Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Маркетинг в ХИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби тәсілге негізделген білім беруді жүзеге асыру, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; білім алушыларда жалпы мәдени және жеке қасиеттерін қалыптастыру және дамыту. Осы мамандық бойынша бітірушілер шаруашылық жүргізуші субъектілердің басқару, кәсіпкерлік, коммерциялық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру кезінде әртүрлі қызметтерді атқара алады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Математика I
Микро-макроэкономика
Экономикадағы математика
Экономикалық теория негіздері
-
2 Оқу жылы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Сақтандыру
Кәсіпкерлік
Антикоррупциялық мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік қызметте құқықтық қолдау көрсету
Корпоративтік қаржы
Нысандық маркетинг
Кәсіби бағытталған шет тілі
Сыни ойлау
Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі
Адам ресурстарын басқару
-
3 Оқу жылы
Өндірісті ұйымдастыру
Операциялық жүйелер және компьютерлік желілер
Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру
Инновациялық интернет технологиялары
Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығы
Қону парағын жасау
MS Excel және Power BI-де талдау
Халықаралық маркетинг
Инновациялық бизнес
Бухгалтерлік есепті компьютеризациялау (1С)
Маркетингтік зерттеулер
Маркетингті басқару
Маркетинг негіздері
Жарнама менеджмент
Менеджмент негіздері
Стратегиялық маркетинг
Еңбек нарығының экономикасы
Сатуды жүргізу негіздері
Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы
-
4 Оқу жылы
Сауда таңбасын басқару – Брендинг
Өндірістік маркетинг
Сала бойынша бизнес-жоспарлау
Маркетингтегі цифрлық трансформация
Кәсіпорын экономикасы
Zero Code &Low Code (PWA) тереңдетілген
Экономикадағы ақпараттық жүйелердің сенімділігі
Әлеуметтік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік
Бизнесті цифрлық түрлендіру
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Экономиканың мемлекеттік секторы
Өнеркәсіптік қауіпсіздік
Жобаны басқару
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық білім негіздерін меңгеру және менеджмент, маркетинг және қаржы туралы түсінікке ие болу
- Шаруашылық жүргізуші субъектілердің ағымдағы қаржы-экономикалық қызметін жүзеге асыру бойынша кәсіби міндеттерді орындау, заманауи қаржы және несие өнімдері мен қызметтерін әзірлеу және ұсыну
- Өз қызметінде негіз қалаушы мемлекеттік құжаттарды, Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық актілерін басшылыққа алу, оның ішінде мәдениет, адамгершілік деңгейі жоғары құқықтық және этикалық нормалар білімін көрсету және еңбекті және экологияны қорғау ережелері мен нормаларын сақтай отырып, өз ұстанымын дәлелдеу
- Қойылған экономикалық міндеттерді, оның ішінде маркетингтік қызметті шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыру
- Қаржы-кредит саясаты стратегиясының бағыттарын айқындау және оны іске асыру тетігін әзірлеу
- Ақпараттық ағындарды шарлау, белгілі бір критерий бойынша әртүрлі ақпарат көздерін табу және жүйелеу, ақпаратты алудың, түрлендірудің, жүйелеудің және сақтаудың ұтымды әдістерін қолдану, оны зияткерлік және танымдық іс-әрекеттің қажетті жағдайларында өзектендіру
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты сөйлеу
- Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B04104 Digital Маркетинг
Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B04104 Маркетинг
Қазақстан-Неміс университеті