Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі

  • Пән интернет-технологиялардың кәсіпорын маркетингінде қолданылуын зерттеуге және талдауға, клиентпен интерактивті байланыспен бірге жанама жарнама арқылы кәсіпорынның тауарлары мен қызметтерін жылжытуға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың қызметтер мен тауарлар нарығының ерекшелігі туралы меңгеруі, осы салалардың әрқайсысында маркетингтік құралдарды пайдалану ерекшеліктерін көрсету болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін, қызметтер мен тауарлардың типтері мен кластарын; бренд танымалдылығын арттыру тәсілдерін меңгереді; қызмет көрсету саласындағы және тұтыну тауарлары нарығындағы даму үрдістерін талдауды; әлеуетті сатып алушыларды жаңа өнімдер, акциялар және т.б. туралы хабардар етуді; интернет-сайтқа әлеуетті сатып алушыларды тарту, сайтқа кіру мен конверсиялауды арттыру әдістерін меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top