Маркетинг негіздері

  • Осы пәннің курсы білім алушылардың нарықтағы маркетингтік қызметтің құрылымын құрайтын ұғымдық аппарат туралы; маркетингтік қызметтің негізгі түрлері мен нысандары туралы; қазіргі экономикалық жағдайдағы маркетингтің рөлі мен орны туралы; маркетингті Фирмаішілік басқару тұжырымдамасы және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тұтас жүйесі ретінде нақты түсіну туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған., әр адамның бойында кәсіби және жеке өсуге ықпал ететін зияткерлік әлеует бар. Пәнді оқытудың мақсаты тұтынушылардың мүддесі үшін тауарлар мен қызметтерді өндіру мен сатуды басқару мәселелерін шешу кезінде маркетингтік қызмет туралы білім алушылардағы маркетингтік қызметтің заңдылықтары мен заңдары туралы, Қазақстанда және шетелде тауар нарығын дамытудың бағыттары мен жолдары туралы, оның ішінде Қазақстан Республикасында және шетелде нәтижелердің неғұрлым жоғары деңгейіне қол жеткізуге жаңа тәсілдерді пайдалану проблемалары туралы білім жүйесі арқылы болып табылады бизнес.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top