық талаптарды меңгереді; ақпараттық ресурстарды пайдалану; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдау; Экономикалық теория саласындағы зерттеу міндеттерін шешу дағдылары Экономикалық теория саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты өңдеу және; неғұрлым білікті қызметкердің басшылығымен зерттеулер, эксперименттер, бақылаулар, өлшеулер жүргізу; жүргізілген зерттеулердің қорытындылары бойынша, Экономикалық теория бойынша қорытындылар тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экология туралы идеяны ғылыми пән ретінде қалыптастыру және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлі. Оқу нәтижесінде студент экологиялық жағдайға оның қауіпсіздігі мен зиянсыздығына қатысты талдау жүргізуге қатысуға, бақылау құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, төтенше жағдайлардың алдын алу үшін тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сақтандыру
    Несиелер: 3

    Осы пәннің курсы білім алушыларда сақтандырудың және оның жекелеген түрлерінің теориялық және қолданбалы сипаттамалары үшін пайдаланылатын санаттар мен ұғымдар туралы; экономикалық тәуекелдерді басқару әдісі ретінде сақтандырудың мәні, оның артықшылықтары мен кемшіліктері туралы; маңызды қаржылық және әлеуметтік қорғау институты ретінде сақтандырудың базалық қағидаттарының мақсаттары, міндеттері туралы; мемлекеттік реттеу жүйесі туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. сақтандыру ұйымының экономика негіздері, оның ішінде сақтандырушының қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері туралы; ұлттық сақтандыру нарығында және шетелде іске асырылатын жеке, мүліктік сақтандырудың және жауапкершілікті сақтандырудың негізгі түрлері туралы ақпарат беруге; экономикалық шығындарды азайту әдісі ретінде сақтандыруды пайдалану мүмкіндігін айқындайтын тәуекелдер ерекшелігін бөліп көрсетуге; сақтандырудың нормативтік-құқықтық базасына бағдарлануға тиіс. Пәнді оқудың мақсаты зиянды өтеу бойынша сақтандыру міндеттемелерін орындау, сондай-ақ бұзылған құқықтарды қалпына келтіру бойынша шығындарды өтеу арқылы бизнесті және адамдардың әл-ауқатын қаржылық қорғау институты ретінде сақтандыру мәселелері бойынша теориялық және практикалық білім болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлік жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеу негізінде бизнес ортаның белгілі бір нарығындағы көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын игеру және қолдану болып табылады. Пән студенттердің кәсіпкерлік қызметі туралы халықаралық тәжірибені ескере отырып, жүйелі білімді қалыптастыруға, теориялық, әдістемелік және практикалық құралдарды терең игеруге бағытталған, бұл қазіргі қоғамның дамуында ерекше маңызға ие. Оқыту барысында, бастамалар туралы, тәуекелдер туралы, көшбасшылық туралы бизнес жүргізудің практикалық қызметінде кәсіпорындар (фирмалар) мен ұйымдардың әлеуметтік-экономикалық ресурстарын барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда қазіргі заманғы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың теориялық-қолданбалы негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент мемлекеттің қылмыстық саясаты мен сыбайлас жемқорлықтың негізгі стратегияларымен, құқық пен заңнаманың қазіргі заманғы салаларының үрдістерімен және перспективаларымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте қылмыстық-құқықтық және өзге де нормаларды қолданудың тергеу және сот практикасын талдау және қорытындылаумен танысады және меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметте құқықтық қолдау көрсету
    Несиелер: 3

    Пән курсы кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін құқықтық қамтамасыз етудің, мәмілелерді, кәсіпкерлер мен олардың бірлестіктерінің өзге де заңдық іс-әрекеттерін құқықтық сүйемелдеудің, мүліктік құқықтар мен заңды мүдделерді, оның ішінде цифрлық экономика жағдайында қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін меңгерген заңгерлерді даярлау үшін білім алушылардың білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты-жобаларды басқаруға, топ жұмысын ұйымдастыруға және басқаруға, командалық стратегияны әзірлеуге, заңды әрекеттерді жасауға және фактілер мен жағдайлардың құқықтық біліктілігіне қажетті білім, дағдылар жиынтығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Пән компанияның инвестициялық тартымдылығын бағалаумен; оның құнын барынша арттыру мақсатында компания қызметін қаржыландыру туралы шешімдер қабылдаумен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Пәнді игерудің мақсаты студенттерді басқарудың негізгі мақсаты - акционерлік құнды және басқа корпоративті стейкхолдерлер үшін құндылықты барынша арттыру, сондай-ақ тиімді жаһандық қаржылық және тауарлық нарықтар жағдайында жұмыс істейтін корпорацияның қаржысын басқарудың заманауи құралдарын практикалық қолдану дағдыларын тереңдету тұрғысынан қазіргі заманғы қоғамдық компанияның қаржысын ұйымдастыру әдіснамасының тұжырымдамалық деңгейінде дамыту болып табылады. Оқыту нәтижелері бизнесті қаржыландырудың негізгі тәсілдері мен құралдарын, капиталды қалыптастыру тәсілдері мен оның элементтерінің баға белгілеу моделін игеру; капиталдың құрылымы мен құнын басқару, сондай-ақ бизнес иелерінің мүдделерін ескеретін сыртқы және ішкі қаржыландыру мүмкіндіктері мен шарттарын қарау мақсатында компанияның қаржылық талдау саласындағы негізгі теориялық және практикалық проблемаларды бөліп көрсету болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нысандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы білім алушылардың әлеуметтік медиа саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға; олардың әлеуметтік желілерде тауарларды, қызметтерді, брендті жылжыту саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттілікке ие болуына бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы әлеуметтік медиа платформасында паблик құрудағы кәсіби ЅММ белсенділік түрлері; әлеуметтік желілерде болу стратегиясын құру қағидаттары; ЅММ-науқандарды іске асыру форматтары; SMM пайдалана отырып қызметтерді ілгерілету бойынша жобаны басқару әдістері туралы білімді меңгереді; әлеуметтік медиа платформасында ЅММ-белсенділікті іске асыру жобаларын әзірлеу; әлеуметтік желілердің мониторингін,әлеуметтік желілерді іске асыру, сондай-ақ компанияның әлеуметтік желілерде болу стратегиясын құру дағдылары; әлеуметтік желілерде компанияның қатысу стратегиясын құру мүмкіндіктерін, құралдары мен параметрлерін талдау; SMM саласындағы жобаларды әзірлеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік құрамында интегративті негізде лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу) құзыреттер қалыптасады. Курс сөйлеу әрекетінің барлық түрлеріндегі коммуникативтік дағдыларға қойылатын талаптарда нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және студенттің кәсіби қызметімен байланысты жазу. Практикалық курс бағдарламада болашақ маманның кәсіби қызмет аясында ауызша және жазбаша сөйлеуді түсінуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда сыни ойлаудың ең маңызды теориялық және әдіснамалық негіздері туралы; сыни ойлау тәсілдері мен дағдылары туралы; жұмыста сыни ойлау технологиясын пайдалану дағдылары туралы; маңызды кәсіби маңызды қасиеттердің қалыптасуы туралы: эмоционалды тұрақтылық, қарым-қатынасты жүзеге асыру, шешім қабылдауға дайын болу және т. б. білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді ұтымды танымның формалары мен әдістерімен таныстыру, олардың кәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік қалыптастыру, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән интернет-технологиялардың кәсіпорын маркетингінде қолданылуын зерттеуге және талдауға, клиентпен интерактивті байланыспен бірге жанама жарнама арқылы кәсіпорынның тауарлары мен қызметтерін жылжытуға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың қызметтер мен тауарлар нарығының ерекшелігі туралы меңгеруі, осы салалардың әрқайсысында маркетингтік құралдарды пайдалану ерекшеліктерін көрсету болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін, қызметтер мен тауарлардың типтері мен кластарын; бренд танымалдылығын арттыру тәсілдерін меңгереді; қызмет көрсету саласындағы және тұтыну тауарлары нарығындағы даму үрдістерін талдауды; әлеуетті сатып алушыларды жаңа өнімдер, акциялар және т.б. туралы хабардар етуді; интернет-сайтқа әлеуетті сатып алушыларды тарту, сайтқа кіру мен конверсиялауды арттыру әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда персоналды тарту көздері мен тәсілдері туралы; персоналды іріктеу технологиялары туралы; персоналды кәсіптік бағдарлау (қайта бағдарлау) мәні туралы; ұжымда әлеуметтік бейімдеу тәсілдері туралы; іскерлік мансапты басқару жөніндегі іс-шаралардың мазмұны туралы; басшы кадрларды даярлау және қайта даярлау тәсілдері туралы; басшының дағдыларын анықтау технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; еңбекті ұтымды ұйымдастырудың негізгі бағыттары туралы; кәсіпорын қызметкерлері мен бөлімшелерінің қызметін бағалау әдістері туралы; персоналды ынталандыру және бағалау туралы. Пәнді оқытудың мақсаты теориялық және әдіснамалық білімнің негіздері, сондай-ақ стратегиялық басымдықтар тұрғысынан персоналды жоспарлау және жинақтау, HR басқару және ұйым персоналының тиімділігін басқару қызметінің жаңа құрылымдарын әзірлеу және стратегия призмасы арқылы персоналды оқыту және дамыту бойынша Адами ресурстарды стратегиялық басқару бойынша жұмыс дағдылары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән өндірісті ұйымдастырудың теориялық негіздері туралы білім береді, пәннің ғылыми-қолданбалы аппаратын, оның негізгі санаттарын, әдіснамалық ерекшеліктері мен негізгі принциптерін, сыртқы және ішкі орта факторларын ескере отырып, өндірісті ұйымдастырудың тиімділігін арттыру шарттарын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан жағдайында олардың динамикасын ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың кәсіпорынның жұмыс істеуі мен өндірісті ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша жүйелі білімін қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы өндірісті ұйымдастырудың мәнін, мақсаттары мен міндеттерін; өндірістік жүйелердің сапалық қасиеттерін, өндірістің дамуының сандық өзара байланысы мен заңдылықтарын; функционалдық, кеңістіктік, уақытша, ресурстық параметрлерді оңтайлы үйлестіретін өндірістік процесті ұтымды ұйымдастырудың шарттары мен факторларын игереді; өндірістік процестердің түрлерін және олардың ерекшеліктерін анықтайды; ұйымда экономикалық-математикалық модельдерді қолданады өндіріс; өнеркәсіптік кәсіпорынның жалпы стратегиясына және оны дамытудың басым бағыттарына сәйкес келетін Өндірісті тиімді ұйымдастыруға қойылатын талаптарды қалыптастыруға мүмкіндік беретін шешімдер қабылдау; өндірістік процестерді жобалау құралдары; өндірісті ұйымдастыру кезінде заманауи ақпараттық технологиялар мен жүйелі талдау; өндірістік процестердің тиімділігін бағалау және мониторингтеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы операциялық жүйелердің теориялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыруға және желілік басқарудың практикалық дағдыларын алуға, Windows және Linux операциялық жүйелерін оқып үйренуге, соның ішінде жергілікті компьютерлік желіні ұйымдастыруға және конфигурациялауға, желінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі құралдарын игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студент компьютерлік желілерді жобалауға және басқаруға қабілетті болады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда операциялық жүйелер, олардың түрлері мен ерекшеліктері туралы; компьютерлік желілердің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен қағидаттары туралы; таратылған деректерге қол жеткізуді ұйымдастыру туралы; әртүрлі форматтарда ұсынылған біртекті емес ақпаратты біртұтас ұйымдастыру туралы білім мен түсініктердің жиынтығын қалыптастыру; нақты деректер режимінде адамның осы деректерге белсенді әсер етуін қамтамасыз ету туралы уақыт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушылардың компьютерлік желілерді құру принциптерін меңгеру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; желілерде деректерді беру хаттамалары мен технологиялары; Интернет-технологиялардың құрамы мен жұмыс істеу қағидаттары; Интернеттің ақпараттық және интерактивті ресурстарын құру және пайдалану принциптері; желілік технологиялардың теориялық сипаттамасы негізінде жатқан идеялар, ақпараттық желілердің желілік бағдарламалық және техникалық құралдарының рөлі қазіргі информатика және басқа ғылымдардағы желілер, олардың практикалық қолданылуы мен мүмкіндіктері; ақпараттық желілік технологиялардың оңтайлы құрылымдары мен параметрлерін талдау және синтездеу дағдылары. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың деректерді беру желілері мен базалық желілік хаттамаларды бағдарламалық қамтамасыз ету негіздері бойынша іргелі білімді игеруі, сондай-ақ осы білімді қолдану дағдыларын әзірлеуі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық интернет технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы білім алушыларда интернет желісін құру және оның жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы теориялық білімдер туралы; web-сайттарды әзірлеудің негізгі практикалық дағдылары, сондай-ақ оған негізделген "Бүкіләлемдік тор"ақпараттық технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушы ғаламдық интернет желісін практикалық қолдану әдістерімен, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің инновациялық технологияларымен танысады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларға Интернеттің негізгі ресурстары, әлеуметтік қызметтер туралы; HTML белгілеу тілін пайдалана отырып сайттар құру технологиясы туралы, құжаттарды ұсынудың Объектілік моделін ескере отырып, JavaScript бағдарламалау тілінде сценарийлер жасау әдістері туралы; Интернет желісінің физикалық құрылымы туралы, Байланыс арналары туралы, деректер ағындарын бағыттау туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығы
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің әлемдік нарығын ұйымдастырудың және оның жұмыс істеуінің теориялық негіздерін меңгеру туралы; минералдық-шикізат ресурстарының, отын-энергетика, азық-түлік және дайын тауарлардың әлемдік нарықтарының ерекшеліктері туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің халықаралық нарығының ерекшелігі туралы білімді меңгеру туралы; сыртқы сауда және сауда қызметтері туралы талдамалық және зерттеу жұмысын игеру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. талдау нәтижелері туралы тиісті талдамалық шолулар түрінде хабардар етуге міндетті. Оқу пәнінің мақсаты-тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарықтарының жұмыс істеу теориясы мен практикасын зерттеу, белгілі бір нарықтың динамикасына экзогендік және эндогендік факторлардың әсері туралы түсінік қалыптастыру, нақты практикалық іс-әрекет жағдайында жұмыс істеуге дайындық, Өзін-өзі дамыту қабілетін дамыту, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыру, тұжырымдамалық ойлаудың жоғары деңгейі, эрудиция, қажетті нәрсені алу және өңдеу қабілеті. ақпарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қону парағын жасау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы лид (байланыстар) жинау бойынша білім алушылардан білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және келушілерді іс-қимыл жасауға, мысалы, сатып алуға немесе тапсырыс беруге ынталандыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өз жобаларын нарықтағы нақты ұсынысқа әзірленген бір беттік сайтты әзірлеу ретінде іске асыру білімдері мен дағдыларын игеру болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы өз жобасын тез жүзеге асыруға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • MS Excel және Power BI-де талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттердің мәліметтер негізінде шешім қабылдау, тенденцияларды, заңдылықтарды анықтау және компанияның кірісті, өнімділікті және басқа да маңызды өлшемдерді қалай көбейту керектігін анықтау туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. BI-құралдардың көмегімен әртүрлі көздерден ақпаратты бір жерде жинайды, BI-құралдардың көмегімен оны талдайды және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсынады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білімді игеруі және әртүрлі дереккөздерден бір жерде ақпарат жинауда өз дағдыларын іске асыруы, оны BI-құралдардың көмегімен талдайды және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың халықаралық маркетинг ерекшелігі ұғымын, Халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сыртқы нарықтарға шығудың орындылығы мен тәсілдерін бағалауды зерделеуге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың халықаралық маркетингтің стратегиялық мәселелері бойынша теориялық білім алуы және сыртқы нарықтарда маркетингтік технологияларды қолдануға дайындығы болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшелігін; Халықаралық маркетинг саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені; сыртқы нарықтарды зерттеу және сегментациялау әдістерін; сыртқы нарықтарда маркетинг кешенін іске асыру ерекшеліктерін; Халықаралық маркетинг саласындағы жұмысты ұйымдастыру негіздерін меңгереді; Халықаралық маркетинг ортасын талдау; сыртқы нарықтарда маркетинг кешенін іске асыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау; сыртқы нарықтарда маркетинг кешенін іске асыру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру халықаралық маркетингтік қызметті жүзеге асыратын тиімді және тиімді қызмет; сыртқы нарық туралы ақпаратты жинау мен өңдеудің практикалық дағдылары; Халықаралық маркетинг ортасының элементтерін және олардың маркетингтік шешімдер қабылдауға әсерін бағалау; халықаралық маркетингтің тиімді кешенін қалыптастыру; сыртқы нарықтағы маркетингтік қызметтің тәуекелі мен тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттердің нарықтағы шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жағдайын бағалау қабілеті мен дайындығы туралы білім жүйесін қалыптастыруға және бәсекелестік артықшылықтарды алуға және сақтауға мүмкіндік беретін инновациялық мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын таңдауға бағытталған; инновацияларды модельдеу, инновациялық бизнесті жоспарлау; қажетті инвестициялардың көлемін, болашақ ағымдағы шығындарды анықтау, олардың өтелуін, әлеуметтік-экономикалық тиімділігін есептеу инновациялар және тәуекелдер мөлшері; инновациялық жобалардың жалпы және коммерциялық тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу әдістері туралы; инновациялық кәсіпорынның капиталын қалыптастыру әдістері туралы; меншікті және қарыз капиталын пайдалану тиімділігін бағалау әдістері туралы; инновациялық қызметке инвестициялардың нысандары мен нұсқаларын таңдау әдістері туралы. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың инновациялық кәсіпкерлік, зерттеулер мен әзірлемелерді басқару әдістері, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәуекел инновацияларына инвестициялауды жүзеге асыратын қаржы институттарының негізгі қаржыландыру нысандары мен негізгі типтері туралы кешенді түсініктерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есепті компьютеризациялау (1С)
    Несиелер: 5

    Пән бухгалтердің кәсіби қызметіндегі компьютердің рөлі мен орны туралы түсініктерді қарастырады. Сонымен қатар, пән ұйым деректерін енгізу, анықтамаларды толтыру, кассалық операцияларды есепке алу, банк операцияларын есепке алу, материалдарды есепке алу, тауарларды есепке алу, жалақыны есептеу және ұстап қалу, негізгі құралдарды есепке алу, материалдық емес активтерді есепке алу сияқты мәселелерді қамтиды. Пәннің мақсаты білім алушыларда "1С:Бухгалтерия"автоматтандырылған бухгалтерлік есепті жүргізу бағдарламасымен жұмыс негіздеріне Практикалық оқыту құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы пәнді оқытудың негізгі объектілері мен бөлімдерін; автоматтандырылған ақпараттық жүйелер ұғымдарын және олардың құрылымын; бухгалтерлік есепті автоматтандыру кезеңдерін, әртүрлі кәсіпорындарда есепке алу міндеттерін компьютерлік өңдеу технологиясын; 1С: Кәсіпорын бағдарламасының негізгі компоненттері мен ұғымдарын; 1С: Кәсіпорын жүйесінің жұмыс істеу принциптерін игереді; экономикалық міндеттерді шешу үшін логикалық-мағыналық модельдер құрады; дербес компьютерге есептік ақпаратты автоматты түрде енгізу; кіріс және шығыс құжаттарына арналған нысандарды әзірлеу; қолданбалы бағдарламалардың әртүрлі пакеттерін талдау және оңтайлы таңдау; бухгалтер қызметінде қолданылатын бірнеше қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу; бухгалтердің кәсіби міндеттерін шешуде мүмкін болатын 1С бағдарламасын пайдалану дағдылары; ақпаратты енгізуді автоматтандыру дағдылары; бухгалтердің кәсіби міндеттерін шешуде 1С бағдарламасын пайдалану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттердің тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтауға және қанағаттандыруға дайындығы, оларды Маркетингтік коммуникациялар арқылы қалыптастыру, тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау, маркетингтік ақпаратты талдау, нарық конъюнктурасы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты-маркетингтік зерттеулер саласында қажетті білім мен практикалық дағдыларды оқыту. Құзыреттілікті игеру нәтижесінде білім алушылар тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау әдістерін; маркетингтік ақпаратқа, тауар нарығының конъюнктурасына талдау жүргізуді, тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтау мен қанағаттандыруды, Маркетингтік коммуникациялар көмегімен сұранысты қалыптастыруды; нарықтың белгілі бір сегменттеріндегі тұтынушылардың талаптарын ескере отырып, сұранысты зерделеу және болжау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    The course of this discipline is aimed at forming a system of knowledge and practical skills for students in marketing management, the use of corporate and product strategies, as well as marketing tools in the practice of business activities of entrepreneurial organizations. As a result of studying the discipline, the student will master the process of forming the concept of marketing management; the main theoretical and methodological provisions of marketing management; the structural construction of marketing departments taking into account diversification and restructuring; the process of making managerial decisions on planning, organization and customer service; the procedure for implementing marketing programs in the field of commodity, pricing and communication policy; the content of the control system and accounting for the marketing mix; to use forms and methods of marketing management for the successful implementation of marketing projects; to develop planning and management solutions in the field of marketing at the strategic, tactical and operational levels; to implement a system of basic principles of marketing management in business activities, taking into account the influence of internal and external factors of the market environment.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушылардың нарықтағы маркетингтік қызметтің құрылымын құрайтын ұғымдық аппарат туралы; маркетингтік қызметтің негізгі түрлері мен нысандары туралы; қазіргі экономикалық жағдайдағы маркетингтің рөлі мен орны туралы; маркетингті Фирмаішілік басқару тұжырымдамасы және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тұтас жүйесі ретінде нақты түсіну туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған., әр адамның бойында кәсіби және жеке өсуге ықпал ететін зияткерлік әлеует бар. Пәнді оқытудың мақсаты тұтынушылардың мүддесі үшін тауарлар мен қызметтерді өндіру мен сатуды басқару мәселелерін шешу кезінде маркетингтік қызмет туралы білім алушылардағы маркетингтік қызметтің заңдылықтары мен заңдары туралы, Қазақстанда және шетелде тауар нарығын дамытудың бағыттары мен жолдары туралы, оның ішінде Қазақстан Республикасында және шетелде нәтижелердің неғұрлым жоғары деңгейіне қол жеткізуге жаңа тәсілдерді пайдалану проблемалары туралы білім жүйесі арқылы болып табылады бизнес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда халықаралық тәжірибе мен отандық практика, жарнама нарығы субъектілерінің қызметін талдау, жоспарлау, іске асыру және бақылау және білімді практикада қолдану дағдысы контексінде жарнама қызметін басқару туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда қажетті теориялық және қолданбалы білімді, жарнамалық процесті басқарудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру және кәсіби қызметте, оның ішінде сауда ұйымдарында жарнамалық іс-шараларды жоспарлау және әзірлеу бойынша тиімді жарнамалық шешімдер қабылдау болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде оқушы жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы жобалар мен компаниялардың алгоритмін меңгереді, негізгі стратегиялар мен құралдарды анықтайды; коммуникациялық өнімді жасау кезінде жарнамалық немесе PR компанияны жоспарлау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану; коммуникациялық өнімді жасау кезінде жарнамалық немесе PR компанияны жоспарлау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдылары, зерттеу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру жарнама агенттігінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда басқару жүйесінің теориялық негізі туралы, өндірістік жүйедегі қазіргі заманғы менеджмент элементтерінің рөлі мен орны туралы; менеджмент теориясы мен практикасының дамуының тарихи кезеңдері, менеджменттің ұлттық мектептерінің ерекшеліктері туралы; басқарудың классикалық функциялары және оларды практикада іске асыру құралдары туралы; қазіргі заманғы менеджмент тиімділігінің экономикалық және әлеуметтік аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған ұжымды басқару туралы; мақсаттарды құрылымдау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудің стратегиясы мен тактикасын айқындау туралы; ұйым қызметінің тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу туралы. Сонымен қатар, ұйымдастырушылық мақсаттарды дамыту қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек; экономикалық, әлеуметтік, техникалық және басқа факторларды ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау үшін оқу процесінде алған білімдерін қолдануы керек; Басқару жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастарды талдау; басқарушылық жағдайларды модельдеу; басқару тиімділігінің факторларын анықтау; жеке адамды және ұжымды басқару; мақсаттарды құрылымдау және стратегия мен саясатты анықтау мақсатқа жетудің тактикасы; ұйым қызметінің тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар әзірлеу. Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін құрайтын, менеджмент тәжірибесін ғылыми ұсыныстармен қамтамасыз ететін, басқарушылық дағдыларды қалыптастыратын ғылыми білім жүйесін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы стратегияларды жоспарлау кезінде олардың нәтижелерін кейіннен қолдану мақсатында компанияларды нарыққа жылжытудың қолданбалы тәсілдерін және процестерді; маркетингтік зерттеулер жүргізу мен стратегияларды құру тәсілдерін меңгереді. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің маркетинг стратегиясын құруға бағытталған әдіснамалық және ұйымдастырушылық әрекеттер жүйесін игеру. Осы пәнді оқу барысында білім алушылар алынған ақпаратты талдау негізінде нарықта іс-әрекеттерді жоспарлау үшін, әлеуметтік объектілерге зерттеулер жүргізу, стратегияларды құру ережелері мен әдістері туралы жүйелі білімді меңгереді; Стратегиялық маркетинг саласындағы қызметті жүзеге асыру үшін қажетті зерттеу дағдыларын дамыту; стратегиялық маркетингті қолданудың практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек нарығының экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән курсының мақсаты білім алушыларда еңбек нарығының экономикалық теориясын толық түсіну үшін қажетті білім жүйесін қалыптастыру, студенттерде нарық пен оның институттары жұмысының негізгі тетіктері туралы, сондай-ақ еңбек нарығындағы мемлекеттің рөлі туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады. Білім алушылардың осы курсты оқыту нәтижелері әлемдік және қазақстандық экономиканың экономикалық-еңбек проблемалары және оларды шешудің негізгі бағыттары туралы біртұтас түсінік; оның тиімділік деңгейіне әсер ететін еңбектің негізгі сипаттамаларын анықтау; сыртқы және ішкі еңбек нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын түсіну; қазіргі Қазақстан экономикасының жағдайларына сәйкес келетін кәсіпорындағы еңбекті басқару жүйесін сипаттау; еңбекті ұйымдастырудың негізгі бағыттарын қалыптастыру үшін түрлі санаттарға қолданылатын еңбек сыйақылары жүйелерінің; еңбек көрсеткіштерінің мониторингін ұйымдастыру және оларды жан-жақты талдауды жүзеге асыру бойынша әдістемелік аппаратты ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сатуды жүргізу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы білім алушыларда сатуды басқару тұжырымдамасын әртүрлі тәсілдер тұрғысынан түсіну туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; кәсіпорынның тарату жүйесін құру мен басқарудың мәнін сату арналарының түсінігі мен түрлері, сатудың белгілі бір арналарын таңдау шарттары, делдалдардың сипаттамасы, олардың уәждемесі мен қызметін бақылау ретінде игеру; кәсіпорындағы сату бөлімінің жұмыс істеу негіздері туралы: ұйымдастырушылық принциптер. басқару процесінің құрылысы мен кезеңдері; сату процесінің негізгі кезеңдері және оларды іске асыру ерекшеліктерін анықтау; сатуды басқару саласындағы мәселелерді шешу әдістері туралы. Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі заманғы кәсіпорынның сатуды басқару саласындағы мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы білім алушыларда қазіргі заманғы маркетингтегі клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың теориялық негіздері туралы; өзара қарым-қатынас маркетингіндегі клиенттің рөлі туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың заманауи тәсілдері туралы; клиенттердің құндылығын зерттеу әдістері туралы; өзара қарым-қатынас маркетингіндегі клиенттердің қанағаттану дәрежесі туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқару туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқару туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. әр түрлі нарықтардағы клиенттер. Пәннің мақсаты-тұтынушылар мен нарық субъектілері арасындағы қарым-қатынас саласында білім мен дағдыларды игеру, компанияға серіктестермен, клиенттермен және басқа да мүдделі тұлғалармен берік өзара тиімді қатынастарды қолдауға және кеңейтуге мүмкіндік беретін маркетингтік, жарнамалық және басқа құралдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауда таңбасын басқару – Брендинг
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушылардың компания қызметіндегі сауда маркасының, брендінің ерекшеліктері мен мәндері туралы; экономикалық, саяси, әлеуметтік және аумақтық брендтерді қалыптастырудың негізгі проблемалары мен процестері туралы; ҚР-дағы сауда белгілерін қорғаудың құқықтық аспектілері туралы; фирманың маролық саясатының негізгі стратегиялары туралы; бренд-көшбасшылықтың әдістері мен технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты зерделеу экономикалық, саяси және әлеуметтік брендинг, сауда белгілерін жасау және дамыту, саяси, аумақтық және әлеуметтік брендтерді қалыптастыру салаларында қоғаммен байланыс жөніндегі маманның құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың брендті қалыптастыру, басқару және дамытудың теориялық негіздерін игеруі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән өндірістің жан-жақты өсуіне бағдарланудан қажеттіліктерді барынша қанағаттандыруға бағдарлану жағдайында өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің міндеттері, құрылымы мен әдістері саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Пән маркетинг өнімнің бәсекеге қабілеттілігін ұсыну арқылы қажеттіліктердің тиімді деңгейі арқылы кәсіпорынның экономикалық мақсаттарына қол жеткізу құралы болып табылады деген идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты - өнеркәсіптік өнімдер нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру, өнеркәсіптік маркетингтің сәтті стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру, оны жүзеге асыру және нәтижелерді бақылау үшін қажетті дағдыларды игеру. Оқу пәнін зерделеу нәтижесінде білім алушы мыналарды меңгереді: өнеркәсіптік нарықта өндірілетін және өткізілетін өнімнің ерекшеліктері мен сипаттамалары; өнеркәсіптік маркетингтің негізгі маркетингтік қағидаттары мен құралдары; өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшелігі; өнеркәсіптік нарықта тауарларды сегментациялау және позициялау процесі; өнеркәсіптік нарықтың бәсекелестік ортасының ерекшеліктері; ӨТН сатып алу және сатып алушылардың мінез-құлқы процесі; өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу өнім саясаты, компанияның және жеке өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері; баға талдауын жүргізу әдістері, ППТН-ға баға белгілеуді зерделеу; өнеркәсіптік өткізу және тауар қозғалысы жүйесі – - Өнеркәсіптік нарықтардағы жылжыту кешенінің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің курсы білім алушыларда бизнес - жоспарлау саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға, білім алушының еркін экономика жағдайында кәсіпорын қызметін стратегиялық жоспарлау тұжырымдамалары саласында арнайы білім алуына, сондай-ақ ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру, корпоративтік, Бәсекелестік және функционалдық міндеттерді әзірлеуге және іске асыруға қатысу мақсатында теориялық білімді қолдану дағдыларын алуға бағытталған ұйымдастыру стратегиясы. Пәннің мақсаты білім алушыда кәсіпкерлік құрылымдардың қызметіндегі бизнес-жоспарлаудың рөлі туралы түсінікті қалыптастыру және бизнес-жоспарды әзірлеу бойынша әдістемелік білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы бизнесті жоспарлаудың, оны құру мен практикада іске асырудың, оның ішінде практикалық маңызы бар жобаларды жіктеудің мәнін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі цифрлық трансформация
    Несиелер: 5

    Аталған курс білім алушылардың кәсіпорын қызметін цифрлық трансформациялаудың мақсаттары, міндеттері мен әдістері туралы; цифрлық трансформацияны сипаттайтын сандық және сапалық көрсеткіштер жүйесін және оларды зерттеу әдістерін; кәсіпорынның бизнес-процестерін цифрлық трансформациялаудың әдістемелік негіздерін зерделеуге; кәсіпорынның цифрлық трансформациясымен негізделген процестерді талдау үшін статистикалық, экономикалық-математикалық және маркетингтік зерттеу әдістерін қолдануға; кәсіпорынның сәулеттік трансформациясын және бизнес-процестерді бизнесті жобалау және оның цифрлық трансформациясын қамтамасыз ету тәсілі; кәсіпорынның цифрлық трансформациясы тиімділігінің сапалық және сандық көрсеткіштерін бағалау дағдылары; кәсіпорынның бизнес-процестерін оңтайландыру және жетілдіру мақсатында олардың тиімділігін сипаттау, талдау және модельдеу дағдылары. Оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың цифрлық маркетинг саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушы цифрлық маркетингтің мазмұнын және оны жылжыту әдістерін; практикалық маркетингтік қызметте алған білімдерін; кәсіпорындардың практикалық қызметінде Инновациялық әдістер мен тәсілдерді енгізу қабілетін қалыптастыру үшін осы саладағы зерттеу жұмысының дағдыларын, цифрлық технологияларды қолдана отырып маркетингтік науқандарды өткізуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән шектеулі ресурстар, сыртқы және ішкі факторлардың өндіріске әсері жағдайында кәсіпорында тиімді шаруашылық жүргізу туралы білім алушыларда тұтас және жүйелі білімді қалыптастырады; экономикалық негізделген стратегияларды таңдау, кәсіпорынның өзгеретін сыртқы ортаға бейімделу тактикасын қалыптастыру, нені, қалай және кімге өндіруге болатындығы туралы басқарушылық шешімдерді негіздеу Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің кәсіпорынның экономикалық қызметін басқару саласындағы ақпараттың негізгі көлемін игеруі. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы Кәсіпорын экономикасын және оның жекелеген процестерін басқарудың негізгі мақсаттарын, міндеттері мен құралдарын; Кәсіпорын экономикасын ұтымды ұйымдастыру және басқару саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені; кәсіпорын экономикасына әсер ететін сыртқы және ішкі орта факторларының жүйесін; кәсіпорын қызметінің тиімділігін Стратегиялық жоспарлау мен бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін; ағымдағы және инвестициялық жобаларды қаржыландыру көздерін меңгереді. кәсіпорын қызметінің кәсіпорындардың экономикасына мемлекеттік ықпал ету тетігі мен тетіктері; міндеттерді шешу үшін экономикалық дамудың негізгі заңдарын қолдану; экономикалық ақпаратты талдау, экономикалық көрсеткіштерді есептеу негізінде кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау, тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін алынған деректерді пайдалану; ұйым қызметінің ерекшелігі мен ерекшеліктерін ескере отырып, оның қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарушылық шешімдер қабылдау құралдарын таңдауды жүзеге асыру; Ұйымның экономикалық дамуының перспективалық стратегиялық жоспарларын әзірлеу; кәсіпорынның әр түрлі экономикалық ресурстарға қажеттілігін жоспарлау: материалдық, еңбек, қаржылық және т.б.; кәсіпорынның экономикалық қызметінің тиімділігін арттырудың резервтерін табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Zero Code &Low Code (PWA) тереңдетілген
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушыларда барынша қысқа уақыт ішінде ешқандай салымсыз өз IT өнімін құру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; MVP өнімін жылдам құру үшін no code құралдарын пайдалану туралы, бұл оны сынауға, тіпті өз идеясын нарыққа шығаруға мүмкіндік береді; Дерекқордың құрылымын және жұмысын өз тәжірибесінде игеру туралы, бұл мүмкіндік береді білім алушылар көп күш жұмсамай бағдарламалау саласына кіреді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы кодты жазбай немесе минималды кодпен өзінің IT өнімдерін тез іске асыруға дайын болады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өз IT жобаларын салымдарсыз және мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу кезінде өз уақытын, энергиясы мен ресурстарын тиімді пайдалану үшін барынша қысқа мерзімде іске асыру білімдері мен дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикадағы ақпараттық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы ақпараттық жүйелердің сенімділігін талдаумен байланысты сенімділік теориясының негізгі ұғымдарын және міндеттерді қою туралы білім беру жүйесін қалыптастыруға; күрделі жүйелердің сенімділік сипаттамаларын есептеудің аналитикалық әдістерін үйретуге; олардың сенімділігін арттыру мақсатында ақпараттық жүйелердің техникалық қызмет көрсету процесі мен құрылымын оңтайландыру дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты сенімділік теориясының негіздерін зерттеу және алынған теориялық білімді экономика салаларында ақпараттық жүйелерді жобалау, жобалау және пайдалану кезінде туындайтын нақты қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолдану болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы сенімділік теориясының негізгі анықтамалары мен түсініктерін; ақпараттық жүйелердің сенімділігін талдау кезінде туындайтын міндеттерді қоюды; ақпараттық жүйелердің сенімділігіне әсер ететін факторларды; сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістемесін; ақпараттық жүйелердің сенімділігін арттыру тәсілдері мен құралдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды ақпаратты қорғаудың әдіснамалық, рәсімдік және ұйымдастырушылық негіздеріне, сондай-ақ компьютерлік құралдар мен желілерді пайдалану кезінде корпоративтік және жеке ақпаратты қорғауды ұйымдастыру үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды пайдалануға оқыту болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы ақпараттық қауіпсіздік саясатын қалыптастыру қағидаттарын; ақпараттық қауіпсіздік тетіктерін; ақпараттың құпиялылығын қорғау қағидаттарын; криптографиялық алгоритмдердің мысалдарын; хэш-функциялар мен электрондық цифрлық қолтаңба көмегімен ақпараттың тұтастығын тексеру қағидаттарын; Интернет желісінде және әлеуметтік желілерде қауіпсіз мінез-құлық модельдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнесті цифрлық түрлендіру
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсында деректерге талдау жүргізу; BigData; цифрлық маркетинг; сатып алушылармен цифрлық коммуникациялар; блокчейн негізінде жеткізу тізбегін басқару; цифрлық платформалар мен бизнес-процестерді құрастыру; цифрлық HR-трансформация сияқты мәселелер қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда цифрлық трансформацияның негізгі ұғымдары мен міндеттері және бұлтты ERP жүйесінің сандық ортасында кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау тәсілдері мен құралдары туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде оқушы кәсіпорынның негізгі ұғымдарын және оның Цифрлық трансформациясының міндеттерін; бұлтты ERP жүйесінің цифрлық ортасында кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау тәсілдері мен құралдарын; өндірістік кәсіпорынның негізгі кіші жүйелерінің функционалы мен өзара іс-қимылын; цифрлық трансформация құралдарын және олардың жұмыс алгоритмдерін меңгереді; кәсіпорын кіші жүйелерінің өзара іс-қимылының жоғарғы деңгейлі схемасын құрады; кәсіпорынның бизнес-процестерін сандық түрлендірумен визуализациялауды жүзеге асырады; ERP жүйесінің құралдары; бұлтты ERP жүйесінің құралдарын қолдана отырып, кәсіпорынның цифрлық трансформациясының жоспарын құрыңыз және тиімділігін бағалаңыз; ERP жүйесінің құралдары кәсіпорынның жеткізілім тізбегін сандық түрлендіруді жүзеге асырады; бұлтты ERP жүйесінің сандық ортасында кәсіпорынның негізгі бөлімшелерінің өзара әрекеттесу жүйесін құрыңыз; ERP жүйесінің сандық құралдары кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау және үйлестіруді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда қажеттіліктерді құрылымдау әдістері туралы; Болашақ қажеттіліктерді, әлеуетті тұтынушылардың сұраныстары мен қалауларын зерделеу және болжау әдістерінің жүйелері туралы; сатып алу мінез-құлқының моделі және оған әсер ететін факторлар туралы; нарықты игеру мүмкіндіктеріне талдау жүргізудің дәйектілігі туралы; тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, тәсілдері және әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. туралы; сатып алушылардың (клиенттердің) неғұрлым толық қанағаттануын қамтамасыз ету үшін олардың қажеттілігі туралы; туралы; тұтынушылардың құндылықтар жүйелері, олардың ниеттері мен мінез-құлық ерекшеліктері туралы; тұтынушымен жұмыс істеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері туралы; сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктері туралы; сұрау салулар мен артықшылықтардың өзгеруіне және тұтастай нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін анықталған факторлар туралы;сатып алушылардың уәждері туралы; тұтынушылық мінез-құлықты оңтайландыру жөніндегі тиісті маркетингтік стратегия туралы; қанағаттандырылмаған қажеттіліктердің себептері туралы. Пәнді игерудің мақсаты сатып алу шешімдерін қабылдау кезінде тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу және модельдеу саласындағы дағдыларды дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономиканың мемлекеттік секторы
    Несиелер: 5

    Пән экономиканың мемлекеттік секторы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады, мемлекет пен басқа шаруашылық жүргізуші субъектілердің өзара іс-қимылын, олардың өзара әсерін, қоғамдық сектордағы әлеуметтік-экономикалық қатынастарды басқару функциялары мен тетіктерін анықтайды. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экономиканың мемлекеттік секторы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, мемлекет пен басқа шаруашылық жүргізуші субъектілердің өзара іс-қимылын, олардың өзара әсерін, қоғамдық сектордағы әлеуметтік-экономикалық қатынастарды басқарудың функциялары мен тетіктерін көрсету болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы қаржы ресурстарын бөлу баламаларын бағалаудың және мақсат қоюдың негізгі қағидаттарын; қаржылық− қабылданған басқарушылық шешімнің нәтижелерін, оның ішінде Ұйым қызметінің нәтижелерін бағалаудың негізгі тәсілдерін меңгереді; мемлекеттік және квазимемлекеттік сектор ұйымдары қызметінің қаржылық нәтижелерін бағалайды; кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті қаржылық ақпаратты табады және талдайды; қаржылық ресурстарды бөлу туралы ақпаратты талдайды және бағалайды. жүйенің күйі. мемлекеттік қаржының жай-күйі туралы ақпаратты іздеу және талдау әдістері; экономиканың мемлекеттік секторын ұйымдастыруда бюджеттік және қаржылық есептілікті жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерден өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алу, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер қабылдауды, "азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 188-V Қазақстан Республикасының Заңы, нормативтік-техникалық құжаттар, ережелер мен ережелер негізінде технологиялық және механикалық жабдықпен қауіпсіз жұмысты ұйымдастыруды үйрену болып табылады. табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың және олардың салдарларының алдын алуды және жоюды регламенттейтін ережелерді. Пән адамның өндірістік қызметі процесінде туындайтын негізгі қауіпті және зиянды факторлар, қызметкерлердің денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтауға бағытталған негізгі іс-шаралар мен құралдарды зерделеу, ең оңтайлы және ыңғайлы жұмыс жағдайларын жасау, еңбек өнімділігін арттыру, қауіпті өндірістік объектілердегі авариялардың салдарын болдырмау және/немесе азайту бойынша маңызды бөлімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әр түрлі қызмет салаларында жобаларды басқару әдіснамасын игеру, заманауи жобалық менеджмент пен ақпараттық технологияларға сәйкес мәдениетті тәрбиелеу, жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасау болып табылады. Пән білім алушыларда кәсіптік қызметтің негізгі түрлерінің бірі ретінде жобаларды басқару туралы жүйелі білімді, басқарушылық проблемаларды практикалық шешу дағдылары мен дағдыларын, оның ішінде осы саладағы отандық және әлемдік тәжірибені зерделеу негізінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Экономикалық білім негіздерін меңгеру және менеджмент, маркетинг және қаржы туралы түсінікке ие болу

  • Код ON8

    Шаруашылық жүргізуші субъектілердің ағымдағы қаржы-экономикалық қызметін жүзеге асыру бойынша кәсіби міндеттерді орындау, заманауи қаржы және несие өнімдері мен қызметтерін әзірлеу және ұсыну

  • Код ON3

    Өз қызметінде негіз қалаушы мемлекеттік құжаттарды, Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық актілерін басшылыққа алу, оның ішінде мәдениет, адамгершілік деңгейі жоғары құқықтық және этикалық нормалар білімін көрсету және еңбекті және экологияны қорғау ережелері мен нормаларын сақтай отырып, өз ұстанымын дәлелдеу

  • Код ON6

    Қойылған экономикалық міндеттерді, оның ішінде маркетингтік қызметті шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыру

  • Код ON7

    Қаржы-кредит саясаты стратегиясының бағыттарын айқындау және оны іске асыру тетігін әзірлеу

  • Код ON5

    Ақпараттық ағындарды шарлау, белгілі бір критерий бойынша әртүрлі ақпарат көздерін табу және жүйелеу, ақпаратты алудың, түрлендірудің, жүйелеудің және сақтаудың ұтымды әдістерін қолдану, оны зияткерлік және танымдық іс-әрекеттің қажетті жағдайларында өзектендіру

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты сөйлеу

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану

6B04104 Маркетинг және жарнама
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Digital Маркетинг
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақстан-Неміс университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top