Жарнама менеджмент

  • Пән білім алушыларда халықаралық тәжірибе мен отандық практика, жарнама нарығы субъектілерінің қызметін талдау, жоспарлау, іске асыру және бақылау және білімді практикада қолдану дағдысы контексінде жарнама қызметін басқару туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда қажетті теориялық және қолданбалы білімді, жарнамалық процесті басқарудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру және кәсіби қызметте, оның ішінде сауда ұйымдарында жарнамалық іс-шараларды жоспарлау және әзірлеу бойынша тиімді жарнамалық шешімдер қабылдау болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде оқушы жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы жобалар мен компаниялардың алгоритмін меңгереді, негізгі стратегиялар мен құралдарды анықтайды; коммуникациялық өнімді жасау кезінде жарнамалық немесе PR компанияны жоспарлау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану; коммуникациялық өнімді жасау кезінде жарнамалық немесе PR компанияны жоспарлау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдылары, зерттеу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру жарнама агенттігінде.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top