Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

  • Бұл пәннің курсы білім алушыларда қазіргі заманғы маркетингтегі клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың теориялық негіздері туралы; өзара қарым-қатынас маркетингіндегі клиенттің рөлі туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың заманауи тәсілдері туралы; клиенттердің құндылығын зерттеу әдістері туралы; өзара қарым-қатынас маркетингіндегі клиенттердің қанағаттану дәрежесі туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқару туралы; клиенттермен қарым-қатынасты басқару туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. әр түрлі нарықтардағы клиенттер. Пәннің мақсаты-тұтынушылар мен нарық субъектілері арасындағы қарым-қатынас саласында білім мен дағдыларды игеру, компанияға серіктестермен, клиенттермен және басқа да мүдделі тұлғалармен берік өзара тиімді қатынастарды қолдауға және кеңейтуге мүмкіндік беретін маркетингтік, жарнамалық және басқа құралдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top