Сауда таңбасын басқару – Брендинг

  • Аталған пәннің курсы білім алушылардың компания қызметіндегі сауда маркасының, брендінің ерекшеліктері мен мәндері туралы; экономикалық, саяси, әлеуметтік және аумақтық брендтерді қалыптастырудың негізгі проблемалары мен процестері туралы; ҚР-дағы сауда белгілерін қорғаудың құқықтық аспектілері туралы; фирманың маролық саясатының негізгі стратегиялары туралы; бренд-көшбасшылықтың әдістері мен технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты зерделеу экономикалық, саяси және әлеуметтік брендинг, сауда белгілерін жасау және дамыту, саяси, аумақтық және әлеуметтік брендтерді қалыптастыру салаларында қоғаммен байланыс жөніндегі маманның құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың брендті қалыптастыру, басқару және дамытудың теориялық негіздерін игеруі болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top