Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығы

  • Аталған пәннің курсы білім алушыларда тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің әлемдік нарығын ұйымдастырудың және оның жұмыс істеуінің теориялық негіздерін меңгеру туралы; минералдық-шикізат ресурстарының, отын-энергетика, азық-түлік және дайын тауарлардың әлемдік нарықтарының ерекшеліктері туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің халықаралық нарығының ерекшелігі туралы білімді меңгеру туралы; сыртқы сауда және сауда қызметтері туралы талдамалық және зерттеу жұмысын игеру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. талдау нәтижелері туралы тиісті талдамалық шолулар түрінде хабардар етуге міндетті. Оқу пәнінің мақсаты-тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарықтарының жұмыс істеу теориясы мен практикасын зерттеу, белгілі бір нарықтың динамикасына экзогендік және эндогендік факторлардың әсері туралы түсінік қалыптастыру, нақты практикалық іс-әрекет жағдайында жұмыс істеуге дайындық, Өзін-өзі дамыту қабілетін дамыту, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыру, тұжырымдамалық ойлаудың жоғары деңгейі, эрудиция, қажетті нәрсені алу және өңдеу қабілеті. ақпарат.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top