Маркетингтік зерттеулер

  • Бұл пәннің курсы студенттердің тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтауға және қанағаттандыруға дайындығы, оларды Маркетингтік коммуникациялар арқылы қалыптастыру, тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау, маркетингтік ақпаратты талдау, нарық конъюнктурасы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты-маркетингтік зерттеулер саласында қажетті білім мен практикалық дағдыларды оқыту. Құзыреттілікті игеру нәтижесінде білім алушылар тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау әдістерін; маркетингтік ақпаратқа, тауар нарығының конъюнктурасына талдау жүргізуді, тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтау мен қанағаттандыруды, Маркетингтік коммуникациялар көмегімен сұранысты қалыптастыруды; нарықтың белгілі бір сегменттеріндегі тұтынушылардың талаптарын ескере отырып, сұранысты зерделеу және болжау әдістерін меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top